SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja is ook zo, maar dit is van Q/S en dat valt vaak iets kleiner. Ik heb een oudere jas van ze en die maat heb ik nu ook besteld, en die is ineens te groot. Terwijl ik dus eigenlijk een maat groter moest bestellen (had twee maten besteld, heb de grootste niet eens gepast).quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar s. Oliver valt in m'n herinnering ook erg Duits, dus "normaal" voor de uit de klei getrokken Hollander. Ik bedoel, in m'n fattyperiode kon ik daar ook gewoon broeken in maat 44 van aan, elders was het minimaal 46 en vaker 48 (of gewoon HAHAhoezodenkjeinditmerktepassen).
Ik had me niet ingesteld op een LaPo.quote:
ik snap hem nietquote:
En nu moest je in alle haast een TT bedenkenquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had me niet ingesteld op een LaPo.
Ja, vandaar de matige TT.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
En nu moest je in alle haast een TT bedenken
Je mag wel een andere bedenken, gooi ik 'm er wel inquote:
hier in Vaals wel, maar ja, dat is ook duitslandquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Zo kut dat er amper winkels van dit merk zijn en het uit Duitsland moet komen.
Oh, dan heb je nog wat boeken te lezen en films te kijken.quote:
De films heb ik wel gezien, weet niet of ik alle delen heb gezien.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dan heb je nog wat boeken te lezen en films te kijken.
Alleen niet kopen, want de schrijfster pogen we te cancellen.
huehue?quote:
Misschien was het wel Voldy met een slokje Polyjuice.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoax een eerstejaars kan onmogelijk een onvergeeflijke vloek gebruiken.
Ja fuck dat hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dan heb je nog wat boeken te lezen en films te kijken.
Alleen niet kopen, want de schrijfster pogen we te cancellen.
Ik heb alles toch al, dus boeie verder.quote:
Is dat wel woke en ras- en cultuur ethisch verantwoord?quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Mag ik nog wel Stephen King lezen? En true crime?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |