abonnement Unibet Coolblue
pi_202206214
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:42 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Een tweespalt die toch echt veroorzaakt is door de aanjagers van de antivax beweging. Ik vind een antivaxxer an sich niet verantwoordelijk voor deze shit, al kan je nu wel concluderen dat ze verdomd slecht zijn in dat "zelf onderzoek" doen.

Lui als Baudet en Engel kan je deze shit wel direct kwalijk nemen. Sluit die maar zo snel mogelijk voor lange tijd op in een Pieter baan centrum.
Het zit aan 2 kanten he. Dagelijkse demonisering op tv van mensen die geen vaccin willen. Die volgens Ab Osterhaus op een eiland gezet moeten worden. Mensen worden tegen elkaar opgezet, zoals zo vaak is gebeurd in de geschiedenis. En de gemiddelde burger is de dupe, aan beide kanten.
Plaats hier uw advertentie
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 16 november 2021 @ 18:51:07 #77
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202206291
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 07:31 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ben bereid om tot het uiterste te gaan. Baan kwijtraken zou ik vervelend vinden, maar ik vind wel een manier om geld te verdienen. Ik red me wel. Hosselen zit in m’n bloed.
Nice :7
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202206789
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:42 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Een tweespalt die toch echt veroorzaakt is door de aanjagers van de antivax beweging. Ik vind een antivaxxer an sich niet verantwoordelijk voor deze shit, al kan je nu wel concluderen dat ze verdomd slecht zijn in dat "zelf onderzoek" doen.

Lui als Baudet en Engel kan je deze shit wel direct kwalijk nemen. Sluit die maar zo snel mogelijk voor lange tijd op in een Pieter baan centrum.
Het komt voornamelijk door het feit dat sommige mensen de neiging hebben om iedereen die zich niet laat vaccineren, direct op gelijke voet zet met mensen zoals Engel of Baudet. Je bent meteen een 'wappie' of een 'anti-vaxxer'. Uiteindelijk heeft elke burger onaantastbaarheid van het eigen lichaam en als sommigen zich niet willen laten vaccineren hebben anderen zich daar maar bij neer te leggen. En er zijn bepaalde lieden die met dit laatste heel veel moeite hebben.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202207182
quote:
CDC maakt geen grapjes

https://www.cdc.gov/cpr/zombie/
pi_202207571
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het komt voornamelijk door het feit dat sommige mensen de neiging hebben om iedereen die zich niet laat vaccineren, direct op gelijke voet zet met mensen zoals Engel of Baudet. Je bent meteen een 'wappie' of een 'anti-vaxxer'. Uiteindelijk heeft elke burger onaantastbaarheid van het eigen lichaam en als sommigen zich niet willen laten vaccineren hebben anderen zich daar maar bij neer te leggen. En er zijn bepaalde lieden die met dit laatste heel veel moeite hebben.
Jip, vandaar dat ik antivaxers die bijvoorbeeld liever voor natuurlijke infectie gaan nog wel begrijp of vanwege religieuze overwegingen (al zie ik die niet als Christen). Maar dat is dan uit enigszins weloverwogen besluit. Wel vind ik dat je 2g dan wel tijdelijk moet accepteren. Want de zorg capaciteit eventjes verhogen lukt nou eenmaal niet. Ik vraag me ook serieus af of we ooit genoeg personeel gaan vinden.

Maar de wappie tak van de antivaxxers is wel iets waar ik grote problemen mee heb. Hun argumenten zijn zo ridicul... maar schijnbaar is zo'n Engel zeer overtuigend.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_202209481
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 20:18 schreef MatthijsDJ het volgende:

Maar de wappie tak van de antivaxxers is wel iets waar ik grote problemen mee heb. Hun argumenten zijn zo ridicul... maar schijnbaar is zo'n Engel zeer overtuigend.
Zelfde voor de vaccinazi tak van de provaxxers, is waar wij problemen mee ondervinden. En die groep wordt verontrustend groot, opgehitst door de media.
Maar schijnbaar is zo'n Hugo zeer overtuigend.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202209846
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 21:31 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zelfde voor de vaccinazi tak van de provaxxers, is waar wij problemen mee ondervinden. En die groep wordt verontrustend groot, opgehitst door de media.
Maar schijnbaar is zo'n Hugo zeer overtuigend.
Omdat de voordelen van vaccineren al lang en breed zijn bewezen misschien?

Daarnaast zie ik alleen maar haat en geweld uit de wappie tak komen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_202209935
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 21:49 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Omdat de voordelen van vaccineren al lang en breed zijn bewezen misschien?
Ik kijk naar buiten maar zie alles alleen maar verslechteren?
Vlaanderen 90% gevaccineerd kleurt weer donkerrood...help mij het te begrijpen
quote:
Daarnaast zie ik alleen maar haat en geweld uit de wappie tak komen.
Hier op het forum misschien...maar in jouw heilige media lees ik toch anders...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 16 november 2021 @ 23:15:02 #84
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_202212676
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2021 09:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De kans dat je het krijgt is juist bijzonder groot.
[..]
Dat kan zo zijn, maar is dat een argument om niet je steentje bij te dragen aan het ontlasten van de zorg (en daarmee ook jezelf een dienst te bewijzen)?
Heel bijzonder, 3 collega's van mijn vrouw die veel met ekaar samenwerken (vergaderingen enz. zijn ziek.
Een ligt er in het ziekenhuis, twee zitten het thuis uit.

Mijn vrouw neemt geen vaccin het contact tussen hen en haar is minimaal.

Een keer raden wat drie collega's met elkaar gemeen hebben?
  dinsdag 16 november 2021 @ 23:17:05 #85
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_202212714
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 21:49 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Omdat de voordelen van vaccineren al lang en breed zijn bewezen misschien?

Daarnaast zie ik alleen maar haat en geweld uit de wappie tak komen.
U bent gestruikeld over propaganda, maar helaas u ziet het niet.
pi_202233749
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 00:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Mijn herstelbewijs gaat verlengd worden en als die straks weer verloopt laat ik me opnieuw besmetten.
Maar dan werk je alsnog mee aan die qr code. Misschien dat ik dat als ik eindelijk eens besmet raak dat ik een papieren versie ga aanvragen. Dan werk ik alsnog mee maar dan heb ik in ieder geval niet die app op mijn telefoon.
.
pi_202233823
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Het zit aan 2 kanten he. Dagelijkse demonisering op tv van mensen die geen vaccin willen. Die volgens Ab Osterhaus op een eiland gezet moeten worden. Mensen worden tegen elkaar opgezet, zoals zo vaak is gebeurd in de geschiedenis. En de gemiddelde burger is de dupe, aan beide kanten.
Waar is dat eiland? En waar kan ik tekenen? Hopelijk wel een eiland met veel zon.
.
  donderdag 18 november 2021 @ 18:48:22 #88
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202233845
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Het zit aan 2 kanten he. Dagelijkse demonisering op tv van mensen die geen vaccin willen. Die volgens Ab Osterhaus op een eiland gezet moeten worden. Mensen worden tegen elkaar opgezet, zoals zo vaak is gebeurd in de geschiedenis. En de gemiddelde burger is de dupe, aan beide kanten.
Ik las dat er sinds 2019 4.6 miljoen burgers de dupe waren. Of hun families eerder, want zij moesten opeens een begrafenis regelen en zo.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2021 @ 19:22:46 #89
88815 The_Emotion
98.3
pi_202234290
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:47 schreef Gordeldiertje het volgende:

[..]
Waar is dat eiland? En waar kan ik tekenen? Hopelijk wel een eiland met veel zon.
Madagascar O-)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_202234705
Zo ver mogelijk
pi_202234742
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 21:49 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Omdat de voordelen van vaccineren al lang en breed zijn bewezen misschien?

Daarnaast zie ik alleen maar haat en geweld uit de wappie tak komen.
Vaccinaties verergeren de situatie alleen maar..
Waaronder onnodig veel doden/schade
pi_202234838
Tot


Het randje
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202235504
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:46 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Vaccinaties verergeren de situatie alleen maar..
Waaronder onnodig veel doden/schade
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_202243096
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:46 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Vaccinaties verergeren de situatie alleen maar..
Waaronder onnodig veel doden/schade
idd check Singapore, na de vaccins vliegen het aantal doden omhoog tot een all time high.
Plaats hier uw advertentie
pi_202247901
Tot hoever gaan jullie?....Tot hoever willen zij gaan?


Crowley didn't kill himself.
There is only one religion
pi_202338590
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
Je kunt je vraagtekens hebben bij deze prik. Maar dat ik hem toch neem doe ik voor mijn medemensen. Wil niet dat anderen door mij ziek worden. Maar ik vind ook dat iedereen dat voor zichzelf moet bepalen.
Ik heb hem ook, maar helaas doet de prik daar vrijwel niets tegen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')