En zijn er op Fok heteromannen die weleens op zo'n manier parkeren??
quote:Waarom niet, ik vertel het niet verder hoor.
Op zaterdag 1 februari 2003 00:02 schreef rolfvp het volgende:
en jij denkt dat elke getrouwde man dat hiet gaat vertellen??? k denk het niet
quote:Idd.
Op zaterdag 1 februari 2003 00:02 schreef rolfvp het volgende:
en jij denkt dat elke getrouwde man dat hiet gaat vertellen??? k denk het niet
quote:Seks natuurlijk.
Op zaterdag 1 februari 2003 00:38 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Laatst gelezen dat er hier vlakbij bij de parkeerplaats onder een viaduct bij het park ook zo'n ontmoetingsplek is. Vind het eigenlijk niet echt een prettig idee, ik weet niet precies wat ze daar uitspoken.
quote:Ja, ik had al niet het vermoeden dat ze elkaar op zouden pikken daar om het ergens anders te doen, lekker dan
Op zaterdag 1 februari 2003 00:40 schreef schatje het volgende:[..]
Seks natuurlijk.
quote:Maak jij je ook druk om de buren die seks hebben? Daar ben je toch ook niet bij, of wel? Laat die kerels lekker onder dat viaduct tekeer gaan, beter dan in je portiekje zou ik zeggen.
Op zaterdag 1 februari 2003 00:48 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Ja, ik had al niet het vermoeden dat ze elkaar op zouden pikken daar om het ergens anders te doen, lekker dan
quote:Precies, dat park is gewoon een openbare plaats, dus ik hoop het niet te hoeven zien.
Op zaterdag 1 februari 2003 00:50 schreef Roache_ het volgende:[..]
Maak jij je ook druk om de buren die seks hebben? Daar ben je toch ook niet bij, of wel? Laat die kerels lekker onder dat viaduct tekeer gaan, beter dan in je portiekje zou ik zeggen.
Mijn benedenburen zijn toevallig ook homofiel
quote:Veel mannen die daar komen zijn geen homo, die zoeken gewoon iets om de druk van een seksuele drang te halen. Ze gaan daarna gewoon weer naar moeder de vrouw.
Op zaterdag 1 februari 2003 00:55 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Mijn benedenburen zijn toevallig ook homofiel
quote:Ja, daar heb je gelijk in, dat heb ik wel eens gehoord. Maarja, of het nu mannen met mannen is of mannen met vrouwen, voor mij hoeven ze het niet op een openbare plek te doen, of zoek dan iets wat meer afgelegen is.
Op zaterdag 1 februari 2003 00:57 schreef CrackUpDaSound het volgende:[..]
Veel mannen die daar komen zijn geen homo, die zoeken gewoon iets om de druk van een seksuele drang te halen. Ze gaan daarna gewoon weer naar moeder de vrouw.
Lijkt mij persoonlijks niks, ik kan me voorstellen dat je als hetero getrouwde man dan eerder naar de hoeren gaat.
quote:ik denk dat ze wel naar de hoeren zouden gaan als ze niet homo zouden zijn....
Op zaterdag 1 februari 2003 00:57 schreef CrackUpDaSound het volgende:[..]
Veel mannen die daar komen zijn geen homo, die zoeken gewoon iets om de druk van een seksuele drang te halen. Ze gaan daarna gewoon weer naar moeder de vrouw.
(Hoe kom ik hier trouwens in verzeild, ik vervloek de active-topiclijst!!)
quote:Een hoer kost 50 euro, een rechterhand en/of de mond van een vertegenwoordiger niets.
Op zaterdag 1 februari 2003 01:01 schreef Roache_ het volgende:[..]
ik denk dat ze wel naar de hoeren zouden gaan als ze niet homo zouden zijn....
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:01 schreef Roache_ het volgende:(Hoe kom ik hier trouwens in verzeild, ik vervloek de active-topiclijst!!)
quote:Whehe, al die hetero's die daar voor hun lol andere hetero's staan af te zuigen onder die viaducten. That'll be the day!
Op zaterdag 1 februari 2003 01:02 schreef CrackUpDaSound het volgende:[..]
Een hoer kost 50 euro, een rechterhand en/of de mond van een vertegenwoordiger niets.
quote:Klik hier eens, is leuk!
Op zaterdag 1 februari 2003 01:02 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Ja, daar loop ik ook altijd op te klikken.
quote:Is echt geen geintje. Er zijn voldoende mannen die als hetero een homoseksuele ervaring hebben gehad. Ooit.
Op zaterdag 1 februari 2003 01:03 schreef Roache_ het volgende:[..]
Whehe, al die hetero's die daar voor hun lol andere hetero's staan af te zuigen onder die viaducten. That'll be the day!
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:05 schreef Roache_ het volgende:[..]
Klik hier eens, is leuk!
quote:Ja, dat denk/weet ik wel, maar ik ken weinig mensen (homo) die voor de lol onder een waaierig viaduct gaan staan te wachten tot er weer eens een tochtige hetero stopt om afgezogen te worden.
Op zaterdag 1 februari 2003 01:05 schreef CrackUpDaSound het volgende:[..]
Is echt geen geintje. Er zijn voldoende mannen die als hetero een homoseksuele ervaring hebben gehad. Ooit.
quote:Binnen komen lopen, vragen om een biertje en hopla; verslaafd. Breek rustig in in de "discussie" het gaat nooit ergens over.
Op zaterdag 1 februari 2003 01:11 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Kan er alleen geen touw aan vastknopen
Voor de voorste auto geparkeerd en in het volle licht van mijn draaiene motor God''s water over Gelders' pakeerplaats laten lopen. Vervolgens snel ingestapt en weggespeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |