abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8214593
Ik vraag me af hoeveel procent van de getrouwde heren wel eens naar een parkeerplaats of te wel een ontmoetingsplaats voor homo's gaat.Youp van het Hek maakte daar ook een keer een opmerking over tijdens een nieuwjaars conference.

En zijn er op Fok heteromannen die weleens op zo'n manier parkeren??

zaterdag 1 februari 2003 @ 00:02:40 #2
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_8214766
Ik ben niet getrouwd en heb geen neiging om ooit een homo-ontmoetingsplek op te zoeken.
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_8214767
en jij denkt dat elke getrouwde man dat hiet gaat vertellen??? k denk het niet
[url]www.f-orum.tk[/url]
  zaterdag 1 februari 2003 @ 00:03:54 #4
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8214789
Ik ben niet getrouwd en als er ook iets is wat ik 's avonds als de pest mijdt, dan zijn dat parkeerplaatsen.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_8214796
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 00:02 schreef rolfvp het volgende:
Waarom niet, ik vertel het niet verder hoor.
pi_8215188
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 00:02 schreef rolfvp het volgende:
Idd.
pi_8215240
Laatst gelezen dat er hier vlakbij bij de parkeerplaats onder een viaduct bij het park ook zo'n ontmoetingsplek is. Vind het eigenlijk niet echt een prettig idee, ik weet niet precies wat ze daar uitspoken.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_8215269
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 00:38 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Laatst gelezen dat er hier vlakbij bij de parkeerplaats onder een viaduct bij het park ook zo'n ontmoetingsplek is. Vind het eigenlijk niet echt een prettig idee, ik weet niet precies wat ze daar uitspoken.
Seks natuurlijk.
pi_8215360
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 00:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Seks natuurlijk.

Ja, ik had al niet het vermoeden dat ze elkaar op zouden pikken daar om het ergens anders te doen, lekker dan
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
pi_8215366
Ik ben al tijden op zoek naar zo'n plek, dus adressen zijn ook welkom.
Ja, jij ja. Smoel houden,
  zaterdag 1 februari 2003 @ 00:50:56 #11
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_8215395
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 00:48 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

Ja, ik had al niet het vermoeden dat ze elkaar op zouden pikken daar om het ergens anders te doen, lekker dan

Maak jij je ook druk om de buren die seks hebben? Daar ben je toch ook niet bij, of wel? Laat die kerels lekker onder dat viaduct tekeer gaan, beter dan in je portiekje zou ik zeggen.
Ben te zaai voor een signature
pi_8215447
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 00:50 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Maak jij je ook druk om de buren die seks hebben? Daar ben je toch ook niet bij, of wel? Laat die kerels lekker onder dat viaduct tekeer gaan, beter dan in je portiekje zou ik zeggen.

Precies, dat park is gewoon een openbare plaats, dus ik hoop het niet te hoeven zien.

Mijn benedenburen zijn toevallig ook homofiel

pi_8215474
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 00:55 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Mijn benedenburen zijn toevallig ook homofiel
Veel mannen die daar komen zijn geen homo, die zoeken gewoon iets om de druk van een seksuele drang te halen. Ze gaan daarna gewoon weer naar moeder de vrouw.
pi_8215498
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 00:57 schreef CrackUpDaSound het volgende:

[..]

Veel mannen die daar komen zijn geen homo, die zoeken gewoon iets om de druk van een seksuele drang te halen. Ze gaan daarna gewoon weer naar moeder de vrouw.

Ja, daar heb je gelijk in, dat heb ik wel eens gehoord. Maarja, of het nu mannen met mannen is of mannen met vrouwen, voor mij hoeven ze het niet op een openbare plek te doen, of zoek dan iets wat meer afgelegen is.
pi_8215504
Heb je in Zoetermeer ook, 's avonds zo ongeveer alle parkeerplaatsen langs het Noord-Aa...

Lijkt mij persoonlijks niks, ik kan me voorstellen dat je als hetero getrouwde man dan eerder naar de hoeren gaat.

"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  zaterdag 1 februari 2003 @ 01:01:07 #16
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_8215505
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 00:57 schreef CrackUpDaSound het volgende:

[..]

ik denk dat ze wel naar de hoeren zouden gaan als ze niet homo zouden zijn....

(Hoe kom ik hier trouwens in verzeild, ik vervloek de active-topiclijst!!)

pi_8215511
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:01 schreef Roache_ het volgende:

[..]

ik denk dat ze wel naar de hoeren zouden gaan als ze niet homo zouden zijn....

Een hoer kost 50 euro, een rechterhand en/of de mond van een vertegenwoordiger niets.
pi_8215516
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:01 schreef Roache_ het volgende:

(Hoe kom ik hier trouwens in verzeild, ik vervloek de active-topiclijst!!)

Ja, daar loop ik ook altijd op te klikken.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 01:03:54 #19
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_8215534
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:02 schreef CrackUpDaSound het volgende:

[..]

Een hoer kost 50 euro, een rechterhand en/of de mond van een vertegenwoordiger niets.

Whehe, al die hetero's die daar voor hun lol andere hetero's staan af te zuigen onder die viaducten. That'll be the day!
  zaterdag 1 februari 2003 @ 01:05:05 #20
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_8215543
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:02 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

Ja, daar loop ik ook altijd op te klikken.

Klik hier eens, is leuk!

Clib Calimero's Deel 37

pi_8215548
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:03 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Whehe, al die hetero's die daar voor hun lol andere hetero's staan af te zuigen onder die viaducten. That'll be the day!

Is echt geen geintje. Er zijn voldoende mannen die als hetero een homoseksuele ervaring hebben gehad. Ooit.
pi_8215615
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:05 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Klik hier eens, is leuk!

Clib Calimero's Deel 37

Kan er alleen geen touw aan vastknopen
  zaterdag 1 februari 2003 @ 01:13:21 #23
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_8215638
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:05 schreef CrackUpDaSound het volgende:

[..]

Is echt geen geintje. Er zijn voldoende mannen die als hetero een homoseksuele ervaring hebben gehad. Ooit.

Ja, dat denk/weet ik wel, maar ik ken weinig mensen (homo) die voor de lol onder een waaierig viaduct gaan staan te wachten tot er weer eens een tochtige hetero stopt om afgezogen te worden. Ik denk dat de interesse minstens wederzijds is, en het huwelijk wat de meesten van die mannen hebben een soort dekmantel is, hoe triest ook.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 01:14:25 #24
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_8215646
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:11 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

Kan er alleen geen touw aan vastknopen

Binnen komen lopen, vragen om een biertje en hopla; verslaafd. Breek rustig in in de "discussie" het gaat nooit ergens over.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 01:16:28 #25
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_8215666
Is er uberhaupt nog wel een P-plaats in NL die niet ingenomen is als 'ontmoetingsplaats' voor homo's ? Ik moest laatst 's-avonds laat op weg naar huis langs de A15 effe pissen. Ik stop bij de eerste de beste parkeerplaats diie ik zie; totaal onverlicht maar staat van voor tot achter vol met geparkeerde niet-verlichte autos...

Voor de voorste auto geparkeerd en in het volle licht van mijn draaiene motor God''s water over Gelders' pakeerplaats laten lopen. Vervolgens snel ingestapt en weggespeerd.

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')