Oh ik ga nu al iets leuks proberen te verzinnenquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als er ooit een karaoke meet komt dan doe je Arcade en mag je voor de rest (lees mij) uitkiezen wat te doen.
En nu duurt het nog even voor de boel geteld isquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:52 schreef Sableheart het volgende:
dus het was uiteindelijk nog 20 minuten nadat ik ongeduldig werd omdat de lijnen te lang open waren.
Zat ze bij het Grote Songfestival niet te playbacken?quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
Respect voor Getty dat ze nog apart zanglessen nam om dit even te kunnen flikken
Ja toen welquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zat ze bij het Grote Songfestival niet te playbacken?
We begonnen om 21.00quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:57 schreef Koen66 het volgende:
is deze stream op dezelfde tijd gestart als het origineel?
Trustenquote:
Zo bizar dat ze Serhat niet hebben overtroffen, als er vooraf íets zeker leek.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:58 schreef NailQueen het volgende:
De eerste 12 punten ooit voor San Marino!
Geen idee, ik ben immuun geworden voor dat woordquote:
Allora allora allora alloraquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben immuun geworden voor dat woord
Cheers!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |