abonnement Unibet Coolblue
pi_207217415
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 21:41 schreef TolstoiFan het volgende:
Via Prime kun je ook films huren / kopen. De film Elvis kun je t/m morgen voor ¤ 1,99 huren. Voor de feestdagen lijkt me dat wel wat. Maar afrekenen lukt niet..... Er moet een betaalmethode toegevoegd worden. Kun je daar een gewone bankpas koppelen? Want een creditcard heb ik niet.

Vind het wel omslachtig, want het normale abonnement wordt maandelijks afgeschreven, waarom nu zo ingewikkeld?
Prime abonnement gaat wel. Maar als je extra wil hebben is een creditcard weer nodig.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207218457
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 22:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Prime abonnement gaat wel. Maar als je extra wil hebben is een creditcard weer nodig.
Dus zonder creditcard is er geen film te huren? Echt raar......
pi_207226256
Ik gebruik de app niet zo lang , Ik meen dat Amazon de rechten heeft gekocht van de James Bond films, maar nu zag ik in de app van prime video dat de films binnenkort niet meer beschikbaar zullen zijn. Komen ze dan achter een betaalmuur?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator zondag 25 december 2022 @ 14:15:08 #279
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_207226293
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2022 14:12 schreef Slayage het volgende:
Ik gebruik de app niet zo lang , Ik meen dat Amazon de rechten heeft gekocht van de James Bond films, maar nu zag ik in de app van prime video dat de films binnenkort niet meer beschikbaar zullen zijn. Komen ze dan achter een betaalmuur?
Amazon heeft zelfs de hele filmstudio overgenomen. Maar al voor de zomer schermden ze ermee dat die Bond-films tijdelijk te zien zijn. Dat zal ongetwijfeld zijn om twijfelaars nog even over de streep te trekken om een abonnementje te nemen. Mochten ze weggaan, dan zal het inderdaad weer betalen worden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Public Relations / Redactie Film maandag 26 december 2022 @ 10:29:43 #280
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_207235962
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 21:41 schreef TolstoiFan het volgende:
Via Prime kun je ook films huren / kopen. De film Elvis kun je t/m morgen voor ¤ 1,99 huren. Voor de feestdagen lijkt me dat wel wat. Maar afrekenen lukt niet..... Er moet een betaalmethode toegevoegd worden. Kun je daar een gewone bankpas koppelen? Want een creditcard heb ik niet.

Vind het wel omslachtig, want het normale abonnement wordt maandelijks afgeschreven, waarom nu zo ingewikkeld?
Neem een maandje Hbo Max☺
pi_207236666
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 10:29 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Neem een maandje Hbo Max☺
Kun je bij HBO Max ook Top Gun Maverick kijken? Het is het overwegen waard.
  Moderator maandag 26 december 2022 @ 12:58:27 #282
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_207238151
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 11:18 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Kun je bij HBO Max ook Top Gun Maverick kijken? Het is het overwegen waard.
Nee, dat is exclusief een film van SkyShowtime.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_207285940
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 14:58 schreef BufordTJustice het volgende:
De miniserie Magpie Murders is wel aardig. Een Britse whodunnit inclusief landhuis en pittoresk plattelandsdorp, mensen die van Midsomer Murders houden zullen dit ook wel waarderen.

Ik heb dit boek gelezen. Eerste x dat ik fysiek ziek ben geworden van een boek. Wat een pulp zeg :r
pi_207339820
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:10 schreef Karina het volgende:

[..]
Ik keek het eerste stukje (zodat het in mijn verder kijken lijstje kwam) en ik was helemaal vergeten dat Apophis er al in aflevering 1 inzat!

En nee klopt, ziet er ook echt ouderwets uit, maar het verhaal vond ik wel altijd leuk, dus ik ga wel af en toe een aflevering kijken.
Moet zeggen dat ik zo nu en dan inderdaad een aflevering kijk en dan zit je er toch al snel weer lekker in. Ergens halverwege seizoen twee nu, dus nog wel een te gaan. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_207528160
Het is soms een beetje een rommetje: gisteren wilde ik Mulholland Drv. weer eens zien. Bij het zoeken kwamen er twee te voorschijn. Eentje gekozen, en de bleek alleen Italiaanse ondertitels te hebben. Nou ja, die andere maar opgezocht.
Die begon vreemd genoeg met het Criterion-logo en vervolgens met een mededeling over dat bij deze 4K-uitgave de makers toezicht hebben gehouden. Maar Prime laat hem helaas gewoon in HD zien :'( .

Ik kom wel vaker van dit soort slordigheden tegen bij Prime: Lam & Order SUV lijkt er compleet op te staan, maar dat is helemaal niet zo en kom je pas achter als je wat doorklikt.
Voor de rest geen groot probleem, meer een observatie van dingen die ik bij Netflix of HBOMax niet tegenkom; maar wel erg jammer van die 4K Criterion-versie.
anonieme razernist
  vrijdag 13 januari 2023 @ 23:33:16 #286
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_207548238
Zillion was wel goed te kijken. Al zal het wel helpen dat het nostalgische aspect behoorlijk hielp voor mij.

Al zijn sommige nummers in de film pas uitgekomen na de sluiting van de Zillion, maar dat is een detail.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_207551648
Ben begonnen aan Upload en kijkt erg lekker weg. Mooie mix van SF, humor, mystery en een vleugje gore. Ik ben net klaar met seizoen 1.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  zaterdag 14 januari 2023 @ 12:38:40 #288
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207552332
Begonnen aan Hunters met o.a. Al Pacino. Eerste afleveringen zijn veelbelovend.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 25 januari 2023 @ 07:47:07 #289
9859 crew  Karina
Woman
pi_207704313
Begonnen met The Rig, speelt zich af op een booreiland. Begint best wel spannend. Met o.a. Ian Glen (uit Game of Thrones) en Emily Hampshire uit 12 Monkeys (serie).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Public Relations / Redactie Film woensdag 25 januari 2023 @ 08:45:14 #290
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_207704756
Maar die spoelfunctie van Prime op de Apple TV app... doe ik iets verkeerd of gaat dat echt maar per 10 seconden?
pi_207705048
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 08:45 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Maar die spoelfunctie van Prime op de Apple TV app... doe ik iets verkeerd of gaat dat echt maar per 10 seconden?
Knop ingedrukt houden?
  woensdag 25 januari 2023 @ 11:43:54 #292
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207706615
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 12:38 schreef golfer het volgende:
Begonnen aan Hunters met o.a. Al Pacino. Eerste afleveringen zijn veelbelovend.
Het tweede seizoen worden er steeds meer ongeloofwaardige zaken en rollen bijgehaald. Jammer. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_207872778
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 5 februari 2023 @ 22:34:40 #294
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207873071
Shotgun Wedding gezien. Gelachen. Leuke film.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator maandag 6 februari 2023 @ 12:10:58 #295
9859 crew  Karina
Woman
pi_207877106
Ik kijk af en toe een aflevering van Law & Order Special Victims Unit. Geen vervolg dus prima als je even tussendoor iets wil kijken en goede serie ook nog.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_207878126
Clarkson's Farm seizoen 2 vanaf 10 februari _O_


quote:
The eagerly awaited second series of Clarkson's Farm will see new animals and crops; Jeremy’s dealings with the local council as he attempts to diversify his operation with a restaurant; and Kaleb yet again saving the day on numerous occasions. You can expect a deeper insight into another year on Diddly Squat Farm as Jeremy aims to expand his (very) limited agricultural knowledge under the watchful eye of his no-nonsense team; tractor driver Kaleb, stone wall favourite Gerald, advisor ‘Cheerful’ Charlie, Jeremy’s better-half-turned-farm-shop-keeper Lisa and many more. Get ready for more farming faux pas, as we follow Jeremy & co on their agricultural adventures. The second series of Clarkson’s Farm will launch on 10th February on Prime Video.
pi_207879086
heb van het weekend de laatste aflevering van Carnival Row gekeken. erg leuke serie met Orlando Bloom. een soort detective in een fantasie versie van victoriaans Londen. volgens mij komt binnenkort ook seizoen 2 uit.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_207926369
Niemand dit gezien?

quote:
Naast Philippe Geubels doen Henry van Loon, Tineke Schouten, Roué Verveer, Ruben van der Meer, Nienke Plas, Rayen Panday, Stefano Keizers, Alex Ploeg, Soundos en Bas Hoeflaak mee aan de comedystrijd. LOL: Last One Laughing is volgend jaar exclusief te zien op Prime Video, en laat het publiek in Nederland en wereldwijd, in meer dan 240 landen en gebieden, kennismaken met een aantal van de beste Nederlandse komische talenten.

“Ik ben zo vereerd dat ik LOL mag presenteren – ik weet dat mensen verwachten dat het een chaos wordt met 10 Nederlandse cabaretiers samen in één ruimte, en dat klopt”, zegt Philippe Geubels. “De rivaliteit tussen de comedians was fantastisch, het was een groot feest voor mij en co-host Jeroom Snelders om te kunnen meegenieten van hun beproeving terwijl ze worstelden om niet te lachen.”

“Het publiek gaat genieten van een serie boordevol scherpe Nederlandse humor en zelfspot van een schitterende line-up van top comedians”, zegt Jacomien Nijhof, head Netherlands Originals, Amazon Studios. “Voeg aan deze mix nog wat vriendelijke rivaliteit van onze Belgische co-hosts toe, en het wordt een serie die je zeker niet wilt missen.”

“LOL is één van onze meest populaire series in Europa, dus we zijn dan ook erg enthousiast om de serie naar Nederland te kunnen brengen”, aldus Georgia Brown, head European Originals, Amazon Studios. “Het is altijd een genot om te zien hoe de chaos van LOL zich ontvouwt, en ik kan niet wachten tot onze kijkers in Nederland hiervan zullen genieten.”
Of ben ik spuit 11 en is er al een topic over? Deed mij denken aan de Lama's van jaren terug, ik vond het heel erg grappig.
  donderdag 9 februari 2023 @ 19:49:27 #299
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_207926606
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:37 schreef Firuze60 het volgende:
Niemand dit gezien?
[..]
Of ben ik spuit 11 en is er al een topic over? Deed mij denken aan de Lama's van jaren terug, ik vond het heel erg grappig.
Ik heb dit gezien (en de Australische versie, de Duitse versie en een aflevering van de Canadese versie).
Conclusie: wij vonden het erg leuk, hoop erg op een tweede seizoen :)
Er is altijd wel humor wat je niet aanstaat. Daar moet je dan maar een beetje doorheen kijken. Voor ons in elk geval leuk genoeg.
De Australische versie was ook wel leuk, de Duitsers hebben blijkbaar een heel ander gevoel voor humor (niet onze humor in elk geval, maar nog net prima genoeg om af te kijken) en de Canadese vonden we echt niks.
pi_207926651
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:49 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Ik heb dit gezien (en de Australische versie, de Duitse versie en een aflevering van de Canadese versie).
Conclusie: wij vonden het erg leuk, hoop erg op een tweede seizoen :)
Er is altijd wel humor wat je niet aanstaat. Daar moet je dan maar een beetje doorheen kijken. Voor ons in elk geval leuk genoeg.
De Australische versie was ook wel leuk, de Duitsers hebben blijkbaar een heel ander gevoel voor humor (niet onze humor in elk geval, maar nog net prima genoeg om af te kijken) en de Canadese vonden we echt niks.
Ah leuk! Heb alleen nog maar de Nederlandse versie gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')