Dankje! Ik wist niet dat het zo'n grote verschil maakt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:06 schreef _I het volgende:
[..]
Luchten is energievriendelijk.
https://duurzaamheidskompas.nl/blogs/winter-zet-je-raam-open/
Ik doe het al jaren, ook als het wat kouder is zet ik het raam vaak op een kier. Zo'n duffe warmte kan ik niet tegen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:06 schreef _I het volgende:
[..]
Luchten is energievriendelijk.
https://duurzaamheidskompas.nl/blogs/winter-zet-je-raam-open/
Het voelt ook tegen-intuïtief.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje! Ik wist niet dat het zo'n grote verschil maakt.
Dankje!quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:14 schreef _I het volgende:
[..]
Het voelt ook tegen-intuïtief.
Jij een goedkopere en gezondere winter!
Dat had dus ook gemakkelijk 48 kunnen zijn!quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje!
Nu snap ik waarom dat m'n stroom en gas rekening (52 euro p/m) zo vreselijk hoog is.
Je snapt er geen fuck van, lul niet slap.quote:Ik vertrouw de wetenschap!#$@!$@!
Een doel voor wat?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
De QR pas is het doel, niet een middel.
Controlequote:
Great news- das toch twee Westmalle Tripels extra per maand!quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:21 schreef _I het volgende:
[..]
Dat had dus ook gemakkelijk 48 kunnen zijn!
Hahahahaquote:"Dat is wetenschap, we hebben een duidelijk model liggen, OMT gaat er vrijdag over praten... Laten we meewegen... Wat de wetenschap zegt"
quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:24 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
overheden houden niet van controle, dat is een complottheorie.
CO2 krediet. Negatieve rente, geen vlees meer eten, een staat die weet waar je bent. Contant geld weg. Social credit score.quote:
Waarom zou de staat dit willen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
CO2 krediet. Negatieve rente, geen vlees meer eten, een staat die weet waar je bent. Contant geld weg. Social credit score.
Hahahaha, jezus, vraag dat alsjeblieft aan je basisschool docente.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zou de staat dit willen?
-55 minuten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:30 schreef _I het volgende:
[..]
Dude, zit je de herhaling te kijken? Fleur heeft al 15 minuten niets gezegd.
Waarom wil de CCP dat in China? misschien om dezelfde reden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zou de staat dit willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |