abonnement Unibet Coolblue
pi_202226520
Welkom in de enige echte BNW SC!
Weg met die lange doorscroll OP!
Dat is wat de elite juist wil, je tijd verdoen aan scrollen aan een OP waar je toch nooit naar kijkt.




Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'. :D

HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan :P


En hier weer verder

Voor de B:



[/spoiler]

OP naar de 400! *O*


Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202226525
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nja word dit keer gewoon zo groot mogelijk voor mijn PS5.
Oled even kijken wat ik kan vinden.

Laatste donderdag van de week al weer
Nog wilde plannen dit weekend?
No geen weekje wachten dan

Nee geen wilde plannen, ga alleen zaterdag mijn vader een grote pan zelf gemaakt kippen/groentensoep brengen.
Jij nog plannen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202226861
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:01 schreef theguyver het volgende:

[..]
Aha nja likt me wel kak om elke keer te checken of het wel klopt.
Ik snap nog steeds niet waarom men geen universele standaard gebruikt in de VS vaak als ik een filmpje kijk beginnen ze weer met foot inch en rare datums.
Terwijl gross van de wereld meer logischer standaard gebruikt.
[..]

Het is zwaar irritant inderdaad, ik werk voor een international en de hele wereld gebruikt andere regional settings.. Opzich niet erg met excel en zo maar in een csv wordt het al wat stuk gevaarlijker.

Over foutjes in eenheden gesproken:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gimli-zweefvliegtuigincident oeps...

Geen wilde plannen dit weekend overigens, mogelijk wat werken maar niets spannends..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  donderdag 18 november 2021 @ 10:22:11 #4
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202227410
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:19 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Het is zwaar irritant inderdaad, ik werk voor een international en de hele wereld gebruikt andere regional settings.. Opzich niet erg met excel en zo maar in een csv wordt het al wat stuk gevaarlijker.

Over foutjes in eenheden gesproken:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gimli-zweefvliegtuigincident oeps...

Geen wilde plannen dit weekend overigens, mogelijk wat werken maar niets spannends..
Herkenbaar ooit voor Amerikaans bedrijf gewerkt en moest constant maten betekenen schijt irritant.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 08:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
No geen weekje wachten dan

Nee geen wilde plannen, ga alleen zaterdag mijn vader een grote pan zelf gemaakt kippen/groentensoep brengen.
Jij nog plannen?
Met een kommetje aan de straat staan wachten op een soepje.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202227454
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:22 schreef theguyver het volgende:

[..]
Herkenbaar ooit voor Amerikaans bedrijf gewerkt en moest constant maten betekenen schijt irritant.
[..]
Met een kommetje aan de straat staan wachten op een soepje.
_O- _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202227786
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nja word dit keer gewoon zo groot mogelijk voor mijn PS5.
Oled even kijken wat ik kan vinden.

Laatste donderdag van de week al weer
Nog wilde plannen dit weekend?
Pas wel op met die black friday deals. Check iig de prijschecker van Tweaker :).

Wij zijn sinds augustus overgegaan op een OLED en man :7 B-)
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  donderdag 18 november 2021 @ 12:14:29 #7
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202228605
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:02 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Pas wel op met die black friday deals. Check iig de prijschecker van Tweaker :).

Wij zijn sinds augustus overgegaan op een OLED en man :7 B-)
Ja is mooi beeld?
Heb nu half jaar ps5 en enige wat ik nu zie met mijn led is alleen dat games sneller opstarten en dat is het.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
_O- _O-
Niet mee gooien svp.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202229282
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:14 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja is mooi beeld?
Heb nu half jaar ps5 en enige wat ik nu zie met mijn led is alleen dat games sneller opstarten en dat is het.

Ik heb geen next-gen console meer, ben over op cloud en pc gamen. Dikke pc gekocht paar maanden geleden (net niet ten koste van mijn huwelijk :D).

Maar Stadia en Xbox One X doen ook 4k en ja ziet echt wel een mega verschil. Je denk elke keer: "Scherper dan dit lukt ze niet" maar inmiddels hebben wel al 8k aan de horizon...

Moet echt uit het covid19 topic blijven van BNW.. Grote kans dat ik iets zeg waarvoor ik een ban krijg..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  donderdag 18 november 2021 @ 14:12:14 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202230396
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:03 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik heb geen next-gen console meer, ben over op cloud en pc gamen. Dikke pc gekocht paar maanden geleden (net niet ten koste van mijn huwelijk :D).

Maar Stadia en Xbox One X doen ook 4k en ja ziet echt wel een mega verschil. Je denk elke keer: "Scherper dan dit lukt ze niet" maar inmiddels hebben wel al 8k aan de horizon...

Moet echt uit het covid19 topic blijven van BNW.. Grote kans dat ik iets zeg waarvoor ik een ban krijg..
Jup eens ik meer dat topic ook.

En dat is ook waarom ik een console heb IPV pc ik heb een Chromebook van paar honderd euro en console is in aanschaf heel wat goedkoper en je doet er langer mee zonder extra aanschaf.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202235397
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 14:12 schreef theguyver het volgende:

[..]
Jup eens ik meer dat topic ook.

En dat is ook waarom ik een console heb IPV pc ik heb een Chromebook van paar honderd euro en console is in aanschaf heel wat goedkoper en je doet er langer mee zonder extra aanschaf.
Naja ik was over op cloud gaming en had een xbox series x in de planning.. Totdat ik een drone kocht en aan video bewerking begon.. Dat gaat niet op een Chromebook of mijn oude laptop.. Dus toch overstag gegaan voor een zware pc.. Nu weer hard sparen..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  donderdag 18 november 2021 @ 22:25:26 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202237772
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:12 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Naja ik was over op cloud gaming en had een xbox series x in de planning.. Totdat ik een drone kocht en aan video bewerking begon.. Dat gaat niet op een Chromebook of mijn oude laptop.. Dus toch overstag gegaan voor een zware pc.. Nu weer hard sparen..
Ah ja heb je wel een laptop voor nodig maare ben je fanboy van halo en Forza?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202245232
Ik lees best wel wat webcomics, en https://www.hummingfluff.com/lovelypeoplecomic.html past hier wel.

Even door het anthro gedeelte heenbijten (maar wie is er niet opgegroeid met Donald Duck en Mickey Mouse) maar het eerste deel is wel lekker Brave New World gerelateerd. Later iets te christelijk maar ach.

Het is in ieder geval niet de wereld van https://www.genocideman.com/ :P (al heeft deze wel de lekker botte humor waar ik van hou)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_202246816
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:25 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ah ja heb je wel een laptop voor nodig maare ben je fanboy van halo en Forza?
Alleen Forza en dan niet echt een fanboy. Ik geef niet zoveel om die exclusives van Sony en xbox was vaak goedkoper geloof ik en in het geval van de 360 ook iets beter.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  vrijdag 19 november 2021 @ 19:04:13 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202248868
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 16:27 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Alleen Forza en dan niet echt een fanboy. Ik geef niet zoveel om die exclusives van Sony en xbox was vaak goedkoper geloof ik en in het geval van de 360 ook iets beter.
nja de reden waarom ik dat aangaf is dat ik wel ooit xbox heb gehad en dat was enige waarvoor ik het wou hebben.
voor de rest kon ik niet echt bepaalde exclusives vinden waarvoor ik een xbox wou hebben.
al moet ik zeggen ze hebben wel fijne controller
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202250478
Genoeg plannen(ook wilde) maar...... tsja
Meer dan spelletjes doen zit er niet in, wel een puike pc daarvoor met 32inch schermpje 165hz en 1ms . etc.
enige waar ik nog op zoek naar ben is een G915 als vervanging voor mijn G19.
Forza is toch een racespel als ik het goed heb? hrb jr daar een controller voor of een stuurtje?
There is only one religion
pi_202273572
Wordt internetverslaving in de doofpot gestopt?
  zondag 21 november 2021 @ 11:06:57 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202275145
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:07 schreef Dance99Vv het volgende:
Genoeg plannen(ook wilde) maar...... tsja
Meer dan spelletjes doen zit er niet in, wel een puike pc daarvoor met 32inch schermpje 165hz en 1ms . etc.
enige waar ik nog op zoek naar ben is een G915 als vervanging voor mijn G19.
Forza is toch een racespel als ik het goed heb? hrb jr daar een controller voor of een stuurtje?
Forza is race spel, maar ik ben meer van de PlayStation en daar heb ik inderdaad een race stuurtje voor.

Waarom ik Forza aanhaalde was dat dit naast halo de weinige exclusieves zijn waarvoor je een Xbox zou willen hebben.

PlayStation heeft nu gewoon meer en beter.
De ps5 is niet om aan te slepen.

En Nintendo is ook een wereldje apart.

BTW wel grappig kwam gisteren langs de kpn winkel en bij een internet tv abbo kreeg je een Xbox.
Dat als er een volle pallet PlayStation 5 in de winkel staat deze de zelfde dag weg is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202281230
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 11:06 schreef theguyver het volgende:

[..]
Forza is race spel, maar ik ben meer van de PlayStation en daar heb ik inderdaad een race stuurtje voor.

Waarom ik Forza aanhaalde was dat dit naast halo de weinige exclusieves zijn waarvoor je een Xbox zou willen hebben.

PlayStation heeft nu gewoon meer en beter.
De ps5 is niet om aan te slepen.

En Nintendo is ook een wereldje apart.

BTW wel grappig kwam gisteren langs de kpn winkel en bij een internet tv abbo kreeg je een Xbox.
Dat als er een volle pallet PlayStation 5 in de winkel staat deze de zelfde dag weg is.
Technisch gezien is de Xbox Series X wel sneller ;-). Maar ik ben iemand die altijd al wel afgeweken heeft van de standaard.. Iedereen aan de Iphone en ik ging aan de slag met de eerste Galaxy van Samsung zelfde gelde voor tabs. Ik keek door een neutrale bril en vond Apple echt niet zoveel beter, maar vooral duurder.

Iedereen ging aan een PS of Xbox en ik ging verder met Nintendo.. En toen de PS populair was geworden ging ik voor de xbox 360 die ondanks wat kinderziektes wel sterker was dan de PS2.

Mijn opa/oom hadden een drukkerij dus daar werkte ik wel met Apple (deed een beetje beheer daar)

Alleen qua laptop/pc os ben ik heel lang op Windows blijven hangen met vaak wel dual boots naar Linux distro's. Maar nu is mijn hoofd laptop een Chromebook.. Waar ik dankzij Stadia en Geforce Now gewoon op kan gamen.

Mijn gear dat nu nog in gebruik is:
Xbox One X
Nintendo Switch
LG 4K tv (geen idee meer welk serie nummer, iig geen top model meer zoals ik voorheen kocht)
DIt beest: https://azerty.nl/product(...)0kf-geforce-rtx-3080 plus een 4K LG monitor, wel op 60Hz maar dat vind ik genoeg doe toch amper aan multiplayer games op GTA-Online en Division 2 na.

En ergens volgend jaar zo'n Steam Deck ding :-).

Weekend is overigens werken en slapen geworden, verkoudheid wil maar niet genezen... Morgen wss maar weer is laten testen..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zondag 21 november 2021 @ 23:16:36 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202286668
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 17:22 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Technisch gezien is de Xbox Series X wel sneller ;-). Maar ik ben iemand die altijd al wel afgeweken heeft van de standaard.. Iedereen aan de Iphone en ik ging aan de slag met de eerste Galaxy van Samsung zelfde gelde voor tabs. Ik keek door een neutrale bril en vond Apple echt niet zoveel beter, maar vooral duurder.

Iedereen ging aan een PS of Xbox en ik ging verder met Nintendo.. En toen de PS populair was geworden ging ik voor de xbox 360 die ondanks wat kinderziektes wel sterker was dan de PS2.

Mijn opa/oom hadden een drukkerij dus daar werkte ik wel met Apple (deed een beetje beheer daar)

Alleen qua laptop/pc os ben ik heel lang op Windows blijven hangen met vaak wel dual boots naar Linux distro's. Maar nu is mijn hoofd laptop een Chromebook.. Waar ik dankzij Stadia en Geforce Now gewoon op kan gamen.

Mijn gear dat nu nog in gebruik is:
Xbox One X
Nintendo Switch
LG 4K tv (geen idee meer welk serie nummer, iig geen top model meer zoals ik voorheen kocht)
DIt beest: https://azerty.nl/product(...)0kf-geforce-rtx-3080 plus een 4K LG monitor, wel op 60Hz maar dat vind ik genoeg doe toch amper aan multiplayer games op GTA-Online en Division 2 na.

En ergens volgend jaar zo'n Steam Deck ding :-).

Weekend is overigens werken en slapen geworden, verkoudheid wil maar niet genezen... Morgen wss maar weer is laten testen..
Mij maakt niet uit welke console sterker is..
De switch stelt in verhouding met de Xbox of PlayStation geen reet voor maar het gaat me om de games, grote fan wat naughty dog ook maar uit poept en natuurlijk Japan Studio, het zelfde geld voor Nintendo veel heel veel Xbox games kan je ook op je pc zetten maar dat geld niet zozeer voor de switch of PlayStation vandaar dat ik die 2 heb.
Als ik een Xbox haal staat die maar stof te happen want echt iets leuks kan ik er niet op vinden.

En een gaming laptop 2018 niet fantastisch heb ik ook wel maar dat is voor de jaarlijkse lanparty en administratie verder gebruik ik mijn Chromebook veel meer dan mijn pc omdat de batterij gewoon 12+ uur aan kan blijven prima voor in de bus en op werk als ik even snel wat moet doen.

Volgende week eindelijk classic lanparty met games zoals
Cs1.6
Red alert 2
UT gothy
Quake 3
Teamfortres 2
Warcraft 3
Starcraft
Cozzacks
C&c generals

Al denk ik dat de strategie games snel klaar is want 2 jaar geleden was won ik met Warcraft 3 5tegen1
En dat terwijl ik amper meer pc game.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202293980
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow dat zijn echt klassieke games, vroeger.. was alles beter..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_202294923
10 Health Benefits of Basil
ook handige info over Indiase koken (my favourite)

https://www.healthifyme.c(...)its-of-basil-leaves/

Also, basil has got flavonoids, which boost your immune system, slow down the effects of aging, and protect your cellular structure from damage.

Is ook goed tegen hoog cholesterol zeggen ze.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202295078
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 17:21 schreef Tingo het volgende:
10 Health Benefits of Basil
ook handige info over Indiase koken (my favourite)

https://www.healthifyme.c(...)its-of-basil-leaves/

Also, basil has got flavonoids, which boost your immune system, slow down the effects of aging, and protect your cellular structure from damage.

Is ook goed tegen hoog cholesterol zeggen ze.
Dat gele spul kurkuma geloof ik. Is ook top spul. Kan in theorie ook tumoren verkleinen. Alleen is het tot nu toe niet gelukt om het bij de tumoren te krijgen...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  maandag 22 november 2021 @ 17:41:36 #23
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202295206
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 17:21 schreef Tingo het volgende:
10 Health Benefits of Basil
ook handige info over Indiase koken (my favourite)

https://www.healthifyme.c(...)its-of-basil-leaves/

Also, basil has got flavonoids, which boost your immune system, slow down the effects of aging, and protect your cellular structure from damage.

Is ook goed tegen hoog cholesterol zeggen ze.
Indiase keuken staat bekend om de vele kruiden die ze gebruiken. Pepers zijn ook goed voor een mens trouwens zoals de madam jeanettte peper.

Is Madame Jeanette gezond
Niets dat te veel is, is gezond. Te veel peper nuttigen kan namelijk voor maagklachten zorgen. Maar wie deze peper dagelijks met mate gebruikt geniet vele voordelen. Enkele voordelen zijn:

• het zit boordevol vitamine C en heeft een antibacteriële werking
• minder snel verkouden worden
• heeft een gunstig effect op het hart en de bloedvaten
• verlaagt het cholesterolgehalte in het bloed
• reguleert de bloedsuikerspiegel
• versnelt het metabolisme en helpt dus afvallen

Misschien dat ik daarom haast nooit ziek ben want ik gebruik best wat kruiden en allerlei pepers in maaltijden. Lekker ook die madam-jeanette-piccalilly en pindakaas.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202295456
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 17:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Indiase keuken staat bekend om de vele kruiden die ze gebruiken. Pepers zijn ook goed voor een mens trouwens zoals de madam jeanettte peper.

Is Madame Jeanette gezond
Niets dat te veel is, is gezond. Te veel peper nuttigen kan namelijk voor maagklachten zorgen. Maar wie deze peper dagelijks met mate gebruikt geniet vele voordelen. Enkele voordelen zijn:

• het zit boordevol vitamine C en heeft een antibacteriële werking
• minder snel verkouden worden
• heeft een gunstig effect op het hart en de bloedvaten
• verlaagt het cholesterolgehalte in het bloed
• reguleert de bloedsuikerspiegel
• versnelt het metabolisme en helpt dus afvallen

Misschien dat ik daarom haast nooit ziek ben want ik gebruik best wat kruiden en allerlei pepers in maaltijden. Lekker ook die madam-jeanette-piccalilly en pindakaas.
Oh zohe,kan je ook goed koken?
Mogen we allemaal ook bij jou een keer gezellig langskomen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 22 november 2021 @ 18:10:42 #25
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202295571
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 17:30 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dat gele spul kurkuma geloof ik. Is ook top spul. Kan in theorie ook tumoren verkleinen. Alleen is het tot nu toe niet gelukt om het bij de tumoren te krijgen...
Ik wist dat het heel gezond is .. maar dat wist ik niet ^O^
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')