abonnement Unibet Coolblue
pi_202237233
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Nice ben nog nooit in Polen geweest maar het was altijd mijn wens om het land een keer te bezoeken. Auswitch was niet mijn eerste keus maar goed, mag niet klagen

Kleine troost is dat ik niet alleen zal zijn , genoeg users hier op fok die me gezelschap zullen houden -O-
Kben al geweest. Ook Dachau volgens mij... Auswitz is indrukwekkender.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 18 november 2021 @ 21:53:02 #152
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202237239
quote:
99s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:42 schreef greysbones het volgende:
Er is heel goed nieuws voor mensen die Covid hebben gehad en die géén vaccinatie willen. Het Amerikaanse CDC – hun versie van ons RIVM, zeg maar – geeft in antwoord op een juridische eis om openheid namelijk toe dat het geen enkel voorbeeld heeft van een genezen ongevaccineerd persoon, die daarna alsnog Covid doorgaf aan anderen. Dit terwijl het bekend is dat er wél veel gevaccineerden zijn die a) alsnog Covid kregen daarna en b) de ziekte doorgaven aan anderen.

De Amerikaanse advocaat Michael P. Senger heeft het bewijs in handen dat het CDC dit moest toegeven. En, schrijft hij erbij, vanwege deze openheid ruiken mede-advocaten nu bloed in het water. Want ze zijn immers bezig om a) iedereen te dwingen om het vaccin te nemen en b) ongevaccineerden uit te sluiten, ook op het werk. Maar als mensen die genezen zijn het virus daarna niet meer kúnnen doorgeven… tja, dan betekent dit dat zij beter en veiliger zijn voor hun medemens dan de gevaccineerden

https://www.dagelijksesta(...)d-nog-kan-doorgeven/
Nieuwsberichten waar je iets mee kunt, of niet... gaat dit wat uithalen, of niet.
Een orgaan als CDC zit in de zak van de overheid/elite. Gaan ze er iets mee doen, of niet.
Lastig..en zeker nu de trein met alle fuckups en belachelijkheden en beperkingen al op volle vaart is. Zoiets als dit wend je niet zomaar af...tenzij je 'm gewoon volledig van de rails laat lopen, maar dan heb je gewoon een coup d'etat nodig met steun van het leger en alles er om heen.

Of.. misschien is het doel al bereikt. Wat zou dan het doel kunnen zijn? Een bepaald % mensen vaccineren? Waarom die boosters dan? Is dit alles een rookgordijn en gebeurt er achter de schermen iets heel anders wat uiteindelijk naar boven komt borrelen.. Klimaat? Controle? Populatie vermindering? Je kan nog alle kanten op. Het mooie is dat de huidige koers alles is behalve normaal en dat we er -als we er geen hol aan doen - er vanzelf achterkomen...
Mai pben rai~!
pi_202237246
Ga weg ....

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202237257
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:50 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ga dan short op aandelen. Put opties.
Er is een reden dat ik in crypto zit en niets van aandelen moet hebben
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 18 november 2021 @ 21:55:18 #155
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202237265
quote:
10s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:53 schreef Ali_boo het volgende:
Ga weg ....

[ afbeelding ]
"wanen zich veilig"
.....
.......
............misschien omdat dat gezegd werd dat dat de bedoeling was na het nemen van een vaccin?

_O- 8)7

Wat een circus :D
Mai pben rai~!
pi_202237282
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:23 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1617114737/ontsnapt-uit-quarantaine-klopjacht-op-besmette-nederlandse-toeristen-in-spanje

Snel... iemand, bel Dustin Hoffman!..we hebben een script voor Outbreak 2..

"klopjacht"

_O- _O- 8)7 :')

De media weet verzuurde room mooi op te kloppen tot verzuurde slagroom...

Ik heb geen AT achter mn hol aangehad toen ik met mogelijk een verkoudheidje mn huis verliet. Dit, in Spanje moet natuurlijk vol in het nieuws, ingelijst met mooie headlines om het zo 'gevaarlijlk' mogelijk te doen klinken..

....klopjacht... _O-
Knettergek... Alsof iemand Ebola heeft ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 21:56:57 #157
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202237286
Aangezien ik een noob ben, is het misschien een idee om hier en in COR een pol te maken over de leeftijden van de users in de betreffende Covid topics? Misschien wel aardig om te zien of er tussen BNW COVID en COR een belangrijk leeftijdsverschil zit in hoe we allemaal tegen de dingen aankijken? Gewoon een idee dat ineens in me op kwam..
Lach met een schone bips
pi_202237298
quote:
Kut rechter. Weet niet waar die het over heeft en oordeelt wel.

Fucking wetboek is ook al genderfluide of niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 18 november 2021 @ 21:58:23 #159
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202237299
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
Aangezien ik een noob ben, is het misschien een idee om hier en in COR een pol te maken over de leeftijden van de users in de betreffende Covid topics? Misschien wel aardig om te zien of er tussen BNW COVID en COR een belangrijk leeftijdsverschil zit in hoe we allemaal tegen de dingen aankijken? Gewoon een idee dat ineens in me op kwam..
go ahead
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202237325
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Als we dan toch een vergelijking moeten trekken met event 201 en de huidige corona crisis

- 6 maanden voordat corona uitbrak had Gates een grote interview in een nieuwsblad waar hij de situatie waarin we nu leven ' voorspelde'
-2 of 3 maanden voor de corona uitbraak was er de event 201
- dec 2019 werd officieel bevestigd dat er sprake was een uitbraak in China

En dan de aankomende nieuwe dark winter

- Gaten voorspeelt een super agressieve waterpokken uitbraak
- Wereldlijders hebben het toevallig over een dark winter
- FDA keurde maanden terug een vaccin goed tegen de waterpokken
- John Hopkins instituut , een van de sponsers van event 201, doet nu een oefening genaamd dark winter

Weet niet wanneer ze hun plan gaan uitvoeren maar als de voorgaande oefeningen een indicatie zijn van wat er ons te wachten staat. Dan hebben we nog een maand of 2 of 3 te gaan . Als je ziet hoe zowel Oostenrijk als Duitsland compleet doordraaien misschien wel minder
K wat moet dit inhouden? Wat staat ons te wachten?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 21:59:40 #161
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202237334
quote:
99s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
go ahead
Uhhmm ben dus noob en geen idee hoe dat te doen, heb zelfs al een cursus foto plaatsen hiero gehad van andere user en zelfs dat heb ik verneukt ;(
Lach met een schone bips
pi_202237341
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik draag hem niet daar niet van. Maar wat een werkgever of rechter daarvan zegt is in mijn ogen niet heel relevant. Overheid maakt een spoedwet om het te verplichten, dus volgens de "regels" moet het. Kan je op dat moment niet omheen, of die spoedwet juridisch waterdicht is dat is een ander verhaal toch?
Klopt, en nu is dat ook getoetst bij een rechter.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 22:01:34 #163
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202237365
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Klopt, en nu is dat ook getoetst bij een rechter.
Wat is getoetst? Of het ontslag rechtsgeldig was of dat die spoedwet wel helemaal juist in elkaar zit? Want dat laatste kijkt de rechter in zo'n geval niet naar.
Lach met een schone bips
pi_202237407
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wat is getoetst? Of het ontslag rechtsgeldig was of dat die spoedwet wel helemaal juist in elkaar zit? Want dat laatste kijkt de rechter in zo'n geval niet naar.
Dat eerste dus.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 22:07:02 #165
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202237447
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat eerste dus.
Ah oke, maar mocht achteraf blijken dat de spoedwet juridisch niet helemaal waterdicht bleek te zijn valt er voor de ontslagen persoon nog veel te halen. Is dan ook wel naar mijn mening jammer dat het artikel is weggezet als werknemer is fout. Dat moet in de toekomst nog blijken. (heb overigens zelf al 2 mondkapjes boetes kwijtgescholden gekregen)
Lach met een schone bips
pi_202237454
POLL
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 22:07:46 #167
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202237462
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:07 schreef ludovico het volgende:
[poll=3137]
First vote was me :)
Lach met een schone bips
pi_202237486
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ah oke, maar mocht achteraf blijken dat de spoedwet juridisch niet helemaal waterdicht bleek te zijn valt er voor de ontslagen persoon nog veel te halen. Is dan ook wel naar mijn mening jammer dat het artikel is weggezet als werknemer is fout. Dat moet in de toekomst nog blijken. (heb overigens zelf al 2 mondkapjes boetes kwijtgescholden gekregen)
Boete voor geen mondkapje dragen? Wut?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 22:14:38 #169
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202237556
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Boete voor geen mondkapje dragen? Wut?
Joah, in de supermarkt terwijl BOA lekker belangrijk loopt de doen, loop er ook gewoon langs :) 1x zelfs geen ID bij me reed ie achter me aan naar huis, maar dat is er 1 hier die in de "oorlog" ook fout was geweest. Die andere BOA hier wanneer hij de boel moet handhaven lacht een keer en gaat verder met niks doen. Hebben er ook maar paar hier in dit kleine stadje.

Maar wat ik heb gedaan is in beroep gaan per mail en een stapel onderzoeken van ongeveer 5000 pagina's meesturen dat die dingen ongezond zijn.. Dan moeten ze ieder onderzoek lezen en op die punten ontkrachten. Schijnbaar te veel werk. Dus weg boete :)
Lach met een schone bips
pi_202237826
Te ridicuul voor woorden die mondkapjes.

Alsof je staat je verplicht een hoofddoek te dragen.. Flikker toch op met je religieuze kledij.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 22:30:43 #171
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202237874
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:28 schreef ludovico het volgende:
Te ridicuul voor woorden die mondkapjes.

Alsof je staat je verplicht een hoofddoek te dragen.. Flikker toch op met je religieuze kledij.
Zo zie ik het ook, wie verplicht mij zo'n ding te dragen? Ben je bang dan zet je zelf maar een veilig masker op (ipv niet werkende stoffen vodden). Maar val mij niet lastig met al deze onzin!
Lach met een schone bips
pi_202238172
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:28 schreef ludovico het volgende:
Te ridicuul voor woorden die mondkapjes.

Alsof je staat je verplicht een hoofddoek te dragen.. Flikker toch op met je religieuze kledij.
Ik loop al weer weken rond op de hogeschool, op het station en in de supermarkt zonder mondkapje, niemand zegt er wat van (wel her en der wat boze blikken) en ben niet de enige. Ongeveer structureel 75% met kap en 25% zonder, op een goede dag 50/50. In de bus heb ik hem onder de neus hangen bij het inchecken en als ik zit gaat hij lekker af.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_202238244
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
Aangezien ik een noob ben, is het misschien een idee om hier en in COR een pol te maken over de leeftijden van de users in de betreffende Covid topics? Misschien wel aardig om te zien of er tussen BNW COVID en COR een belangrijk leeftijdsverschil zit in hoe we allemaal tegen de dingen aankijken? Gewoon een idee dat ineens in me op kwam..
POLL
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_202238709
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
Aangezien ik een noob ben, is het misschien een idee om hier en in COR een pol te maken over de leeftijden van de users in de betreffende Covid topics? Misschien wel aardig om te zien of er tussen BNW COVID en COR een belangrijk leeftijdsverschil zit in hoe we allemaal tegen de dingen aankijken? Gewoon een idee dat ineens in me op kwam..
ik post in beide topics
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')