abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 november 2021 @ 18:59:58 #276
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_202248798
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 17:54 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Hugo wordt steeds enger. Ik heb helemaal niks met Baudet en de FvD maar die Hugo en zijn volgers zijn gevaarlijke lui die zo snel mogelijk moeten verdwijnen uit het kabinet
Ik heb helemaal niks met Sjoerdsma en D66, maar bij Baudet krijg ik steeds meer de associatie met een opgeschoten lummel op het schoolplein die met gezuig en getreiter andere kinderen loopt te terroriseren. (Vandaar ook mijn (inmiddels verwijderde) opmerking over de juf die maar eens tussenbeide moest komen.)

FvD'ers verbannen van sociale media, als dat al aan de orde is, is natuurlijk onzin. Dan ontneem je iemand zijn democratische recht op vrije meningsuiting.
  vrijdag 19 november 2021 @ 19:47:04 #277
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202249754
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:45 schreef ludovico het volgende:
En dit is de eerste keer dat deze techniek echt geintroduceerd wordt bij mensen.
Gek hè, dat sommigen het een risico vinden.
Maar dan zijn de gevaccineerden als testkonijnen toch de nieuwe joden?

Wat overigens door mij en @KoosVogels al een paar keer gezegd is in deze reeks...
  Beste debater 2022 vrijdag 19 november 2021 @ 19:52:13 #278
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202249929
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 18:20 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]
"Huidige vaccins"? Waarom stond je dan niet vooraan de rij om de eerste te nemen, aangezien deze niet experimenteel zou zijn volgens je eigen logica?

En wat wil jij trouwens impliceren met deze gebrekkige kennis over het vaccin? Dat 'de wereldwijde overheden' 'Mengele-achtige experimenten' gaan uitvoeren op de simpele zielen die de bevolking heet?

Jouw post is voor mij echt een groot vraagteken; en dan ook nog eindigen met "Gek he, dat sommigen het een risico vinden", het is bijna te belachelijk voor woorden.
Mengele-achtige experimenten...

Nieuw dieptepunt, chapeau.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 19 november 2021 @ 19:53:47 #279
13456 AchJa
Shut up!!!
  Beste debater 2022 vrijdag 19 november 2021 @ 19:54:34 #280
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202250019
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 19:53 schreef AchJa het volgende:

[..]
Niet te snel conclusies trekken nu. Even lezen op wie en waarop hij reageert. ;)
Nee dat weet ik, het is natuurlijk wel wat Ludo en z'n maatjes propageren dat het is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:02:46 #281
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_202250305
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Mengele-achtige experimenten...

Nieuw dieptepunt, chapeau.
Sorry hoor, maar ik trok het juist in het belachelijke. Het was een cynische uiting wat die user waarschijnlijk denkt wat betreft vaccinaties. Ik ben daar uiteraard zelf pertinent mee oneens.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  Beste debater 2022 vrijdag 19 november 2021 @ 20:03:05 #282
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202250323
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:02 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]
Sorry hoor, maar ik trok het juist in het belachelijke. Het was een cynische uiting wat die user waarschijnlijk denkt wat betreft vaccinaties. Ik ben daar uiteraard zelf pertinent mee oneens.
Zie boven ^O^
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:04:52 #283
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_202250400
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zie boven ^O^
Helemaal prima, het dieptepunt was dus niet voor mij bedoeld.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  Beste debater 2022 vrijdag 19 november 2021 @ 20:08:56 #284
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202250515
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:04 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]
Helemaal prima, het dieptepunt was dus niet voor mij bedoeld.
Nee.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202250547
Mengele. We dalen steeds dieper in het donker met deze vergelijkingen.

Caroline van de BBB is wat mij betreft mooi pragmatisch bezig als het om de corona maatregelingen gaat. Ik hoop dat dit soort volksvertegenwoordigers meer aandacht krijgen.
pi_202250919
Volgens mij is het grootste probleem hier het feit dat wij als verwende kutnederlanders voor steeds kleinere dingen steeds grotere hyperbolen gebruiken.

Ik zou in dit tijdsvlak bij wijze van spreken bij de zoveelste persoonlijke steekproef met die handscanner in een supermarkt naar de manager kunnen stappen en stellen dat ik overeenkomsten zie tussen de jodenvervolging en mijn situatie.

Ik doe dit niet omdat ik mezelf meteen GGZ-waardig kan laten verklaren.

Vroeger hebben we weet ik hoeveel soorten vaccinaties aangenomen zonder geouwehoer. En ik heb helemaal geen problemen met mensen die zich niet laten vaccineren, maar stop dan wel even wat meer salaris aan fooi in de potten van de ziekenhuizen, want men strijdt met het risico name tegen de zorg ipv tegen de politiek.
pi_202253268
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 17:54 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Hugo wordt steeds enger. Ik heb helemaal niks met Baudet en de FvD maar die Hugo en zijn volgers zijn gevaarlijke lui die zo snel mogelijk moeten verdwijnen uit het kabinet
Wat doet Hugo verkeerd. Waarom zijn zijn volgers gevaarlijke lui ?
Ik vind Baudet en dat soort extremisten, wel of niet wappie.... toch wel engerds.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 19-11-2021 22:18:11 ]
pi_202253723
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:41 schreef Grishenko_ het volgende:
'het dagboek van Anne Frank'
Je verwijst naar Thom de Graaff die Anne Frank citeert.
Zij schreef terwijl ze onderdook voor etno-religieuze haat :
quote:
'Ik hoop maar een ding: dat deze haat van voorbijgaande aard zal zijn Dat de Nederlanders toch zullen laten zien wie zij zijn Dat zij nu niet en nooit niet wankelen in hun rechtsgevoel, Want dit is onrechtvaardig!'
Het is een prima standpunt en goed te gebruiken in kritiek op een idee een bepaalde passage in artikel 1 van de grondwet af te schaffen
pi_202254135
Nooit geweten dat Joden branden stichtten om hun ongenoegen te laten blijken.
pi_202254331
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:10 schreef Cherni het volgende:
Mengele. We dalen steeds dieper in het donker met deze vergelijkingen.

Caroline van de BBB is wat mij betreft mooi pragmatisch bezig als het om de corona maatregelingen gaat. Ik hoop dat dit soort volksvertegenwoordigers meer aandacht krijgen.
Die hoor ik ook alleen maar schijten op 2G en haar alternatief is handen wassen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 19 november 2021 @ 22:39:39 #291
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202254666
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 22:30 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Die hoor ik ook alleen maar schijten op 2G en haar alternatief is handen wassen.
Zolang ook gevaccineerden het virus nog steeds kunnen verspreiden is 2G gewoon geen oplossing. Het is enkel een middel om ongevaccineerden langzaam maar zeker mentaal kapot te maken door ze uit te sluiten van zaken die gewoon voor iedereen toegankelijk zouden moeten zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202254847
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Zolang ook gevaccineerden het virus nog steeds kunnen verspreiden is 2G gewoon geen oplossing. Het is enkel een middel om ongevaccineerden langzaam maar zeker mentaal kapot te maken door ze uit te sluiten van zaken die gewoon voor iedereen toegankelijk zouden moeten zijn.
ach jeee... slachtoffergedoe
Ik ben ook niet dol op 2G. 3G lijkt me beter... Nog beter is als bijna iedereen gevaccineerd is.
Maar er is geen plan om ongevaccineerden kapot te maken. Dat is eerder hun eigen plan....door de coronagevaren te ontkennen
  vrijdag 19 november 2021 @ 22:56:16 #293
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202255169
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 22:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
ach jeee... slachtoffergedoe
Ik ben ook niet dol op 2G. 3G lijkt me beter... Nog beter is als bijna iedereen gevaccineerd is.
Maar er is geen plan om ongevaccineerden kapot te maken. Dat is eerder hun eigen plan....door de coronagevaren te ontkennen
Corona is dan ook maar gevaarlijk voor een beperkte groep. Bij hoge besmettingscijfers rolt hier alsnog een behoorlijk hoog aantal mensen uit die er wel aardig last van zullen hebben. Dat is me geheel duidelijk. Maar het overgrote deel van de mensen hersteld gewoon zonder al te grote problemen van dit virus. Weeg ik het even af voor mijn eigen situatie: 0,2 procent 'kans' om bij een besmetting in het ziekenhuis terecht te komen en daarnaast goede conditie en een gezond BMI. Dus het lijkt me voor mij niet echt een probleem mocht ik het ergens oplopen. Maar ik heb er gewoon oprecht geen goed gevoel bij om dat vaccin nu al te nemen. Aangezien het gezegde luidt: 'bij twijfel niet doen' doe ik het dus voorlopig niet.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Beste debater 2022 vrijdag 19 november 2021 @ 23:09:58 #294
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202255462
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Zolang ook gevaccineerden het virus nog steeds kunnen verspreiden is 2G gewoon geen oplossing. Het is enkel een middel om ongevaccineerden langzaam maar zeker mentaal kapot te maken door ze uit te sluiten van zaken die gewoon voor iedereen toegankelijk zouden moeten zijn.
Wat vind je van de uitspraak "Minder Marokkanen"?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202255535
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Het is enkel een middel om ongevaccineerden langzaam maar zeker mentaal kapot te maken.
Daar hoeven ze niks voor te doen.
  vrijdag 19 november 2021 @ 23:20:22 #296
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202255667
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat vind je van de uitspraak "Minder Marokkanen"?
Dat lijkt me niet relevant.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202255766
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 22:56 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Corona is dan ook maar gevaarlijk voor een beperkte groep.
Dat is een bekend onjuist standpunt. Iedereen kan last krijgen, flink last, in het ziekenhuis komen, doodgaan aan deze ziekte
Het is in feite een ontkenning wat er gaande is.

quote:
. Dus het lijkt me voor mij niet echt een probleem mocht ik het ergens oplopen.
In de meeste gevallen niet..
Maar het kan zeker schadelijk zijn voor ook jonge, gezonde en getrainde mensen met weinig overgewicht.
Waarom dat risico nemen? De mogelijke schade van corona is veel meer risico dan eventuele bijwerkingen van vaccins.
Kwestie van afwegen wat de mogelijke schade is.
Wie nu nog twijfelt wat het meest schadelijk is ... steekt zijn kop in het zand.

plus de schade wat je kunt veroorzaken door anderen te besmetten wat ongevaccineerden meer doen , plus het bezetten van de bedden en de belasting van de zorg in de ziekenhuizen.
15% boven de 18 zijn ongevaccineerd, en zowat 55% van de ziekenhuispatienten ook.
Denk niet alleen aan je eigen ikje... maar ook aan die van anderen

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 19-11-2021 23:35:50 ]
  vrijdag 19 november 2021 @ 23:36:44 #298
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202255966
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 23:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Dat is een bekend onjuist standpunt. Iedereen kan last krijgen, flink last, in het ziekenhuis komen, doodgaan aan deze ziekte
Het is in feite een ontkenning wat er gaande is.
[..]
In de meeste gevallen niet..
Maar het kan zeker schadelijk zijn voor ook jonge, gezonde en getrainde mensen met weinig overgewicht.
Waarom dat risico nemen? De mogelijke schade van corona is veel meer risico dan eventuele bijwerkingen van vaccins.
Kwestie van afwegen wat de mogelijke schade is.
Wie nu nog twijfelt wat het meest schadelijk is ... steekt zijn kop in het zand.

plus de schade wat je kunt veroorzaken door anderen te besmetten wat ongevaccineerden meer doen , plus het bezetten van de bedden en en zorg in de ziekenhuizen.
15% boven de 18 zijn ongevaccineerd, enr zowat 55% van de ziekenhuispatienten ook.
Denk niet alleen aan je eigen ikje... maar ook aan die van anderen
0,2% kerel... 0,2%.

En ook die jonge mensen die jij noemt zijn maar uitzonderingen. Bekijk je het rationeel loop ik gewoon heel weinig risico. Was ik een man van 70 geweest met obesitas had ik dat prikje allang gehaald.

De kans dat ik om zou komen bij een verkeersongeval kon nog wel eens groter zijn, toch stap ik elke dag weer in de auto.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202256100
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 23:36 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
0,2% kerel... 0,2%.
dit cijfer is bedoeld als ontkenning van iets?

quote:
De kans dat ik om zou komen bij een verkeersongeval kon nog wel eens groter zijn, toch stap ik elke dag weer in de auto.
De kans dat je geen ongeluk met een auto krijgt is ook ontzettend groot.
Toch doe je altijd een autogordel om en dat vergroot je overlevingskans
Laat je dan ook vaccineren ... Voor jezelf en voor anderen niet tot last zijn.
De verhalen dat vaccins schadelijker zijn dan corona is onzin...
  vrijdag 19 november 2021 @ 23:53:21 #300
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202256221
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 23:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
dit cijfer is bedoeld als ontkenning van iets?
[..]
De kans dat je geen ongeluk met een auto krijgt is ook ontzettend groot.
Toch doe je altijd een autogordel om.
Laat je dan ook vaccineren ... Voor jezelf en voor anderen niet tot last zijn.
De verhalen dat vaccins schadelijker zijn dan corona is onzin...
Om maar een voorbeeld te noemen, van een collega zijn beide dochters na vaccinatie meerdere maanden niet ongesteld geworden. Nee dat is niet omdat ze zwanger zijn geraakt ofzo. Maar het geeft wel aan dat dat vaccin meer met een lijf kan doen dan dat wij ons in kunnen denken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')