abonnement Unibet Coolblue
pi_202254411
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 november 2021 22:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Lijkt me heel bijzonder, maar goed....
Dat is niet zo raar hoor sinds scholen het ontdekt hebben. Zie het opzich wel vaker gebeuren.
pi_202254520
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 22:32 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Dat is niet zo raar hoor sinds scholen het ontdekt hebben. Zie het opzich wel vaker gebeuren.
Ik doel vooral op een ander topic van haar waarin ze ondanks haar ziekmelding aanwezig moet zijn op kantoor terwijl ze in het onderwijs werkt....
pi_202255731
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:15 schreef Chai het volgende:

[..]
Half 9 tot half 5, maar wij hebben lesuren van 50 min en na half 5 nog vergaderen soms.
Raar verhaal. In voortgezet onderwijs is 24-25 lesuren fulltime. De rest kun je gebruiken om voor te bereiden en vergaderen etc.
Je klaagt over scholing maar dat heb je in ieder vakgebied, zonder al die weken vakantie.

Het gras is ergens anders echt niet groener.
Ik was consultant. Je verkoopt kennis en tegelijkertijd heb je targets hoeveel uur je declarabel moet zijn. 35 uur voor mijn werkgever. Ik had 5 uur per week voor ‘randzaken’ waaronder je eigen kennis uitbouwen maar ook het binnenhalen van nieuwe opdrachten. En maar 5 weken vakantie. En voor een lager salaris dan in het onderwijs.
Kortom je maakt veel meer uren dan 40 uur als je je targets wilde halen (en dus salarisverhoging, anders stond je achteraan).
Het is in het bedrijfsleven wel iets competitiever dan bij de overheid.

Zo slecht is het allemaal niet in het onderwijs.
pi_202256758
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik pas niks aan, maar ben dan wel duidelijk over je echte situatie of anders helemaal niet....
Bij ons op school werd er op een zeker moment (docent moest in quarantaine, klas niet) ook vanuit de docent via een scherm lesgegeven in het lokaal aan een klas die op dat moment op school fysiek aanwezig was (met op school een surveillant voor de ordehandhaving in het lokaal).

Maar voor de goede orde: Jij past niets aan? Bedoel je daar ook mee dat jouw blauwe enveloppen geadresseerd zijn aan C. Dreamer? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Beldewouten op 20-11-2021 00:48:44 ]
  zaterdag 20 november 2021 @ 04:51:10 #155
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_202257343
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 22:23 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ook ik ben een dertiger, maar mijn punt is eigenlijk dat je onder een kloon het ene na het andere ongeloofwaardige topic opent.
Maar toch de hele tijd meeposten in het topic? :? Laat het dan gewoon links liggen.
pi_202257367
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 22:14 schreef Seven. het volgende:
Wat een verrassing, een kloon! Wie had dat nou gedacht?
Chai is geen kloon, hoor. Ik vind het altijd zo'n onzin dat iemand die 'baggert' in KLB of elders op dit forum niet serieus zou kunnen zijn in bijvoorbeeld WGR.

Sterkte, TS!
pi_202258632
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:28 schreef Chai het volgende:
Precies, ik heb liever tips van mensen die geswitcht zijn, ik ga toch anders denken dan een ander.
Vraag me af waar je kwaliteiten liggen, m.a.w. :

1) Wat kan je
2) Wat ken je,
3) Wat wil je?
Al met al denk ik dat je ook een beroepskeuze test en een persoonlijkheidstest kunt gaan afleggen en die twee voor een match naast elkaar leggen.

Ik ben diverse malen geswitcht en ben toch weer terug bij (het verlengde van) mijn eerste baan: de energiesector.

Werkdruk? Net wat je er zelf van maakt. Collega's: net wie je leuk vindt. Balans prive/werk: naar believen aan te passen, mede door thuis kunnen werken.

Wat je wens m.b.t. HR betreft: mijn (gekleurde) ervaring is dat HR bestaat uit een paar lieden die totaal geen affiniteit met de werkvloer hebben, geen idee van de projecten/bedrijfsvoering hebben en in mijn geval (mannenwereld) alleen bezig waren de kijvende secretaresses van hot naar her te verplaatsen om ruzies op de werkvloer te voorkomen. Daar zou ik niks mee hebben, maar goed, ik ben dan ook een buitenbeentje.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_202274479
Goede tips in dit topic om het op te lossen. Vooral grenzen aangeven en dezelfde verhouding tussen lesgeven en randzaken aanhouden.

Zelf vind ik werken ook maar stressvol. Vooral omdat alles tegenwoordig zo gehaast moet en omdat klanten onredelijke eisen hebben en snel klachten indienen.

Daarom werk ik nu dan maar parttime. Het is een beetje hoe de maatschappij werkt tegenwoordig.
pi_202276078
Ik ben communicatief vaardig, spreek veel talen, kan goed met mensen werken, veel ervaring met admin en schrijven/presenteren... WO diploma's.

Ik keek net rond maar ze willen overal minimaal 3 jaar ervaring of een diploma.
pi_202276409
Heb niet alles gelezen dus wellicht een dubbel advies. Maar een stapje naar hoger onderwijs een optie? Mijn indruk is dat het vanaf hbo en hoger een stuk overzichtelijker aan toe gaat qua werkdruk. En dan heb je ook meer dat studenten meer verantwoordelijkheid nemen.
pi_202276452
Hbo is net zoveel admin, ik heb al mbo geprobeerd en ik merkte geen verschil. Plus hbo moet je eersr studenten hebben begeleid.
pi_202277218
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 13:04 schreef Chai het volgende:
Hbo is net zoveel admin, ik heb al mbo geprobeerd en ik merkte geen verschil. Plus hbo moet je eersr studenten hebben begeleid.
Gaat het geen verschil maken dat je een ander type leerling hebt? Mavo/havo/mbo doet mij denken aan klassen vol irritante, energiezuigende kinderen. Dat is bij hbo een stuk minder weet ik uit eigen ervaring.

Of je gekwalificeerd bent is natuurlijk vers 2. Ik kan mij voorstellen dat je iig zelf universitair opgeleid moet zijn.
pi_202277527
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 13:54 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Gaat het geen verschil maken dat je een ander type leerling hebt? Mavo/havo/mbo doet mij denken aan klassen vol irritante, energiezuigende kinderen. Dat is bij hbo een stuk minder weet ik uit eigen ervaring.

Of je gekwalificeerd bent is natuurlijk vers 2. Ik kan mij voorstellen dat je iig zelf universitair opgeleid moet zijn.
Ik vind de leerlingen niet het probleem. Ik heb stomme vwoklassen en leuke mavoklassen gehad. Mbo vond ik niks, miste de speelsheid. Maar ik sta wel minder sterk voor een klas door die vermoeidheid dus dan loopt het ook minder.
pi_202277822
Ach het is ook de branche waar iedereen elkaar aanspoort om maar zo hard mogelijk te rennen voor de zaak.

In de zorg, consultancy of logistiek is het ook vaak hollen.
.
pi_202278401
Ja en dat nekt me, ik zou liever alleen op mijn klassen focussen.
pi_202282499
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 15:04 schreef Chai het volgende:
Ja en dat nekt me, ik zou liever alleen op mijn klassen focussen.
Ik zou zeggen probeer het eens. Kijken of en hoe lang het werkt (en hoe lang jij er werkt).
pi_202282658
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 16:39 schreef Chai het volgende:

[..]
Trolololo
Maar hoeveel weken echt vakantie heb je dan, want een gemiddelde loonwerker heeft gewoon 20 dagen en als je geluk hebt krijg je er nog een paar bij van je werkgever. In het onderwijs heb je toch wel een heel stuk meer dagen gok ik?
pi_202282663
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 19:19 schreef 111210 het volgende:

[..]
Maar hoeveel weken echt vakantie heb je dan, want een gemiddelde loonwerker heeft gewoon 20 dagen en als je geluk hebt krijg je er nog een paar bij van je werkgever. In het onderwijs heb je toch wel een heel stuk meer dagen gok ik?
Ja, en de zomervakantie is ook heerlijk. Maar is dat het waard?
pi_202282689
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 19:20 schreef Chai het volgende:

[..]
Ja, en de zomervakantie is ook heerlijk. Maar is dat het waard?
Nee daar kan ik ook niet voor spreken, als je baan niet leuk is dan helpen 10 weken vakantie ook niet lijkt me.

Maar geen idee, misschien een andere school in een dorp zoeken, kan me wel voorstellen dat het in een dorp wat minder gezeik is dan in een grote stad.
  zondag 21 november 2021 @ 19:32:49 #170
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_202282803
Als jij je werk niet in je contracturen af kan krijgen (begrijpelijk) zou ik in gesprek gaan met de werkgever hoe dit aangepakt kan worden. Misschien minder klassen een optie? Aan burned-out docenten hebben ze nog minder, dus daar zou ik beginnen. Dan kun je altijd nog kijken naar andere oplossingen, een werkplek dichter bij huis, minder dagen werken, of wat persoonlijke hulp om in het algemeen minder van jezelf te vragen. Misschien kunnen de leerlingen meer zelfstandig doen of kun je zelf de toetsen inkorten. Ik weet niet waar je mogelijkheden liggen maar er zijn er vast een paar.
En als dat allemaal bijzonder lastig blijkt, zoek dan iets anders.
Verkeersleiding schijnt nog mensen te zoeken, bijvoorbeeld :P
pi_202283285
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 19:22 schreef 111210 het volgende:

[..]
Nee daar kan ik ook niet voor spreken, als je baan niet leuk is dan helpen 10 weken vakantie ook niet lijkt me.

Maar geen idee, misschien een andere school in een dorp zoeken, kan me wel voorstellen dat het in een dorp wat minder gezeik is dan in een grote stad.
Dorp is net zoveel admin hoor...
pi_202283293
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 19:32 schreef Ceviche het volgende:
Als jij je werk niet in je contracturen af kan krijgen (begrijpelijk) zou ik in gesprek gaan met de werkgever hoe dit aangepakt kan worden. Misschien minder klassen een optie? Aan burned-out docenten hebben ze nog minder, dus daar zou ik beginnen. Dan kun je altijd nog kijken naar andere oplossingen, een werkplek dichter bij huis, minder dagen werken, of wat persoonlijke hulp om in het algemeen minder van jezelf te vragen. Misschien kunnen de leerlingen meer zelfstandig doen of kun je zelf de toetsen inkorten. Ik weet niet waar je mogelijkheden liggen maar er zijn er vast een paar.
En als dat allemaal bijzonder lastig blijkt, zoek dan iets anders.
Verkeersleiding schijnt nog mensen te zoeken, bijvoorbeeld :P
Ja dan wordt mn contract ook niet verlengd, voor mij tig anderen.
pi_202283406
Hoeveel fte werk je?
Ik werk zelf 0.4 fte en bevalt prima. Maandag 1 en 2 uur les daarna lekker naar huis.
Woensdag 5 lesuurtjes draaien en vrijdag 3.
Mij hoor je niet klagen.
The Older I Get, The Better I Was
  zondag 21 november 2021 @ 20:15:27 #174
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_202283463
Ik zou lekker bij een gemeente of onderwijsbegeleidingsdienst gaan werken.
pi_202283479
Je bent niet de enige, ik hoor het met regelmaat om mij heen. Het doet mij wel wat hoor, maar kan er helaas niets direct aan veranderen. Ik probeer wel de sfeer zo gezellig mogelijk te houden en zorgen voor duidelijkheid.

Gezeur komt bij ons ook met regelmaat voor maar gelukkig neemt onze TL meestal het eerste gesprek op zich en daar waar nodig mag de leraar/assistent/conciërge zich er bij voegen.

Ik werk nog maar kost in het onderwijs maar zie zeker knelpunten, druk, gebrek aan personeel, overuren, overnemen van leerlingen ivm ziekte, etc... ruimte / tijd is er amper voor de docenten... jammer..

Hoop dat er spoedig meer personeel beschikbaar komt voor midden en hoger onderwijs tegen een zeer redelijke vergoeding en niet na 2 jaar weer wieberen omdat het goed voor de doorstroming is... nee dat is het niet, het zorgt voor kopzorgen, een hele boel kopzorgen! geen vastigheid en niet de intentie om te investeren in het geen waar je voor aan het werk bent...

Sterkte iig!
Just say hi!
pi_202283807
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 20:11 schreef LuieSurinamer het volgende:
Hoeveel fte werk je?
Ik werk zelf 0.4 fte en bevalt prima. Maandag 1 en 2 uur les daarna lekker naar huis.
Woensdag 5 lesuurtjes draaien en vrijdag 3.
Mij hoor je niet klagen.
Als ik ga samenwonen minder ik maar nu 0.8
  User die het meest klaagt 2022 zondag 21 november 2021 @ 20:56:05 #177
414785 sirdanilot
pi_202284316
Misschien kan je een traineeship vinden om te gaan programmeren.

Het lijkt mij ook niks, leraar. Alles met de kinderen zelf is prima daar niet van, maar die zeikende ouders de hele tijd en de school die naar de ouders luistert in plaats van naar degene die er verstand van heeft namelijk de leraar :r
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202284381
Programmeren vind ik niks, ligt totaal mijn talent niet.
  zondag 21 november 2021 @ 23:23:44 #179
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_202286748
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 20:05 schreef Chai het volgende:

[..]
Ja dan wordt mn contract ook niet verlengd, voor mij tig anderen.
Bespreken is iets anders dan eisen natuurlijk, maar ik vind het ook wel een beetje denken in beperkingen ipv mogelijkheden.
pi_202287759
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 20:05 schreef Chai het volgende:

[..]
Ja dan wordt mn contract ook niet verlengd, voor mij tig anderen.
Heb je na al die jaren docentschap nog steeds geen vast contract dan? Overigens is het toch niet erg dat je contract niet verlengd zal worden, op deze manier werken is toch niet de oplossing.

quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 23:23 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Bespreken is iets anders dan eisen natuurlijk, maar ik vind het ook wel een beetje denken in beperkingen ipv mogelijkheden.
Terugkerend probleem bij mensen die iets in hun werk vervelend vinden.
  maandag 22 november 2021 @ 07:38:45 #181
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202287965
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 20:31 schreef Chai het volgende:

[..]
Als ik ga samenwonen minder ik maar nu 0.8
Ga je samenwonen? En waarom dan minder werken?
Resistance is futile.
  maandag 22 november 2021 @ 07:42:44 #182
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202287982
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 19:32 schreef Ceviche het volgende:
Als jij je werk niet in je contracturen af kan krijgen (begrijpelijk) zou ik in gesprek gaan met de werkgever hoe dit aangepakt kan worden. Misschien minder klassen een optie? Aan burned-out docenten hebben ze nog minder, dus daar zou ik beginnen. Dan kun je altijd nog kijken naar andere oplossingen, een werkplek dichter bij huis, minder dagen werken, of wat persoonlijke hulp om in het algemeen minder van jezelf te vragen. Misschien kunnen de leerlingen meer zelfstandig doen of kun je zelf de toetsen inkorten. Ik weet niet waar je mogelijkheden liggen maar er zijn er vast een paar.
En als dat allemaal bijzonder lastig blijkt, zoek dan iets anders.
Verkeersleiding schijnt nog mensen te zoeken, bijvoorbeeld :P
TS werkt er sinds augustus en heeft zich al 2 keer ziekgemeld.

quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 06:08 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Heb je na al die jaren docentschap nog steeds geen vast contract dan? Overigens is het toch niet erg dat je contract niet verlengd zal worden, op deze manier werken is toch niet de oplossing.
[..]
Terugkerend probleem bij mensen die iets in hun werk vervelend vinden.
Ze is in augustus begonnen en ze heeft zich 2 keer ziekgemeld. En voor TS is het denk ik wel een probleem is ze zonder inkomen komt te zitten.
Resistance is futile.
pi_202287994
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 07:42 schreef Seven. het volgende:

[..]
TS werkt er sinds augustus en heeft zich al 2 keer ziekgemeld.
[..]
Ze is in augustus begonnen en ze heeft zich 2 keer ziekgemeld. En voor TS is het denk ik wel een probleem is ze zonder inkomen komt te zitten.
Ts zit zo dicht tegen een burnout aan dat de ziektewet wel door zal gaan. Overigens is er een behoorlijk gebrek, als gediplomeerd docent met zoveel jaar ervaring lijkt het mij raar als je te lang zonder werk moet zitten.
pi_202287996
quote:
2s.gif Op maandag 22 november 2021 07:38 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ga je samenwonen? En waarom dan minder werken?
En dan nog niet minder werken, want nu 0.8fte op papier maar 1.4 in t echt
  maandag 22 november 2021 @ 08:15:21 #185
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202288089
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 07:46 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Ts zit zo dicht tegen een burnout aan dat de ziektewet wel door zal gaan. Overigens is er een behoorlijk gebrek, als gediplomeerd docent met zoveel jaar ervaring lijkt het mij raar als je te lang zonder werk moet zitten.
Kunnen we eigenlijk wel stellen dat TS tegen een burnout aan zit op basis van wat zij hier (en in andere topics) gedeeld heeft? Of is er meer aan de hand?

En als ze dit niet trekt, trekt ze het dan bij een andere werkgever wel? Ze heeft al veel verschillende dingen geprobeerd in die 7 jaar.
Resistance is futile.
  maandag 22 november 2021 @ 09:00:54 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202288442
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:40 schreef Chai het volgende:
Ik keek net rond maar ze willen overal minimaal 3 jaar ervaring of een diploma.
Ja iedereen zou dat willen, maar soms nemen ze ook genoegen met minder. Nee niet iedereen, maar soms werkt het wel gewoon als jij een goede brief schrijft met aansluitingspunten en dat je het wel kan leren, etc etc.
Wie weet zijn zij wanhopig genoeg om het te proberen en heb jij een leuke baan gevonden.

Het is niet altijd zo zwart/wit als dat het geformuleerd staat.
Ook niet als 1 of 2 bedrijven waar je het hebt geprobeerd het niet werden, misschien bedrijf 5 of 149 wel.
pi_202289739
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 08:15 schreef Seven. het volgende:

[..]
Kunnen we eigenlijk wel stellen dat TS tegen een burnout aan zit op basis van wat zij hier (en in andere topics) gedeeld heeft? Of is er meer aan de hand?

En als ze dit niet trekt, trekt ze het dan bij een andere werkgever wel? Ze heeft al veel verschillende dingen geprobeerd in die 7 jaar.
In het onderwijs ja.
pi_202289744
quote:
2s.gif Op maandag 22 november 2021 09:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Ja iedereen zou dat willen, maar soms nemen ze ook genoegen met minder. Nee niet iedereen, maar soms werkt het wel gewoon als jij een goede brief schrijft met aansluitingspunten en dat je het wel kan leren, etc etc.
Wie weet zijn zij wanhopig genoeg om het te proberen en heb jij een leuke baan gevonden.

Het is niet altijd zo zwart/wit als dat het geformuleerd staat.
Ook niet als 1 of 2 bedrijven waar je het hebt geprobeerd het niet werden, misschien bedrijf 5 of 149 wel.
Klopt, ik blijf kijken.
pi_202289752
quote:
2s.gif Op maandag 22 november 2021 07:38 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ga je samenwonen? En waarom dan minder werken?
Meer te besteden.
pi_202295122
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 16:02 schreef Chai het volgende:
Ik werk in het onderwijs. Afgelopen jaren van mavo tot vwo tot mbo gedaan, maar de druk is overal zo verschrikkelijk hoog dat ik constant uitgeput ben. En dan de eisen, het is nooit goed genoeg wat je doet, ook al geef je alles. Altijd zeurt er wel een leerling, ouder, collega.

Het contact met de leerlingen vind ik leuk, maar alles eromheen nekt me.

Ik wil het bedrijfsleven in. HR of projectmanager ofzo, dat lijkt er nog wat op. Maar hoe kom ik daar binnen?
Het klinkt alsof je een burn-out hebt of hier tegenaan zit. Dus eerst ziek melden met burn-outklachten. Vervolgens ruim de tijd nemen om te herstellen.

Vriend van me heeft dit gedaan bij zijn baan. Uiteindelijk mooi bedrag meegekregen (maar geen WW omdat hij vrijwillig ontslag nam) en daarna rustig kunnen nadenken over zijn leven.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_202300590
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 17:33 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Het klinkt alsof je een burn-out hebt of hier tegenaan zit. Dus eerst ziek melden met burn-outklachten. Vervolgens ruim de tijd nemen om te herstellen.

Vriend van me heeft dit gedaan bij zijn baan. Uiteindelijk mooi bedrag meegekregen (maar geen WW omdat hij vrijwillig ontslag nam) en daarna rustig kunnen nadenken over zijn leven.
Ja ik twijfel, ik wil binnenkort samenwonen en dat is niet zo handig uit een ziektepositie, aan de andere kant gaat het gewoon echt niet lekker...
pi_202301022
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Van de 52 weken 20 weken vakantie hebben en dan nog klagen :') . Ik kan daar gewoon echt niet bij. Laat je over je heen lopen ofzo door ouders en leerlingen?
Waarvan drie weken echt vakantie is. Voor de rest ben je bezig met voorbereidingen, nakijkwerk en ben je bezig met allerlei shit waar je normaliter niet aan toe komst.

Maar in het onderwijs hebben ze vacatures genoeg dus voel je geroepen als het jou zo makkelijk lijkt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 16:43 schreef potjecreme het volgende:
Mensen snappen niet wat voor de klas staan aan energie vraagt. Je staat constant op scherp. Daarnaast is er regelmatig werk na werktijd. TS kan haar batterij niet meer opladen. Wat ik wil zeggen is dat werkdruk in het onderwijs of zorg niet te vergelijken is met werkdruk van bijvoorbeeld een ambtenaar werkzaam voor een gemeente. Daar kan je over het algemeen beter je energie doseren.
Mijn vrouw werkt ook in het onderwijs dus ik weet precies hoe je je voelt. Ook al sta je daar met 40 graden koorts voor de klas je moet steeds een toneelstukje opvoeren alsof het allemaal super gaat.

quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 11:08 schreef Chai het volgende:

[..]
Klopt, ik blijf kijken.
Hoop dat het je lukt joh maar het zal wel echt bij jou zelf moeten beginnen. Mijn vrouw die klaagt ook vaak steen en been over haar baan en dat ze er langzamerhand zat van is. Alleen ze roept ook vaak dat ze niet weet wat ze wel leuk vindt en dat de meeste banen haar niks lijkt. Daarop heb ik dus gezegd dat het bij haar moet beginnen want niemand komt met een presenteerblaadje met ideeën, hulp en arbeidscontracten aanlopen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_202301769
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 05:26 schreef Chai het volgende:

[..]
Ja ik twijfel, ik wil binnenkort samenwonen en dat is niet zo handig uit een ziektepositie, aan de andere kant gaat het gewoon echt niet lekker...
Met je chronisch zieke vriend of inmiddels een andere relatie?
Die vriend had eigen inkomen, toch? Zou je wat ruimte kunnen geven om rustig naar je loopbaan te kijken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202302100
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 09:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Met je chronisch zieke vriend of inmiddels een andere relatie?
Die vriend had eigen inkomen, toch? Zou je wat ruimte kunnen geven om rustig naar je loopbaan te kijken.
Andere relatie. En dat doe ik. Donderdag een gesprek nav deze:

https://www.maandag.nl/in(...)m/108148451/16321615
pi_202302128
Ik heb me vandaag ook ziekgemeld voor ik in een zware burnout kom.
pi_202302139
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:27 schreef HSG het volgende:

[..]
Waarvan drie weken echt vakantie is. Voor de rest ben je bezig met voorbereidingen, nakijkwerk en ben je bezig met allerlei shit waar je normaliter niet aan toe komst.

Maar in het onderwijs hebben ze vacatures genoeg dus voel je geroepen als het jou zo makkelijk lijkt.
[..]
Mijn vrouw werkt ook in het onderwijs dus ik weet precies hoe je je voelt. Ook al sta je daar met 40 graden koorts voor de klas je moet steeds een toneelstukje opvoeren alsof het allemaal super gaat.
[..]
Hoop dat het je lukt joh maar het zal wel echt bij jou zelf moeten beginnen. Mijn vrouw die klaagt ook vaak steen en been over haar baan en dat ze er langzamerhand zat van is. Alleen ze roept ook vaak dat ze niet weet wat ze wel leuk vindt en dat de meeste banen haar niks lijkt. Daarop heb ik dus gezegd dat het bij haar moet beginnen want niemand komt met een presenteerblaadje met ideeën, hulp en arbeidscontracten aanlopen.
Dit dus, het is retezwaar en ik heb het 7 jaar volgehouden incl stage, ik ben er niet voor gemaakt.
  dinsdag 23 november 2021 @ 10:21:26 #197
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202302149
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:19 schreef Chai het volgende:
Ik heb me vandaag ook ziekgemeld voor ik in een zware burnout kom.
Wat zegt je vriend ervan?

Ik kijk er overigens wel van op dat je het nu al hebt over ‘binnenkort samenwonen’. De relatie is nog pril, je schrijft elders dat je binnenkort gaat verhuizen…
The love you take is equal to the love you make.
pi_202302197
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wat zegt je vriend ervan?

Ik kijk er overigens wel van op dat je het nu al hebt over ‘binnenkort samenwonen’. De relatie is nog pril, je schrijft elders dat je binnenkort gaat verhuizen…
We waren al eerder een jaar samen een tijd terug. Dus zo pril is het niet.

Mijn vriend zegt dat hij achter me staat, hij heeft me al jaren zien struggelen (we waren na de break vrienden)
  dinsdag 23 november 2021 @ 10:27:41 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202302228
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:25 schreef Chai het volgende:

[..]
We waren al eerder een jaar samen een tijd terug. Dus zo pril is het niet.

Mijn vriend zegt dat hij achter me staat, hij heeft me al jaren zien struggelen (we waren na de break vrienden)
Ik vind het maar een raar verhaal, alles bij elkaar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_202302235
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik vind het maar een raar verhaal, alles bij elkaar.
Ok. Mag. Het leven is raar, loopt hobbelig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')