abonnement Unibet Coolblue
pi_202267490
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:25 schreef Bzzzzt het volgende:
Vandaag Lo Sur gevonden Ohm is door een leecher gejat! 👎. Nu ongeduldig afwachten wat de avond brengt.
Doe cows maar vind nu 2x TIR meer niet....pfff
Vici, Vidi, Veni!
pi_202268144
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:40 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Doe cows maar vind nu 2x TIR meer niet....pfff
Gewoon chaos clearen in een full game.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_202268342
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:03 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]
Gewoon chaos clearen in een full game.
Full game? Ik kan chaos niet clearen haha ik kan wel cows
Vici, Vidi, Veni!
pi_202272967
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:12 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Full game? Ik kan chaos niet clearen haha ik kan wel cows
Wat voor char speel je dan?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_202273923
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 00:38 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]
Wat voor char speel je dan?
Blizz sorc
Vici, Vidi, Veni!
pi_202277613
Ik heb +26 skills op m'n summon Druid, hopelijk is dat voldoende voor de Ubers :+ Het klote aan de Ubers is in Project Diablo 2 dat je niet terug kan teleporten naar town. Dus als je dood bent of je potjes op zijn dan ben je het haasje...

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
pi_202285317
HMmm net gaf Mephisto mij een Shako :)
Vici, Vidi, Veni!
pi_202292324
Denk dat ik mij komende tijd toch maar eens ga focussen op Cow Runs of Chaos. Wat was ook al weer het beste? Lightning Fury Javazon toch? Of werkt Hammerdin ook goed? Want die Hammerdin kan je ook goed voor Chaos runs gebruiken?

Of is poison Nova Necro beter?
Vici, Vidi, Veni!
pi_202292587
Grappig zit nu Dbrunski te kijken: Dont go for javazon, untill you have expensive gear, like Infinity....BerMalBerIst....yeah sure...ben blij met mijn ene Ber...wtf hoe zou ik er ooit aan 2 komen :P
Vici, Vidi, Veni!
pi_202292938
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 14:53 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Grappig zit nu Dbrunski te kijken: Dont go for javazon, untill you have expensive gear, like Infinity....BerMalBerIst....yeah sure...ben blij met mijn ene Ber...wtf hoe zou ik er ooit aan 2 komen :P
Beetje gelul. Met een javazon rag je door cows heen. Zou wel een razortail en een titan's aanraden uiteraard, maar dat schaar ik niet onder expensive gear.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_202293060
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:18 schreef Monolith het volgende:

[..]
Beetje gelul. Met een javazon rag je door cows heen. Zou wel een razortail en een titan's aanraden uiteraard, maar dat schaar ik niet onder expensive gear.
Hmm zal eens kijken dan...want ik wil sneller door Cows kunnen gaan dan nu met mijn Blizz Sorc. Doe er nu met het halen van de Leg ongeveer 12 minuten over. Razortail zou ik miss kunnen hebben...Titans Revenge bedoel je dan toch? Die heb ik nog niet nee. Wellicht die eerst even zoeken, voor ik Java maak.

Wat is best voor chaos runs? Hammerdin?
Vici, Vidi, Veni!
pi_202293073
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Hmm zal eens kijken dan...want ik wil sneller door Cows kunnen gaan dan nu met mijn Blizz Sorc. Doe er nu met het halen van de Leg ongeveer 12 minuten over. Razortail zou ik miss kunnen hebben...Titans Revenge bedoel je dan toch? Die heb ik nog niet nee. Wellicht die eerst even zoeken, voor ik Java maak.

Wat is best voor chaos runs? Hammerdin?
Hammerdin met enigma :P
pi_202293095
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Hammerdin met enigma :P
Jah dat begrijp ik :P Zonder enigma ook wel te doen, maar dan duurt het er door heen lopen wat langer toch :P
Ik mis alleen maar een Jah en een Ist dan :P
Vici, Vidi, Veni!
pi_202293124
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Jah dat begrijp ik :P Zonder enigma ook wel te doen, maar dan duurt het er door heen lopen wat langer toch :P
Ik mis alleen maar een Jah en een Ist dan :P
Valt wel mee met Vigor, dan loop je een stuk sneller. M'n Hammerdin is alleen nogal zwak bij venom lords en oblivion knights.
pi_202293219
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Valt wel mee met Vigor, dan loop je een stuk sneller. M'n Hammerdin is alleen nogal zwak bij venom lords en oblivion knights.
Voordeel wel is dat ik een Paladin al op lvl 83 heb. Dan kan ik respeccen van Smiter naar Hammerdin :P Alleen heb ik nog wel weinig gear er voor en geen Enigma haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_202293476
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:18 schreef Monolith het volgende:

[..]
Beetje gelul. Met een javazon rag je door cows heen. Zou wel een razortail en een titan's aanraden uiteraard, maar dat schaar ik niet onder expensive gear.
Als ik naar de budget build kijk:

Weapon: Titan's Revenge Demon's Arch , Magic or Rare javelins with 40% Increased Attack Speed or with + to Javelin and Spear Skills
Weapon Swap: Second set of javelins (if not Call to Arms and Spirit)
Shield: Spirit, Rhyme, or Moser's Blessed Circle Moser's Blessed Circle
Body Armor: Skin of the Vipermagi , Smoke, Peace, or The Spirit Shroud
Helm: Harlequin Crest , Lore, Rockstopper, or Tarnhelm (for Magic Find)
Gloves: Laying of Hands , Sander's Taboo, Magnus' Skin , Bloodfist, or Frostburn
Boots: Waterwalk , Infernostride, or Hsarus' Iron Heel
Belt: Razortail , String of Ears , Nosferatu's Coil or Goldwrap
Ring 1: Raven Frost Dwarf Star or Rare ring with primary attributes, Life, Mana, and Resistances
Ring 2: Rare ring with % Life and Mana Stolen per Hit
Amulet: The Cat's Eye or Rare amulet with + to Javelin and Spear Skills, primary attributes, Life, and Resistances
Charm 1: Any Hellfire Torch for stats, does not have to be Amazon-specific
Charm 2: Annihilus
Charm 3: Javelin Skiller Grand Charms
Charm 4: Any Charm with Life, Resistances, Mana, Strength, or Faster Hit Recovery, depending on needs

Wapen heb ik nog niet, shield heb ik Spirit en Rhyme, Body armor: Heb ik Vipermagi, helm heb ik Shako, Gloves Sander Taboo heb ik en frostburn, boots heb ik waterwalk, Belt heb ik razortail (als het goed is) en String of Ears, Ring heb ik volgens mij Raven Frost wel en anders Dwarf Star en ik heb SoJ (wat niet budget is)
Vici, Vidi, Veni!
pi_202294184
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:56 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Als ik naar de budget build kijk:

Weapon: Titan's Revenge Demon's Arch , Magic or Rare javelins with 40% Increased Attack Speed or with + to Javelin and Spear Skills
Weapon Swap: Second set of javelins (if not Call to Arms and Spirit)
Shield: Spirit, Rhyme, or Moser's Blessed Circle Moser's Blessed Circle
Body Armor: Skin of the Vipermagi , Smoke, Peace, or The Spirit Shroud
Helm: Harlequin Crest , Lore, Rockstopper, or Tarnhelm (for Magic Find)
Gloves: Laying of Hands , Sander's Taboo, Magnus' Skin , Bloodfist, or Frostburn
Boots: Waterwalk , Infernostride, or Hsarus' Iron Heel
Belt: Razortail , String of Ears , Nosferatu's Coil or Goldwrap
Ring 1: Raven Frost Dwarf Star or Rare ring with primary attributes, Life, Mana, and Resistances
Ring 2: Rare ring with % Life and Mana Stolen per Hit
Amulet: The Cat's Eye or Rare amulet with + to Javelin and Spear Skills, primary attributes, Life, and Resistances
Charm 1: Any Hellfire Torch for stats, does not have to be Amazon-specific
Charm 2: Annihilus
Charm 3: Javelin Skiller Grand Charms
Charm 4: Any Charm with Life, Resistances, Mana, Strength, or Faster Hit Recovery, depending on needs

Wapen heb ik nog niet, shield heb ik Spirit en Rhyme, Body armor: Heb ik Vipermagi, helm heb ik Shako, Gloves Sander Taboo heb ik en frostburn, boots heb ik waterwalk, Belt heb ik razortail (als het goed is) en String of Ears, Ring heb ik volgens mij Raven Frost wel en anders Dwarf Star en ik heb SoJ (wat niet budget is)
Ik loop rond met Titan's, Spirit, shako, 4s PTopaz armor, razortail, mara's en nog wat andere zooi en koeien smelten als sneeuw voor de zon. Het enige irritante zijn bosses met zowel phys als lightning immune, maar daar kun je gewoon langsheen rennen aangezien je bakken FRW hebt. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_202294457
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 16:38 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik loop rond met Titan's, Spirit, shako, 4s PTopaz armor, razortail, mara's en nog wat andere zooi en koeien smelten als sneeuw voor de zon. Het enige irritante zijn bosses met zowel phys als lightning immune, maar daar kun je gewoon langsheen rennen aangezien je bakken FRW hebt. :P
Zelfs de laagste mara gaat voor VeX/LO/3x Ist enz...dat geluk heb ik nog niet gehad (jaja zou er ook nog eens bij moeten komen, ik weet het :P)
Vici, Vidi, Veni!
pi_202294655
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 16:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Zelfs de laagste mara gaat voor VeX/LO/3x Ist enz...dat geluk heb ik nog niet gehad (jaja zou er ook nog eens bij moeten komen, ik weet het :P)
Hmm misschien toch maar eens overwegen of ik er niet eentje van de hand wil doen dan, heb er namelijk al 2. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 november 2021 @ 17:17:09 #70
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202294842
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:56 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Als ik naar de budget build kijk:

Weapon: Titan's Revenge Demon's Arch , Magic or Rare javelins with 40% Increased Attack Speed or with + to Javelin and Spear Skills
Weapon Swap: Second set of javelins (if not Call to Arms and Spirit)
Shield: Spirit, Rhyme, or Moser's Blessed Circle Moser's Blessed Circle
Body Armor: Skin of the Vipermagi , Smoke, Peace, or The Spirit Shroud
Helm: Harlequin Crest , Lore, Rockstopper, or Tarnhelm (for Magic Find)
Gloves: Laying of Hands , Sander's Taboo, Magnus' Skin , Bloodfist, or Frostburn
Boots: Waterwalk , Infernostride, or Hsarus' Iron Heel
Belt: Razortail , String of Ears , Nosferatu's Coil or Goldwrap
Ring 1: Raven Frost Dwarf Star or Rare ring with primary attributes, Life, Mana, and Resistances
Ring 2: Rare ring with % Life and Mana Stolen per Hit
Amulet: The Cat's Eye or Rare amulet with + to Javelin and Spear Skills, primary attributes, Life, and Resistances
Charm 1: Any Hellfire Torch for stats, does not have to be Amazon-specific
Charm 2: Annihilus
Charm 3: Javelin Skiller Grand Charms
Charm 4: Any Charm with Life, Resistances, Mana, Strength, or Faster Hit Recovery, depending on needs

Wapen heb ik nog niet, shield heb ik Spirit en Rhyme, Body armor: Heb ik Vipermagi, helm heb ik Shako, Gloves Sander Taboo heb ik en frostburn, boots heb ik waterwalk, Belt heb ik razortail (als het goed is) en String of Ears, Ring heb ik volgens mij Raven Frost wel en anders Dwarf Star en ik heb SoJ (wat niet budget is)
Je bent van ver gekomen, maar inmiddels mag ik je officieel de Diablo pro gamer badge uitdelen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_202295827
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 17:08 schreef Monolith het volgende:

[..]
Hmm misschien toch maar eens overwegen of ik er niet eentje van de hand wil doen dan, heb er namelijk al 2. :P
Ja dat zou ik zeker doen....nu zijn ze meer waard dan over een tijde :P
Vici, Vidi, Veni!
pi_202295843
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 17:17 schreef Perrin het volgende:

[..]
Je bent van ver gekomen, maar inmiddels mag ik je officieel de Diablo pro gamer badge uitdelen.
Haha dank je dank je....ik doe mijn best. Ik vind het zelf ook wel grappig om vragen van mezelf terug te zien, dat ik nu denk: ja duhuh dat is toch dit,dat, zus zo....of dat ik denk: jeetje dat ik dat vroeg haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_202302027
Gister nog wel een Kira's Guardian gevonden (leuk voor budget Smiter build) in eerste Meph run, een rare Javelin met 40% IaS en +2 to Javelin and spear skills en Laying of Hands. Op zich is het wapen wel een leuk wapen om mee te beginnen als budget.

Als ik nu kijk naar Budget build voor Javazon heb ik:

Weapon: Rare weapon met 40% IaS en +2 jav/spear skills
Weapon swap: nog niet gevonden
Shield: Spirit of Rhyme
Body Armor: Skin of Vipermagi
Helm: Harlequin Crest, Lore, Rockstopper
Gloves: Laying of Hands, Sanders Taboo
Boots: Waterwalk
Belt: String of Ears of Frostburn
Ring 1: Raven Frost of Dwarf Star
Ring 2: Zelfde
Amulet: Nog geen goede gevonden

Charms: Sommige met FHR, sommige met Mana, enz Nog niet heel best

Op zich kan ik wel een budget Javazon al maken. Van de niet budget items heb ik ook al: Spirit Monarch als Shield en SoJ.
Vici, Vidi, Veni!
pi_202312460
Ubers gekilled *O*. Was nog ff spannend omdat ik ipv life tap casten opeens naast diablo teleporte en daardoor dood ging :'). Toen moest m'n maat hem alleen killen zonder life tap als paladin. Was hem net gelukt :+

Zojuist al m'n spullen weggegeven *O* Weet niet of ik nog zin heb in een nieuw seizoen of dat ik gewoon stop.
  woensdag 24 november 2021 @ 14:56:11 #75
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_202319133
Heb Diablo 2 Resurrected gekocht. Was afgeprijsd. Nog nooit het origineel gespeeld. Geen idee waar te beginnen, maar ik laat me wel verrassen :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')