Ja, dit had ik al kunnen voorspellen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:08 schreef Oceanier het volgende:
[..]
De bal terugkaatsen om te laten zien hoe vervelend het is heeft niks met neutraliteit te maken. Je vind het ook niet leuk om schaap genoemd te worden, noem andere mensen dan ook geen wappie. Ook voor jou geldt, je bent toch geen klein kind meer?
Haha damnquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:56 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Die 17 jarige die ongevaccineerd is is nog steeds besmettelijker dan wanneer hij ongevaccineerd is. Tevens kan ook een 17 jarige flink ziek worden. Jammer van je framing poging, maar is lichtelijk doorzichtig
[..]
Klaar met dit. Blijkbaar zijn er teveel mensen die die afweging niet kunnen maken en uit eoa egocentrische overweging vinden dat ze geen deel uitmaken van deze maatschappij waar van iedereen verwacht wordt dat ze hun steentje bijdragen aan een oplossing.
De hele tijd pesten en wanneer je ff zelf voor rotte vis (schaap) wordt uitgemaakt ga je janken. Dat zeg ik, je bent toch geen klein kind meer?quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dit had ik al kunnen voorspellen.
Pesten?quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:11 schreef Oceanier het volgende:
[..]
De hele tijd pesten en wanneer je ff zelf voor rotte vis (schaap) wordt uitgemaakt ga je janken. Dat zeg ik, je bent toch geen klein kind meer?
Oh je denkt dat je een haar beter bent dan een snotneus puber die klasgenootjes pest op de middelbare school. Elke keer wappie dit wappie dat. Dat ik dit nog moet uitleggen aan een volwassen kerel.quote:
Dat men aan volwassen mensen nog moet uitleggen wat de Holocaust en Jodenvervolging echt waren, is pas wat treurig is, en geeft vooral aan hoe bizar slecht bepaalde mensen tijdens hun middelbare school periode hebben opgelet in de lessen geschiedenis.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:14 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Oh je denkt dat je een haar beter bent dan een snotneus puber die klasgenootjes pest op de middelbare school. Elke keer wappie dit wappie dat. Dat ik dit nog moet uitleggen aan een volwassen kerel.
Je begint zelf over dat je niet wappie moet zeggen. Bijv. tegen ems. Die vervolgens laat zien dat je dat zelf ook doet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:11 schreef Oceanier het volgende:
[..]
De hele tijd pesten en wanneer je ff zelf voor rotte vis (schaap) wordt uitgemaakt ga je janken. Dat zeg ik, je bent toch geen klein kind meer?
Doe niet zo zielig met je holocaust. Zometeen ga je nog bij een nieuwe holocaust ontkennen dat het een holocaust is omdat we al een holocaust hebben gehad. Get over it.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat men aan volwassen mensen nog moet uitleggen wat de Holocaust en Jodenvervolging echt waren, is pas wat treurig is, en geeft vooral aan hoe bizar slecht bepaalde mensen tijdens hun middelbare school periode hebben opgelet in de lessen geschiedenis.
Ja daar gaat dit topic over.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:18 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig met je holocaust. Zometeen ga je nog bij een nieuwe holocaust ontkennen dat het een holocaust is omdat we al een holocaust hebben gehad. Get over it.
Je hoeft niet in dit topic te komen. Dat doe je zelf, janken om de holocaust.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja daar gaat dit topic over.
En er is geen nieuwe Holocaust gaande. Dat is het hele punt.
Get over that.
De Holocaust hier noemen is 'zielig doen', de vergelijkingen die men ermee maakt eveneens 'zielig'... Get over it en dergelijke.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:20 schreef stalybridge het volgende:
![]()
Wil je het niet over het topic onderwerp hebben. Het zit mijn mening in de weg.
Reken maar dat ik er in kom. Niet om te janken, maar om de historische feiten te waarborgen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:21 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Je hoeft niet in dit topic te komen. Dat doe je zelf, janken om de holocaust.
Probeer het nog een keer met zelfreflectie.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:17 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Je begint zelf over dat je niet wappie moet zeggen. Bijv. tegen ems. Die vervolgens laat zien dat je dat zelf ook doet.
Etto laat zien dat je ook schaapje gebruikt op een zelfde aantijging en dan beticht je die ervan dat niet te kunnen incasseren.
Lekker veel zelfreflectie op je eigen slachtofferrol weer
quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:11 schreef Oceanier het volgende:
[..]
De laaggeletterde hogeropgeleiden mogen graag hun intellectuele verhevenheid laten zien door heel hard 'wappieieieie' en 'tokkieieieie'. te roepen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:14 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Oh je denkt dat je een haar beter bent dan een snotneus puber die klasgenootjes pest op de middelbare school. Elke keer wappie dit wappie dat. Dat ik dit nog moet uitleggen aan een volwassen kerel.
Niet iedereen heeft zich beperkt tot het klakkeloos kunnen opdreuen van wat erover verteld werd. Sommigen hebben zich afgevraagd hoe het nou kwam dat op zich niet slechte mensen slechte dingen lieten gebeuren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat men aan volwassen mensen nog moet uitleggen wat de Holocaust en Jodenvervolging echt waren, is pas wat treurig is, en geeft vooral aan hoe bizar slecht bepaalde mensen tijdens hun middelbare school periode hebben opgelet in de lessen geschiedenis.
Oh wees gerust, wanneer iemand de huidige maatregelen ook maar in de minste mate tracht te vergelijken met Jodenvervolging en Holocaust, kan men er zeker van zijn dat men niet alleen geen idee heeft van wat er over verteld is, maar dat men over de materie zelf nog geen enkele valide primaire bron heeft geraadpleegd. Niet een.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De laaggeletterde hogeropgeleiden mogen graag hun intellectuele verhevenheid laten zien door heel hard 'wappieieieie' en 'tokkieieieie'. te roepen.
[..]
Niet iedereen heeft zich beperkt tot het klakkeloos kunnen opdreuen van wat erover verteld werd. Sommigen hebben zich afgevraagd hoe het nou kwam dat op zich niet slechte mensen slechte dingen lieten gebeuren.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:23 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Probeer het nog een keer met zelfreflectie.
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:24 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Het woordje wappie in de mond nemen is al walgelijk genoeg.
Binnen 9 min, toch knap. Hier geld zeker niet dat ems de bal terugkaatst. zelfreflectie!quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:15 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar boze gevaccineerde wappies om me heen.
Het enige verschil is dat een jood er niks aan kan doen dat ie joods is. Een groot en belangrijk verschil, althans dat was het.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Reken maar dat ik er in kom. Niet om te janken, maar om de historische feiten te waarborgen
Ben je weleens bij een voormalig concentratiekamp geweest?quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:43 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat een jood er niks aan kan doen dat ie joods is. Een groot en belangrijk verschil, althans dat was het.
Toen ik iemand met een jodenster zag tijdens een demonstratie vond ik dat een beetje onnodig, maar nu met de plannen voor een QR-code op werk, dat is werkelijk waanzin.
Als de holocaust op 1 staat dan staat een QR code op je werk op 2.
Het verschil wordt steeds minder relevant, de overeenkomsten worden steeds groter.
Het willen uitsluiten van een groep mensen, op welke manier dan ook is walgelijk.
Je kan 6,7,8,9 keer iemand uitschelden maar bij de 10e keer krijg je koekje van eigen deeg.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:35 schreef stalybridge het volgende:
[..]
[..]
[..]
Binnen 9 min, toch knap. Hier geld zeker niet dat ems de bal terugkaatst. zelfreflectie!
Ja. Ben jij weleens dakloos geweest, zonder geld, eten en drinken?quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:48 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ben je weleens bij een voormalig concentratiekamp geweest?
Lichamelijke integriteit? Zolang jij niet van overheidswege verplicht gevaccineerd word is die toch niet in het gedrang? Je hebt toch een keuze? Hoe is hier jouw lichamelijke integriteit hier nou precies in het gedrang?quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij ziet geen ophitsing van het gewappie en het ge 3G 2G.gelegaliseerde discriminatie en het pissen over lichamelijke integriteit van mensen en het benoemen van een groep mensen als een probleem.
Prima joh, als je het niet ziet ga ik het je niet kunnen laten zien ook.
Dit land is diep gepolariseerd hierover, maar jij ziet dat niet. Jij denkt serieus dat er geen wonden zijn in de samenleving mbt die discriminatie. Okay. Nou, dan zijn we klaar want ik kan jou niet bereiken. Net als Etto.
Jij bent toevallig ook voor een vuurwerkverbod?quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:02 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik neutraal ben. Ik sta als gevaccineerde 100% achter de ongevaccineerden die geen prik willen.
Ja. Lijkt totaal niet op maandenlang in een pyjama in de vrieskou ondervoed dwangarbeid verrichten om uiteindelijk te sterven aan tyfus of de gaskamer. Ook is het leger des heils niet in de buurt waar ik voor een euro kan eten en kan slapen in een vlooivrije niet op een barak lijkende slaapzaal. En je hebt er ook geen recht op bijstand.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:50 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ja. Ben jij weleens dakloos geweest, zonder geld, eten en drinken?
................quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:53 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Lichamelijke integriteit? Zolang jij niet van overheidswege verplicht gevaccineerd word is die toch niet in het gedrang? Je hebt toch een keuze? Hoe is hier jouw lichamelijke integriteit hier nou precies in het gedrang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |