SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
De Beery Christmas?quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn speciaalbier-adventskalender is binnen
Ik heb voornamelijk blaadjes in de tuin, de boom is nog niet leegquote:
Naalden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk blaadjes in de tuin, de boom is nog niet leeg
zien je tegels er nog net zo mooi uit?quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:26 schreef CherryLips het volgende:
M'n balkon is grotendeels leeg, de meerjarige planten staan in hoekjes hopelijk te overwinteren. Als het weer zo koud wordt als afgelopen jaar moet ik even wat kluiten beschermen voor de helft weer doodgaat.
Nee, wat smoezeligerquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zien je tegels er nog net zo mooi uit?
quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naalden.
Echt, er ligt een soort tapijt aan naalden in de tuin.
kan je ze ook schoonmaken met een hoge drukspuit?quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, wat smoezeligerWel grotendeels alle kringen van de bloempotten weggeschrobd, was nog best lastig.
Van die lange, centimeter of 10 zijn ze wel. Ik moet ook van die dikke leren handschoenen aan, ze prikken door al het andere heen.quote:
Ik denk het wel. Maar dan moet ik die gaan huren.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je ze ook schoonmaken met een hoge drukspuit?
ik heb er een keer een van karcher gekocht voor 70 euro. in de aanbiedingquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar dan moet ik die gaan huren.
Ja maar voor die ene keer in het jaar. Misschien kan ik hem kan delen met de buren.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb er een keer een van karcher gekocht voor 70 euro. in de aanbieding
Nee een grote doos van Beer in a Boxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oooh, m'n "buren".quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een grote doos van Beer in a Box![]()
Ik had er ook al een voorpretpakket bij, maar in verband met Sober October was ik daar nog niet aan begonnen. Kan nu wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |