abonnement Unibet Coolblue
pi_202204192
quote:
80s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:34 schreef ludovico het volgende:
COVID-19 weekupdate: record hoogte van ruim 110.000 positieve testuitslagen

180 weken en het hele land heeft verse natuurlijke antistoffen.
We houden ons ook niet aan de basis regels die los waren gelaten.

Foei ons!
pi_202204209
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
De QR pas is het doel, niet een middel.
Het is echt bizar. Ze kunnen niet uitleggen hoe het zou moeten bijdragen en welke randvoorwaarden het weer stoppen. Wel dat het moet, want anders zitten we de hele winter vast!

En vorige week hoefden we maar een paar weken binnen te blijven.

Script. Wel een slecht script overigens.
  dinsdag 16 november 2021 @ 16:39:25 #253
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202204236
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:37 schreef _I het volgende:

[..]
Het is echt bizar. Ze kunnen niet uitleggen hoe het zou moeten bijdragen en welke randvoorwaarden het weer stoppen. Wel dat het moet, want anders zitten we de hele winter vast!

En vorige week hoefden we maar een paar weken binnen te blijven.

Script. Wel een slecht script overigens.
Paternotte wijst op ventilatie en... icoontjes. Raap me op _O-
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 16 november 2021 @ 16:42:14 #254
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202204272
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:32 schreef _I het volgende:

[..]
Het hele verhaal deugt van geen kanten. Bij VVD niet en D66 niet. Elke vraag wordt ontdoken of met emotioneel theatraal gedrag beantwoord.

Zum kotsen.
Paternotte volgt de wetenschap
toch knap aangezien er nog geen wetenschappelijk onderzoek is naar 2g
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202204285
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:25 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
[..]
Heel gek maar veel gevaccineerden kunnen dit niet accepteren ofzo want ze blijven vasthouden aan eerdere beweringen dat ze veeeeel minder besmettelijk zijn, of minder lang etc. etc.

Deden ze het voor een ander en nu is dat geen argument meer, en nu?

Nou, het ligt gewoon aan de ongevaccineerden, zonder enige onderbouwing en met goedkeuring of aanmoedigingen van de clowns, is er een zondebok aangewezen.
Mijn idee is... En ik heb het een huisarts horen zeggen bij blackbox...

Kans om besmet te raken is even groot, je lichaam ruimt virusdeeltjes niet gelijk op dus beide mensen zijn raak te testen... En dat opruimen kan wel sneller gaan bij gevaccineerden, maar op het moment dat het lichaam maximaal begint met schoonmaken - wat bij gevaccineerden allicht vlotter loopt - is te laat om de ziekte verspreiding tegen te houden.

Daarom weinig verschil in besmettelijkheid tussen gevacced / ongevacced. Maar even veel cases gereported. Maar minder cases gereported bij een random steekproef (sneller opruimen = gemiddeld persoon in die groep is minder vaak besmet, maar raken an sich, even vaak besmet en geven het praktisch even vaak door.

Volgens Brits onderzoek tussen 50-70% minder vaak per case opname in het ziekenhuis bij de gevaccineerde groep... Zie daar je efficacy. Dit neemt wel snel af... Dat Nederland hele andere statistieken zou hebben klinkt enorm ongeloofwaardig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202204288
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
Paternotte volgt de wetenschap
toch knap aangezien er nog geen wetenschappelijk onderzoek is naar 2g
Haha, heb je een linkje?

Wat een schaap is dat zeg. Paternotte. Met zijn moraal narcistische kop.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 16 november 2021 @ 16:43:28 #257
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202204289
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Paternotte wijst op ventilatie en... icoontjes. Raap me op _O-
we hebben toch het icoontje toegevoegd _O- _O- _O-
Ik moet zeggen
SP PVV DENK komen allen met goede vragen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202204299
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:37 schreef _I het volgende:

[..]
Het is echt bizar. Ze kunnen niet uitleggen hoe het zou moeten bijdragen en welke randvoorwaarden het weer stoppen. Wel dat het moet, want anders zitten we de hele winter vast!

En vorige week hoefden we maar een paar weken binnen te blijven.

Script. Wel een slecht script overigens.
Nouja, goed genoeg, in de 2e wereldoorlog was het script wss ook niet zo goed, maar wat wil je anders?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 16 november 2021 @ 16:44:21 #259
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202204301
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Haha, heb je een linkje?

Wat een schaap is dat zeg. Paternotte. Met zijn moraal narcistische kop.
hij is net klaar -O-
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202204324
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Paternotte wijst op ventilatie en... icoontjes. Raap me op _O-
Wat een pretletter.
pi_202204345
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
Paternotte volgt de wetenschap
toch knap aangezien er nog geen wetenschappelijk onderzoek is naar 2g
Zou hij het zelf geloven?

Vind Fleur een verademing. ^O^
pi_202204353
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 13:31 schreef Tingo het volgende:

[..]
Of :
'Die 4e prik gaat wel werken hoor!'
Honest! :)
4e prik is heilig _O_
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202204384
quote:
Maareh 2G is het doel, niet een middel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202204391
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nouja, goed genoeg, in de 2e wereldoorlog was het script wss ook niet zo goed, maar wat wil je anders?
Een direct antwoord zou lekker zijn.

Duurt lang.
pi_202204419
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 november 2021 11:51 schreef Mytho het volgende:
waarom stok diep in neus? speeksel test kan ook volgens onderzoek.

"Conclusion:
Saliva sampling seems to be a similarly sensitive and less costly alternative that could replace nasopharyngeal swabs for collection of clinical samples for SARS-CoV-2 testing."

https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-6569

het is gewoon burger pesterij om de vaccine te testen.

dansen met Janssen zit nog in test fase.
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04505722
Estimated Study Completion Date : January 2, 2023

pfizer
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04368728
Estimated Study Completion Date : May 2, 2023
Had al het vermoeden... Stok naar je frontale kwab is overkill.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202204440
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:50 schreef _I het volgende:

[..]
Een direct antwoord zou lekker zijn.

Duurt lang.
Dat werkt niet, het moet net niet binnen het normale kader passen zodat men denkt "het zal toch niet" ipv: "Oorlog".
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202204477
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 november 2021 12:11 schreef greysbones het volgende:
https://dub.uu.nl/nl/acht(...)ssen-gedaan%E2%80%99

De Volkskrant noemde u onlangs een epidemioloog: een wetenschapper die de verspreiding van ziekten binnen en tussen populaties onderzoekt. Maar op de website van het UMC staat dat u arts-microbioloog bent. Wat bent u precies?
“Arts-microbioloog. Ik doe wel veel epidemiologisch werk. Mijn werk heeft zich altijd gefocust op klinisch onderzoek naar antibioticaresistentie en infecties in ziekenhuizen. Voor deze crisis had ik nog nooit iets met virussen gedaan.”
Met alle respect maar virologen weten geen fuck van epidemiën, en epidemiologen weten als het goed is hoe onvoorspelbaar virussen zich gedragen, dus zij weten ook niks.

Alles op de onderbuik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202204511
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:52 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat werkt niet, het moet net niet binnen het normale kader passen zodat men denkt "het zal toch niet" ipv: "Oorlog".
Nou, even serieus, denk wel dat er al oorlog is. Of dat we hem al verloren hebben.

Maar dit zijn muppets. Geloof niet dat hier iemand tussenzit die de denkcapaciteit heeft om een oorlog op touw te zetten.

Denk eerder dat er een aantal gechanteerd worden en dat ze in een wurggreep gehouden worden. Enige logische verklaring die er bij mij nog in gaat.

Maar goed, medicijnen gaan er straks weer bij het eten. :+
  dinsdag 16 november 2021 @ 16:57:12 #269
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202204520
Wat een types daar in de Kamer, lijkt wel een aflevering van Van Kooten en De Bie.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202204558
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
Met alle respect maar virologen weten geen fuck van epidemiën, en epidemiologen weten als het goed is hoe onvoorspelbaar virussen zich gedragen, dus zij weten ook niks.

Alles op de onderbuik.
Nieuw virus, nieuwe gen therapieën, globaal, open grenzen..

Niemand weet meer dan dat we allemaal kunnen zien.

Ons gevoel is net zo valide als dat van deze acteurs.
pi_202204606
Fleur heeft duidelijk de gelekte contracten van Pfizer niet gelezen. Pfizer bepaalt wanneer de boosters geleverd worden.
pi_202204633
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Paternotte wijst op ventilatie en... icoontjes. Raap me op _O-
Als je je ramen moeten open doen voor ventilatie en het koud buiten is, dan moet je je CV vaker aan, dus dat ook slecht voor het milieu en je energie kosten is?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202204748
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 17:02 schreef Tingo het volgende:

[..]
Als je je ramen moeten open doen voor ventilatie en het koud buiten is, dan moet je je CV vaker aan, dus dat ook slecht voor het milieu en je energie kosten is?
Luchten is energievriendelijk.

https://duurzaamheidskompas.nl/blogs/winter-zet-je-raam-open/
pi_202204750
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:56 schreef _I het volgende:
Denk eerder dat er een aantal gechanteerd worden en dat ze in een wurggreep gehouden worden. Enige logische verklaring die er bij mij nog in gaat.

Verklaart wel waarom die ouwe op gezondheidszorg flauwviel non.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202204806
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 17:06 schreef ludovico het volgende:

[..]
Verklaart wel waarom die ouwe op gezondheidszorg flauwviel non.
Dat was ook het moment dat ik omsloeg.

Ben er zelfs voor genote. Toen zag ik ineens alle leugens. En stopte ik met FOK!’n op COR.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')