quote:Op woensdag 17 november 2021 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja er zit blijkbaar een wachtperiode tussen 2 polls. Je kan wel net doen alsof je hier in de SC een poll aanmaakt en die dan in het nieuwe topic plakken
Maar is het nou een periode of een topic?quote:
Een wachtperiode tussen twee polls, geen idee hoe lang. Maar als noodoplossing kun je de poll dus in een ander topic aanmaken en hier plaatsen.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar is het nou een periode of een topic?Nou ja, we maken er wel wat van.
ja maar dat is geen oplossing voor een timeout. Als het in dat andere topic kan, kan het op hetzelfde moment hier ook.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een wachtperiode tussen twee polls, geen idee hoe lang. Maar als noodoplossing kun je de poll dus in een ander topic aanmaken en hier plaatsen.
Ik betwijfel zeer sterk of Viaplay beter isquote:Op woensdag 17 november 2021 21:32 schreef Pino112 het volgende:
Eerste beurt al weer gemist
Erg mooi dat deze mongolen de rechten verliezen.
Timeout in het topic denk ik. Enfin, er is een oplossing.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dat is geen oplossing voor een timeout. Als het in dat andere topic kan, kan het op hetzelfde moment hier ook.
Zeker niet, voor het darten zelf ook slecht nieuws zoals o.a. MVG al zei. Weg dagjesmens. Ik neem zelf wel een abonnement denk ik als het niet te duur is. (10 euro pm ofzo)quote:Op woensdag 17 november 2021 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik betwijfel zeer sterk of Viaplay beter is
Of dat RTL toch nog tijdelijk een licentie houdt
Dat ook, al bedoelde ik eigenlijk dat Viaplay de gemiddelde kijker mogelijk ook minder plezier levertquote:Op woensdag 17 november 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker niet, voor het darten zelf ook slecht nieuws zoals o.a. MVG al zei. Weg dagjesmens.
Dat begreep ik, dit was even een aanvulling.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ook, al bedoelde ik eigenlijk dat Viaplay de gemiddelde kijker mogelijk ook minder plezier levert
Dat vind ik wel te duur. VEEL te duur. 2,50 misschien.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker niet, voor het darten zelf ook slecht nieuws zoals o.a. MVG al zei. Weg dagjesmens. Ik neem zelf wel een abonnement denk ik als het niet te duur is. (10 euro pm ofzo)
Wie gaat het pijltjes gooien presenteren dan?quote:Op woensdag 17 november 2021 21:32 schreef Pino112 het volgende:
Eerste beurt al weer gemist
Erg mooi dat deze mongolen de rechten verliezen.
Dan kijk ik alleen nog het wkquote:Op woensdag 17 november 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker niet, voor het darten zelf ook slecht nieuws zoals o.a. MVG al zei. Weg dagjesmens. Ik neem zelf wel een abonnement denk ik als het niet te duur is. (10 euro pm ofzo)
Die doet F1.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:36 schreef spleeh het volgende:
[..]
Wie gaat het pijltjes gooien presenteren dan?
Amber Brantsen?
Lekker terug naar de gure streamtijden.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan kijk ik alleen nog het wk
@:jr-style-93
Noteer mijn naam maar.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
Als ze Maijer meenemen gaan we dat hoofdkantoor bestormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |