abonnement Unibet Coolblue
pi_202310770
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:24 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Heb gehoord als je te lang in dit topic zit, dat je koophuis op naam van de heer V. Ogeltjesdans komt en verkocht wordt.
_O-
pi_202310832
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]
Nope, universteit maar vroegtijdig al alles afgerond en behaald
Dat moet op zich ook wel kunnen met vrijetijdsmanagement
  dinsdag 23 november 2021 @ 21:32:25 #178
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_202310855
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:31 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Dat moet op zich ook wel kunnen met vrijetijdsmanagement
Ook niet. Je kunt het echt niet verkroppen, hé? Dat ik met alles beter ben dan jij bent. Ik zit er niet mee, het is alleen wel lachwekkend hoe je elke dag topics opent en hier jezelf probeert te bewijzen terwijl uit alles blijkt, en zelfs daarmee, dat je achterlijk en enorm dom bent. :')

Zo lachwekkend hoe jaloers je bent. Let op je bloeddruk en stop met mij te DM'en. Anders moet ik zelf een topic gaan openen met hulp van de mods hier dat je me zit te stalken in DM.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_202310872
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]
Ook niet. Je kunt het echt niet verkroppen, hé? Dat ik met alles beter ben dan jij bent. Ik zit er niet mee, het is alleen wel lachwekkend hoe je elke dag topics opent en hier jezelf probeert te bewijzen terwijl uit alles blijkt, en zelfs daarmee, dat je achterlijk en enorm dom bent. :')

Zo lachwekkend hoe jaloers je bent. Let op je bloeddruk en stop met mij te DM'en. Anders moet ik zelf een topic gaan openen met hulp van de mods hier dat je me zit te stalken in DM.
Dan checken zij mijn DM, en dan zien ze dat jij de enige bent die continu blijft dm'en met de vraag naar hoeveel mijn vader voor je zou betalen en dat hij niet hoger wil dan 30 cent per 2 uur.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2021 21:34:46 ]
pi_202310904
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]
Ook niet. Je kunt het echt niet verkroppen, hé? Dat ik met alles beter ben dan jij bent. Ik zit er niet mee, het is alleen wel lachwekkend hoe je elke dag topics opent en hier jezelf probeert te bewijzen terwijl uit alles blijkt, en zelfs daarmee, dat je achterlijk en enorm dom bent. :')

Zo lachwekkend hoe jaloers je bent. Let op je bloeddruk en stop met mij te DM'en. Anders moet ik zelf een topic gaan openen met hulp van de mods hier dat je me zit te stalken in DM.
Je bent met niks beter verrekte galbak. Je moet je grote gore bek eens houden, met het idee in die rattenkop van je dat je superieur bent. Vies loeder. Kots op jou. Vieze stinkhoer.
  dinsdag 23 november 2021 @ 21:36:35 #181
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_202310908
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:34 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Dan checken zij mijn DM, en dan zien ze dat jij de enige bent die continu blijft dm'en met de vraag naar hoeveel mijn vader voor je zou betalen en dat hij niet hoger wil dan 30 cent per 2 uur.
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 23:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Zo ben ik jarenlang boos geweest, hierdoor van alles uitgevroten, ik dacht zoek het allemaal lekker uit en fuck iedereen, maar achteraf zat er een hele berg met verdriet en rouw waar ik nooit wat mee gedaan had. De laatste tijd erken ik het ook pas.

Destijds leek het ook alsof ik nooit van die emoties af kon komen, of ze echt op een constructieve manier kon uiten of tot de kern kon komen. Ik zag niet in dat er achter die boosheid een andere emotie zat, en dat ik met die boosheid een soort 'drive' of energie had, die ik ook onbewust gebruikte, om dan maar dingen te doen waardoor ik de achterliggende emotie (het verdriet) eigenlijk niet hoefde te voelen. Therapie geprobeerd, hielp matig. Bleef boos en recalcitrant.
Ga toch weer lekker naar therapie met die boze emoties van je omdat je zelf ook prima weet dat je leven niets waard is, randdebieltje. :')
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_202310986
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 20:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]
Lief dat je meedenkt! Het is wel een vereiste dat er een betaling tegenover staat, dit hoeft niet veel te zijn. Al is het een tientje of twintig. Dat is hetgeen wat mij voldoening geeft aan dit alles.
En een vertiefde goedkope hoer ook nog. Flikker nou maar weer op met je vage woorden. Je bent hier niet gewenst.

Geef je pa paar euro, vermaakt die zich ook een middagje in Monkey Town.
pi_202311002
  dinsdag 23 november 2021 @ 21:43:17 #184
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_202311007
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:36 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Je bent met niks beter verrekte galbak. Je moet je grote gore bek eens houden, met het idee in die rattenkop van je dat je superieur bent. Vies loeder. Kots op jou. Vieze stinkhoer.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:41 schreef Sfancta het volgende:

[..]
En een vertiefde goedkope hoer ook nog. Flikker nou maar weer op met je vage woorden. Je bent hier niet gewenst.
Oh, je bent zo met me bezig. Ik ben ook superieur en zéker ten opzichte van zo'n laag hondje als jullie zijn, daarom blijf je maar bezig met reageren en m'n topic doorlezen. Ach ach, buig voor me nadat je uit de wc hebt gedronken. Meer waard ben je niet.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_202311028
Ga 1 op 1 dan en gooi livestream
pi_202311040
Het loopt hier flink uit de klauwen, ik pak even pils
pi_202311080
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]
[..]
Oh, je bent zo met me bezig. Ik ben ook superieur en zéker ten opzichte van zo'n laag hondje als jullie zijn, daarom blijf je maar bezig met reageren en m'n topic doorlezen. Ach ach, buig voor me nadat je uit de wc hebt gedronken. Meer waard ben je niet.
Dit gevoeletje krijg ik van jou, naar typetje ben je



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2021 21:49:31 ]
pi_202311168
Begin me goed op te rijgen hier
pi_202311939
Altijd leuk, twee ladyboys elkaar de haren uit de koppen zien trekken.
pi_202311965
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 22:40 schreef Cockwhale het volgende:
Altijd leuk, twee ladyboys elkaar de haren uit de koppen zien trekken.
ik kan dit niet aanzien
ik krijg er buikpijn van
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_202312120
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 22:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
ik kan dit niet aanzien
ik krijg er buikpijn van
Ik ook
pi_202312345
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 22:49 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Ik ook
poofter
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_202312385
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 22:59 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
poofter
Nee Max
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')