abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 6 januari 2022 @ 08:32:57 #251
311340 J83
New kid, be nice
pi_203058090
Als Rogier gast is volgende week ga ik doneren :o _O_
pi_203058327
Ik ben juist wel een beetje klaar met die Rogier, en dat LEEEEUUUUK is ook allang niet grappig meer :P
Wel stuk gegaan om dat zoontje van Glennis Grees, wat een pauper :')
pi_203060315
Die zoon van Glennis :D Godverdomme leve de immigratie.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_203060386
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Die zoon van Glennis :D Godverdomme leve de immigratie.
Oma hier geboren, moeder hier geboren en zoon hier geboren.
pi_203061963
Hallo
pi_203061970
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Die zoon van Glennis :D Godverdomme leve de immigratie.
Ontzettende tokkiefamilie is het
Hallo
pi_203061993
Gelukkig zijn opa’s laatste momenten vakkundig op de vlog gezet door glennis en kon die nog even genieten van wat banaantjes.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203062017
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 13:16 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Het lijf van Barbapapa :D
Moest wel lachen om de comment dat hij er best normaal uitziet, voor een zwakbegaafde.
  donderdag 6 januari 2022 @ 13:48:57 #260
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_203062435
TheBradge is mijn grote voorbeeld _O_

Hij werd altijd door iedereen uitgelachen op Youtube, en nu heeft hij zoveel volgers (worden er meer door roddelpraat aandacht) dat hij straks binnenloopt financieel, (op tiktok kan je goed verdienen)

Heeft hij toch goed gedaan, verdient denk meer dan een stom wajong baantje waar je netto maar 60 euro op voorruit gaat omdat je huurtoeslag weer naar beneden gaat als je eenmaal werk hebt. :Y
pi_203062486
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 13:48 schreef BMW1993 het volgende:
TheBradge is mijn grote voorbeeld _O_

Hij werd altijd door iedereen uitgelachen op Youtube, en nu heeft hij zoveel volgers (worden er meer door roddelpraat aandacht) dat hij straks binnenloopt financieel, (op tiktok kan je goed verdienen)

Heeft hij toch goed gedaan, verdient denk meer dan een stom wajong baantje waar je netto maar 60 euro op voorruit gaat omdat je huurtoeslag weer naar beneden gaat als je eenmaal werk hebt. :Y
Oke petjesmeneer
Ik zwaai naar dieren.
pi_203062623
Het blijft een gigantische debiel natuurlijk. Vroeger stelden we dergelijke mensen ten toon in het rariteitenkabinet van een circus, tegenwoordig heeft social media deze taak overgenomen. Het zou wel lachen zijn als Bradge een keer bij roddelpraat langskwam. Hij heeft op een of andere manier wel veel zelfvertrouwen dus hij zou de heren waarschijnlijk wel van repliek kunnen dienen. De meeste gasten zitten erbij als een dood vogeltje.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_203063559
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 13:48 schreef BMW1993 het volgende:
TheBradge is mijn grote voorbeeld _O_

Hij werd altijd door iedereen uitgelachen op Youtube, en nu heeft hij zoveel volgers (worden er meer door roddelpraat aandacht) dat hij straks binnenloopt financieel, (op tiktok kan je goed verdienen)

Heeft hij toch goed gedaan, verdient denk meer dan een stom wajong baantje waar je netto maar 60 euro op voorruit gaat omdat je huurtoeslag weer naar beneden gaat als je eenmaal werk hebt. :Y
Na zichzelf jarenlang compleet voor lul te hebben gezet op internet.

Je moet er maar zin in hebben
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 15:07:24 #264
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_203063665
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het blijft een gigantische debiel natuurlijk. Vroeger stelden we dergelijke mensen ten toon in het rariteitenkabinet van een circus, tegenwoordig heeft social media deze taak overgenomen. Het zou wel lachen zijn als Bradge een keer bij roddelpraat langskwam. Hij heeft op een of andere manier wel veel zelfvertrouwen dus hij zou de heren waarschijnlijk wel van repliek kunnen dienen. De meeste gasten zitten erbij als een dood vogeltje.
Al die tiktok hypes zijn maar tijdelijk he
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 6 januari 2022 @ 15:20:39 #265
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_203063908
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het blijft een gigantische debiel natuurlijk. Vroeger stelden we dergelijke mensen ten toon in het rariteitenkabinet van een circus, tegenwoordig heeft social media deze taak overgenomen. Het zou wel lachen zijn als Bradge een keer bij roddelpraat langskwam. Hij heeft op een of andere manier wel veel zelfvertrouwen dus hij zou de heren waarschijnlijk wel van repliek kunnen dienen. De meeste gasten zitten erbij als een dood vogeltje.
Misschien dat de TheBradge wel de nieuwe ''tukkertje lorenzo'' voor roddelpraat gaat worden!
Ik zou het wel vermakelijk vinden.

En veel mensen hebben zich een beetje debiel voorgedaan, denk aan Adje, van Paul de Leeuw, of rapper sjors.
Uiteindelijk denk ik dat al die mensen niet zo debiel zijn als ze zich voordoen, ze spelen meer een rol van ''clown'' met het idee er gewoon aan te verdienen. :)
pi_203064037
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:20 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Misschien dat de TheBradge wel de nieuwe ''tukkertje lorenzo'' voor roddelpraat gaat worden!
Ik zou het wel vermakelijk vinden.

En veel mensen hebben zich een beetje debiel voorgedaan, denk aan Adje, van Paul de Leeuw, of rapper sjors.
Uiteindelijk denk ik dat al die mensen niet zo debiel zijn als ze zich voordoen, ze spelen meer een rol van ''clown'' met het idee er gewoon aan te verdienen. :)
Nou weet niet...een travestiet neuken met een snickers...en je 3cm piemol aftrekken en dat versturen gaat iets verder dan clown spelen
Ik zwaai naar dieren.
pi_203064321
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 13:52 schreef Geerd het volgende:

[..]
Oke petjesmeneer
Petjemeneer? 😂
Hallo
pi_203064584
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:51 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Petjemeneer? 😂
noob
Ik zwaai naar dieren.
pi_203065943
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 16:08 schreef Geerd het volgende:

[..]
noob
Bradgepijper
Hallo
pi_203066158
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 19:43 schreef dexamfetamine het volgende:

[..]
Rare vergelijking, Netflix en videoland geeft toegang tot duizenden soorten films en shows. Roddelpraat 1 potvis en 1 zwakzinnige met Twents accent :')

Geef gewoon toe dat je dom bent en graag geld verspilt ipv je op een knullige manier te verantwoorden.
Dat jij de vergelijking niet snapt betekent niet dat het onzin is. Ik betaal voor een dienst, en het boeit niets of het om 1 film of 10 films gaat, het gaat erom dat je iets krijgt (content) voor iets wat je geeft (geld). Dat heet een economie. En of ik dat 1 euro of 100 euro per maand waard vind, en of ik er een enkel filmpje of 100 voor terug krijg, doet er helemaal niet toe, dat is voor iedereen een persoonlijke afweging. Overigens kun je wel wat normaler en beschaafder reageren, maar dat heb ik hier al veel vaker gemerkt bij sommigen, het zal met de leeftijd te maken hebben.
pi_203066398
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:23 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Oma hier geboren, moeder hier geboren en zoon hier geboren.
Dat bedoel ik dus. 4e generatie en nog praten als een Marokkaanse debiel.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_203066436
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:10 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dat jij de vergelijking niet snapt betekent niet dat het onzin is. Ik betaal voor een dienst, en het boeit niets of het om 1 film of 10 films gaat, het gaat erom dat je iets krijgt (content) voor iets wat je geeft (geld). Dat heet een economie. En of ik dat 1 euro of 100 euro per maand waard vind, en of ik er een enkel filmpje of 100 voor terug krijg, doet er helemaal niet toe, dat is voor iedereen een persoonlijke afweging. Overigens kun je wel wat normaler en beschaafder reageren, maar dat heb ik hier al veel vaker gemerkt bij sommigen, het zal met de leeftijd te maken hebben.
Zal wel de zoon van die ordinaire braderiezangeres zijn
Hallo
pi_203066679
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:54 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Bradgepijper
Valt niet veel aan te pijpen anders govvedomme _O- _O- _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 6 januari 2022 @ 19:30:51 #274
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_203067316
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:20 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Misschien dat de TheBradge wel de nieuwe ''tukkertje lorenzo'' voor roddelpraat gaat worden!
Ik zou het wel vermakelijk vinden.

En veel mensen hebben zich een beetje debiel voorgedaan, denk aan Adje, van Paul de Leeuw, of rapper sjors.
Uiteindelijk denk ik dat al die mensen niet zo debiel zijn als ze zich voordoen, ze spelen meer een rol van ''clown'' met het idee er gewoon aan te verdienen. :)
Vergeet zanger Rinus niet.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 6 januari 2022 @ 19:47:00 #275
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_203067618
Ik vond het hilarisch dat 'The Bradge' aan bod kwam. Maar hij gaat natuurlijk nooit écht uitgenodigd worden om aan te schuiven bij Roddelpraat. Braddie is gewoon een treurige comebackkid die 600 keer aangeeft te vertrekken. Zout op, dan. Het is hier geen vliegveld, kondig het niet zo aan en ga gewoon. Ik vind vooral zijn houding hoe alles kut is maar zelf niks kunnen incasseren heel erg toxic.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')