quote:Op maandag 15 november 2021 11:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat je net even teveel een max brilletje op hebt?
Kun je nog wat anders dan alleen maar stoken?quote:
Als hier gewoon een normale discussie gevoerd wordt lukt mij dat prima.quote:Op maandag 15 november 2021 11:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[..]
Kun je nog wat anders dan alleen maar stoken?
Prima, kom dan even met die bron van de internationale pers die Max er flink van langs geeft.quote:Op maandag 15 november 2021 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als hier gewoon een normale discussie gevoerd wordt lukt mij dat prima.
Hij had in ieder geval mogen sturen. Ik snap best dat hij zichzelf breed maakt, maar dit ging te ver en had bestraft mogen worden. Het is al helemaal raar dat de wedstrijdleiding na afloop zei dat ze er niet echt goed naar gekeken hebben.quote:Op maandag 15 november 2021 11:01 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat komt zo vaak voor. Als we op elke actie een loep leggen is er altijd wel wat te vinden. Wat had Max dan moeten doen? Even zwaaien en zonder slag en stoot langs laten gaan. Zowel Silverstone, Monza vond ik ook raceincidenten. Maar voor de Hamilton fans is er schijnbaar nog hoop. Er worden alsnog beelden bekeken en mogelijk volgt alsnog een straf.
https://www.gpfans.com/nl(...)stappen-en-hamilton/
https://www.ad.nl/formule(...)enen-waren~a918ee81/quote:Op maandag 15 november 2021 11:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Prima, kom dan even met die bron van de internationale pers die Max er flink van langs geeft.
Blijkbaar hadden ze op dat moment alleen Verstappens onboard die naar achteren filmde..? Beetje gek idd.quote:Op maandag 15 november 2021 11:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij had in ieder geval mogen sturen. Ik snap best dat hij zichzelf breed maakt, maar dit ging te ver en had bestraft mogen worden. Het is al helemaal raar dat de wedstrijdleiding na afloop zei dat ze er niet echt goed naar gekeken hebben.
Behalve de finale.quote:Op maandag 15 november 2021 11:18 schreef Cherni het volgende:
We zouden ons minder druk moeten maken wat de pers zegt. Zowel Max als Hamilton hebben er een spektakel stuk van gemaakt en dat al een heel seizoen. Het is zoals het is. Het verschil zit uiteindelijk in het materiaal die de doorslag gaat geven. Beide coureurs zijn gewoon gelijkwaardig. Als Nederlander vind je Max natuurlijk beter als het om supporten gaat en dan zet ik ook een oranje bril op. Dat gaat bij voetbal idem. Ik ben echt geen Ajax fan als PSV fan zijnde. Maar in de CL hoop je dat Ajax wint.
Dit is toch niet er van langs geven?quote:Op maandag 15 november 2021 11:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/formule(...)enen-waren~a918ee81/
quote:Door Marca wordt de Nederlander beloond met een 8 voor zijn race, maar de Spaanse krant plaatst daar wel een kanttekening bij: ,,Hij blijft leiden, maar hij liet zien niet de netste rijder te zijn. Hij toonde aan dat de druk hem wel wat deed, vooral in ronde 48",
Beide uitspraken waar ik het niet mee eens ben trouwens. We hebben Hamilton voorgaande races bijna verslagen over de boordradio gehoord. Verstappen gaf nu aan van de wedstrijd genoten te hebben. Dat staat haaks op dat hij niet met de druk om zou kunnen gaan. Hij maakte een relaxte indruk.quote:Ook L’Équipe laakt de ‘slechte intenties’ van Verstappen: ,,We dachten dat de slechte gewoonten van Max verdwenen waren, maar we waren gewoon in slaap gedommeld. Bij zijn eerste ergernis werden de slechte gewoonten ook weer wakker.”
Twee kranten, waarvan 1 wel negatief is, de ander geeft hem gewoon een 8, maar vond de actie niet netjes... Wow wat krijgt hij er van langs.quote:Op maandag 15 november 2021 11:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
de druk lijkt me ook niet het probleem maar als Verstappen hiervoor een straf had gekregen had het me niet verrast, hij kwam er gewoon goed mee wegquote:Op maandag 15 november 2021 11:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dit is toch niet er van langs geven?
[..]
[..]
Beide uitspraken waar ik het niet mee eens ben trouwens. We hebben Hamilton voorgaande races bijna verslagen over de boordradio gehoord. Verstappen gaf nu aan van de wedstrijd genoten te hebben. Dat staat haaks op dat hij niet met de druk om zou kunnen gaan. Hij maakte een relaxte indruk.
Hij remt te laat in. Oké, maar is dat een fout dat in de geest van de wedstrijd gezien gelijk bestraft moet worden of is het opzet? Hamilton heeft daar zelfs prima op gereageerd met stuurmanskunst en gelijk zijn commentaar dat het om racen ging om het te laten rusten tijdens de race. Dat sierde Hamilton wel.quote:Op maandag 15 november 2021 11:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Verstappen zei dat hij dit niet ronden lang ging volhouden. Toen Hamilton hen had ingehaald, had Max iets van prima. Waarbij Hamilton als niet wint iedereen behalve zichzelf de schuld geeftquote:Op maandag 15 november 2021 11:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dit is toch niet er van langs geven?
[..]
[..]
Beide uitspraken waar ik het niet mee eens ben trouwens. We hebben Hamilton voorgaande races bijna verslagen over de boordradio gehoord. Verstappen gaf nu aan van de wedstrijd genoten te hebben. Dat staat haaks op dat hij niet met de druk om zou kunnen gaan. Hij maakte een relaxte indruk.
Eén krant heeft die opmerking gemaakt. Kom op zegquote:Op maandag 15 november 2021 11:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gezien de willekeur aan straffen had hij er zo één kunnen krijgen, maar ik ben blij dat ze het niet gedaan hebben. Zo bleef de race iig nog wat langer spannend.quote:Op maandag 15 november 2021 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
de druk lijkt me ook niet het probleem maar als Verstappen hiervoor een straf had gekregen had het me niet verrast, hij kwam er gewoon goed mee weg
allemaal leuk en aardig maar wat heb je eraan, misschien had Mercedes die motorentruc dan wel eerder gedaanquote:Op maandag 15 november 2021 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Zonder het puntenverlies in Baku, Silverstone en Hongarije had Verstappen genoeg aan een derde plaats in Qatar om kampioen te worden
Verstappen zei toch dat hij dit niet ronden lang ging volhouden?quote:Op maandag 15 november 2021 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verstappen zei dat hij dit ronden lang ging volhouden. Toen Hamilton hen had ingehaald, had Max iets van prima. Waarbij Hamilton als niet wint iedereen behalve zichzelf de schuld geeft
Misschien hooguit in Mexico al. Deze truc werkt niet echt als je motor nog 6 races mee moet.quote:Op maandag 15 november 2021 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig maar wat heb je eraan, misschien had Mercedes die motorentruc dan wel eerder gedaan
ik heb er ook van genoten hoor en mooi dat het niet achter het bureau werd beslistquote:Op maandag 15 november 2021 11:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Gezien de willekeur aan straffen had hij er zo één kunnen krijgen, maar ik ben blij dat ze het niet gedaan hebben. Zo bleef de race iig nog wat langer spannend.
Ik heb er van genoten iig, ondanks de uitslag. Maar we willen de kandidaten voor de titel toch wiel aan wiel zien strijden?
Correct.quote:Op maandag 15 november 2021 11:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Verstappen zei toch dat hij dit niet ronden lang ging volhouden?
Als Mercedes niet in de formule 1 zat, was die al meerdere keren wereldkampioen geweest!quote:Op maandag 15 november 2021 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Zonder het puntenverlies in Baku, Silverstone en Hongarije had Verstappen genoeg aan een derde plaats in Qatar om kampioen te worden
het is gewoon zinloos om het over hadden kunnen te hebbenquote:Op maandag 15 november 2021 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien hooguit in Mexico al. Deze truc werkt niet echt als je motor nog 6 races mee moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |