Ziekendoosje
![HlxRt9O.jpg]()
Het lijkt nu wel te verbeteren met de heertjes Sip sIp en siP.
Diarree is er nog wel en viesssss stinkend, maar gebraakt is er niet meer.
Cupcake zag ik een paar brokjes eten, Cappuccino is een stuk speelser en net was Caramel ook aan het stoeien. Slokjes water drinken ze gelukkig allemaal en toen ik net op de kitten kamer kwam werd ik verstoord aangekeken door Chartreuse die twee van de drie sipjes liet drinken
Trouw regime vandaag van elke twee uur wekker zetten en wat voer erin dwingen hielp vast ook met de fitheid. Zelf eten is en blijft vooral stom. Dus ik vermoed wel dat er morgen geen enting in zal gaan. En daarmee ook uitstel van adoptie.
Al helpt zus Chocolade daar ook aan mee
Gisteren een uurtje helemaal blij zonder sok
![GzT0f6f.jpg]()
Maar ik was te voorbarig, mevrouw poetste zich een schaafwond.
En er zat een bult bij, waarvan ik dacht dat het een breukje was. Maar nu meer een abces lijkt, want net was sok vies en er lekt vloeistof uit een wondje. Beter eruit dan erin

Dot jodium erop met een gaasje en morgen mag de dierenarts daar wat van vinden.
Dus nu weer met sok. En zus. Soort van in mijn gordijn. Waarbij de flitser STOM is

![yJJ6Vzb.jpg]()
Sokje is verder goed te pas. Fit, blij, eet, drinkt.
Ziekenboeg in een ander kader: beoogde baas voor Cayenne en Cappucino is nog steeds ziek dus kan niet komen. Dame en heer staan nu weer op de site. Maar op zich wel prettig dat er op de achtergrond bazen zijn, stél dat er nu niemand zou reageren. Wat ik me niet voor kan stellen.