SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 november 2021 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die TT![]()
Funfact: wisten jullie dat cavia's niet kunnen overgeven? Scheetjes laten kunnen ze dan weer wel.
Ze zitten fysiek raar in elkaarquote:
quote:Op maandag 15 november 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Dud0r kun jij de ‘ in de tt vervangen door '?![]()
Dit doet zeer aan mijn OCD.
doen ze daarom ook popcorn naquote:Op maandag 15 november 2021 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zitten fysiek raar in elkaar
Jammer dat honden ook niet zo in elkaar zittenquote:Op maandag 15 november 2021 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zitten fysiek raar in elkaar
quote:
t ziet er nou ook niet heel comfortabel uitquote:Op maandag 15 november 2021 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Al zijn de mijne daar A te oud voor B te lui voor.![]()
Heel af en toe zie ik een klein mislukt popcorntje en dat was het dan weer voor dit jaar.
Nee, kost best veel energie dat blij zijnquote:Op maandag 15 november 2021 16:02 schreef dud0r het volgende:
He
[..]
t ziet er nou ook niet heel comfortabel uit
En weer terugquote:Op maandag 15 november 2021 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ook alweer even midagdutje achter de rug. Zo maar even buiten wandelen
In zo'n kuiltje in je schoot zetten die hete mok met kleine handjes eromheen, is lekkerquote:Op maandag 15 november 2021 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ahhhwww warme thee is lekker warm
Daarom moet je dus ook gewoon nooit blij zijn. Boze smurf had dat best goed bekeken.quote:Op maandag 15 november 2021 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, kost best veel energie dat blij zijn
Warm bier?quote:Op maandag 15 november 2021 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En weer terugToch weer even dik 3000 stappen erbij
Nu zin in een warm winterbiertje
Heet bier – of op z’n Gronings hait bier of hait bair – was in Stad en Ommeland een geliefde drank tijdens de wintermaanden. Aan het verwarmde bier (niet laten koken!) werden brandewijn, rauwe eieren, melk, suiker, citroen, kaneel, peper en eventueel kruidnagels toegevoegd. In plaats van brandewijn kon ook rum of cognac worden gebruikt.quote:
Ja maar jij moet wel binnenblijven, veel te gevaarlijk nu mocht er iets gebeurenquote:Op maandag 15 november 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kruidvat.nl/tijdschriftenabonnement/p/4625027
Oeh Historia staat ertussen
quote:EDE - Honderden ingrepen en behandelingen zijn de afgelopen weken afgezegd in ziekenhuizen in de regio. Het frustreert patiënten die soms dag en nacht met pijn moeten leven. Ook de artsen zijn bezorgd. ,,Mensen die bij ons binnenkomen, zijn zieker dan voor de pandemie.”
Cees van Doodeweerd (67) lag afgelopen woensdag al op de stretcher van de ambulance die hem naar het ziekenhuis zou brengen. Eindelijk van die dagelijkse pijn af, dacht hij opgelucht. ,,Al twee maanden kan ik niet meer lopen, staan of zitten.”
Toen kwam het telefoontje. Geen plek meer voor de operatie die nodig is vanwege een ernstige hernia. Geen mensen om hem nadien te verzorgen. Alle aandacht is nodig voor de naar adem happende coronapatiënten.
https://www.bndestem.nl/b(...)-verwerken~a44a659a/
Heb jij hier net als Dimmy camera's in mijn huis geïnstalleerd?quote:Op maandag 15 november 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In zo'n kuiltje in je schoot zetten die hete mok met kleine handjes eromheen, is lekker
Zit zijn moeder nu naast het goedgevulde bed?quote:Op maandag 15 november 2021 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij moet wel binnenblijven, veel te gevaarlijk nu mocht er iets gebeuren
[..]
Ik geloof niet dat ik bekend sta als een blij ei.. ik ben zuinig met mijn energie.quote:Op maandag 15 november 2021 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom moet je dus ook gewoon nooit blij zijn. Boze smurf had dat best goed bekeken.
Ja op plinthoogte, zie ik je af en toe langs rennen.quote:Op maandag 15 november 2021 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij hier net als Dimmy camera's in mijn huis geïnstalleerd?
Oeh een lekkere donkere stoutquote:
quote:Op maandag 15 november 2021 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik bekend sta als een blij ei.. ik ben zuinig met mijn energie.
quote:Op maandag 15 november 2021 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja op plinthoogte, zie ik je af en toe langs rennen.
quote:
quote:
Vanzelfsprekendquote:
Mocht ik van de trap flikkeren gooien ze maar een coronapatiënt uit bed.quote:Op maandag 15 november 2021 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij moet wel binnenblijven, veel te gevaarlijk nu mocht er iets gebeuren
[..]
Ik heb hier nog hele donkere stouts staan, die zijn zo donker dat al je er een zaklamp op zet is het aan de andere kant van het glas gewoon niet te zienquote:
"Eet niet teveel snoep!"quote:
Oh nou dan zekerquote:Op maandag 15 november 2021 16:21 schreef Ama het volgende:
Iemand die ik ken is daar een zaakje in begonnen en nu kan je een pakket kopen om te proberen met zeven soorten. Zeg al iets voorbij komen met knoflook.
Of als je van de trap flikkert even een coronalijer zien te regelen die even over je heen hoestquote:Op maandag 15 november 2021 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mocht ik van de trap flikkeren gooien ze maar een coronapatiënt uit bed.
Doet degene ook verzenden ?quote:Op maandag 15 november 2021 16:21 schreef Ama het volgende:
Iemand die ik ken is daar een zaakje in begonnen en nu kan je een pakket kopen om te proberen met zeven soorten. Zeg al iets voorbij komen met knoflook.
quote:Op maandag 15 november 2021 16:21 schreef Ama het volgende:
Ik twijfel al paar dagen haha. Ik vind sowieso wel leuk om mensen die ik ken te supporteren. Daarom heb ik nu ook te dure epoxy onderzetters.
www.drogeworst.nl ?quote:Op maandag 15 november 2021 16:21 schreef Ama het volgende:
Ja volgens mij welquote:Op maandag 15 november 2021 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doet degene ook verzenden ?
Die vind je genoeg in dat ziekenhuis, en daar moet je toch wezenquote:Op maandag 15 november 2021 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of als je van de trap flikkert even een coronalijer zien te regelen die even over je heen hoest
In Ede moet het niet zo moeilijk zijn ook.quote:Op maandag 15 november 2021 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die vind je genoeg in dat ziekenhuis, en daar moet je toch wezen
Je hebt DM.quote:Op maandag 15 november 2021 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doet degene ook verzenden ?
Ja maar die vent in dat bericht werd dus niet door de ambulance naar het ziekenhuis gebracht omdat er iemand met corona was voorgekropenquote:Op maandag 15 november 2021 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die vind je genoeg in dat ziekenhuis, en daar moet je toch wezen
Zoals het hoort.quote:Op maandag 15 november 2021 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik bekend sta als een blij ei.. ik ben zuinig met mijn energie.
Ja!quote:
Doe mij ook een pakketquote:Op maandag 15 november 2021 16:21 schreef Ama het volgende:
Ik geloof dat mijn mening daarover wel bekend isquote:Op maandag 15 november 2021 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Ja maar die vent in dat bericht werd dus niet door de ambulance naar het ziekenhuis gebracht omdat er iemand met corona was voorgekropen
Koop zelf maar.quote:Op maandag 15 november 2021 16:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoals het hoort.
[..]
Ja!
[..]
Doe mij ook een pakket
quote:
Ik vind van die kleinschalige ondernemingen leuk om te steunenquote:Bedankt voor je bestelling.
Alles komt goed
Geniet van je worst.
huehuequote:
Whehehehe Nou ik al een tijdje niet meer hoorquote:Op maandag 15 november 2021 16:33 schreef Ama het volgende:
Deze man zou goede vrienden met Flash kunnen zijn. Deze man heeft bijna elke dag de BBQ aan.
Ik moet wachten op een rekening? Halen jullie af of zo? Woont 4EBE ook in Emmen?quote:
Ik kan afhalen ja want zit tegenover mijn werk 😇 maar ik heb ook nog geen rekening binnen. Komt zo wel neem ik aan. Ik krijg nu al Afrikaanse honger.quote:Op maandag 15 november 2021 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet wachten op een rekening? Halen jullie af of zo? Woont 4EBE ook in Emmen?
Als Flash doodgaat mag je mij de schuld geven. Alleen leef ik dan ook niet meer ben ik bang.quote:Op maandag 15 november 2021 16:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou zo snel geen worst van een vreemde in mijn mond stoppen.
Die omschrijvingen zien er goed uit jaquote:Op maandag 15 november 2021 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan afhalen ja want zit tegenover mijn werk 😇 maar ik heb ook nog geen rekening binnen. Komt zo wel neem ik aan. Ik krijg nu al Afrikaanse honger.
wat een liefde weerquote:
Iemand moet mijn salarisverhoging betalenquote:Op maandag 15 november 2021 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De kerstpostzegel wordt dit jaar ook duurder..
Dud0rrrrr![]()
![]()
aggossieeeeejjj Geef je adres maar dan stuur ik jou ook wel een doosje worst luie flikbaviaanquote:
Zag net een filmpje, heb je getagd.quote:Op maandag 15 november 2021 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die omschrijvingen zien er goed uit jaHoe groot zijn die worsten eigenlijk? Zolang ze droog zijn durf ik ze prima in mijn mond te steken, ben niet zo'n jankert als US hoor
Ja moet op de kleintjes letten met een dure verwarming in huis.quote:
wil je nou zeggen dat ik groot benquote:Op maandag 15 november 2021 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja moet op de kleintjes letten met een dure verwarming in huis.
Lekker laten bezorgenquote:Op maandag 15 november 2021 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet wachten op een rekening? Halen jullie af of zo? Woont 4EBE ook in Emmen?
Ja die omschrijving hint wel een beetje op erm... verboden praktijkenquote:Op maandag 15 november 2021 16:51 schreef Ama het volgende:
[..]
JaBen vooral benieuwd naar de cowboy.
quote:
Die is al een tijdje overleden.quote:
Zou commissie gaan vragen als ik jou wasquote:
Ja, ik zal het niet zijn.. heb nog kerstzegels, die gaan eerst opquote:Op maandag 15 november 2021 16:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iemand moet mijn salarisverhoging betalen
Haha nee johquote:Op maandag 15 november 2021 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou commissie gaan vragen als ik jou was
quote:
quote:Op maandag 15 november 2021 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind van die kleinschalige ondernemingen leuk om te steunen
Ben je aan het kwispelen ?quote:
Die ligt de komende dagen kwijlend voor de deur te wachten.quote:Op maandag 15 november 2021 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je aan het kwispelen ?
quote:Op maandag 15 november 2021 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je aan het kwispelen ?
Dat lijkt me echt heerlijk.quote:Op maandag 15 november 2021 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Groetjes uit een lege bioscoopzaal. Op mij na dan. Hopelijk blijft het nog even zo.
Ja, je maakt ineens geluidquote:
quote:Op maandag 15 november 2021 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Groetjes uit een lege bioscoopzaal. Op mij na dan. Hopelijk blijft het nog even zo.
Dit dusquote:
ja doe ik anders nooit of zo he.quote:Op maandag 15 november 2021 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je maakt ineens geluid
Ja de rest daar ligt al in het ziekenhuis of is doodquote:Op maandag 15 november 2021 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Welke film?quote:Op maandag 15 november 2021 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Jaag ze weg.quote:Op maandag 15 november 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Te laat. Er zijn meer mensen bijgekomen.
Bambinatorquote:
Welk nummer eindigt jouwe op?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 15 november 2021 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk nummer eindigt jouwe op?Ja ik was voor jou zo te zien haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
korst?quote:Op maandag 15 november 2021 17:07 schreef Ama het volgende:
Merk nu pas dat zijn achternaam rijmt op worst.
Een proeverij uurtje.quote:Op maandag 15 november 2021 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
volgende week een gezamenlijk KSC-worstknauw-uurtje inlassen? Alleen voor mensen die ertoe doen natuurlijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ewlquote:
En betaaldquote:
Boek nu een vliegticket en koop een huis.quote:Op maandag 15 november 2021 17:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
op het zuidelijk halfrond is het nu zomer
quote:Op maandag 15 november 2021 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Dit is toch gewoon door een vierjarige met een krijtje ontworpen.
Ik denk dat ik ook minimaal de helft moet afstaan, maar dat vind ik niet ergquote:Op maandag 15 november 2021 17:11 schreef Ama het volgende:
Ik moet mijn proefpakket natuurlijk wel delen met mijn vriend.
ja in Suriname ofzoquote:Op maandag 15 november 2021 17:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Boek nu een vliegticket en koop een huis.
Snap ik hahaquote:Op maandag 15 november 2021 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook minimaal de helft moet afstaan, maar dat vind ik niet erg
"Lustte gij wa van me worstje?"quote:Op maandag 15 november 2021 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook minimaal de helft moet afstaan, maar dat vind ik niet erg
quote:Op maandag 15 november 2021 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je ook 77 droge worsten voor kopen.
Ho ho ho.. het is dan: Worggggggstgesssquote:Op maandag 15 november 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Lustte gij wa van me worstje?"
Ja dit vind ik ook echt iets voor hem.quote:Op maandag 15 november 2021 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we levensgenieter @:Karzai er dan ook bij hebben![]()
Of 8,25 cavia.quote:Op maandag 15 november 2021 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je ook 77 droge worsten voor kopen.
Klopt, maar ik heb van die spesjul -cavia'squote:Op maandag 15 november 2021 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
Cavia's zijn gratis op marktplaats toch?
Als er lekker eten is ben ik erbijquote:Op maandag 15 november 2021 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we levensgenieter @:Karzai er dan ook bij hebben![]()
Of je worst lustquote:Op maandag 15 november 2021 17:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als er lekker eten is ben ik erbij
Er hebben drie mensen hier nu een droge worst proefpakket gekocht bij iemand die ik ken.quote:Op maandag 15 november 2021 17:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als er lekker eten is ben ik erbij
Kunnen ze truukjes?quote:Op maandag 15 november 2021 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb van die spesjul -cavia's
Dat zeg k ook altijdquote:Op maandag 15 november 2021 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik koop voorlopig geen schoenen meer
Uhm.. Wattenschijfje kan een mini-helikopter geluid nadoen als je haar aait en wordt ineens een uitschuifcavia. Verder dan dat moet je niet denken bij cavia'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
ja met worst kan je alle kanten opquote:Op maandag 15 november 2021 17:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn ook zoveel soorten. Gisteren had ik nog rookworst.
quote:Op maandag 15 november 2021 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
Vaccinatie afspraak gemaakt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Haha mag je zelf niet naar binnen als je niet gevaxxd bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo die kat over de muur gooien "HIER DEZE PIRKEN GRAAG!"
![]()
lol
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Een grote favoriet naast droge worst is grillworst. 🤤quote:Op maandag 15 november 2021 17:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja met worst kan je alle kanten op
Beatboxcaaf.quote:Op maandag 15 november 2021 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhm.. Wattenschijfje kan een mini-helikopter geluid nadoen
quote:
Heb je trek?quote:Op maandag 15 november 2021 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zomedalek weer kapsalon en spicyburger
Beetje sociale huisarts laat de kat van een wappie gewoon inslapen.quote:Op maandag 15 november 2021 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha mag je zelf niet naar binnen als je niet gevaxxd bentZo die kat over de muur gooien "HIER DEZE PIRKEN GRAAG!"
![]()
lol
Oh gelukkig gaan we naar een dierenarts.quote:Op maandag 15 november 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje sociale huisarts laat de kat van een wappie gewoon inslapen.
https://worstworstworst.nl kan nu ook wel. Is ook geen geheim ofzo.quote:Op maandag 15 november 2021 17:24 schreef Karzai het volgende:
proeverijtje en dan cijfers geven doe dat linkje even openbaar
Ik zag op de Facebook dat hij eerst geen verzendkosten vroeg maar dat kan niet echt uit schijnbaar. Snap ik ook wel.quote:Op maandag 15 november 2021 17:27 schreef Karzai het volgende:
7 worstjes voor 15 euro, wel 3,95 bezorgkosten, die gok durf ik aan
Heb je je kat wel gevraagd of-ie gevaccineerd wil worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hallo maatjes, fijn dat het al donker isquote:
Zo echt man, de tering. Stond gewoon te klappertanden net, buiten.quote:
En vervolgens vraten ze hem op?quote:Op maandag 15 november 2021 17:36 schreef bitterbal het volgende:
Chinees hondje doodgeslagen onder mom van coronabestrijding
'Ongemeen wreed', zo worden twee coronabestrijders op Chinese sociale media genoemd nadat zij een hondje hadden doodgeslagen. De viervoeter was alleen in het appartement van haar baasje die even verderop in quarantaine zat als gevolg van een lokale corona-uitbraak. Omdat het hondje weleens corona zou kunnen verspreiden, besloten de bestrijders het dier met ijzeren staven dood te knuppelen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-corona-bestrijding
topic killlquote:Op maandag 15 november 2021 17:36 schreef bitterbal het volgende:
'Ongemeen wreed', zo worden twee coronabestrijders op Chinese sociale media genoemd nadat zij een hondje hadden doodgeslagen. De viervoeter was alleen in het appartement van haar baasje die even verderop in quarantaine zat als gevolg van een lokale corona-uitbraak. Omdat het hondje weleens corona zou kunnen verspreiden, besloten de bestrijders het dier met ijzeren staven dood te knuppelen.
Doe ik ook net.quote:
Ja we hebben goed overlegd. Ze had wel wat twijfels over de 5G, maar toen ik uitlegde dat ze zonder QR straks niet meer naar de kattensalon mag ging ze akkoord.quote:Op maandag 15 november 2021 17:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je je kat wel gevraagd of-ie gevaccineerd wil worden?
Haagse baklapquote:
Raar verhaal, toen ik er woonde waren er alleen honden als voedsel in China.quote:Op maandag 15 november 2021 17:36 schreef bitterbal het volgende:
Maar dit kan jou niet overtuigen?quote:Op maandag 15 november 2021 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja we hebben goed overlegd. Ze had wel wat twijfels over de 5G, maar toen ik uitlegde dat ze zonder QR straks niet meer naar de kattensalon mag ging ze akkoord.
ja ik twijfel dus echt of ik nu mn extra laagje al in mn jas moet gaan inbouwen..quote:Op maandag 15 november 2021 17:35 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Hallo maatjes, fijn dat het al donker is
[..]
Zo echt man, de tering. Stond gewoon te klappertanden net, buiten.![]()
Komt wel dichtbij zoquote:
Wel handig, kun je straks met je kat bellen en is je kat magnetischquote:Op maandag 15 november 2021 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja we hebben goed overlegd. Ze had wel wat twijfels over de 5G, maar toen ik uitlegde dat ze zonder QR straks niet meer naar de kattensalon mag ging ze akkoord.
quote:Op maandag 15 november 2021 17:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik twijfel dus echt of ik nu mn extra laagje al in mn jas moet gaan inbouwen..
Gewoon doen.quote:Op maandag 15 november 2021 17:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik twijfel dus echt of ik nu mn extra laagje al in mn jas moet gaan inbouwen..
WOAR IST VLEISCH?quote:
quote:Op maandag 15 november 2021 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel handig, kun je straks met je kat bellen en is je kat magnetisch
Wat je niet wil horen als je je broek etc etcquote:
Hetzelfde als gisteren want ik heb nog over. Alleen doe ik er nog een stokbrood bijquote:
broek etc etc.quote:Op maandag 15 november 2021 17:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek etc etc
Ik heb garnalen pastaquote:Op maandag 15 november 2021 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ik pasta carbonara maak straks.
Die pasta met moeilijke namen?quote:Op maandag 15 november 2021 17:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hetzelfde als gisteren want ik heb nog over. Alleen doe ik er nog een stokbrood bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 15 november 2021 17:53 schreef Ama het volgende:
Ik schuif hem er maar eens in.Zei ik ook gisteravond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huehueuheZonder wrijving geen glans
Heb je recept?quote:Op maandag 15 november 2021 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die staat hier ook nog op het lijstje. Met wat chili-vlokken en knoflookolie erbij
quote:Op maandag 15 november 2021 17:53 schreef Ama het volgende:
Ik schuif hem er maar eens in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
alweer op?quote:Op maandag 15 november 2021 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had deel twee van mijn stamppotje
Hmm kaas 🤤quote:Op maandag 15 november 2021 17:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zit kaas in de jus zou dat verpesten
quote:
Geen broccoli?quote:Op maandag 15 november 2021 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet het nog niet.. misschien iets met kipfilet, gewokte spitskool en rijstnoedels.
Ja, altijd op voorraad.quote:Op maandag 15 november 2021 17:58 schreef Ama het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat ik altijd een pizza in de diepvries moet hebben.
Ik doe maar wat.quote:
wat is fodmap?quote:Op maandag 15 november 2021 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik doe maar wat.
Pasta koken
Boter/olie in de pan.
Knoflook erbij (of knoflookolie later toevoegen om het FODMAP-vriendelijk te maken)
Garnalen/rivierkreeftjes 2 minuten bakken; chili-vlokken erbij
Pasta erbij gooien
Wat rucola erbij
Wat kaas erover op het eind
Je kunt er eventueel nog wat peper/limoen/peterselie overheen gooien.
Ik kan niet altijd bestellen.quote:Op maandag 15 november 2021 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nooit pizza's in de diepvries, maar dat komt omdat we best goede pizzeria's hier hebben
Dat dieet van mijn vriendin; die kan niet zo goed tegen knoflook/ui en knoflook opgelost in olie mag welquote:
Ik ook niet, zo zelf gemaaktquote:Op maandag 15 november 2021 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nooit pizza's in de diepvries, maar dat komt omdat we best goede pizzeria's hier hebben
Ja je zal met je vette pens eens wat gezonds in de vriezer gooienquote:
aah okequote:Op maandag 15 november 2021 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat dieet van mijn vriendin; die kan niet zo goed tegen knoflook/ui en knoflook opgelost in olie mag wel
Ja, er liggen ook ovensnacks in hoor. Hele lade vol.quote:Op maandag 15 november 2021 18:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja je zal met je vette pens eens wat gezonds in de vriezer gooien
Je gaat toch niet in het hotel etenquote:Op maandag 15 november 2021 18:02 schreef kwiwi het volgende:
Heerlijk, gewoon weer thuis met verse producten kunnen kokenHotelvoedsel
Zo hoort het. @dud0rquote:Op maandag 15 november 2021 18:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, er liggen ook ovensnacks in hoor. Hele lade vol.
Ontbijt deden we altijd wel.quote:Op maandag 15 november 2021 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in het hotel eten
Alsof ik dat niet weetquote:
Moest wel, al het andere was al gesloten vanwege einde seizoen. Alleen de irish pub niet, maar ja.. elke dag fish en chips is ook niksquote:Op maandag 15 november 2021 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in het hotel eten
Hotelvoedsel.. ontbijt is meestal wel prima, maar zou dan het liefst in een restaurant etenquote:Op maandag 15 november 2021 18:02 schreef kwiwi het volgende:
Heerlijk, gewoon weer thuis met verse producten kunnen kokenHotelvoedsel
Ligt toch ook aan het hotel. Als ontbijt en avondeten erbij zit ga ik daar ook eten ook.quote:
Fish and chipsquote:Op maandag 15 november 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest wel, al het andere was al gesloten vanwege einde seizoen. Alleen de irish pub niet, maar ja.. elke dag fish en chips is ook niks
Vanmiddag nog worsten besteld via Ideal.quote:Op maandag 15 november 2021 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
edit hij doet ut al.. wachtrij dit dat
waar?quote:Op maandag 15 november 2021 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanmiddag nog worsten besteld via Ideal.
Oke okequote:
que?quote:Op maandag 15 november 2021 18:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan hoor je bij het droge worsten clubje.
Vriend van ama verkoopt z'n eigen worst. Droog en hard. Huehuehuequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |