quote:Op woensdag 17 november 2021 11:50 schreef Sfancta het volgende:
Terechte klacht want mijn zwager rijdt rond in zijn Mondeo met nummer 33 op zijn achterruit geplakt.
quote:Op woensdag 17 november 2021 11:50 schreef Sfancta het volgende:
Terechte klacht want mijn zwager rijdt rond in zijn Mondeo met nummer 33 op zijn achterruit geplakt.
Dat is altijd nog beter dan rondgereden worden in een gehandicaptenbusje, zoals jij dat dagelijks meemaaktquote:Op woensdag 17 november 2021 11:50 schreef Sfancta het volgende:
33 ... het aantal mannen waarvan je zusje gister aan de stok heeft geslobberd, wat een toevalquote:Op woensdag 17 november 2021 11:40 schreef RedFever007 het volgende:
Heerlijk die VER figuren met hun Red Bull jassen met hun "33" petje allemaal viesmad en ziedend vanwege HAM die veel sneller is in z'n Mercedes
Sowieso allemaal flauwekul, die hele F1![]()
maar volwassen mannen met RedBull 33 jassen![]()
#GrazieVale![]()
quote:Op woensdag 17 november 2021 11:55 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
33 ... het aantal mannen waarvan je zusje gister aan de stok heeft geslobberd, wat een toeval
Zit altijd chill naast je pa, altijd kwijlvlek op schouder van hem.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan rondgereden worden in een gehandicaptenbusje, zoals jij dat dagelijks meemaakt
KoeKoekquote:Op woensdag 17 november 2021 11:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan rondgereden worden in een gehandicaptenbusje, zoals jij dat dagelijks meemaakt
ZIEDENDquote:Op woensdag 17 november 2021 11:59 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Zit altijd chill naast je pa, altijd kwijlvlek op schouder van hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |