abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2021 @ 13:09:22 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202244115
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:08 schreef Oceanier het volgende:

[..]
De bal terugkaatsen om te laten zien hoe vervelend het is heeft niks met neutraliteit te maken. Je vind het ook niet leuk om schaap genoemd te worden, noem andere mensen dan ook geen wappie. Ook voor jou geldt, je bent toch geen klein kind meer?
Ja, dit had ik al kunnen voorspellen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202244127
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Die 17 jarige die ongevaccineerd is is nog steeds besmettelijker dan wanneer hij ongevaccineerd is. Tevens kan ook een 17 jarige flink ziek worden. Jammer van je framing poging, maar is lichtelijk doorzichtig
[..]
Klaar met dit. Blijkbaar zijn er teveel mensen die die afweging niet kunnen maken en uit eoa egocentrische overweging vinden dat ze geen deel uitmaken van deze maatschappij waar van iedereen verwacht wordt dat ze hun steentje bijdragen aan een oplossing.
Haha damn :') "Klaar met dit". Als je dictator zou zijn, had je nu je wil kunnen doordrammen en iedereen laten zwichten. Balen he, dat andere mensen ook nog een mening mogen hebben? We komen wel dichterbij, maar een dictatuur, daar zijn we nog niet.

Een 17-jarige kan ook een auto ongeluk krijgen, te veel lachgas inhaleren, zijn enkel verzwikken bij het voetballen. De zorg belasten gebeurt simpelweg doordat mensen bestaan. We kunnen alle 17-jarigen ook preventief opsluiten, weten we zeker dat ze de risicogroep niet kunnen besmetten! ^O^ De kans dat tieners 'flink ziek' worden is zo ontzettend klein, daar ligt niemand (behalve de volgzame schaapjes en trouwe NOS-kijkers) wakker van. Je kan zo 10 andere gezondheidsrisico's opnoemen die groter zijn voor alle groepen onder de 50, dat ze zich echt niet druk hoeven te maken over Corona.
pi_202244136
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, dit had ik al kunnen voorspellen.
De hele tijd pesten en wanneer je ff zelf voor rotte vis (schaap) wordt uitgemaakt ga je janken. Dat zeg ik, je bent toch geen klein kind meer?
West-Melanesia
  vrijdag 19 november 2021 @ 13:11:41 #179
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202244143
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:11 schreef Oceanier het volgende:

[..]
De hele tijd pesten en wanneer je ff zelf voor rotte vis (schaap) wordt uitgemaakt ga je janken. Dat zeg ik, je bent toch geen klein kind meer?
Pesten?

Serieus?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202244164
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Pesten?

Serieus?
Oh je denkt dat je een haar beter bent dan een snotneus puber die klasgenootjes pest op de middelbare school. Elke keer wappie dit wappie dat. Dat ik dit nog moet uitleggen aan een volwassen kerel.
West-Melanesia
  vrijdag 19 november 2021 @ 13:15:57 #181
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202244184
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:14 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Oh je denkt dat je een haar beter bent dan een snotneus puber die klasgenootjes pest op de middelbare school. Elke keer wappie dit wappie dat. Dat ik dit nog moet uitleggen aan een volwassen kerel.
Dat men aan volwassen mensen nog moet uitleggen wat de Holocaust en Jodenvervolging echt waren, is pas wat treurig is, en geeft vooral aan hoe bizar slecht bepaalde mensen tijdens hun middelbare school periode hebben opgelet in de lessen geschiedenis.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202244202
quote:

[..]
Je begint zelf over dat je niet wappie moet zeggen. Bijv. tegen ems. Die vervolgens laat zien dat je dat zelf ook doet.

Etto laat zien dat je ook schaapje gebruikt op een zelfde aantijging en dan beticht je die ervan dat niet te kunnen incasseren.

Lekker veel zelfreflectie op je eigen slachtofferrol weer
pi_202244217
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat men aan volwassen mensen nog moet uitleggen wat de Holocaust en Jodenvervolging echt waren, is pas wat treurig is, en geeft vooral aan hoe bizar slecht bepaalde mensen tijdens hun middelbare school periode hebben opgelet in de lessen geschiedenis.
Doe niet zo zielig met je holocaust. Zometeen ga je nog bij een nieuwe holocaust ontkennen dat het een holocaust is omdat we al een holocaust hebben gehad. Get over it.
West-Melanesia
  vrijdag 19 november 2021 @ 13:18:50 #184
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202244230
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:18 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Doe niet zo zielig met je holocaust. Zometeen ga je nog bij een nieuwe holocaust ontkennen dat het een holocaust is omdat we al een holocaust hebben gehad. Get over it.
Ja daar gaat dit topic over.

En er is geen nieuwe Holocaust gaande. Dat is het hele punt.

Get over that.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202244255
_O-

Wil je het niet over het topic onderwerp hebben. Het zit mijn mening in de weg.
pi_202244277
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja daar gaat dit topic over.

En er is geen nieuwe Holocaust gaande. Dat is het hele punt.

Get over that.
Je hoeft niet in dit topic te komen. Dat doe je zelf, janken om de holocaust.
West-Melanesia
  vrijdag 19 november 2021 @ 13:22:54 #187
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202244293
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:20 schreef stalybridge het volgende:
_O-

Wil je het niet over het topic onderwerp hebben. Het zit mijn mening in de weg.
De Holocaust hier noemen is 'zielig doen', de vergelijkingen die men ermee maakt eveneens 'zielig'... Get over it en dergelijke.

Nee, dat iemand wappie of schaap wordt genoemd, dat is belangrijk.

:') ^O^
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 19 november 2021 @ 13:23:35 #188
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202244301
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:21 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Je hoeft niet in dit topic te komen. Dat doe je zelf, janken om de holocaust.
Reken maar dat ik er in kom. Niet om te janken, maar om de historische feiten te waarborgen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202244303
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:17 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Je begint zelf over dat je niet wappie moet zeggen. Bijv. tegen ems. Die vervolgens laat zien dat je dat zelf ook doet.

Etto laat zien dat je ook schaapje gebruikt op een zelfde aantijging en dan beticht je die ervan dat niet te kunnen incasseren.

Lekker veel zelfreflectie op je eigen slachtofferrol weer
Probeer het nog een keer met zelfreflectie.

quote:

[..]
West-Melanesia
pi_202244328
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:14 schreef Oceanier het volgende:

[..]
De laaggeletterde hogeropgeleiden mogen graag hun intellectuele verhevenheid laten zien door heel hard 'wappieieieie' en 'tokkieieieie'. te roepen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet iedereen heeft zich beperkt tot het klakkeloos kunnen opdreuen van wat erover verteld werd. Sommigen hebben zich afgevraagd hoe het nou kwam dat op zich niet slechte mensen slechte dingen lieten gebeuren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 19 november 2021 @ 13:28:13 #191
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202244381
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
De laaggeletterde hogeropgeleiden mogen graag hun intellectuele verhevenheid laten zien door heel hard 'wappieieieie' en 'tokkieieieie'. te roepen.
[..]
Niet iedereen heeft zich beperkt tot het klakkeloos kunnen opdreuen van wat erover verteld werd. Sommigen hebben zich afgevraagd hoe het nou kwam dat op zich niet slechte mensen slechte dingen lieten gebeuren.
Oh wees gerust, wanneer iemand de huidige maatregelen ook maar in de minste mate tracht te vergelijken met Jodenvervolging en Holocaust, kan men er zeker van zijn dat men niet alleen geen idee heeft van wat er over verteld is, maar dat men over de materie zelf nog geen enkele valide primaire bron heeft geraadpleegd. Niet een.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202244486
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:23 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Probeer het nog een keer met zelfreflectie.
[..]

quote:
Op vrijdag 19 november 2021 12:24 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Het woordje wappie in de mond nemen is al walgelijk genoeg.
quote:
Op vrijdag 19 november 2021 12:15 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Ik zie alleen maar boze gevaccineerde wappies om me heen.
Binnen 9 min, toch knap. Hier geld zeker niet dat ems de bal terugkaatst. zelfreflectie!
pi_202244606
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Reken maar dat ik er in kom. Niet om te janken, maar om de historische feiten te waarborgen
Het enige verschil is dat een jood er niks aan kan doen dat ie joods is. Een groot en belangrijk verschil, althans dat was het.

Toen ik iemand met een jodenster zag tijdens een demonstratie vond ik dat een beetje onnodig, maar nu met de plannen voor een QR-code op werk, dat is werkelijk waanzin.

Als de holocaust op 1 staat dan staat een QR code op je werk op 2.

Het verschil wordt steeds minder relevant, de overeenkomsten worden steeds groter.

Het willen uitsluiten van een groep mensen, op welke manier dan ook is walgelijk.
West-Melanesia
pi_202244660
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:43 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Het enige verschil is dat een jood er niks aan kan doen dat ie joods is. Een groot en belangrijk verschil, althans dat was het.

Toen ik iemand met een jodenster zag tijdens een demonstratie vond ik dat een beetje onnodig, maar nu met de plannen voor een QR-code op werk, dat is werkelijk waanzin.

Als de holocaust op 1 staat dan staat een QR code op je werk op 2.

Het verschil wordt steeds minder relevant, de overeenkomsten worden steeds groter.

Het willen uitsluiten van een groep mensen, op welke manier dan ook is walgelijk.
Ben je weleens bij een voormalig concentratiekamp geweest?
pi_202244661
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:35 schreef stalybridge het volgende:

[..]
[..]
[..]
Binnen 9 min, toch knap. Hier geld zeker niet dat ems de bal terugkaatst. zelfreflectie!
Je kan 6,7,8,9 keer iemand uitschelden maar bij de 10e keer krijg je koekje van eigen deeg.

Moet je niet nu gaan janken en de argumenten van de gepeste gebruiken in je voordeel hypocriet. Je was gewaarschuwd maar je wilde niet luisteren. Een kind kan de was doen.

Zeg maar iemand een klap geven en wanneer je een klap terug krijgt janken …”mammie maar je mag niet slaan”… hahaha.

Echt zo’n verwende millenial yup puber uit het Gooi ofzo iets…
West-Melanesia
pi_202244677
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:48 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ben je weleens bij een voormalig concentratiekamp geweest?
Ja. Ben jij weleens dakloos geweest, zonder geld, eten en drinken?
West-Melanesia
  vrijdag 19 november 2021 @ 13:53:15 #197
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_202244726
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jij ziet geen ophitsing van het gewappie en het ge 3G 2G.gelegaliseerde discriminatie en het pissen over lichamelijke integriteit van mensen en het benoemen van een groep mensen als een probleem.

Prima joh, als je het niet ziet ga ik het je niet kunnen laten zien ook.

Dit land is diep gepolariseerd hierover, maar jij ziet dat niet. Jij denkt serieus dat er geen wonden zijn in de samenleving mbt die discriminatie. Okay. Nou, dan zijn we klaar want ik kan jou niet bereiken. Net als Etto.
Lichamelijke integriteit? Zolang jij niet van overheidswege verplicht gevaccineerd word is die toch niet in het gedrang? Je hebt toch een keuze? Hoe is hier jouw lichamelijke integriteit hier nou precies in het gedrang?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_202244739
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:02 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat ik neutraal ben. Ik sta als gevaccineerde 100% achter de ongevaccineerden die geen prik willen.
Jij bent toevallig ook voor een vuurwerkverbod? :P
  vrijdag 19 november 2021 @ 13:54:04 #199
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_202244740
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:50 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Ja. Ben jij weleens dakloos geweest, zonder geld, eten en drinken?
Ja. Lijkt totaal niet op maandenlang in een pyjama in de vrieskou ondervoed dwangarbeid verrichten om uiteindelijk te sterven aan tyfus of de gaskamer. Ook is het leger des heils niet in de buurt waar ik voor een euro kan eten en kan slapen in een vlooivrije niet op een barak lijkende slaapzaal. En je hebt er ook geen recht op bijstand.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_202244759
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:53 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Lichamelijke integriteit? Zolang jij niet van overheidswege verplicht gevaccineerd word is die toch niet in het gedrang? Je hebt toch een keuze? Hoe is hier jouw lichamelijke integriteit hier nou precies in het gedrang?
................

Pfoe, wacht jij maar wat maandjes. En onthou dit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')