SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'Plaats hier uw advertentie
Sociopathen worden geil van controle en macht.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:32 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Waarom wil de CCP dat in China? misschien om dezelfde reden.
Collectivistische "altruisten" ook.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sociopathen worden geil van controle en macht.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sociopathen worden geil van controle en macht.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hahahaha, jezus, vraag dat alsjeblieft aan je basisschool docente.
Stemrecht dus ook gelijk maar afschaffen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:32 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Waarom wil de CCP dat in China? misschien om dezelfde reden.
waarom? geef mensen gewoon de illusie dat ze wat te zeggen hebben.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
[..]
Stemrecht dus ook gelijk maar afschaffen?
Als het aan de overheid ligt gisteren.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Straks Duitsland, volgende week wij?
Ik ga vaak langs die grote test locatie bij Sloterdijk....en daar altijd heel rustig is.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:27 schreef _I het volgende:
Je hoort niemand over de sluiting van die 100 testlocaties.
Gek he dat er dan zoveel testen worden gedaan bij het RIVM. Die oude testen werden toch niet meegeteld voor toegang en nu bij het RIVM wel?
Of is dat niet zo?
wanneer wordt bekend wat er gaat gebeuren?quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:52 schreef _I het volgende:
[..]
Als het aan de overheid ligt gisteren.
Zij willen 2G, het RIVM OMT moet er een wetenschappelijke basis bij verzinnen.
Want we vertrouwen op de wetenschap.
Collega probeer al 3 dagen een afspraak te maken. Is inmiddels weer bijna beter.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ga vaak langs die grote test locatie bij Sloterdijk....en daar altijd heel rustig is.
Ik hoor van een vriendin dat in het weekend drukker bij de test locaties in het stadscentrum is.
Dat snap ik niet helemaal. Morgen is het debat over de wet 2g bij niet essentiele winkels enzo, maar vrijdag gaat het OMT pas een advies uitbrengen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:56 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
wanneer wordt bekend wat er gaat gebeuren?
Je blijft nog wel ff raaktesten hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:57 schreef _I het volgende:
[..]
Collega probeer al 3 dagen een afspraak te maken. Is inmiddels weer bijna beter.
Mist dus straks ook een herstelbewijs en moet dus boosteren, maar is net ziek geweest. Paniek!
Dat zei ik ook. Gewoon blijven proberen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je blijft nog wel ff raaktesten hoor.
Zou het wat hebben uitgemaakt voor de wegkijkers/naïevelingen/oogkleppers/goedgelovigen/broekpoepers als Rutte toentertijd ipv 'even 2 weken lockdown' direct zou zijn overgegaan tot waar we nu zijn/tegen aan hikken?quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Straks Duitsland, volgende week wij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |