abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 november 2021 @ 22:35:07 #251
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_202399212
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 22:23 schreef Hyperdude het volgende:
[ twitter ]
Alles buiten Tejas is ingewikkeld. :P
Er is geen reden om zó dom te zijn...

Ik vond één van de comments erg passend: "unlike the brain, the stomach alerts you when it's empty" :D
pi_202401570
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:01 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
jeetje, de VP heeft wat in een keukenwinkel gekocht. Stop de persen!
Dit dus en heeft een keer een kwaliteitspan gekocht.
Mijn god hoe laag moet je zinken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_202408699
Meadows is nu wel bereid om mee te werken:

twitter

Benieuwd of hij ook last van 'geheugenverlies' heeft :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202409014
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:50 schreef Kijkertje het volgende:
Meadows is nu wel bereid om mee te werken:

[ twitter ]
Benieuwd of hij ook last van 'geheugenverlies' heeft :+
Mijn eerste reactie. Zit er dik in.
“I don’t recall” x 132
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 november 2021 @ 20:21:14 #255
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202410405
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:50 schreef Kijkertje het volgende:
Meadows is nu wel bereid om mee te werken:

[ twitter ]
Benieuwd of hij ook last van 'geheugenverlies' heeft :+
Zolang de documenten maar boven water komen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 november 2021 @ 20:22:06 #256
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202410426
Draadje over de rechtzaak van Trump om zijn documenten geheim te houden.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202410900
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:10 schreef AnneX het volgende:

[..]
Mijn eerste reactie. Zit er dik in.
“I don’t recall” x 132
Zoals ze ooit in Air America zeiden : "This conversation never happened, so I can't remember what the fuck you didn't tell me!"
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_202413813
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202414171
MTG heeft Nancy Mace tot de 'Jihad Squad' veroordeeld na haar 'both sides' -strategie mbt vaccinatie:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202414244
twitter


Gelukkig zijn de meeste Fox News kijkertjes sws kort van memorie evenals Fox News zelf als het beter uitkomt
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 woensdag 1 december 2021 @ 01:20:02 #261
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202414250
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2021 00:52 schreef Kijkertje het volgende:
MTG heeft Nancy Mace tot de 'Jihad Squad' veroordeeld na haar 'both sides' -strategie mbt vaccinatie:

[ twitter ]
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 1 december 2021 @ 01:25:02 #262
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202414265
twitter


Goed punt. Trump is geen president DUS zal hij minder overzicht hebben van wat veilig openbaar gemaakt worden zonder het land of het presidentschap te beschadigen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202414279
He ja goed plan! Gewoon de overheidsbijdragen afschaffen als oplossing tegen mandates :')

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202414311
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 01:20 schreef Ulx het volgende:

[..]
[ twitter ]
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202414323
Was deze hier al gepost? Blijkbaar wil MTG (volgens de geruchten) het liefst zelf Speaker of the House worden?

twitter


Yes please! :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202414394
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 01:25 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Goed punt. Trump is geen president DUS zal hij minder overzicht hebben van wat veilig openbaar gemaakt worden zonder het land of het presidentschap te beschadigen.
Trump heeft trouwens Clark ook helemaal niet gesteund in zijn 'executive privilege' claim. Er is geen document waarin hij Clark dat verbiedt of zo ...
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202414422
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 17:46 schreef AnneX het volgende:
Is dat niet weinig na alle interviews op alle zenders?
[ twitter ]
#leedvermaak
Christie probeert (net als Nanncy Mace deed) beide partijen te bedienen. Hij veroordeelt aan de ene kant wel de complottheorieen over verkiezingsfraude etc.maar laat aan de andere kant Fox News weer buiten schot (die daar kritiekloos ruimschoots een platform voor geboden heeft) waardoor geen van beide partijen meer interesse in het boek heeft. :D

twitter


[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 01-12-2021 03:04:19 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202414734
De 'Jihad Squad' heeft schoon genoeg van de hatelijke acties van Boebert en MTG tegen hen:

twitter

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202414862
Wat een schertsvertoning is de GOP toch geworden:

twitter

twitter


En omdat MTG de steun van Trump heeft staat hij machteloos ....

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 01-12-2021 07:35:11 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202414908
Dit had ik niet verwacht: https://apnews.com/articl(...)_campaign=SocialFlow

Quote:” CNN indefinitely suspended anchor Chris Cuomo on Tuesday after details emerged about how he helped his brother, former New York Gov. Andrew Cuomo, to face charges of sexual harassment earlier this year.

The network said documents released by New York’s attorney general Monday indicated Cuomo took a greater level of involvement in his brother’s efforts than CNN executives previously knew.

“As a result, we have suspended Chris indefinitely, pending further evaluation,” the network said.”
pi_202415004
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 07:09 schreef AnneX het volgende:
Dit had ik niet verwacht: https://apnews.com/articl(...)_campaign=SocialFlow

Quote:” CNN indefinitely suspended anchor Chris Cuomo on Tuesday after details emerged about how he helped his brother, former New York Gov. Andrew Cuomo, to face charges of sexual harassment earlier this year.

The network said documents released by New York’s attorney general Monday indicated Cuomo took a greater level of involvement in his brother’s efforts than CNN executives previously knew.

“As a result, we have suspended Chris indefinitely, pending further evaluation,” the network said.”
Man man man hoe stom kan je zijn 8)7

Nu allebei werkloos -O- Kunnen ze iig steun bij elkaar vinden *;

En Tucker keurt het helemaal goed! Loyalty! Tuurlijk! :D

twitter

twitter


:X

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 01-12-2021 07:55:31 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202418534
Op CNN een tijdspad van Trumps eerste positieve Corona test tot ziekenhuisopname: na de positieve test was er nog een bijeenkomst net families van gold-medal-veteranen en 3 dagen na de positieve test was het debat met Joe Biden. Trump kwam daar zodanig te laat dat er niet meer getest kon worden op Covid en is op « honour » toegelaten tot het debat.
Zou hij gehoopt hebben Biden te besmetten? Dit was vóór er vaccinaties waren.
pi_202418623
Ach en het Rose Garden event met judge Amy, die had al covid gehad - dan nog - en 7 besmettingen waaronder Christie.
Die een telefoontje kreeg om toch niet te zeggen dat trump hem had besmet.

Hóe ver gaat de man.
pi_202420977
Live stream (audio) arguments voor de SC over de Mississippi abortuswetgeving:


Draadje Neal Katyal met commentaar:

twitter


[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 01-12-2021 18:08:54 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202421352
twitter

En weer een tik uitgedeeld aan het covidfascisme. Ik ben soms oprecht jaloers op de Amerikanen waar nog enigszins het besef leeft dat vrijheid best belangrijk is.
  Overall beste user 2022 woensdag 1 december 2021 @ 17:00:25 #277
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202421397
Patient-0 en Individual-1 zijn dezelfde persoon. Je verzint het gewoon niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 18:06:47 #278
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202422552
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 16:58 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
En weer een tik uitgedeeld aan het covidfascisme. Ik ben soms oprecht jaloers op de Amerikanen waar nog enigszins het besef leeft dat vrijheid best belangrijk is.
Live free, die young.

En ik verzoek je hierbij termen als covidfascisme verder hier achterwege te laten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 woensdag 1 december 2021 @ 18:15:17 #279
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202422720
Vandaag de zaak in het SC over RvsW. De pro-vrijheid-anti-verplichte-vaccins-types zijn jn dit geval weer vóór overheidsbemoeienis met het lichaam en zou men niet te vrij mogen zijn daar zelf over te beslissen.

Draadje:

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202422853
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 16:58 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
En weer een tik uitgedeeld aan het covidfascisme. Ik ben soms oprecht jaloers op de Amerikanen waar nog enigszins het besef leeft dat vrijheid best belangrijk is.
Wat houd je tegen? Emigreer je toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 01-12-2021 18:27:40 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 woensdag 1 december 2021 @ 19:55:53 #281
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202424487
twitter


Kavs ook?

Collins zal wel teleurgesteld zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202424795
De mandates gaan gebruikt worden als leverage bij de goedkeuring van de Gov. Funding Bill

twitter

quote:
The group said that Senate Republicans have “important leverage” against the mandates because Democrats will need GOP votes to advance the spending measure by Friday night.

“We therefore write to request that you use all procedural tools at your disposal to deny timely passage of the CR unless it prohibits funding — in all respects — for the vaccine mandates and enforcement thereof,” they wrote.

The conservative caucus is essentially threatening a potential shutdown to push back against the vaccine mandates announced by President Joe Biden, which have been tied up by courts.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202425686
quote:
Trump tested positive for Covid few days before Biden debate, chief of staff says in new bookMark Meadows makes stunning admission in new memoir obtained by Guardian, saying a second test returned negative
https://www.theguardian.c(...)ff-mark-meadows-book

Gezien de integriteitsgraad van Trump zou het me niet verbazen als hij die tweede test liet vervalsen.
Ik herinner me dat toen de vraag in de amerikaanse pers was of hij bij dat eerste debat mogelijk al besmet was.
pi_202426297
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 16:58 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
En weer een tik uitgedeeld aan het covidfascisme. Ik ben soms oprecht jaloers op de Amerikanen waar nog enigszins het besef leeft dat vrijheid best belangrijk is.
Louisiana, de staat waar mensen 40 jaar eenzaam opgesloten worden voor moorden die (wetenschappelijk gezien nooit hebben kunnen plege n) omdat ze zwart zijn en preken voor gelijkheid' Nee echt het boegbeeld van vrijheid. In USA heeft elke staat een eigen 'supreme' court. die de wetten van de staat intepreteerd. Een federale wet, moet door elke staat getoetst worden aan hun eigen wetten, tenzij dit tegen de grondwet in gaat. Mochten staten anders. besluiten, dan kan iets naar de federale supreme court. Hier gebeurt dus niet veel bijzonders, Echt schokkend zou zijn dat een corrupte staat als Louisiana, al zijn burgers zou beschermen en gelijk mogelijkheden zal geven. Maar dit is natuurlijk de ideale kans om de ongelijkheid extra te versterken en te verankeren. Dus niet heel onverwachts dat een oer conservatieve staat voor deze kans gaat. Stel je voor dat arme mensen geredt worden en nog erger dezelfde privileges hebben als de blanke gods gerechtige burgers. De gruwel.

[ Bericht 6% gewijzigd door Korenfok op 01-12-2021 21:26:03 ]
pi_202426327
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 20:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
https://www.theguardian.c(...)ff-mark-meadows-book

Gezien de integriteitsgraad van Trump zou het me niet verbazen als hij die tweede test liet vervalsen.
Ik herinner me dat toen de vraag in de amerikaanse pers was of hij bij dat eerste debat mogelijk al besmet was.
Dit was dat debat waar hij de hele tijd zat te schreeuwen in de richting van Biden, waar kamp Trump (waaronder diens vrouw en kinderen) het niet nodig vonden mondkapjes te dragen ook al was dat wel zo afgesproken en waar Trump het nodig vond het dragen van mondkapjes te bespotten.
  woensdag 1 december 2021 @ 21:27:50 #286
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_202426438
quote:
Biden said "I don't think about the former president" when asked about Trump reportedly testing positive for COVID three days before the first 2020 presidential debate Julio Cortez/AP
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_202427470
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 1 december 2021 @ 23:15:16 #288
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_202428032
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 07:09 schreef AnneX het volgende:
Dit had ik niet verwacht: https://apnews.com/articl(...)_campaign=SocialFlow

Quote:” CNN indefinitely suspended anchor Chris Cuomo on Tuesday after details emerged about how he helped his brother, former New York Gov. Andrew Cuomo, to face charges of sexual harassment earlier this year.

The network said documents released by New York’s attorney general Monday indicated Cuomo took a greater level of involvement in his brother’s efforts than CNN executives previously knew.

“As a result, we have suspended Chris indefinitely, pending further evaluation,” the network said.”
Dom, terecht dat beide zijn weggebonjourd.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 1 december 2021 @ 23:17:18 #289
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_202428050
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 16:58 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
En weer een tik uitgedeeld aan het covidfascisme. Ik ben soms oprecht jaloers op de Amerikanen waar nog enigszins het besef leeft dat vrijheid best belangrijk is.
Is dit niet enorm offtopic?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_202428583
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2021 20:08 schreef Kijkertje het volgende:
Conservatives want a government shutdown over vaccine mandates.
. "Opa, vertel nog een keer over die tijd dat Noord-Amerika uit nog maar drie landen bestond en er hooguit wat grenscornflikjes waren? Het is voor een werkstuk! Voor school!"
. "Nou, jongens en meisjes... het was een hele tijd geleden en het leek bijna wel een ander melkwegstelsel..." Opa gelooft dat van die werkstukken natuurlijk maar half, het is immers al jaren geleden dat ze échte opdrachten van school (of wat daar nu voor doorgaat, zelfs de tafel van 7 is ze tegenwoordig al te hoog gegrepen) hebben meegekregen, maar hij vertelt nu eenmaal graag en er zijn al te veel kinderen niet meer geïnteresseerd in geschiedenis, of wat daar nu voor door heet te gaan.
. De kinderen gaan er eens goed voor zitten, ieder met een eigen multi-mega-grote bak verse, dampende popcorn en diverse eet- en/of drinkbare zoetigheden om ze heen gespreid. Als Opa over melkwegen begint, gaat het meestal een van de betere verhalen worden, ze voelen het nu al! Iedereen zit werkelijk dóódstil, alleen Suzanne schuift wat aan haar nieuwe zuurstofmaker, dat op de een of andere manier nooit eens lekker blijft zitten.
. Opa's toch wel wat krakerig geworden stem vervolgt: "Het was 2016 (oude jaartelling - je ziet aan ieders ogen dat ze meteen beginnen met omrekenen, ook al is dat eigenlijk strikt verboden)... ja, 't is lang geleden, maar ik weet het nog als de dag van gisteren..."

[ Bericht 2% gewijzigd door brokjespoes op 02-12-2021 01:28:11 ]
pi_202428639
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Is dit niet enorm offtopic?
Hoezo? Dit is het Amerikaanse politiek topic en in Amerika is rechtspraak 100% politiek.
pi_202428692
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202428780
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:10 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Hoezo? Dit is het Amerikaanse politiek topic en in Amerika is rechtspraak 100% politiek.
Tot in de Supreme Court tegenwoordig :Y

Het is niet voor niets dat ze nu de abortuswetgeving weer behandelen nadat Trump daar drie nieuwe zeer conservatieve rechters heeft benoemd.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 2 december 2021 @ 07:37:49 #294
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202429037
twitter


Leuk!

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 2 december 2021 @ 12:52:37 #295
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_202433100
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 16:58 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
En weer een tik uitgedeeld aan het covidfascisme. Ik ben soms oprecht jaloers op de Amerikanen waar nog enigszins het besef leeft dat vrijheid best belangrijk is.
En vrolijk lachend en dansend in vrijheid de melaatsen omhelzen..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 2 december 2021 @ 13:06:53 #296
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_202433359
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2021 03:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tot in de Supreme Court tegenwoordig :Y

Het is niet voor niets dat ze nu de abortuswetgeving weer behandelen nadat Trump daar drie nieuwe zeer conservatieve rechters heeft benoemd.
En dat heeft eigenlijk weinig met politiek te doen eerder met de automatische reflexen van een opportunistische crimineel die daarmee een kans heeft om zijn verantwoordelijkheden te ontlopen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 2 december 2021 @ 14:38:57 #297
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202434437
Met 70% van de bevolking voor RvsW vraag ik me af wat de GOP na deze impopulaire beslissing gaat doen. Dan hebben ze niets meer te bieden en veel mensen zullen een teringhekel aan ze hebben gekregen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202435251
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 13:06 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
En dat heeft eigenlijk weinig met politiek te doen eerder met de automatische reflexen van een opportunistische crimineel die daarmee een kans heeft om zijn verantwoordelijkheden te ontlopen.
Voor Trump ja maar de religekkies hebben hier decennia naartoe gewerkt en niet voor niks Trump omarmd.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202435478
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:52 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
En vrolijk lachend en dansend in vrijheid de melaatsen omhelzen..
Zie je je medeburgers als melaatsen? Is het serieus al zo ver dat je denkt hier te maken hebt met een ziekte dat vergelijkbaar is met polio of de pest?
pi_202435499
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:19 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Louisiana, de staat waar mensen 40 jaar eenzaam opgesloten worden voor moorden die (wetenschappelijk gezien nooit hebben kunnen plege n) omdat ze zwart zijn en preken voor gelijkheid' Nee echt het boegbeeld van vrijheid. In USA heeft elke staat een eigen 'supreme' court. die de wetten van de staat intepreteerd. Een federale wet, moet door elke staat getoetst worden aan hun eigen wetten, tenzij dit tegen de grondwet in gaat. Mochten staten anders. besluiten, dan kan iets naar de federale supreme court. Hier gebeurt dus niet veel bijzonders, Echt schokkend zou zijn dat een corrupte staat als Louisiana, al zijn burgers zou beschermen en gelijk mogelijkheden zal geven. Maar dit is natuurlijk de ideale kans om de ongelijkheid extra te versterken en te verankeren. Dus niet heel onverwachts dat een oer conservatieve staat voor deze kans gaat. Stel je voor dat arme mensen geredt worden en nog erger dezelfde privileges hebben als de blanke gods gerechtige burgers. De gruwel.
Hoe kun je ongelijkheid vergroten door vaccinatie een persoonlijke keuze te maken?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')