abonnement Unibet Coolblue
pi_202205867
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:13 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Onder kinderen met de basisschoolleeftijd stijgt het aantal coronabesmettingen het hardst, zo blijkt dinsdag uit de wekelijkse cijfers van het RIVM. In de afgelopen zeven dagen testten 9.416 kinderen van vijf tot en met negen positief, bijna 85 procent meer dan in de week ervoor.

Onder tien- tot met veertienjarigen steeg het aantal nieuwe gevallen met 76 procent. Bij de groep van nul tot en met vier jaar ging het om een toename van 62 procent.

Onder ouderen stijgt het aantal positieve tests ook, maar in mindere mate. Zo nam het aantal gevallen onder negentigplussers met 20 procent toe en onder tachtigers met 28 procent.


https://www.nu.nl/coronav(...)sschoolleeftijd.html

Heksenjacht op kinderen over n paar weken?
Haha, de groep die nog niet gevaccineerd is groeit het hardst.

En hoeveel kinderen liggen er in het ziekenhuis?

Als het niet diep en diep triest zou zijn, was het hilarisch.
pi_202205903
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:20 schreef KNAK het volgende:

[..]
Zou het wat hebben uitgemaakt voor de wegkijkers/naïevelingen/oogkleppers/goedgelovigen/broekpoepers als Rutte toentertijd ipv 'even 2 weken lockdown' direct zou zijn overgegaan tot waar we nu zijn/tegen aan hikken?
Direct naar coronapas / uitsluiting vh volk / discriminatie / apartheid?

Zo nee, waarom niet? Die 2 jaar zou toch voldoende tijd moeten zijn om dit nóg strenger af te keuren daar er genoeg tijd is geweest voor het in orde brengen van de zorg (waar dit alles voor gedaan wordt), voor correcte info (meer dan alleen 2x vaccins, nl. oneindige boosters)?

De maatschappelijke scheuren beginnen in rap tempo vorm te krijgen en het zal niet lang meer duren tot we in die steeds groter wordende kloof van beide kanten mensen naar beneden pletteren...
Toen waren ze er niet in mee gegaan.

Baudet werd een wappie genoemd toen hij begin dit jaar over 2g sprak en nu willen alle provaxxers het alsof het de enige oplossing is.

Gaslighting. Heeft tijd nodig. Het zijn zoveel leugens, dat je als normaal mens niet eens meer kan volgen wat waar is.

[ Bericht 1% gewijzigd door _I op 16-11-2021 18:31:40 ]
  dinsdag 16 november 2021 @ 18:25:40 #28
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202205944
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:20 schreef _I het volgende:

[..]
Haha, de groep die nog niet gevaccineerd is groeit het hardst.

En hoeveel kinderen liggen er in het ziekenhuis?

Als het niet diep en diep triest zou zijn, was het hilarisch.
Dit,..

Doorzichtig en gevaarlijk als de pest waar ze ons allen naar toe duwen... Laten we hopen dat deze kindermisbruik een kantelpunt gaat wprden en dat het voor goedgelovige ook een brug te ver is...

....gezien de situatie en de laatste maanden zal er wel weer een angst situatie door de MSM kanalen galmen waardoor de goedgelovig direct weer strak in het gelid staat.
Mai pben rai~!
pi_202206014
Hij had nu zo mooi kunnen zeggen;” ik quote de minister hier van acht maanden geleden, ik heb me nog nooit laten testen, want testen zonder klachten heeft geen zin”
  dinsdag 16 november 2021 @ 18:36:17 #30
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202206088
morgen weer live verlag bij de debatten
geweldig dit _O_ _O_ _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202206099
Want a Peek at Post-Covid Life? Check Out Gibraltar
After vaccinating 85% of adults, the U.K. territory savors the old normal; ‘people greet each other in the street, shaking hands, hugging’

GIBRALTAR—On this strip of densely populated rock jutting into the Mediterranean Sea, people are tasting freedom.

Gibraltar, thanks to its small size and access to U.K.-supplied vaccines, is among a handful of places in the world to have vaccinated most of its population against Covid-19.

Vaccinations rock
“I walked out of my flat and put my mask on and then remembered that I didn’t have to do that anymore,” says Albert Stagnetto, director of a family chain of tobacco and liquor stores. “It’s liberating.”

Gibraltar, population 34,000, has fully vaccinated around 85% of adults, its government says, and 98% of adults over 60. Authorities had administered over 32,000 second doses of the Pfizer-BioNTech vaccine as of Tuesday, which includes some residents of Spain who work in Gibraltar.


https://www.wsj.com/artic(...)ibraltar-11619617033 (apr 2021)

oops
Plaats hier uw advertentie
pi_202206432
Caroline mijn stem heb je.

Een cold case team en rutte en de jonge eruit.

Fan! *O*
pi_202206455
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:36 schreef greysbones het volgende:
morgen weer live verlag bij de debatten
geweldig dit _O_ _O_ _O_
Het is een draak om terug te lezen. Maar het post wel heel lekker!

Niets leuker dan CoS-sen. :@
pi_202206699
Bek houden Kuzu, door jouw betoog kunnen mensen gaan twijfelen over de werking van het vaccin . Dat kunnen we ons niet veroorloven

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202206713
They want us dead asap *O*

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 16 november 2021 @ 19:31:49 #36
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202206819
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:22 schreef Ali_boo het volgende:
They want us dead asap *O*

[ twitter ]
Verdacht stil hier... alle usual suspect-voorstanders houden zich ergrustig.
Begint zeker ook voor deze groep een beetje ongemakkelijk te worden(?)
Mai pben rai~!
pi_202207007
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:31 schreef KNAK het volgende:

[..]
Verdacht stil hier... alle usual suspect-voorstanders houden zich ergrustig.
Begint zeker ook voor deze groep een beetje ongemakkelijk te worden(?)
afspraak aan het maken bij de prikstraat? :?
Plaats hier uw advertentie
pi_202207039
zo te zien werken de vaccines te goed,nederland komt binnenkort ook aan de beurt


https://ourworldindata.org/coronavirus/country/singapore
pi_202207061
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:31 schreef KNAK het volgende:

[..]
Verdacht stil hier... alle usual suspect-voorstanders houden zich ergrustig.
Begint zeker ook voor deze groep een beetje ongemakkelijk te worden(?)
Denk het niet, pas wanneer ze een NWO boot in hun achterste voelen, zal het kwartje vallen

Hoop dat ik het mis heb. Maar als je ziet hoe fanatiek ze het beleid van de afgelopen 2 jaar verdedigd hebben , lijkt me de kans klein dat ze nu toe gaan geven dat ze er naast zaten
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202207088
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:45 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Denk het niet, pas wanneer ze een NWO boot in hun achterste voelen, zal het kwartje vallen

Hoop dat ik het mis heb. Maar als je ziet hoe fanatiek ze het beleid van de afgelopen 2 jaar verdedigd hebben , lijkt me de kans klein dat ze nu toe gaan geven dat ze er naast zaten
Die lachen zit straks kapot als er een lockdown komt voor de ongevaccineerden.
Plaats hier uw advertentie
  dinsdag 16 november 2021 @ 19:49:28 #41
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_202207119
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 17:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]

Straks Duitsland, volgende week wij?
Als iedereen die toegangsapp weigert te gebruiken is het snel klaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door mspoez op 16-11-2021 19:54:38 ]
Prrrrr
pi_202207140
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:31 schreef KNAK het volgende:

[..]
Verdacht stil hier... alle usual suspect-voorstanders houden zich ergrustig.
Begint zeker ook voor deze groep een beetje ongemakkelijk te worden(?)
Ik heb vandaag juist geleerd dat 1 booster mij mogelijk voor de rest van mijn leven beschermd tegen covid.
Probeer daarom dat ene extra prikje zo snel mogelijk te regelen:

https://www.hln.be/video/(...)g-bescherming-264169
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202207181
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik heb vandaag juist geleerd dat 1 booster mij mogelijk voor de rest van mijn leven beschermd tegen covid.
Probeer daarom dat ene extra prikje zo snel mogelijk te regelen:

https://www.hln.be/video/(...)g-bescherming-264169
grapje zeker?
Plaats hier uw advertentie
pi_202207195
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:10 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel extreem stupide.
Ali, een grotere kans om ernstig ziek te worden, in welke context zegt ze dit nou precies?
En wat impliceert de tweet?
pi_202207206
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:53 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
grapje zeker?
Nee hoor, kijk de video van het Vlaamse nieuws maar. Zestig % bescherming een half jaar na 2 vaccinaties en levenslange bescherming als je maar 1 booster neemt. Zegt die viroloog toch echt, dus waarom zou ik daar over twijfelen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202207213
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Die lachen zit straks kapot als er een lockdown komt voor de ongevaccineerden.
Wat ze niet willen of kunnen begrijpen dat er ooit een dag zal komen dat zij het slachtoffer worden van de systeem die ze nu toejuichen

Maar goed laat ze maar lachen nu het nog kan. Vroeg of laat zijn ze zelf aan de beurt, en dan is er niemand meer over die het voor hen opneemt
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202207226
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nee hoor, kijk de video van het Vlaamse nieuws maar. Zestig % bescherming een half jaar na 2 vaccinaties en levenslange bescherming als je maar 1 booster neemt. Zegt die viroloog toch echt, dus waarom zou ik daar over twijfelen?
Omdat ze al 20 maanden beloftes doen die ze niet waar kunnen maken?
Plaats hier uw advertentie
pi_202207235
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:56 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Omdat ze al 20 maanden beloftes doen die ze niet waar kunnen maken?
Maar dit keer is het echt waar. Levenslange bescherming na slechts 1 booster *O*
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202207251
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nee hoor, kijk de video van het Vlaamse nieuws maar. Zestig % bescherming een half jaar na 2 vaccinaties en levenslange bescherming als je maar 1 booster neemt. Zegt die viroloog toch echt, dus waarom zou ik daar over twijfelen?
Klopt , een topexpert uit Israël bevestigd jouw verhaal
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202207278
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Klopt , een topexpert uit Israël bevestigd jouw verhaal
Het is toch echt het hoofditem op het Vlaamse nieuws. Die viroloog zal toch niet glashard staan te liegen over de 1e booster?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')