abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202245457
En hier weer doooorrrrr!! ^O^

Just a reminder..

[modbreak]Omdat er hier blijkbaar niemand in feedback komt, even in de herhaling, mét gratis toevoeging:

Wat hier zo fucking irritant is en wat absoluut geen enkel nut dient en niets meer met discussie te maken heeft is: iemand zegt iets, dan vliegt er een ander op af met opgeheven vinger, of met die vinger prikkend in je borst net zo lang tot je in een hoek zit en nergens meer heen kunt. Als iemand iets post hoeft hij/zij/unicorn niet binnen 2 seconden een wetenschappelijk boek, hoofdstuk en paragraaf te overleggen. Niemand hoeft hier vingerprikkend de ander in een hoek te drijven. Niemand hoeft die lui van BNW weleens even de les te lezen of op te voeden. Schei er mee uit, het is vermoeiend, en enorm kinderachtig.[/modbreak]

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.

1 besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Cijfers COVID-19 vaccinatieprogramma

“We moeten de dood zijn plaats teruggeven”, vindt klinisch psycholoog Prof. dr. Mattias Desmet…

De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid

Meest gevaccineerde land in de wereld.

Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

The show must go on folks!
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202245468
Gelukkig knip ik mijn eigen haar

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:01:21 #3
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202245474
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je hoeft maar 2 tellen op dit forum rond te kijken en je ziet dat veel mensen het niet met je eens zijn.
De naïviteit sijpelt bij deze mensen uit elk gaatje dat hun lichaam rijk is.

Toch niet helemaal vreemd gezien we van kinds af aan opgevoed zijn met het idee dat de overheid je beste vriendje is en het beste met je voor heeft. Wat nog erger dan een groepje die tegen de regels in iets niet wenst te doen wat hun opgelegd wordt waardoor deze brave burger niet naar z’n skihutje je kan. Met zo veel trots en braafheid gedaan wat de overheid voor hem bepaalde te gaan doen, met allerlei beloftes dat het leven weer in volle glorie terug zou komen, en dit dan volgens zeggen geheel verpest zodat allerlei beperkingen hem weer treffen.

Ja.. in deze omstandigheden zou je zelf ook net als de overheid willen bepalen dat de opstandeling vastgeketend volgespoten wordt. Dat zal hem leren, de overheid in twijfel te trekken.

:')
Mai pben rai~!
pi_202245478
Man hey dat vaccin heb ik echt nodig met mijn 0.0001% kans om te overlijden.
De kans om te overlijden wordt wel met 33% verlaagd! Dat moet ik echt hebben..

0.0000034% kans op overlijden is echt veel beter dan 0.0001% kans op overlijden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:01:39 #5
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202245480
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jij vraagt wat precies? Wees eens duidelijk.
Wat de inhoud van de link te maken heeft met die kreet die je er onder zet... Lijkt me niet zo lastig te begrijpen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202245506
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wat de inhoud van de link te maken heeft met die kreet die je er onder zet... Lijkt me niet zo lastig te begrijpen.
Jij vraagt je af wat the great reset te maken heeft met auto's met zwarte dozen erin die je maximum snelheid controleren?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202245542
quote:
Het RIVM rapporteert over de tweede week van november slechts 155 coviddoden, veel minder dan de oversterfte van 850. Dat de RIVM-cijfers lager zijn, komt doordat voor coronasterfte geen meldingsplicht geldt. De oversterftecijfers van het CBS geven een betere indicatie van het werkelijke aantal overledenen ten gevolge van het virus.
https://www.volkskrant.nl(...)Ey_LiUQRkbR_jaNa9YxM

Was die factor 5-6 ook vorig jaar?
pi_202245547
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:00 schreef Ali_boo het volgende:
Gelukkig knip ik mijn eigen haar

[ twitter ]
Gelukkig zijn makelaars essentiele winkels. Ah nooit gedacht , maar niet verbazend bij dit vvd kabinet
There is only one religion
pi_202245552
Sudden death syndrome ?

twitter
pi_202245563
A booster can fix this , trust the science

twitter
pi_202245575
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 19-11-2021 15:18:56 ]
pi_202245585
Waterpokken ?

twitter
pi_202245590
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:08 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Het is toch niet meer te begrijpen?
pi_202245608
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:25 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
De tweet waarvan ik wist dat-ie moest komen.
_O-
Red pride world wide :9~
pi_202245633
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:07 schreef Ali_boo het volgende:
Sudden death syndrome ?

[ twitter ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:08 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:09 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Deze stonden toch al in het vorige topic of haal ik mijn multitasking-skills door elkaar twitter cor bnw , krant youtube.
Ben vast toe aan een brake of een energiebooster -O-
pi_202245639
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Het is toch niet meer te begrijpen?
Wel als je de wereld door een bnw lens ziet ;)
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:14:43 #17
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202245642
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jij vraagt je af wat the great reset te maken heeft met auto's met zwarte dozen erin die je maximum snelheid controleren?
En de rest waar tweakers daar over schrijft ja.

Edit: waar je leest dat dat is wat dat systeem doet zou ook handig zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202245684
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:14 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
[..]
[..]
Deze stonden toch al in het vorige topic of haal ik mijn multitasking-skills door elkaar twitter cor bnw , krant youtube.
Ben vast toe aan een brake of een energiebooster -O-
Nee het ligt niet aan de energiedrankjes

Post het idd nog een keer omdat ik niet wil dat de berichten in de vergetelheid raken
pi_202245704
Geen QR code=geen eten

twitter
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:18:43 #20
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202245713
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:01 schreef KNAK het volgende:

[..]
De naïviteit sijpelt bij deze mensen uit elk gaatje dat hun lichaam rijk is.

Toch niet helemaal vreemd gezien we van kinds af aan opgevoed zijn met het idee dat de overheid je beste vriendje is en het beste met je voor heeft. Wat nog erger dan een groepje die tegen de regels in iets niet wenst te doen wat hun opgelegd wordt waardoor deze brave burger niet naar z’n skihutje je kan. Met zo veel trots en braafheid gedaan wat de overheid voor hem bepaalde te gaan doen, met allerlei beloftes dat het leven weer in volle glorie terug zou komen, en dit dan volgens zeggen geheel verpest zodat allerlei beperkingen hem weer treffen.

Ja.. in deze omstandigheden zou je zelf ook net als de overheid willen bepalen dat de opstandeling vastgeketend volgespoten wordt. Dat zal hem leren, de overheid in twijfel te trekken.

:')
ik ben opgevoed met het idee dat ik mijn hersens niet voor niets heb
en dat je die dan ook zelf dient te gebruiken en niet lafjes achter iets aan loopt ;)
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:19:09 #21
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202245722
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:07 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Gelukkig zijn makelaars essentiele winkels. Ah nooit gedacht , maar niet verbazend bij dit vvd kabinet
dafuq! _O-
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_202245740
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:18 schreef Ali_boo het volgende:
Geen QR code=geen eten

[ twitter ]
Had die gezichten geblurred, had lief met ze in gesprek gegaan en een nummertje gescoord... En wat info ingewonnen...
pi_202245747
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
En de rest waar tweakers daar over schrijft ja.

Edit: waar je leest dat dat is wat dat systeem doet zou ook handig zijn.
De ANWB promoot dit al i.c.m. hun autoverzekering
pi_202245806
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
Had die gezichten geblurred, had lief met ze in gesprek gegaan en een nummertje gescoord... En wat info ingewonnen...
Er stond niet geen QRcode,geen fuck
pi_202245846
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:18 schreef Ali_boo het volgende:
Geen QR code=geen eten

[ twitter ]
})
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: