SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
The show must go on folks!A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
De naïviteit sijpelt bij deze mensen uit elk gaatje dat hun lichaam rijk is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je hoeft maar 2 tellen op dit forum rond te kijken en je ziet dat veel mensen het niet met je eens zijn.
Wat de inhoud van de link te maken heeft met die kreet die je er onder zet... Lijkt me niet zo lastig te begrijpen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij vraagt wat precies? Wees eens duidelijk.
Jij vraagt je af wat the great reset te maken heeft met auto's met zwarte dozen erin die je maximum snelheid controleren?quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat de inhoud van de link te maken heeft met die kreet die je er onder zet... Lijkt me niet zo lastig te begrijpen.
https://www.volkskrant.nl(...)Ey_LiUQRkbR_jaNa9YxMquote:Het RIVM rapporteert over de tweede week van november slechts 155 coviddoden, veel minder dan de oversterfte van 850. Dat de RIVM-cijfers lager zijn, komt doordat voor coronasterfte geen meldingsplicht geldt. De oversterftecijfers van het CBS geven een betere indicatie van het werkelijke aantal overledenen ten gevolge van het virus.
Gelukkig zijn makelaars essentiele winkels. Ah nooit gedacht , maar niet verbazend bij dit vvd kabinetquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:00 schreef Ali_boo het volgende:
Gelukkig knip ik mijn eigen haar
[ twitter ]
Het is toch niet meer te begrijpen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:08 schreef Ali_boo het volgende:
A booster can fix this , trust the science
[ twitter ]
Red pride world widequote:Op vrijdag 19 november 2021 13:25 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
De tweet waarvan ik wist dat-ie moest komen.
quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:08 schreef Ali_boo het volgende:
A booster can fix this , trust the science
[ twitter ]
Deze stonden toch al in het vorige topic of haal ik mijn multitasking-skills door elkaar twitter cor bnw , krant youtube.quote:
Wel als je de wereld door een bnw lens zietquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch niet meer te begrijpen?
En de rest waar tweakers daar over schrijft ja.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij vraagt je af wat the great reset te maken heeft met auto's met zwarte dozen erin die je maximum snelheid controleren?
Nee het ligt niet aan de energiedrankjesquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze stonden toch al in het vorige topic of haal ik mijn multitasking-skills door elkaar twitter cor bnw , krant youtube.
Ben vast toe aan een brake of een energiebooster
ik ben opgevoed met het idee dat ik mijn hersens niet voor niets hebquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:01 schreef KNAK het volgende:
[..]
De naïviteit sijpelt bij deze mensen uit elk gaatje dat hun lichaam rijk is.
Toch niet helemaal vreemd gezien we van kinds af aan opgevoed zijn met het idee dat de overheid je beste vriendje is en het beste met je voor heeft. Wat nog erger dan een groepje die tegen de regels in iets niet wenst te doen wat hun opgelegd wordt waardoor deze brave burger niet naar z’n skihutje je kan. Met zo veel trots en braafheid gedaan wat de overheid voor hem bepaalde te gaan doen, met allerlei beloftes dat het leven weer in volle glorie terug zou komen, en dit dan volgens zeggen geheel verpest zodat allerlei beperkingen hem weer treffen.
Ja.. in deze omstandigheden zou je zelf ook net als de overheid willen bepalen dat de opstandeling vastgeketend volgespoten wordt. Dat zal hem leren, de overheid in twijfel te trekken.
dafuq!quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:07 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Gelukkig zijn makelaars essentiele winkels. Ah nooit gedacht , maar niet verbazend bij dit vvd kabinet
Had die gezichten geblurred, had lief met ze in gesprek gegaan en een nummertje gescoord... En wat info ingewonnen...quote:
De ANWB promoot dit al i.c.m. hun autoverzekeringquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En de rest waar tweakers daar over schrijft ja.
Edit: waar je leest dat dat is wat dat systeem doet zou ook handig zijn.
Er stond niet geen QRcode,geen fuckquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Had die gezichten geblurred, had lief met ze in gesprek gegaan en een nummertje gescoord... En wat info ingewonnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |