abonnement Unibet Coolblue
pi_203326629
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 00:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
Los van het alcohol verhaal:
Tuurlijk 203km is te hard op een stuk waar je 130 mag.
Maar hoe zit het met de bestuurder/auto waar Vloet tegen aanreed. Iemand enig idee hoe hard die reed?
Wil het niet bagetalliseren. Maar als die bv net 100km rijdt midden in de nacht waar je 130 rijdt is dat ook niet heel veilig.
Zeker in de nacht is het lastiger afstanden inschatten en verwacht je niet dat er plots iemand met een relatief lage snelheid over de autosnelweg hobbelt.

Zelf ooit eens midden in de nacht bij iemand achterin de auto gezeten die net negentig reed op een stuk waar je 130 mocht. Voelde me niet heel veilig :X
Domste post van 2022 is nu al bekend.

Op naar 2023!
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 23 januari 2022 @ 00:40:39 #252
408813 crew  trein2000
pi_203326672
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 00:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
Los van het alcohol verhaal:
Tuurlijk 203km is te hard op een stuk waar je 130 mag.
Maar hoe zit het met de bestuurder/auto waar Vloet tegen aanreed. Iemand enig idee hoe hard die reed?
Wil het niet bagetalliseren. Maar als die bv net 100km rijdt midden in de nacht waar je 130 rijdt is dat ook niet heel veilig.
Zeker in de nacht is het lastiger afstanden inschatten en verwacht je niet dat er plots iemand met een relatief lage snelheid over de autosnelweg hobbelt.

Zelf ooit eens midden in de nacht bij iemand achterin de auto gezeten die net negentig reed op een stuk waar je 130 mocht. Voelde me niet heel veilig :X
Wat een gelul. Als het geen auto was geweest maar een vrachtwagen dan lag die Vloet nu onder de grond als ie pech had. Die dingen gaan niet harder dan 80. Daar moet je gewoon op bedacht zijn.

Maar misschien verwacht ik teveel van figuren die menen 200+ te moeten rijden. Die zijn sowieso hun rijbewijs onwaardig.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_203326901
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:53 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Sowieso is liegen over je snelheid echt ontzettend dom aangezien 1) het op dat stuk A4 wemelt van de camera's en 2) vrijwel alle nieuwe auto's (hij had een nieuwe Golf 8 GTI) tegenwoordig computers zijn en de snelheid gemakkelijk kan achterhaald.

Dan heb ik het inderdaad nog niet eens over het het sporenonderzoek e.d. IQ van een zeekomkommer genot
Jij zit toch in de rechtenwereld? Wanneer gaan ze die straffen eens verhogen. Zoveel voorbeelden van lui met drank op/die te hard rijden die levens vermoorden. Ik vrees dat deze gek er ook weer goedkoop van afkomt.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_203326908
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:30 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Op zich hoef je hier niet veel geld voor te hebben. Het probleem is wat mij betreft vooral dat er halve volksstammen zijn zoals hij: niet al te slim en in een omgeving waar te weinig grenzen worden opgelegd.

De voetbalwereld is hier een vrij extreme exponent van omdat daar bepaalde karaktereigenschappen een voordeel zijn. Als topsporter moet je op jezelf gericht zijn en je niet te snel iets aantrekken van wat men van je vindt.

Kom je dus aan bij de voorbeeldfunctie die je mag verwachten van deze sporters. Die staat en valt wel met hoe de club het aanpakt. Wat dat betreft hoop ik dat Heracles hiervan geleerd heeft en dat ook andere clubs hier even over nadenken.

Ik bedoel, zo'n dom agressief stuk vreten als Quincy Promes werd ook beschermd door Ajax en via de achterdeur weggemoffeld. Paar jaar geleden had je die drie jeugdspelers die een agente belaagden omdat ze het waagde de heren aan te spreken op asociaal rijgedrag. Je wilt niet weten wat er weggemoffeld wordt ook.

Laat die clubs zich maar eens uitspreken dat achterlijk gedrag leidt tot het einde van de carrière. Zolang er twijfel is schorsing en bij schuld exit. Laat maar zien dat dit soort dingen belangrijker zijn dan je kapitaal of die punten.
Ajax is natuurlijk ook een walgelijk voorbeeld qua club. Daar werden moordenaars en andere gekken ook ontarmd. En dan die tokkies van de F side een grote bek over Onana of vermeer, maar bij mensonterende incidenten hoor je ze niet. Kut volk.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_203326917
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 00:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
Los van het alcohol verhaal:
Tuurlijk 203km is te hard op een stuk waar je 130 mag.
Maar hoe zit het met de bestuurder/auto waar Vloet tegen aanreed. Iemand enig idee hoe hard die reed?
Wil het niet bagetalliseren. Maar als die bv net 100km rijdt midden in de nacht waar je 130 rijdt is dat ook niet heel veilig.
Zeker in de nacht is het lastiger afstanden inschatten en verwacht je niet dat er plots iemand met een relatief lage snelheid over de autosnelweg hobbelt.

Zelf ooit eens midden in de nacht bij iemand achterin de auto gezeten die net negentig reed op een stuk waar je 130 mocht. Voelde me niet heel veilig :X
Stop maar gewoon, mafkees
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_203326930
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 01:20 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Jij zit toch in de rechtenwereld? Wanneer gaan ze die straffen eens verhogen. Zoveel voorbeelden van lui met drank op/die te hard rijden die levens vermoorden. Ik vrees dat deze gek er ook weer goedkoop van afkomt.
Voorlopig nog niet, staat nog niet hoog genoeg genoteerd op de politieke agenda.
  zondag 23 januari 2022 @ 08:35:20 #257
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_203327541
Nogmaals vloet is schuld(zoals ik al direct schreef,), ik stel alleen aanvullende vragen. In dit geval speelt snelheid (en alcohol) hoogstwaarschijnlijk een rol. dat is bij (dodelijke) ongelukken niet altijd het geval. Als iemand dat als domste post van het jaar ziet zegt dat denk ik meer over die persoon
Net efkes anges
  zondag 23 januari 2022 @ 08:50:52 #258
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203327648
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 08:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nogmaals vloet is schuld(zoals ik al direct schreef,), ik stel alleen aanvullende vragen. In dit geval speelt snelheid (en alcohol) hoogstwaarschijnlijk een rol. dat is bij (dodelijke) ongelukken niet altijd het geval. Als iemand dat als domste post van het jaar ziet zegt dat denk ik meer over die persoon
Als jij denkt dat er ook een factor zou kunnen liggen in een auto die een normale snelheid van 100 reed op de snelweg, dan ben je zelf rijp voor een herexamen theorie. Je moet in redelijkheid rekening houden met snelheden tussen de 80 en 130 (plus files etc.).

In principe mogen ze zelfs nog langzamer, maar dan mogen ze geen geintjes uithalen zoals ineens van baan wisselen of van 130 naar 80 onnodig door plotseling te remmen of zo.

Maar weet je waar je géén rekening mee hoeft te houden en wat nooit tegen je gebruikt kan worden als het fout gaat? Dat er iemand 70+ km/u te hard aan komt blazen. Van achteren.

Echt joh, laat je nakijken als je denkt dat 100 op de snelweg curieus is.
pi_203327656
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 00:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
Los van het alcohol verhaal:
Tuurlijk 203km is te hard op een stuk waar je 130 mag.
Maar hoe zit het met de bestuurder/auto waar Vloet tegen aanreed. Iemand enig idee hoe hard die reed?
Wil het niet bagetalliseren. Maar als die bv net 100km rijdt midden in de nacht waar je 130 rijdt is dat ook niet heel veilig.
Zeker in de nacht is het lastiger afstanden inschatten en verwacht je niet dat er plots iemand met een relatief lage snelheid over de autosnelweg hobbelt.

Zelf ooit eens midden in de nacht bij iemand achterin de auto gezeten die net negentig reed op een stuk waar je 130 mocht. Voelde me niet heel veilig :X
:')
U MAD?
  zondag 23 januari 2022 @ 09:09:37 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203327758
quote:
Heracles wist volgens advocaat allang dat Vloet veel te hard reed en te veel gedronken had, club ontkent met klem

Heracles Almelo wist al weken dat speler Rai Vloet veel te hard reed en te veel had gedronken tijdens het auto-ongeluk waarbij een jongetje van 4 jaar overleed. Vloets advocaat zegt de club daarover te hebben ingelicht. Dat gaat lijnrecht in tegen de verklaring van de clubleiding, die stelt niet op de hoogte te zijn geweest en van Vloet af wil.

Vrijdagavond schorste Heracles Almelo de 26-jarige Vloet alsnog, nadat de voetbalclub door De Telegraaf was geconfronteerd met volgens de club ‘nieuwe informatie’ over de dramatische aanrijding in november. Vloet, beschouwd als de beste en meest waardevolle speler van de club, was daarbij als bestuurder betrokken. Uit het proces-verbaal zou blijken dat Vloet 203 kilometer per uur reed en een alcoholpromillage van 1,18 had, ruim twee keer meer dan toegestaan.

‘Beiden zijn absoluut onacceptabel’, stelde algemeen directeur Rob Toussaint van Heracles Almelo vrijdagavond in een verklaring. Bovendien zou Vloet hierover gelogen hebben. ‘In de weken en maanden na het ongeluk verklaarde Vloet tegenover ons als werkgever meerdere malen dat hij niet harder had gereden dan de toegestane maximumsnelheid van 130 kilometer per uur, en niet meer had gedronken dan twee alcoholische dranken.’

‘Geen nieuwe informatie’
Maar volgens Vloets advocaat Erik Thomas wist Heracles al wel degelijk dat in het politieonderzoek wordt geconcludeerd dat Vloet veel te hard reed en te veel gedronken had. Dat heeft de advocaat naar eigen zeggen zelf kenbaar gemaakt tijdens een gesprek, begin december met de clubleiding. ‘Van voor Heracles nieuwe informatie is dan ook geen sprake.’

Wel zei Vloet in datzelfde gesprek dat de onderzoeksbevindingen niet overeenstemden met ‘zijn beleving’, aldus zijn advocaat. ‘Hij was verbijsterd toen hij hoorde dat er een snelheid van 203 kilometer per uur was gemeten. Tijdens het proces zal blijken wat de feiten zijn waarvoor mijn cliënt de strafrechtelijke gevolgen moet dragen.’

Algemeen directeur Rob Toussaint, met technisch directeur Tim Gilissen aanwezig bij het gememoreerde gesprek, ontkent desgevraagd met klem dat de bevindingen uit het politieonderzoek gedeeld zijn. ‘Gezegd is: 130 kilometer per uur op cruise control en twee glazen alcohol, ‘net op de grens’. Maar een promillage van 1,18 is niet ‘net op de grens’. Als we deze informatie eerder hadden gehad, hadden we zeker anders gehandeld.’

Vloets advocaat blijft bij zijn verhaal. ‘Waarom zouden we erover liegen, als twee maanden later uit het dossier toch iets anders zou blijken?’

Rentree
Heracles kreeg veel kritiek op de omgang met Vloet na de dramatische aanrijding, ook van eigen supporters. Aanvankelijk schorste de club de in opspraak geraakte speler niet, maar mocht hij enkel meetrainen. Vorige weekend werd Vloet echter weer bij de selectie gehaald. In de uitwedstrijd tegen NEC maakte hij als invaller zelfs zijn rentree. Tot ongenoegen van een deel van de aanhang, die de spelersbus (waar Vloet niet in zat) opwachtte in Almelo.

Maandag uitten drie supportersverenigingen hun onvrede tijdens een gesprek met de clubleiding. Daarop besloot Heracles Vloet donderdag voorlopig niet meer op te stellen. ‘Achteraf hebben we Vloet te snel laten spelen’, erkent Toussaint nu. ‘Dat heeft veel emoties opgeroepen en dat betreuren we.’

Vrijdag volgde de schorsing. Dat besluit komt voor een deel van de supporters als mosterd na de maaltijd. De harde kern, verenigd in Vak ’74, schortte vrijdagavond de betrekkingen met de club op. De clubleiding heeft volgens hen ‘totaal het verkeerde pad gekozen’ en ‘gefaald’ door Vloet vorige week nog het veld in te sturen en te weinig rekening te houden met de gevoelens van de nabestaanden. ‘Wij wensen ons niet te identificeren met dit beleid!’

Vertrouwensbreuk
Dat de club nu besluit tot schorsing en niet tot ontslag is volgens Toussaint ‘een juridische kwestie, besloten in overleg met onze advocaat’. Een rentree lijkt evenwel uitgesloten. ‘De kwestie moet zorgvuldig worden afgehandeld, maar er is zeker sprake van een vertrouwensbreuk.’

In een interview in De Telegraaf halen de ouders van het overleden jongetje hard uit naar Vloet. ‘In een clubvideo zegt Vloet dat hij elke dag met ons meeleeft. Maar tot op heden hebben we níets van hem zelf gehoord.’

Vloets advocaat erkent dat er geen contact is geweest. Volgens hem hebben de speler en zijn advocaat bij de politie laten weten daarvoor open te staan. ‘Misschien is in die communicatie iets misgegaan. Cliënt is en blijft gaarne bereid om contact te hebben met de familie en zal hiertoe op korte termijn overgaan.’

De ouders willen vooral horen dat het de voetballer spijt. ‘Dat hij nooit met drank op in de auto had moeten gaan zitten en ook niet zo snel had moeten rijden. Zijn vriend heeft zes keer de politie gebeld om te vragen hoe het met ons ging, maar Vloet niet. Heeft hij gevoel, heeft hij spijt? Welke straf hij ook krijgt: voor ons is het nooit genoeg.’
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203327819
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Vloets advocaat erkent dat er geen contact is geweest. Volgens hem hebben de speler en zijn advocaat bij de politie laten weten daarvoor open te staan. ‘Misschien is in die communicatie iets misgegaan. Cliënt is en blijft gaarne bereid om contact te hebben met de familie en zal hiertoe op korte termijn overgaan.’

En weer is het niet de fout van Vloet zelf. Hij kan er niks aan doen dat de familie geen contact met de geweldige Vloet heeft opgenomen.
  zondag 23 januari 2022 @ 10:07:52 #262
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_203328258
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nouja, haten…

Laten we zeggen dat als hij nou alles afscheurt we het niet vervelend zouden vinden
Reeds afgevinkt: de A4 afgescheurd.
  zondag 23 januari 2022 @ 10:32:24 #263
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_203328535
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 08:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Als jij denkt dat er ook een factor zou kunnen liggen in een auto die een normale snelheid van 100 reed op de snelweg, dan ben je zelf rijp voor een herexamen theorie. Je moet in redelijkheid rekening houden met snelheden tussen de 80 en 130 (plus files etc.).

In principe mogen ze zelfs nog langzamer, maar dan mogen ze geen geintjes uithalen zoals ineens van baan wisselen of van 130 naar 80 onnodig door plotseling te remmen of zo.

Maar weet je waar je géén rekening mee hoeft te houden en wat nooit tegen je gebruikt kan worden als het fout gaat? Dat er iemand 70+ km/u te hard aan komt blazen. Van achteren.

Echt joh, laat je nakijken als je denkt dat 100 op de snelweg curieus is.
Ik heb regelmatig herhalingscursussen (praktijk/theorie/anti-slipcursus) gedaan om 'up to date te blijven' en jij?

Het klopt inderdaad dat er een minimumconstructie snelheid is van 60km/u.
Ik wil graag aanvullende informatie die ik op dit forum toch niet beantwoord krijg. Dus ik ben weg uit dit topic :W
Net efkes anges
  zondag 23 januari 2022 @ 10:37:03 #264
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203328604
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:32 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]
Ik heb regelmatig herhalingscursussen (praktijk/theorie/anti-slipcursus) gedaan om 'up to date te blijven' en jij?

Het klopt inderdaad dat er een minimumconstructie snelheid is van 60km/u.
Ik wil graag aanvullende informatie die ik op dit forum toch niet beantwoord krijg. Dus ik ben weg uit dit topic :W
Rij je ook zo snel weg bij je theorie of praktijk als blijkt dat je ongelijk hebt?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 23 januari 2022 @ 12:22:57 #265
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203329877
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:32 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]
Ik heb regelmatig herhalingscursussen (praktijk/theorie/anti-slipcursus) gedaan om 'up to date te blijven' en jij?

Het klopt inderdaad dat er een minimumconstructie snelheid is van 60km/u.
Ik wil graag aanvullende informatie die ik op dit forum toch niet beantwoord krijg. Dus ik ben weg uit dit topic :W
Dan is het weer hoog tijd voor een nieuwe update. Laat je kennis boosten.

Enne, wel even letten op je snelheid bij het wegrennen hè? :W
  zondag 23 januari 2022 @ 13:13:02 #266
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_203330609
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:32 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]
Ik heb regelmatig herhalingscursussen (praktijk/theorie/anti-slipcursus) gedaan om 'up to date te blijven' en jij?

Het klopt inderdaad dat er een minimumconstructie snelheid is van 60km/u.
Ik wil graag aanvullende informatie die ik op dit forum toch niet beantwoord krijg. Dus ik ben weg uit dit topic :W
Weet je, als iemand dronken met 200km per uur op de snelweg een kind doodrijdt en vervolgens publiekelijk en bij zijn werkgever liegt over zijn betrokkenheid, dan maakt het mij eigenlijk niet veel meer uit of de ouders van het dode kind te langzaam reden.

Maar dat ben ik.
Makkelijk tweede.
  Trouwste user 2022 zondag 23 januari 2022 @ 13:27:24 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_203330861
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Weet je, als iemand dronken met 200km per uur op de snelweg een kind doodrijdt en vervolgens publiekelijk en bij zijn werkgever liegt over zijn betrokkenheid, dan maakt het mij eigenlijk niet veel meer uit of de ouders van het dode kind te langzaam reden.

Maar dat ben ik.
^O^

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_203330934
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:32 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]
Ik heb regelmatig herhalingscursussen (praktijk/theorie/anti-slipcursus) gedaan om 'up to date te blijven' en jij?

Het klopt inderdaad dat er een minimumconstructie snelheid is van 60km/u.
Ik wil graag aanvullende informatie die ik op dit forum toch niet beantwoord krijg. Dus ik ben weg uit dit topic :W
Ik begrijp wel dat jij die cursussen neemt gezien je eerdere post.
pi_203333019
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 00:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
Los van het alcohol verhaal:
Tuurlijk 203km is te hard op een stuk waar je 130 mag.
Maar hoe zit het met de bestuurder/auto waar Vloet tegen aanreed. Iemand enig idee hoe hard die reed?
Wil het niet bagetalliseren. Maar als die bv net 100km rijdt midden in de nacht waar je 130 rijdt is dat ook niet heel veilig.
Zeker in de nacht is het lastiger afstanden inschatten en verwacht je niet dat er plots iemand met een relatief lage snelheid over de autosnelweg hobbelt.

Zelf ooit eens midden in de nacht bij iemand achterin de auto gezeten die net negentig reed op een stuk waar je 130 mocht. Voelde me niet heel veilig :X
Mensen die 100 rijden op een stuk waar je 130 mag, zijn enorm irritant, maar ze overtreden de regels niet. Geen idee hoe hard ze reden.

Zoals die getuige al zei, hij had er ook rechts voorbij kunnen gaan. Dat mag niet, maar lijkt me altijd minder risicovol dan tussen twee auto's door proberen te scheuren.
pi_203337700
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 00:40 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wat een gelul. Als het geen auto was geweest maar een vrachtwagen dan lag die Vloet nu onder de grond als ie pech had. Die dingen gaan niet harder dan 80. Daar moet je gewoon op bedacht zijn.

Maar misschien verwacht ik teveel van figuren die menen 200+ te moeten rijden. Die zijn sowieso hun rijbewijs onwaardig.
Vrachtwagens rijden meestal natuurlijk niet helemaal links op een bijna lege snelweg.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 18:03:19 #271
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204217808
twitter
pi_204218341
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ergens ver weg, is denk ik ook maar het beste.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 18:47:50 #273
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204218401
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 18:42 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Ergens ver weg, is denk ik ook maar het beste.
Doei en tot nooit meer ziens.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_204218433
Moet ie niet nog een strafzaakje afwachten?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_204218533
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik wist geeneens dat zijn contract ontbonden was.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 19:00:13 #276
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204218570
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Ik wist geeneens dat zijn contract ontbonden was.
Dat was ook niet zo. Maar ze zullen hem wel gratis mogen hebben denk ik zo.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 19:06:58 #277
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_204218646
Ik wens Vloet een erg slecht verder verloop van zijn carrière toe :)
Makkelijk tweede.
pi_204219018
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 19:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat was ook niet zo. Maar ze zullen hem wel gratis mogen hebben denk ik zo.
quote:
Heracles toont zich in een eerste reactie verbaasd over de berichtgeving van Astana. De deal zou nog verre van rond zijn. Vloet is weliswaar door Heracles geschorst, maar staat nog wel onder contract in Almelo. Astana zal dus eerst de zaken met Heracles af moeten ronden. Dat is dus (nog) niet gelukt.
:')
  vrijdag 25 maart 2022 @ 19:37:57 #279
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204219021
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
[..]
:')
_O-
pi_204221586
Vieze kneus, lekker lachen op de foto's.
Onbetrouwbare hond.

Neem je dikke waardeloze pa ook maar mee.
Weg ermee.

Waar-de-loos figuur.
Leeg.
Niets.
...
pi_204221618
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 22:38 schreef Obiekulu het volgende:
Vieze kneus, lekker lachen op de foto's.
Onbetrouwbare hond.

Neem je dikke waardeloze pa ook maar mee.
Weg ermee.

Waar-de-loos figuur.
Leeg.
Niets.
Je kunt hem terecht van alles verwijten maar van lachen op die fotos?
pi_204221636
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Je kunt hem terecht van alles verwijten maar van lachen op die fotos?
Ik bespeur iets omhoog krullende mondhoeken.
Nooit meer lachen aub.
...
pi_204223204
Waarom mag deze man nog vrij rondlopen…?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_204223866
Veel succes bij je nieuwe club!
-nee-
pi_204224009
Kazachstan heeft geen uitwisselingsverdrag met NL?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_204225301
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 19:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat was ook niet zo. Maar ze zullen hem wel gratis mogen hebben denk ik zo.
Vast wel, maar daar moet Astana het dan wel eerst eens over worden met Heracles.
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 maart 2022 @ 11:50:09 #287
7889 tong80
Spleenheup
pi_204225741
Net zo erg als z'n vader

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_204225874
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 11:50 schreef tong80 het volgende:
Net zo erg als z'n vader

:T
:D
pi_204229547
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 11:50 schreef tong80 het volgende:
Net zo erg als z'n vader

:T
Die mag ook mee naar Astana.
Kan hij daar mensen vertellen dat ze hun auto recht moeten parkeren.
...
pi_204230177
FC Astana speelde wel regelmatig Championnen League dus het is nog wel een redelijk niveau ook.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_204230245
Hij zal ook wel meer gaan verdienen :P
-nee-
  zaterdag 26 maart 2022 @ 19:08:58 #292
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204230693
Geen spijt en gaat lekker verder met centjes verdienen

walgelijk :r dat hij mag branden in de hel
pi_204230744
Misschien begaat hij in Kazachstan een misstap daar in de cel komen word je wat minder vrolijk van denk ik zo
  zaterdag 26 maart 2022 @ 19:23:34 #294
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_204230988
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 19:11 schreef Cupfighter het volgende:
Misschien begaat hij in Kazachstan een misstap daar in de cel komen word je wat minder vrolijk van denk ik zo
Kan je vast wel weer afkopen daar.
pi_204498372
Rai Vloet krijgt rijbewijs niet terug, justitie vervolgt voetballer voor ‘veroorzaken dodelijk ongeval’

https://www.ad.nl/binnenl(...)jk-ongeval~a799e140/
pi_204498438
Die komt niet meer terug.

Vuile lafbek.
pi_204498446
Heeft Nederland een uitleveringsverdrag met Kazachstan?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_204498461
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 14:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft Nederland een uitleveringsverdrag met Kazachstan?
Nee
  Trouwste user 2022 donderdag 21 april 2022 @ 14:59:42 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_204498510
Dicht ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')