abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 26 november 2021 @ 21:11:14 #151
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_202357318
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Een poster met een kerstboom is toch wel de overtreffende trap van sneu.
die kwam ik tegen bij een tuincentrum, zitten lichtjes in.
Idd erg sneu
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 26 november 2021 @ 22:42:15 #152
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202358814
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202358850
quote:
1,7 miljoen en dan in de tekst: wordt je…
Damn -O-
Juin uit Eigen Tuin!
pi_202358920
quote:
Verbaast me niet dat het al ruim een jaar te koop staat. Wat een lelijk donker hol, afgelegen van het vasteland voor die prijs. :{
pi_202361163
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Een poster met een kerstboom is toch wel de overtreffende trap van sneu.
Ik heb er ook één besteld....(soort wandkleed dan, maar idee is hetzelfde) :P

... voor mijn oma in het verzorgingshuis waar ze de boel amper versieren, en waar we nu dus ook nauwelijks/niet mogen komen. (En mijn oma is dementerend en raakt snel in de war, dus zo'n wandkleed is in geval van nood ook weer sneller opgeruimd dat zo'n boom met ballen). :D


quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
@:Leandra, dit is pas creepy: een loopbrug én een glazen vloer!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die glazen vloer vind ik niks. Ik snap alleen niet waarom mensen zoveel problemen hebben met die loopbrug. Ik acrobatiek meestal niet op bruggen ofzo, dus meestal donder ik er niet vanaf. Gladde stenen vloeren e.d. vind ik wat dat betreft gevaarlijker :D . (Maar ik heb dan ook geen hoogtevrees)
pi_202363804
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:42 schreef Lienekien het volgende:
Friesland, uithoek. Nummer 51 en 53, jammergenoeg niks van het interieur. Vraagprijs ¤ 125.000.

[ afbeelding ]

Nummer 49 gaat ook vandaag in de verkoop, zelfde eigenaar? Alle hebben ‘wijds’ (sic) uitzicht, volgens de begeleidende tekst.
Nummer 50 51 53 herken ik nog uit de tijd dat ik nog serieus overwoog een huis te kopen, volgens mij was het toen wel in (optisch) betere staat. Heeft jaren te koop gestaan, waarschijnlijk wegens uithoek en geen ruimte om het huis. Misschien een van de weinige huizen die de afgelopen 10 jaar in prijs gedaald is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zomaarevenkijken op 27-11-2021 12:55:18 ]
pi_202363996
quote:
De woning nr. 51 is gedateerd, maar geeft veel mogelijkheden. De woning nr. 53 verkeert in zeer slechte staat.
quote:
HELAAS. WE ZIJN GESTOPT MET HET INPLANNEN VAN BEZICHTINGEN
En dan niet eens foto's van de binnenkant. :') Het kijken zal vast vies tegenvallen... Zonde van de benzine ook.
pi_202364124
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 12:43 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
[..]
En dan niet eens foto's van de binnenkant. :') Het kijken zal vast vies tegenvallen... Zonde van de benzine ook.
Hiero van 53, wel van ruim 10 jaar geleden toen het nog in redelijke staat was.
  zaterdag 27 november 2021 @ 14:43:59 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202365358
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 12:43 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
[..]
En dan niet eens foto's van de binnenkant. :') Het kijken zal vast vies tegenvallen... Zonde van de benzine ook.
Ik verwacht niet dat de binnenkant er nog toe doet, zie het als een bouwkavel, je moet alleen de bestaande bebouwing platgooien, dan kan er een leuke tweekapper op.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 27 november 2021 @ 15:15:50 #160
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_202365633
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 22:50 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
Verbaast me niet dat het al ruim een jaar te koop staat. Wat een lelijk donker hol, afgelegen van het vasteland voor die prijs. :{
Het is tot voor kort een scheepswerf geweest denk ik? Nogal apart omdat op een eiland te doen. Moet al het personeel en de aanvoer van materiaal via bootjes. Lijkt mij erg onhandig. Wel gaaf verder hoor. In ieder geval ruimte zat.

Je zit wel nog geen kilometer van Schiphol af.

[ Bericht 3% gewijzigd door borbit op 27-11-2021 15:22:41 ]
pi_202367648
De rechterhelft van dit pand is in 2009 nieuw gebouwd, al zou je dat niet zeggen want zo te zien is er sinds die tijd geen onderhoud aan gedaan, of is het zelfs maar afgemaakt. Zo moet de zijgevel nog steeds gevoegd worden. Binnen hetzelfde verhaal, overal een staat van verval en tegelijk sporen van een nooit afgemaakte verbouwing. Is het een triest verhaal of gewoon de aard van de mensen?



De oude woonkamer


De "nieuwe" keuken


Bijkeuken


Badkamer en WC. Het is maar goed dat dat raam zo smerig is, anders heb je wel erg veel inkijk.


Beetje stoffig op de nieuwe slaapkamer


Een bordje "sleufloos trekken" op een tienerkamer deed me aan vreemde dingen denken maar schijnbaar gaat het om het trekken van leidingen door de grond zonder een sleuf te hoeven graven.


Het rommelige terrein er naast lijkt bij de woning te horen maar valt niet onder de verkoop. Ik vermoed dat de woning aan de andere kant van de zelfde familie/eigenaar is en dat ze de helft van hun domein van de hand doen.


[ Bericht 3% gewijzigd door Zomaarevenkijken op 27-11-2021 19:11:11 (link) ]
  zaterdag 27 november 2021 @ 18:47:16 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202367820
@Zomaarevenkijken heb je ook een linkje?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202368132
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:47 schreef Leandra het volgende:
@:Zomaarevenkijken heb je ook een linkje?
Sorry, nu wel. :)
  zaterdag 27 november 2021 @ 19:23:21 #164
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_202368251
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_202368252
Stevige kastdeur in deze slaapkamer. Jup, oud bankgebouw

Verder is er de laatste halve eeuw weinig meer verandert. De fleurige behangetjes van toen zullen wel verdwijnen maar ik hoop dat de nieuwe eigenaar wel de oude elementen zoals al het glas in lood met wat respect behandeld en de charme van het oude pand in tact blijft, al heb ik wat twijfels bij die "vliegveldtoren" aan de voorkant.
Bonus: recht op 100 meter vrij zicht aan de achterkant.





[ Bericht 8% gewijzigd door Zomaarevenkijken op 27-11-2021 19:24:47 (debug) ]
pi_202368590
quote:
Wat een foeilelijk sfeerloos geheel, ondanks de kleurtjes. Leuk dat de makelaar het omschrijft als excentriek en karakteristiek, maar het is geen van beiden.
  zaterdag 27 november 2021 @ 20:06:18 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202368687
quote:
Ik ben niet bang voor wat kleur, maar daar zou ik toch echt eerst een paar emmers Ral 9010 laten ontploffen, en dan eens gaan bedenken hoe en wat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 27 november 2021 @ 20:11:44 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202368760
Nou, sfeerloos.

Ik snap wel dat het niet past binnen het plaatje van de mensen hier die zichzelf graag en vaak feliciteren met hun goede smaak. :s) Maar dat zegt ook niet alles.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 27 november 2021 @ 20:24:39 #169
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_202368918
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 22:50 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
Verbaast me niet dat het al ruim een jaar te koop staat. Wat een lelijk donker hol, afgelegen van het vasteland voor die prijs. :{
Ik vind het op zich wel wat hebben. Maar wel altijd met je bootje over.
pi_202369503
quote:
Ik dacht eigenlijk dat dit zo'n locatie was waar mensen van die begeleide drugs-trips doen. Maar schijnbaar is het gewoon een normaal kunstzinnig typje: https://www.gelderlander.(...)rolijk-van~a0a3c80b/
pi_202370541
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 19:23 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Stevige kastdeur in deze slaapkamer. Jup, oud bankgebouw
[ afbeelding ]
Verder is er de laatste halve eeuw weinig meer verandert. De fleurige behangetjes van toen zullen wel verdwijnen maar ik hoop dat de nieuwe eigenaar wel de oude elementen zoals al het glas in lood met wat respect behandeld en de charme van het oude pand in tact blijft, al heb ik wat twijfels bij die "vliegveldtoren" aan de voorkant.
Bonus: recht op 100 meter vrij zicht aan de achterkant.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahhhhhh wat zou ik hier graag mee aan de slag gaan! Met behoud van, valt hier echt iets prachtigs van te maken. Maar het is wel echt een enorm eind rijden helaas...
Da gao nie nou!
pi_202371067
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:57 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik dacht eigenlijk dat dit zo'n locatie was waar mensen van die begeleide drugs-trips doen. Maar schijnbaar is het gewoon een normaal kunstzinnig typje: https://www.gelderlander.(...)rolijk-van~a0a3c80b/
Ik vind het zelf tamelijk lelijk maar ik vind het wel heel tof dat iemand zó haar eigen smaak neerzet en zoveel liefde en plezier in haar interieur stopt.

Eigenlijk vind ik geloof ik niet eens haar eigen toevoegingen lelijk, hoewel het niet mijn kleurtjes zijn, maar vooral de basis. Die tegelvloer. Die diagonale beukengelamineerde keuken. Die plafondplaten.
pi_202371467
Hier hebben ze een hele rare photoshop actie uitgevoerd op de tegels. :?


En deze makelaar weet het leuk te verkopen als bijzonderheid aan de woning "Badkamer nog zelf te vernieuwen naar eigen smaak;". :')


In datzelfde huis vond ik de keukeninrichting ook wel bijzonder, blijkbaar moest en zou er een eiland in, haha.

pi_202372571
Ik snap de meerwaarde van zo'n kookeiland sowieso niet.

* Blues is ouderwetzz
  zaterdag 27 november 2021 @ 23:42:40 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_202373222
Ik snap mensen niet die de meerwaarde van een kookeiland niet snappen. Ik lees dat zo vaak op fok.

Kijk, dat veel huizen er te klein voor zijn en je dus een wat lullige net niet oplossing krijgt, oké. Dan snap ik het ook niet. Maar in de juiste ruimte is er juist niets prettiger dan zo'n eiland. Het geeft ruimte en overzicht.

En kom niet met dat het iets van de laatste jaren is, want juist vroegah in oude landhuizen honderden jaren geleden had je al keukeneilanden :P
disclaimer
pi_202373857
Ik snap idd een kookeiland heel goed, als de ruimte er geschikt voor is. Maar zoals hierboven vind ik het wel echt een beetje treurig. :D
pi_202374004
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:42 schreef SQ het volgende:
Ik snap mensen niet die de meerwaarde van een kookeiland niet snappen. Ik lees dat zo vaak op fok.

Kijk, dat veel huizen er te klein voor zijn en je dus een wat lullige net niet oplossing krijgt, oké. Dan snap ik het ook niet. Maar in de juiste ruimte is er juist niets prettiger dan zo'n eiland. Het geeft ruimte en overzicht.

En kom niet met dat het iets van de laatste jaren is, want juist vroegah in oude landhuizen honderden jaren geleden had je al keukeneilanden :P
In het huis hierboven had ik voor de ruimte gekozen zónder kookeiland. In heel veel andere keukens (ruime keukens of open keukens) vind ik het geweldig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 november 2021 @ 02:27:22 #178
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202374168
Dat eiland is niet om te koken zo te zien .. maak er dan een leuk eet eiland van of zo ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_202374908
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:07 schreef yinu het volgende:

[..]
Ik vind het zelf tamelijk lelijk maar ik vind het wel heel tof dat iemand zó haar eigen smaak neerzet en zoveel liefde en plezier in haar interieur stopt.

Eigenlijk vind ik geloof ik niet eens haar eigen toevoegingen lelijk, hoewel het niet mijn kleurtjes zijn, maar vooral de basis. Die tegelvloer. Die diagonale beukengelamineerde keuken. Die plafondplaten.
Ik vind echt alles lelijk. Wij hebben een soortgelijk huis in de buurt dat we het Hans-en-Grietjehuis noemen. Soortgelijk kleurgebruik (lila-turquoise) maar een stuk geslaagder. Er zijn veel te veel verschillende materialen in dat Fundahuis gebruikt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202374958
quote:
Ik vind dit dus echt geweldig :D
pi_202374984
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:22 schreef Vaiana het volgende:

In datzelfde huis vond ik de keukeninrichting ook wel bijzonder, blijkbaar moest en zou er een eiland in, haha.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap de plattegrond niet. Dit is de woonkamer met rechts achterin de keuken:


En dit is de plattegrond:


De plattegrond lijkt de oude situatie aan de duiden. Waarom hebben ze geen plattegrond laten maken die klopt? En belangrijker nog: waarom is de nieuwe indeling zo ruk?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 28 november 2021 @ 09:44:09 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202375073
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 09:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik snap de plattegrond niet. Dit is de woonkamer met rechts achterin de keuken:
[ afbeelding ]

En dit is de plattegrond:
[ afbeelding ]

De plattegrond lijkt de oude situatie aan de duiden. Waarom hebben ze geen plattegrond laten maken die klopt? En belangrijker nog: waarom is de nieuwe indeling zo ruk?
De plattegrond is idd de originele indeling, en niet de huidige indeling waarin de keuken en eetkamer van plek gewisseld zijn.

Ze hadden dat stukje richting de kamer niet dicht moeten maken maar er een serieus eiland in moeten zetten, dan was de indeling minder ruk geweest.

Overigens begint het met de foto's al beroerd, want bij de eerste foto denk je met een seniorenwoning te maken te hebben, simpelweg omdat niet duidelijk is dat er aan de achterkant wel een volledige verdieping op zit met een goot op minstens 5 meter.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202375102
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 09:44 schreef Leandra het volgende:

[..]
De plattegrond is idd de originele indeling, en niet de huidige indeling waarin de keuken en eetkamer van plek gewisseld zijn.

Ze hadden dat stukje richting de kamer niet dicht moeten maken maar er een serieus eiland in moeten zetten, dan was de indeling minder ruk geweest.

Overigens begint het met de foto's al beroerd, want bij de eerste foto denk je met een seniorenwoning te maken te hebben, simpelweg omdat niet duidelijk is dat er aan de achterkant wel een volledige verdieping op zit met een goot op minstens 5 meter.
Juist. Ze hebben een klein aanvoelende keuken vervangen door een klein aanvoelende keuken. En de ruimte voor de eetkamer is alleen maar afgenomen. Zelfs dat lullige, ronde tafeltje past amper. Dit raam snap ik ook niet:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2021 @ 09:50:00 #184
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_202375114
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:07 schreef yinu het volgende:
Eigenlijk vind ik geloof ik niet eens haar eigen toevoegingen lelijk, hoewel het niet mijn kleurtjes zijn, maar vooral de basis. Die tegelvloer. Die diagonale beukengelamineerde keuken. Die plafondplaten.
Dat vooral. Die kleurtjes, alla, het meeste ervan verdwijnt met de verhuizing en de rest verf je. Maar het huis zelf is blijven hangen in de jaren 70/80.

Ik moest ook wel lachen om dat "vrijstaand". Ja, er zit geen ander huis aan vast, maar het is wel aan alle kanten omringd door andere huizen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 28 november 2021 @ 09:56:49 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202375177
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 09:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Juist. Ze hebben een klein aanvoelende keuken vervangen door een klein aanvoelende keuken. En de ruimte voor de eetkamer is alleen maar afgenomen. Zelfs dat lullige, ronde tafeltje past amper. Dit raam snap ik ook niet:

[ afbeelding ]
Er moest kennelijk een eiland... ik heb dat bij bekenden ook al gezien; niet voldoende ruimte, dus een schiereiland en nu helemaal amper werkblad meer over.
Maar goed, de lokale DMG-verkoper zal het wel weer geweldig hebben gevonden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 28 november 2021 @ 10:07:15 #186
269689 crew  Viv
pi_202375272
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 09:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Juist. Ze hebben een klein aanvoelende keuken vervangen door een klein aanvoelende keuken. En de ruimte voor de eetkamer is alleen maar afgenomen. Zelfs dat lullige, ronde tafeltje past amper. Dit raam snap ik ook niet:

[ afbeelding ]
Via dat raam kun je de spelende kinders in de gaten houden terwijl je staat te koken. Niet dat er plek is voor hen aan dat lullige eettafeltje. :')

Maar wat een gemiste kansen inderdaad. :{
  zondag 28 november 2021 @ 10:14:06 #187
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_202375331
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 09:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]
Dat vooral. Die kleurtjes, alla, het meeste ervan verdwijnt met de verhuizing en de rest verf je. Maar het huis zelf is blijven hangen in de jaren 70/80.

Ik moest ook wel lachen om dat "vrijstaand". Ja, er zit geen ander huis aan vast, maar het is wel aan alle kanten omringd door andere huizen.
Dat is toch de definitie van vrijstaand? Dat het niet aan andere huizen vast zit? :P
pi_202375557
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 10:14 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Dat is toch de definitie van vrijstaand? Dat het niet aan andere huizen vast zit? :P
Idd, ik zou het vrijliggend noemen als er geen andere huizen dichtbij zijn. Maar vrijstaand is gewoon los van andere woningen/bebouwing.

Al zag ik hier laatst 'de middelste van een 3-onder-1-kap'. Dat is dus gewoon een tussenwoning :')
  zondag 28 november 2021 @ 11:16:09 #189
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_202375767
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 10:39 schreef Piles het volgende:

[..]
Idd, ik zou het vrijliggend noemen als er geen andere huizen dichtbij zijn. Maar vrijstaand is gewoon los van andere woningen/bebouwing.

Al zag ik hier laatst 'de middelste van een 3-onder-1-kap'. Dat is dus gewoon een tussenwoning :')
:D
Ik vind half-vrijstaand voor een hoekwoning of 2kapper net iets minder erg, maar van een vergelijkbare categorie. :P
pi_202375826
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 11:16 schreef bleiblei het volgende:

[..]
:D
Ik vind half-vrijstaand voor een hoekwoning of 2kapper net iets minder erg, maar van een vergelijkbare categorie. :P
Net zoiets als rijtjesvilla.
pi_202375904
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 11:24 schreef yinu het volgende:

[..]
Net zoiets als rijtjesvilla.
_O-
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202377721
Ik denk dat 'melancholisch' de lading niet echt lekker dekt.... laten we zeggen dat de luchtplaats van een TBS kliniek er vast gezelliger uitziet dan dit:






Deze haard brengt nog het meeste kleur in huis :D


Voor zo'n 3 ton is 'ie van jou, op een bedrijventerrein in Tilburg:

https://www.funda.nl/koop(...)-ledeboerstraat-9-a/
  zondag 28 november 2021 @ 14:31:14 #193
63722 z80
I fink you freaky
pi_202378098
quote:
7s.gif Op zondag 28 november 2021 14:01 schreef Candaasje het volgende:
Ik denk dat 'melancholisch' de lading niet echt lekker dekt.... laten we zeggen dat de luchtplaats van een TBS kliniek er vast gezelliger uitziet dan dit:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Deze haard brengt nog het meeste kleur in huis :D
[ afbeelding ]

Voor zo'n 3 ton is 'ie van jou, op een bedrijventerrein in Tilburg:

https://www.funda.nl/koop(...)-ledeboerstraat-9-a/
Heb je de moeite genomen om de satelliet kaart te bekijken? En dan voornamelijk de achterbuurman, die deels ook eigenaar is van de garage.
Dan is deze hut 3 ton te duur.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202378150
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 14:31 schreef z80 het volgende:

[..]
Heb je de moeite genomen om de satelliet kaart te bekijken? En dan voornamelijk de achterbuurman, die deels ook eigenaar is van de garage.
Dan is deze hut 3 ton te duur.
Een ware verschrikking hè :D (ik had de kaart nog niet eens bekeken, maar dat maakt nog afschuwelijker ja ;( )
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 28 november 2021 @ 14:49:38 #195
269689 crew  Viv
pi_202378299
quote:
7s.gif Op zondag 28 november 2021 14:01 schreef Candaasje het volgende:
Ik denk dat 'melancholisch' de lading niet echt lekker dekt.... laten we zeggen dat de luchtplaats van een TBS kliniek er vast gezelliger uitziet dan dit:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Deze haard brengt nog het meeste kleur in huis :D
[ afbeelding ]

Voor zo'n 3 ton is 'ie van jou, op een bedrijventerrein in Tilburg:

https://www.funda.nl/koop(...)-ledeboerstraat-9-a/
Mag je bestemmingsplan-technisch eigenlijk wel wonen op een bedrijventerrein? :? Afgezien van de locatie heeft dit huis wel potentie, veel kamers kijken uit op de tuin met grote ramen van vloer tot plafond. Moet je er alleen wel voor zorgen dat die tuin niet zo'n troosteloze bende is. :')
pi_202380311
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 14:49 schreef Viv het volgende:

[..]
Mag je bestemmingsplan-technisch eigenlijk wel wonen op een bedrijventerrein? :? Afgezien van de locatie heeft dit huis wel potentie, veel kamers kijken uit op de tuin met grote ramen van vloer tot plafond. Moet je er alleen wel voor zorgen dat die tuin niet zo'n troosteloze bende is. :')
Ik denk het wel, hier op het industrieterrein staan ook genoeg woningen, en een nicht van me woont op een bedrijfsterrein naast de loods van hun eigen bedrijf.

Ik zie de potentie niet echt geloof ik. Zelfs niet met de hoge ramen :D
pi_202381175
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 14:49 schreef Viv het volgende:

[..]
Mag je bestemmingsplan-technisch eigenlijk wel wonen op een bedrijventerrein? :? Afgezien van de locatie heeft dit huis wel potentie, veel kamers kijken uit op de tuin met grote ramen van vloer tot plafond. Moet je er alleen wel voor zorgen dat die tuin niet zo'n troosteloze bende is. :')
Met een pot verf en een snoeischaar kom je een heel eind. Maar je buitenruimte is minimaal en kan je alleen via de buren bereiken.

Echt, geen drol aan uitzicht en in de avond kom je hooguit inbrekers of bewakers tegen. Overdag weer een hoop verkeer.

Dit vind ik echt ongeveer de meest kansloze woning van het hele topic. Wie wil er nou in een grijs gedrocht op een industrieterrein wonen? Met of zonder kookeiland. 8)7
pi_202381704
quote:
7s.gif Op zondag 28 november 2021 14:01 schreef Candaasje het volgende:
Ik denk dat 'melancholisch' de lading niet echt lekker dekt.... laten we zeggen dat de luchtplaats van een TBS kliniek er vast gezelliger uitziet dan dit:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Deze haard brengt nog het meeste kleur in huis :D
[ afbeelding ]

Voor zo'n 3 ton is 'ie van jou, op een bedrijventerrein in Tilburg:

https://www.funda.nl/koop(...)-ledeboerstraat-9-a/
Wel een goeie vondst! Maar inderdaad, als je dit koopt mag je er wel een jaarabonnement Prozac bij nemen meteen. Zeker omdat je het niet mag kopen als je niet aan de bestemmingsvoorwaarden voldoet. Dan moet je dus een bedrijf uit een bepaalde categorie hebben. Maar je kunt dat bedrijf lastig uitoefenen omdat je niet voor je eigen bedrijfsruimte mag parkeren, en er een op het oog ingewikkelde overpad-constructie bestaat waardoor je buurman, die voor 2/3 eigenaar is van de grond waar je bedrijf op staat, je nog eens tegen kan gaan werken. Pfff.
  zondag 28 november 2021 @ 22:39:45 #199
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_202385056
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 09:56 schreef Leandra het volgende:

[..]
Er moest kennelijk een eiland... ik heb dat bij bekenden ook al gezien; niet voldoende ruimte, dus een schiereiland en nu helemaal amper werkblad meer over.
Maar goed, de lokale DMG-verkoper zal het wel weer geweldig hebben gevonden.
DMG makelaar?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zondag 28 november 2021 @ 23:16:33 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202385544
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:39 schreef hierissieweer het volgende:

[..]
DMG makelaar?
De Mandemakers Groep...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')