abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202197143
Zoals we allemaal weten bevinden we ons in een tijd waar politici van smullen. De regels kunnen zo gek niet bedacht worden of ze worden door de respectievelijke kamers van het land gejast en het ene land maakt het nog gekker dan de ander. Uiteraard zal ik niet spreken over een hetze richting ongevaccineerden, over segregatie van ongevaccineerden of een laatste oplossing voor het ongevaccineerden probleem. Dat zou immers een Godwin zijn en ondanks dat wij altijd zeggen dat we moeten leren van het verleden is het nog beter om het heden nooit te vergelijken met het verleden want dan verlies je een discussie of zoiets.

Enfin. Landen wereldwijd doen een wedstrijdje 'Wie is de grootste fascist?!'

We hebben:

Italie
met haar verplichte Coronapas voor mensen die gevaccineerd zijn of hersteld. Dit zijn namelijk mensen die het virus wel kunnen dragen, wél kunnen verspreiden, er wél ziek van kunnen worden maar niet de kont in de krib gooien. Het draait om een stukje solidariteit namelijk!

Fascistisch? 7/10. Het is natuurlijk te bezopen voor woorden om gezonde, sportende mensen uit te sluiten van iets triviaals als werk. Je moet daarnaast als maatschappij gaan betalen om deze mensen te voorzien in hun levensonderhoud omdat je anders enorm veel van die zwervende criminelen erbij krijgt die moeten stelen om te overleven. Al zorgt dat wel voor meer draadvlak voor een versnelde 'oplossing' uiteraard.

Oostenrijk Stel je voor, je bent een jaar of 25. Je sport elke week een aantal keer, je rookt niet, drinkt niet, bent lekker fit en hebt op geen enkele wijze last van corona. Alle kwetsbare mensen hebben inmiddels wel het vaccin genomen dus dat zit ook wel snor. Ho, nee! Niks ervan mafketel. Je gaat maar lekker in lockdown. Uiteraard uit zelfbescherming want jij bent niet veilig. Je valt weliswaar niet in de risicogroep en loopt een kans op 0,00002% om milde klachten te ontwikkelen maar dat is totaal niet van toepassing. Wat wel van toepassing is is het feit dat je je niet hebt gevaccineerd en daar moet een straf op staan. Zei ik straf? Ik bedoel consequentie. Want we doen dit samen!

Fascistisch? 8/10 Dit is echt een fantastisch fascistische maatregel. Hoe wil je je bevolking breken? Há, jij denkt fit te zijn en ons beleid te ontlopen? Think again buddy! Dan blijf je lekker thuis met huisarrest! Wil je ook weer lekker zuipen en hossen? Prik nemen bitte!

Letland Holy shit, dit gaat wel in een héél rap tempo! Even een momentje van bezinning aub. Het parlement aldaar heeft ingestemd met niet alleen het thuisblijven van volksvertegenwoordigers in de strijd tegen corona maar heeft ingestemd dat zij niet meer mogen deelnemen aan democratische processen.

Nog één keer. Politici die niet gevaccineerd zijn mogen niet meer mee doen met de democratie.
Moet ik hier nog meer woorden vuil aan maken? Dit is de natte droom van de VVD en het CDA. Gewoon de Baudetjes en Wildertjes van deze wereld naar huis toe sturen. Sorry vriend, je bent niet gevaccineerd dus snel weer naar huis toe! Jouw stem telt helemaal niet want je bent niet gevaccineerd en dat vinden wij logisch om één of andere reden.

9/10 zeer fascistisch!
Dit had onze besnorde vriend niet beter kunnen bedenken (oeps Godwin). Waanzinnig toch? Je hebt last van een stelletje politici met een mening die niet zo leuk is. BAM, wet erdoor en verbieden mee te doen. Good luck met je uitkering boeler!

Erevermeldingen

Justin Trudeau onze knappe nep-Jesse Klaver. Zijn toon verraad een ongekende boosheid richting de ongevaccineerden. Hij is boos hoor! En dat laat hij weten ook!!! Als het aan Justin ligt kan het niet hard genoeg zijn richting mensen die zich niet willen vaccineren. Geen treinen, geen bussen en binnenkort ook geen werk meer. Prikken maakt vrij!

Onze grote vriend Bruls. Hij draait er niet eens omheen. Burgemeester Bruls vind het prima dat een werkgever haar werknemers laat controleren door werknemers op de aanwezigheid van een coronapas. Hij vind het prima dat je werknemers naar huis laat sturen door werknemers vanwege het niet hebben van een coronapas. Hier ziet Bruls geen enkel probleem in. Ik denk dat Bruls dan sowieso niet zoveel zaken vooraf kan bezien maar dat terzijde. Een heerlijk fascistisch statement en een eervolle vermelding voor onze gezonde (hij is geprikt immers) burgemeester!

TL;DR

Gezond:

Ongezond:

'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  dinsdag 16 november 2021 @ 07:39:24 #2
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_202197173
Ik vind dit meer een topic voor facebook.
Tot nooit .......
pi_202197223
Oke, dit topic herinnert me wel dat ik nog een tuiman moet regelen voor ons huis in Italië.
pi_202197268
Die anabolen tokkies die zich vol gooien met allerlei supplementen en die de tijd hebben om minimaal 5 dagen per week de sportschool in te gaan: dat is inderdaad ongezond ja.
U MAD?
  dinsdag 16 november 2021 @ 08:07:23 #5
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202197309
Dat Belgische wijf :r
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  dinsdag 16 november 2021 @ 08:17:05 #6
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202197386
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 08:00 schreef de_boswachter het volgende:
Die anabolen tokkies die zich vol gooien met allerlei supplementen en die de tijd hebben om minimaal 5 dagen per week de sportschool in te gaan: dat is inderdaad ongezond ja.
Smerige speklap
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_202197443
TS weet niet wat fascisme is.
pi_202197507
Nope, gaan we niet doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')