Ferrari en McLaren vind ik toch echt nog een maatje te groot voor AT. eigenlijk zouden Alpine en Aston Martin voor plek 3/4 moeten strijden.quote:
Dat deed ie niet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet dat ik voor een straf achter ben hier, maar Hamilton reed ruim binnen de lijnen.
Nou Gasly rijdt toch behoorlijk in de middenmoot. Als de andere rijder hetzelfde zou kunnen, komen ze behoorlijk in de buurt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ferrari en McLaren vind ik toch echt nog een maatje te groot voor AT. eigenlijk zouden Alpine en Aston Martin voor plek 3/4 moeten strijden.
Yuki mag moet echt nog wat beter gaan rijden, maar het niveau van Gasly kun je nog niet van hem verwachten toch?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nou Gasly rijdt toch behoorlijk in de middenmoot. Als de andere rijder hetzelfde zou kunnen, komen ze behoorlijk in de buurt.
Klopt, vindt het wel zonde voor het team. Kost behoorlijk wat geld.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Yuki mag moet echt nog wat beter gaan rijden, maar het niveau van Gasly kun je nog niet van hem verwachten toch?
Het had nog mooier kunnen zijn, maar ik denk dat het team zelf best tevreden is met waar ze nu rijden. Toch gelijk met 1 fabrieksteam en voor een ander fabrieksteam.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Klopt, vindt het wel zonde voor het team. Kost behoorlijk wat geld.
Gasly heeft zich goed bewezen, maar volgens mij iets te veel de vuile was buiten gehangen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
Yuki moet nog meer groeien. Gasly is wel heerlijk op zijn plek bij AT, al zou ik hem echt wel een tweede kans bij RB gunnen.
Waar heb je het over? Hij miste de apex, maar was of binnen de baan of neeeet erbuiten.quote:
Je zei dat hij binnen de lijnen bleef. Maar dat deed ie niet. Da's gewoon een feit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Hij miste de apex, maar was of binnen de baan of neeeet erbuiten.
Het kan zijn dat ik me een paar cm vergiste, hij was over het lijntje na een touché, al weet ik niet hoe de tracklimits daar lagen ...quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:06 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je zei dat hij binnen de lijnen bleef. Maar dat deed ie niet. Da's gewoon een feit.
Motor op Partymode, afgewogen risico dat ze getest hebben met Bottas.quote:Op woensdag 17 november 2021 00:00 schreef PzKpfw het volgende:
Blijf me toch verbazen waar Mercedes in een keer zoveel snelheid vandaan haalt.
Ik was niet diegene de Silverstone er bij haalde.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik me een paar cm vergiste, hij was over het lijntje na een touché, al weet ik niet hoe de tracklimits daar lagen ...
Dit was nadat ze elkaar raakten en je even wat onbalans zag bij Hamilton op Silverstone:
[ afbeelding ]
Dit was in Brazilie:
[ afbeelding ]
Uberhaupt Silverstone hierbij halen slaat dus echt als een lul op een drumstel.
Niet dat ik vind dat er achteraf een straf uitgedeeld zou moeten worden, want het issue is opgehelderd on track.
quote:Op woensdag 17 november 2021 08:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oké
Geregistreerd opmaandag 15 november 2021 @ 20:38
Ja, zeker als die banen lekker heet zijn.quote:Op woensdag 17 november 2021 02:20 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Motor op Partymode, afgewogen risico dat ze getest hebben met Bottas.
Kan (hopelijk) best zijn dat die Motor ergens gewoon opblaast omdat ze op het randje rijden de komende races.
Omdat Merc nog steeds Brazilië niet los kan laten.quote:Op woensdag 17 november 2021 09:13 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom zitten we nog in het Sao Paulo topic?
Overmorgen vrije training in de zandbak.
Ok, op zich prima.quote:Op woensdag 17 november 2021 09:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat Merc nog steeds Brazilië niet los kan laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |