abonnement Unibet Coolblue
pi_202183350
quote:
Ze werken niet, en het is overduidelijk, zoals gras groen is werken mondmaskers niet. Waarom gelooft men dat ze wel werken en hoe kan je die ideeën effectief bestrijden?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202183425
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 07:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Die stap is te verwachten in de toekomst. Als je te snel met zo'n verplichting komt, dan levert dat teveel weestand op. Maar als je eerst allerlei beperkende maatregelen ingevoerd hebt voor ongevaccineerden en de nood in de ziekenhuizen blijft oplopen, dan lijkt het bijna logisch om ook de laatste stap in te voeren. Het verbaasd me alleen dat België er als eerste over begint.
Jaaaaa en zoooo gerechtvaardigd gezien het SUCCES van de vaccins :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202183433
Veel interessante linkjes gedeeld hier afgelopen topics. Maar mag het respect weer wat hoger van sommigen... Met dat gewappie en dat geschop...

Of doe ik nu aan pseudomodden?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202183497
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:22 schreef ludovico het volgende:
Veel interessante linkjes gedeeld hier afgelopen topics. Maar mag het respect weer wat hoger van sommigen... Met dat gewappie en dat geschop...

Of doe ik nu aan pseudomodden?
Elke keer TR doen...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202183513
Ik ben gezwicht. Ik kan niet anders uit angst voor uitsluiting van mijn kinderen, verliezen van mij werk en weet ik wat allemaal nog meer. Maar ik support jullie nog immer. Blijft nadenken, blijf kritisch en probeer voor jezelf te bepalen hoelang je ongevaccineerd kunt blijven. Liefst zolang mogelijk maar tijden gaan veranderen ben ik bang.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202183618
https://www.berliner-zeit(...)ngeimpften-li.194322

Viroloog Drosten; “Wir haben keine pandemie der ungeimpften”

Dapper in deze tijden.
pi_202183644
quote:
99s.gif Op maandag 15 november 2021 08:53 schreef _I het volgende:
https://www.berliner-zeit(...)ngeimpften-li.194322

Viroloog Drosten; “Wir haben keine pandemie der ungeimpften”

Dapper in deze tijden.
Bizar he, uitspreken tegen fascisten is dapper tegenwoordig. Zo diep zitten we al.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202183666
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:56 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Bizar he, uitspreken tegen fascisten is dapper tegenwoordig. Zo diep zitten we al.
“Valse informatie geven op het internet is strafbaar”

Zo diep zitten we nog niet, maar we schuren er dicht tegenaan!
pi_202183755
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik ben gezwicht. Ik kan niet anders uit angst voor uitsluiting van mijn kinderen, verliezen van mij werk en weet ik wat allemaal nog meer. Maar ik support jullie nog immer. Blijft nadenken, blijf kritisch en probeer voor jezelf te bepalen hoelang je ongevaccineerd kunt blijven. Liefst zolang mogelijk maar tijden gaan veranderen ben ik bang.
Ik hoop niet dat je ziek word
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_202183770
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:04 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Ik hoop niet dat je ziek word
Onmogelijk, ik ben gevaccineerd dus onsterfelijk volgens onze grote politieke goden.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202183775
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:05 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Onmogelijk, ik ben gevaccineerd dus onsterfelijk volgens onze grote politieke goden.
_O- dubbellike
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_202184002
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik ben gezwicht. Ik kan niet anders uit angst voor uitsluiting van mijn kinderen, verliezen van mij werk en weet ik wat allemaal nog meer. Maar ik support jullie nog immer. Blijft nadenken, blijf kritisch en probeer voor jezelf te bepalen hoelang je ongevaccineerd kunt blijven. Liefst zolang mogelijk maar tijden gaan veranderen ben ik bang.
Jammer. Maar bedankt voor je support.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_202184015
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2021 09:21 schreef vosss het volgende:

[..]
Jammer. Maar bedankt voor je support.
Het is niet anders, voor mij persoonlijk was de druk simpelweg te hoog. Mijn werk verliezen en ten gevolge hiervan zoveel shit in het leven van mijn kinderen overhoop halen is het niet waard. Mijn benen hak ik er nog liever af dan dat mijn kinderen iets van deze waanzin merken dus dan stelt een prik niets voor. Alsnog, te gestoord voor woorden dat ik gedwongen ben om dit te moeten doen en dat zal voor altijd mijn mening blijven.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  maandag 15 november 2021 @ 09:29:25 #139
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202184089
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:22 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Het is niet anders, voor mij persoonlijk was de druk simpelweg te hoog. Mijn werk verliezen en ten gevolge hiervan zoveel shit in het leven van mijn kinderen overhoop halen is het niet waard. Mijn benen hak ik er nog liever af dan dat mijn kinderen iets van deze waanzin merken dus dan stelt een prik niets voor. Alsnog, te gestoord voor woorden dat ik gedwongen ben om dit te moeten doen en dat zal voor altijd mijn mening blijven.
Wat ga je doen als de kleintjes straks geprikt moeten worden? Ik las dat de animo onder ouders daar niet zo groot voor is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202184139
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Wat ga je doen als de kleintjes straks geprikt moeten worden? Ik las dat de animo onder ouders daar niet zo groot voor is.
Op dit moment zou ik dat niet eens overwegen. Hopelijk dat dit nooit aan de orde is of dat het gros van de mensen dan wél stelling durft te nemen tegen onze leiders.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  maandag 15 november 2021 @ 09:56:15 #141
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202184320
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ze werken niet, en het is overduidelijk, zoals gras groen is werken mondmaskers niet. Waarom gelooft men dat ze wel werken en hoe kan je die ideeën effectief bestrijden?
Zolang wereldleiders allemaal dezelfde identieke boodschap uitdragen..
geen idee
wakker worden willen sommige mensen niet
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 15 november 2021 @ 09:57:48 #142
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202184345
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik ben gezwicht. Ik kan niet anders uit angst voor uitsluiting van mijn kinderen, verliezen van mij werk en weet ik wat allemaal nog meer. Maar ik support jullie nog immer. Blijft nadenken, blijf kritisch en probeer voor jezelf te bepalen hoelang je ongevaccineerd kunt blijven. Liefst zolang mogelijk maar tijden gaan veranderen ben ik bang.
Sterkte Mike
en voel je niet schuldig
Het is de overheid die mensen die kant op drijft
Verdeel en Heers
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 15 november 2021 @ 10:01:10 #143
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202184366
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 15 november 2021 @ 10:03:59 #144
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202184385
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 15 november 2021 @ 10:07:44 #145
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202184434
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202184619
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik ben gezwicht. Ik kan niet anders uit angst voor uitsluiting van mijn kinderen, verliezen van mij werk en weet ik wat allemaal nog meer. Maar ik support jullie nog immer. Blijft nadenken, blijf kritisch en probeer voor jezelf te bepalen hoelang je ongevaccineerd kunt blijven. Liefst zolang mogelijk maar tijden gaan veranderen ben ik bang.
Hey ... ik voel de strop rond mijn nek ook stilaan strakker worden ...
Doet deugd te horen dat er toch nog gelijkgezinden zijn.

De waanzin in de wereld momenteel is onbegrijpelijk.

En ook ik vrees dat dit nog maar het begin is :{
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 15 november 2021 @ 10:36:38 #147
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202184758
twitter

en weer een schitterend draadje
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202184865
-nee, en ook stoppen hiermee-

[ Bericht 95% gewijzigd door miss_sly op 15-11-2021 10:46:41 ]
Conscience do cost.
pi_202184914
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik zie 2 mogelijkheden, of iedereen gaat weer braaf in de rij staan voor de shot. Of de meerderheid opent hun ogen en zegt genoeg is genoeg.

Als nummer 1 uitkomt, tja.... let's see hoe lang deze shitshow doorgaat. Bij nummer 2 zijn we in een paar maanden klaar. Moet wel zeggen dat ik in mijn gevaccineerde vrienden toch wel vaak hoor dat ze echt niet nog een keer gaan :)

En ja er zijn ook veel prikfags die het fijn vinden zoals hier ook wel veel aanwezig zijn, maar ik geloof echt dat merendeel van de mensen niet nog een keer in de lijn gaat staan :)
Mensen die 0 prikken willen is één ding, maar mensen die absoluut niet op herhaling willen is weer een ander ding.

Wat is er nou zo erg aan om die prik nog een keer te halen als je 'm al (twee keer) eerder hebt gehad? Juist dan weet je uit ervaring dat het weinig voorstelt. Was het dan zo'n grote offer die eerste keer? Is het gevoel van "ik blijf niet bezig" dan zo sterk aanwezig? Help mij het te begrijpen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 15 november 2021 @ 10:51:04 #150
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202184944
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 10:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Mensen die 0 prikken willen is één ding, maar mensen die absoluut niet op herhaling willen is weer een ander ding.

Wat is er nou zo erg aan om die prik nog een keer te halen als je 'm al (twee keer) eerder hebt gehad? Juist dan weet je uit ervaring dat het weinig voorstelt. Was het dan zo'n grote offer die eerste keer? Is het gevoel van "ik blijf niet bezig" dan zo sterk aanwezig? Help mij het te begrijpen.
Een half jaar geleden zei Hugo de Jonge er zelf dit over

twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')