En zijn er op Fok heteromannen die weleens op zo'n manier parkeren??
quote:Waarom niet, ik vertel het niet verder hoor.
Op zaterdag 1 februari 2003 00:02 schreef rolfvp het volgende:
en jij denkt dat elke getrouwde man dat hiet gaat vertellen??? k denk het niet
quote:Idd.
Op zaterdag 1 februari 2003 00:02 schreef rolfvp het volgende:
en jij denkt dat elke getrouwde man dat hiet gaat vertellen??? k denk het niet
quote:Seks natuurlijk.
Op zaterdag 1 februari 2003 00:38 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Laatst gelezen dat er hier vlakbij bij de parkeerplaats onder een viaduct bij het park ook zo'n ontmoetingsplek is. Vind het eigenlijk niet echt een prettig idee, ik weet niet precies wat ze daar uitspoken.
quote:Ja, ik had al niet het vermoeden dat ze elkaar op zouden pikken daar om het ergens anders te doen, lekker dan
Op zaterdag 1 februari 2003 00:40 schreef schatje het volgende:[..]
Seks natuurlijk.
quote:Maak jij je ook druk om de buren die seks hebben? Daar ben je toch ook niet bij, of wel? Laat die kerels lekker onder dat viaduct tekeer gaan, beter dan in je portiekje zou ik zeggen.
Op zaterdag 1 februari 2003 00:48 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Ja, ik had al niet het vermoeden dat ze elkaar op zouden pikken daar om het ergens anders te doen, lekker dan
quote:Precies, dat park is gewoon een openbare plaats, dus ik hoop het niet te hoeven zien.
Op zaterdag 1 februari 2003 00:50 schreef Roache_ het volgende:[..]
Maak jij je ook druk om de buren die seks hebben? Daar ben je toch ook niet bij, of wel? Laat die kerels lekker onder dat viaduct tekeer gaan, beter dan in je portiekje zou ik zeggen.
Mijn benedenburen zijn toevallig ook homofiel
quote:Veel mannen die daar komen zijn geen homo, die zoeken gewoon iets om de druk van een seksuele drang te halen. Ze gaan daarna gewoon weer naar moeder de vrouw.
Op zaterdag 1 februari 2003 00:55 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Mijn benedenburen zijn toevallig ook homofiel
quote:Ja, daar heb je gelijk in, dat heb ik wel eens gehoord. Maarja, of het nu mannen met mannen is of mannen met vrouwen, voor mij hoeven ze het niet op een openbare plek te doen, of zoek dan iets wat meer afgelegen is.
Op zaterdag 1 februari 2003 00:57 schreef CrackUpDaSound het volgende:[..]
Veel mannen die daar komen zijn geen homo, die zoeken gewoon iets om de druk van een seksuele drang te halen. Ze gaan daarna gewoon weer naar moeder de vrouw.
Lijkt mij persoonlijks niks, ik kan me voorstellen dat je als hetero getrouwde man dan eerder naar de hoeren gaat.
quote:ik denk dat ze wel naar de hoeren zouden gaan als ze niet homo zouden zijn....
Op zaterdag 1 februari 2003 00:57 schreef CrackUpDaSound het volgende:[..]
Veel mannen die daar komen zijn geen homo, die zoeken gewoon iets om de druk van een seksuele drang te halen. Ze gaan daarna gewoon weer naar moeder de vrouw.
(Hoe kom ik hier trouwens in verzeild, ik vervloek de active-topiclijst!!)
quote:Een hoer kost 50 euro, een rechterhand en/of de mond van een vertegenwoordiger niets.
Op zaterdag 1 februari 2003 01:01 schreef Roache_ het volgende:[..]
ik denk dat ze wel naar de hoeren zouden gaan als ze niet homo zouden zijn....
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:01 schreef Roache_ het volgende:(Hoe kom ik hier trouwens in verzeild, ik vervloek de active-topiclijst!!)
quote:Whehe, al die hetero's die daar voor hun lol andere hetero's staan af te zuigen onder die viaducten. That'll be the day!
Op zaterdag 1 februari 2003 01:02 schreef CrackUpDaSound het volgende:[..]
Een hoer kost 50 euro, een rechterhand en/of de mond van een vertegenwoordiger niets.
quote:Klik hier eens, is leuk!
Op zaterdag 1 februari 2003 01:02 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Ja, daar loop ik ook altijd op te klikken.
quote:Is echt geen geintje. Er zijn voldoende mannen die als hetero een homoseksuele ervaring hebben gehad. Ooit.
Op zaterdag 1 februari 2003 01:03 schreef Roache_ het volgende:[..]
Whehe, al die hetero's die daar voor hun lol andere hetero's staan af te zuigen onder die viaducten. That'll be the day!
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:05 schreef Roache_ het volgende:[..]
Klik hier eens, is leuk!
quote:Ja, dat denk/weet ik wel, maar ik ken weinig mensen (homo) die voor de lol onder een waaierig viaduct gaan staan te wachten tot er weer eens een tochtige hetero stopt om afgezogen te worden.
Op zaterdag 1 februari 2003 01:05 schreef CrackUpDaSound het volgende:[..]
Is echt geen geintje. Er zijn voldoende mannen die als hetero een homoseksuele ervaring hebben gehad. Ooit.
quote:Binnen komen lopen, vragen om een biertje en hopla; verslaafd. Breek rustig in in de "discussie" het gaat nooit ergens over.
Op zaterdag 1 februari 2003 01:11 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Kan er alleen geen touw aan vastknopen
Voor de voorste auto geparkeerd en in het volle licht van mijn draaiene motor God''s water over Gelders' pakeerplaats laten lopen. Vervolgens snel ingestapt en weggespeerd.
quote:Eerlijk antwoord? Nee.
Op zaterdag 1 februari 2003 01:16 schreef sooty het volgende:
Is er uberhaupt nog wel een P-plaats in NL die niet ingenomen is als 'ontmoetingsplaats' voor homo's ?
It's the gay-mafia.
quote:was gij dat?
Op zaterdag 1 februari 2003 01:16 schreef sooty het volgende:
Is er uberhaupt nog wel een P-plaats in NL die niet ingenomen is als 'ontmoetingsplaats' voor homo's ? Ik moest laatst 's-avonds laat op weg naar huis langs de A15 effe pissen. Ik stop bij de eerste de beste parkeerplaats diie ik zie; totaal onverlicht maar staat van voor tot achter vol met geparkeerde niet-verlichte autos...Voor de voorste auto geparkeerd en in het volle licht van mijn draaiene motor God''s water over Gelders' pakeerplaats laten lopen. Vervolgens snel ingestapt en weggespeerd.
quote:Ik ben niet getrouwd. Maar achteraf was Youp toch echt één van m'n mindere klanten.
Op vrijdag 31 januari 2003 23:48 schreef schatje het volgende:
Ik vraag me af hoeveel procent van de getrouwde heren wel eens naar een parkeerplaats of te wel een ontmoetingsplaats voor homo's gaat.Youp van het Hek maakte daar ook een keer een opmerking over tijdens een nieuwjaars conference.
Hij heeft een grote mond. Hij probeert te zuigen.
Maar z'n duim is helaas groter dan z'n lid.
quote:Blijkbaar.
Op zaterdag 1 februari 2003 01:20 schreef Prick_Tob het volgende:[..]
was gij dat?
Hoewel ik mij die reaktie bij meer gezonde (PC-Corrected:) normale Nederlanders kan voorstellen,
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:02 schreef CrackUpDaSound het volgende:[..]
Een hoer kost 50 euro, een rechterhand en/of de mond van een vertegenwoordiger niets.
quote:Ik
Op zaterdag 1 februari 2003 00:48 schreef CrackUpDaSound het volgende:
Ik ben al tijden op zoek naar zo'n plek, dus adressen zijn ook welkom.
quote:Does effe normaal.
Op zaterdag 1 februari 2003 11:18 schreef IAMUSEMUSE het volgende:[..]
Ik
echt op jou!!!
quote:nou ik ben zelf homo maar ik zou er niet aan moeten denken om sex te zoeken op een parkeerplaats, ik walg van het idee
Op zaterdag 1 februari 2003 01:13 schreef Roache_ het volgende:[..]
Ja, dat denk/weet ik wel, maar ik ken weinig mensen (homo) die voor de lol onder een waaierig viaduct gaan staan te wachten tot er weer eens een tochtige hetero stopt om afgezogen te worden.
Ik denk dat de interesse minstens wederzijds is, en het huwelijk wat de meesten van die mannen hebben een soort dekmantel is, hoe triest ook.
quote:zijn ze niet goed opgevoed dan? Laat die mensen ook gewoon in hun waarde......
Op zaterdag 1 februari 2003 11:22 schreef Vision het volgende:
mijn broertje rijd er wel vaker met een paar vrienden langs om ze uit te schelden
quote:Ga op pad met een camera en maak een Fok!Report !
Op zaterdag 1 februari 2003 00:38 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Laatst gelezen dat er hier vlakbij bij de parkeerplaats onder een viaduct bij het park ook zo'n ontmoetingsplek is. Vind het eigenlijk niet echt een prettig idee, ik weet niet precies wat ze daar uitspoken.
Neem nou Zwolle, hoe toepasselijk de Blauwvinger-stad. Hier is kort geleden zo'n HOP dichtgegaan. Wassie open dan? Nou het was een veldje ofzo en de gemeente heeft er nu een groot hek omheen gezet omdat buren begonnen te klagen over overlast van auto's en gebruikte condooms en ga zo maar door.
In Zwolle is verder nog een stadspark en als je een euro entree zou vragen heb je serieus een big business. Ik ben d'r eens vlug doorheen gelopen met mijn ex en het is werkelijk bizar wat je daar ziet. Als je er nietsvermoedens voorbij fietst zie je niks, maar als je ziet wat daar achter de bomen aan de stadsgracht gebeurt... Heb geen seksuele handelingen gezien (en al helemaal niet verricht), maar het is er echt DRUK!!! Mannen die even een ommetje gaan maken, even gaan hardlopen of er even vantussen gaat als hun vrouw al in bed ligt.
Die mannen durven er gewoon niet voor uit te komen, weten niet wat ze met hun gevoelens moeten doen. Daarom doen ze zoiets. En de jongeren pikken gewoon een avondje coc mee of iets anders als dat in hun stad mogelijk is.
Het is op zich best sneu allemaal, daarom ben ik maar wat blij dat ik er min of meer voor uit kom (veel mensen accepteren het natuurlijk wel maar er zijn nog zooooooveel vooroordelen). Als je je down voelt, loop dan maar eens gewoon in zo'n gebied rond en je bent weer helemaal gfelukkig met je eigen leven. (alhoewel er ook mensen zijn die een HOP spannend vinden maar dat terzijde)
Ik ben hetero. ok, Ik besef wel dat je geen 100procent hetrro bent als je het met iemand van hetzelfde geslacht doet maar dat zijn maar etiketten toch. Ik ben nog nooit verliefd geweest op een man, dus ik beschouw me voor het gemak maar even als hetero, want bij 'bi' denk je toch al gauw als gelijkmatig verdeeld over de beide geslachten en mijn voorkeur ligt toch echt wel zeer sterk bij de vrouwen.
Waarom dan naar zo'n parkeerplaats? Ik was altijd al nieuwsgierig naar 'hoe het zou zijn' en vond dat ik dat een keeer moest hebben meegemaakt. ook sprak me de haast 'ongeremde geilheid' ervan wel aan. Bij de heteros is het toch meer een gedoe voordat je een keer in bed beland, bij homo's wordt er niet omgeen gedraaid; je ben beide man dus je weet al van elkaar dat je maar aan 1 ding denkt de hele dag, daar hoef je niet moeilijk over te doen Je hebt geen hetero-bosjes zeg maar, wel homobosjes
Dus ik ben op een avond de park gaan checken , eerst wel wat drankjes nodig gehad. toen kwam er een jongen van mijn leeftijd die zei dathij een auto in debuurt had en dat we wel anar zijn huis konden rijden. dat heb ik gedaan. daar hebben we wat gepraat, ik heb uitgelegd hoe het zat maar hem maakte dat niet uit. Hij zei dus dat hij het heel vaak met getrouwde mannen deed of met iemand met een heterorelatie.
De sex dan. Dat ging wel wat moeizaam, ik wou wel alles proberen op zich maar de anale sex ging niet zo soepel. bij mij werd-ie wat slap toen ik hem penetreerde, er moest een nieuw condoom om dus, en toen gingen we het maar andersom proberen maar dat vond ikzelf niet zo plezierig. hij was ook wat te snel en te ruw dus toen heb ik het maar helemaal afgeblazen. toen ben ik hem gaan pijpen en dat vond zowel hij als ik lekker. Na enige tijd zei hij dat hij klaar ging komen, dit was zonder condoom, en toen heb ik hem klaargetrokken. hij lag op zijn rug en spoot over zijn eigen buik. zelf ben ik niet klaar meer gekomen, en daar had ik ook niet zo'n behoefte meer aan. Dat was op zich wel raar, want normaal moét ik altijd klaarkomen.
Na afloop heeft hij me terugegbracht naar het park, en dat was dan dat. Het gaf een raar gevoel, en ik heb geen behoefte om het nog eens te doen. Maar ik vond het wel interessant en apart om het eens meegemaakt te hebben en het was ook niet héél vervelend of zo..
waarom cloon: er zitten bekenden op dit forum en het speelt verder een te kleine (of eigenlijk: geen) rol in mijn leven om hier nou eens op aangesproken te willen worden. Het is dus geen kwestie van schamen. maar sommige dingen wil je gweoon liever prive houden.
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 12:10 schreef CL1 het volgende:
[...] Dus ik ben op een avond de park gaan checken [...]
Wow, heel veel respect voor je openhartigheid. Had ik eigenlijk niet verwacht in een topic als dit
Ontopic: zelf lijkt het me niks omdat 1) ik nou eenmaal op vrouwen val, 2) dat geklooi in die bosjes bij motregen me gewoon niks lijkt en 3) (belangrijkste reden) ik al een seksuele relatie heb en DUS geen andere erbij hoef.
quote:Mee eens, is zeer dapper.
Op vrijdag 7 februari 2003 12:19 schreef Frollo het volgende:[..]
![]()
![]()
Wow, heel veel respect voor je openhartigheid. Had ik eigenlijk niet verwacht in een topic als dit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |