Ik ben altijd binnen de lijntjes.quote:Op maandag 15 november 2021 13:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je soms nogal uit de bocht vliegt?
https://www.zekur.nl/zorgverzekering/premie-berekenenquote:Op maandag 15 november 2021 13:47 schreef KingRoland het volgende:
Wat is de goedkoopste zorgverzekering voor studenten dan neem ik die
@:coco
Jij kan het je veroorlovenquote:Op maandag 15 november 2021 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik weet niet wat ik betaal aan de zorgverzekeraar.
Geen OP1.quote:Op maandag 15 november 2021 13:56 schreef Coco het volgende:
@:Caland
¤ 124,35 bij Zekur met tand pakket
Winst maken op je (minimale) zorgverzekering met het ontvangen van een zorgtoeslag was altijd wel prachtig gedurende de studententijd.quote:Op maandag 15 november 2021 13:47 schreef KingRoland het volgende:
Wat is de goedkoopste zorgverzekering voor studenten dan neem ik die
@:coco
Tandartsverzekering is nooit en te nimmer de moeite waard. het duurste pakket vergoedt vaak maar tot 1000 euro en kost je in een jaar tijd 1021 ofzo. Reken maar naquote:Op maandag 15 november 2021 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga dus in het komende jaar twee verstandskiezen laten trekken (bij de chirurg), vandaar nu even deze keuze. Jaar erop gewoon weer zo min mogelijk betoale.
@:ggmm zo goed?
Onzinquote:Op maandag 15 november 2021 15:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tandartsverzekering is nooit en te nimmer de moeite waard. het duurste pakket vergoedt vaak maar tot 1000 euro en kost je in een jaar tijd 1021 ofzo. Reken maar na
Hier baal ik van zegquote:Op maandag 15 november 2021 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kom een hele aparte Random Pic van de Dag tegen. Jammer dat ik al een pic heb gepost vandaag.
Doe eens gek!quote:Op maandag 15 november 2021 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kom een hele aparte Random Pic van de Dag tegen. Jammer dat ik al een pic heb gepost vandaag.
Vuistregel is dat je iets meer dan de helft van het budget moet gebruiken om hier voordeel uit te halen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan zou ik het eens moeten narekenen, maar een paar jaar geleden was dat altijd wel zo.
Dat bleek een misverstand te zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 15:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Was jij niet eerst gebanned door haar?
Zuurkool.quote:Op maandag 15 november 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |