abonnement Unibet Coolblue
pi_202174290
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2021 17:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik was ook niet van plan om mijn QR-code op het werk te laten zien hoor,
Die wet komt er gewoon door ga ik van uit.

Wat dan?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_202174291
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2021 17:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik was ook niet van plan om mijn QR-code op het werk te laten zien hoor, maar dat betekent niet dat ik allerlei rare vergelijkingen ga maken met de jodenvervolging.
quote:
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202174294
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 november 2021 14:42 schreef _I het volgende:

[..]
Dit klopt ook, vd totale bevolking is 63% gevaccineerd.

Kinderen worden nu dus opgenomen in het totaal niet gevaccineerden. Die zijn straks ook aan de beurt en de eerste testen met kinderen 0-5 lopen ook al!
Ik snap het probleem nooit zo goed dat wappies hebben met het inenten van kinderen en baby's... Hebben jullie toevallig allemaal niet het DKTP prikje gehad, of de hielprik?

https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinaties/dktp

Dat zou verklaren waarom wappies zijn wat ze zijn... Maar toch denk ik dat 95% van de wappies die prikjes wel gehad heeft en daarom geen kinkhoest, geen difterie, geen tering en geen polio... In plaats van daar dankbaar voor te zijn, gaan wappies de kant op die ze gaan..
Een paar jaar geleden was nog de vraag "mogen bso's en kinderopvang kinderen weigeren die die prikjes nog niet gehad hebben" en het antwoord was, ja dat mag...

De mensheid is echt helemaal aan het doorslaan.. Vooral de wappies dan, de rest hoor en lees ik er niet over.
pi_202174318
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2021 17:06 schreef _I het volgende:

[..]
Het is nog niet in dat stadium. Vind het zelf ook niet een gepaste vergelijking, maar zie wel overeenkomsten uit het vroege begin. Zie ook de blinde haat ontstaan.

Wappies, tuurlijk doen ook foute dingen, maar dit is haat op een niet homogene groep die je normaal niet zou kunnen identificeren. Met 2G wordt het wel bekend. Ik vind dat geen goede ontwikkeling.

Waar is de compassie. Ook voor andersdenkenden.
Als het zo doorgaat word het oorlog :(
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_202174322
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 17:06 schreef Schaapje1989 het volgende:

[..]
Ik snap het probleem nooit zo goed dat wappies hebben met het inenten van kinderen en baby's... Hebben jullie toevallig allemaal niet het DKTP prikje gehad, of de hielprik?

https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinaties/dktp

Dat zou verklaren waarom wappies zijn wat ze zijn... Maar toch denk ik dat 95% van de wappies die prikjes wel gehad heeft en daarom geen kinkhoest, geen difterie, geen tering en geen polio... In plaats van daar dankbaar voor te zijn, gaan wappies de kant op die ze gaan..
Een paar jaar geleden was nog de vraag "mogen bso's en kinderopvang kinderen weigeren die die prikjes nog niet gehad hebben" en het antwoord was, ja dat mag...

De mensheid is echt helemaal aan het doorslaan.. Vooral de wappies dan, de rest hoor en lees ik er niet over.
Zeg cloon van wappie1982 , had je geen ban hier op bnw ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202174360
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 17:08 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zeg cloon van wappie1982 , had je geen ban hier op bnw ?
devlin?
Plaats hier uw advertentie
pi_202174366
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 17:05 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
het ging over de jaren 30 he, niet over de Holocaust.
80+ jaren geleden dus.
Wat we nu zien modern-day onderdrukking is.imo.

Over domme vergelijking - die provaxxers vonden het allemaal prima om over de idiotische lockdowns te roepen:
'Moet je maar dankbaar zijn dat je niet in Noord Korea wonen!'
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202174373
persoonlijk vind ik 2G ook wel zo ver gaan dat ik zou overwegen om er niet aan mee te doen, ook al heb ik een QR-code

de 3G momenteel vind ik ook belachelijk, maar ik maak nu meestal wel de afweging dat ik toch liever (ook voor mijn eigen geestelijke gezondheid) wat onderneem af en toe, dan dat ik er principieel voor kies om niet te gaan

als 3G in niet-essentiële winkels wordt ingevoerd, vind ik dat ook wel echt een brug te ver gaan
ik ga niet mijn QR-code laten scannen om de boekhandel binnen te gaan, gewoon omdat het totaal absurd is

als zelfstandige heb ik gelukkig niet te maken met werkgerelateerde problemen
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_202174377
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 17:06 schreef Schaapje1989 het volgende:

[..]
Ik snap het probleem nooit zo goed dat wappies hebben met het inenten van kinderen en baby's... Hebben jullie toevallig allemaal niet het DKTP prikje gehad, of de hielprik?

https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinaties/dktp

Dat zou verklaren waarom wappies zijn wat ze zijn... Maar toch denk ik dat 95% van de wappies die prikjes wel gehad heeft en daarom geen kinkhoest, geen difterie, geen tering en geen polio... In plaats van daar dankbaar voor te zijn, gaan wappies de kant op die ze gaan..
Een paar jaar geleden was nog de vraag "mogen bso's en kinderopvang kinderen weigeren die die prikjes nog niet gehad hebben" en het antwoord was, ja dat mag...

De mensheid is echt helemaal aan het doorslaan.. Vooral de wappies dan, de rest hoor en lees ik er niet over.
Hans! Hans!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202174385
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 16:39 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
FNV _O_

Ik ben ook lid.
Ik niet en ik lees dat je pas op ze kan rekenen met juridisch advies als je langer dan 6 maanden lid bent. Dus nu nog lid worden lijkt me zinloos.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_202174404
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 17:06 schreef Schaapje1989 het volgende:

[..]
Ik snap het probleem nooit zo goed dat wappies hebben met het inenten van kinderen en baby's... Hebben jullie toevallig allemaal niet het DKTP prikje gehad, of de hielprik?

https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinaties/dktp

Dat zou verklaren waarom wappies zijn wat ze zijn... Maar toch denk ik dat 95% van de wappies die prikjes wel gehad heeft en daarom geen kinkhoest, geen difterie, geen tering en geen polio... In plaats van daar dankbaar voor te zijn, gaan wappies de kant op die ze gaan..
Een paar jaar geleden was nog de vraag "mogen bso's en kinderopvang kinderen weigeren die die prikjes nog niet gehad hebben" en het antwoord was, ja dat mag...

De mensheid is echt helemaal aan het doorslaan.. Vooral de wappies dan, de rest hoor en lees ik er niet over.
Ik denk dat zuivere mensen heel veel vaccinaties hebben gehad. Het is meer het experimentele gedeelte van een mRNA therapie op kleine kinderen toepassen hoewel de lange termijn studies nog niet bekend zijn.

Onnatuurlijke mensen zijn voor zichzelf al een grens over gegaan. Het is niet aan mij om te oordelen of je je kind wil laten meedoen aan een experiment hoewel het geen risico heeft op een ernstig ziekte verloop. Ik zou het niet doen.
pi_202174429
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 17:08 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Als het zo doorgaat word het oorlog :(
Mwah. Dat zal wel meevallen. Men loopt wel in de pas en haalt de schouders op.

Maar serieus. Neem aan dat het niet zover zal komen.
pi_202174448
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 17:10 schreef JohnDDD het volgende:
persoonlijk vind ik 2G ook wel zo ver gaan dat ik zou overwegen om er niet aan mee te doen, ook al heb ik een QR-code

de 3G momenteel vind ik ook belachelijk, maar ik maak nu meestal wel de afweging dat ik toch liever (ook voor mijn eigen geestelijke gezondheid) wat onderneem af en toe, dan dat ik er principieel voor kies om niet te gaan

als 3G in niet-essentiële winkels wordt ingevoerd, vind ik dat ook wel echt een brug te ver gaan
ik ga niet mijn QR-code laten scannen om de boekhandel binnen te gaan, gewoon omdat het totaal absurd is

als zelfstandige heb ik gelukkig niet te maken met werkgerelateerde problemen
2g gaat veel te ver. Ook ik heb een QR code maar ben niet van plan me weer te laten inenten. Ik vind het echt nergens op slaan waar ze naar toe willen. Het heeft ook helemaal geen nut.
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_202174454
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 17:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
devlin?
Nee , zijn vorige username was iets met wappie1981 of iets in die trend . Herkende zijn kansloze en lompe manier van posten meteen

Als je naar zijn postgeschiedenis kijkt dan zie je dat het een nieuwe account is en uit het niets komt die voornamelijk hier op bnw posten

Net als zijn vorige cloom . Zelfde taalgebruik, zelfde agressie en vijandigheid

Mischien is het beter om het in de fb topic te plaatsen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202174466
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2021 17:06 schreef _I het volgende:

[..]
Het is nog niet in dat stadium. Vind het zelf ook niet een gepaste vergelijking, maar zie wel overeenkomsten uit het vroege begin. Zie ook de blinde haat ontstaan.

Wappies, tuurlijk doen ook foute dingen, maar dit is haat op een niet homogene groep die je normaal niet zou kunnen identificeren. Met 2G wordt het wel bekend. Ik vind dat geen goede ontwikkeling.

Waar is de compassie. Ook voor andersdenkenden.
Die blinde haat komt vooral van rechts/uhh wappieland. Niet van de MSM of de mensen die de regels hier bepalen. Heb je de persconferentie gezien? Hoe omzichtig men te werk gaat om de wappies niet voor het hoofd te stoten?
Man, als er elders 15% vs 85% is dan worden die 15% weggezet als de gekken en worden die mensen genegeerd. Maar hier is men bezig de 15% juist enorm groot te maken...Waardoor die mensen nu al elk weekend staan te protesteren. En word er in de media gezegd "men moet de wappies niet hard aanpakken, dan creeer je een tweedeling"... 15% vs 85% IS geen tweedeling. 55-45, 40-60 DAT is een tweedeling..

Ik denk dat meer dan 15% van de Nederlanders in schepping gelooft, maar neemt men die serieus? Nee.. Gaat de media klagen dat op scholen de schepping niet geleerd wordt, en dat je dan die groep tegen het hoofd stoot? Nee. Dan is het wetenschap vs pseudowetenschap..
Dat zou men op dit gebied ook moeten doen. Wappies zijn pseudowetenschap, de gematigden zijn wetenschap..

Kom je trouwens weleens op sites waar de wappies hun informatie vandaan halen? Xandernieuws, Ninefornews, robertjensen.nl?
Daar zit de haat er al vanaf het begin in. Tegen de "MSM", tegen de regering, tegen de schaapjes die een spuitje halen etc...
Dus als je toch kijkt naar de haat, begin dan bij de bron.
pi_202174482
Ps delvin heeft ook een ban maar die zie je voornamelijk terug in NWS en COR deze dagen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202174486
Puristen? Controle groep!

Wil een beetje af van gevaccineerd en een tegenstelling.
pi_202174497
quote:
9s.gif Op zondag 14 november 2021 17:14 schreef _I het volgende:

[..]
Mwah. Dat zal wel meevallen. Men loopt wel in de pas en haalt de schouders op.

Maar serieus. Neem aan dat het niet zover zal komen.
Ik hoop het ook niet, maar het gaat allemaal wel veel te ver hiero
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_202174499
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 17:17 schreef Ali_boo het volgende:
Ps delvin heeft ook een ban maar die zie je voornamelijk terug in NWS en COR deze dagen
ik mis hem niet hoor w/
Plaats hier uw advertentie
pi_202174510
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 17:15 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Nee , zijn vorige username was iets met wappie1981 of iets in die trend . Herkende zijn kansloze en lompe manier van posten meteen

Als je naar zijn postgeschiedenis kijkt dan zie je dat het een nieuwe account is en uit het niets komt die voornamelijk hier op bnw posten

Net als zijn vorige cloom . Zelfde taalgebruik, zelfde agressie en vijandigheid

Mischien is het beter om het in de fb topic te plaatsen
Ik ben geen kloon, van niemand...

En hoezo agressie en vijandigheid? Omdat het tegen jouw groep is vind je het waarschijnlijk vijandigheid en agressie. Dat jouw groep ook vijandig is naar anderen heb je dan niet door..
pi_202174542
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 17:17 schreef Ali_boo het volgende:
Ps delvin heeft ook een ban maar die zie je voornamelijk terug in NWS en COR deze dagen
Thank heavens for small mercies. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202174543
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 17:16 schreef Schaapje1989 het volgende:

[..]
Die blinde haat komt vooral van rechts/uhh wappieland. Niet van de MSM of de mensen die de regels hier bepalen. Heb je de persconferentie gezien? Hoe omzichtig men te werk gaat om de wappies niet voor het hoofd te stoten?
Man, als er elders 15% vs 85% is dan worden die 15% weggezet als de gekken en worden die mensen genegeerd. Maar hier is men bezig de 15% juist enorm groot te maken...Waardoor die mensen nu al elk weekend staan te protesteren. En word er in de media gezegd "men moet de wappies niet hard aanpakken, dan creeer je een tweedeling"... 15% vs 85% IS geen tweedeling. 55-45, 40-60 DAT is een tweedeling..

Ik denk dat meer dan 15% van de Nederlanders in schepping gelooft, maar neemt men die serieus? Nee.. Gaat de media klagen dat op scholen de schepping niet geleerd wordt, en dat je dan die groep tegen het hoofd stoot? Nee. Dan is het wetenschap vs pseudowetenschap..
Dat zou men op dit gebied ook moeten doen. Wappies zijn pseudowetenschap, de gematigden zijn wetenschap..

Kom je trouwens weleens op sites waar de wappies hun informatie vandaan halen? Xandernieuws, Ninefornews, robertjensen.nl?
Daar zit de haat er al vanaf het begin in. Tegen de "MSM", tegen de regering, tegen de schaapjes die een spuitje halen etc...
Dus als je toch kijkt naar de haat, begin dan bij de bron.
Dat is geen haat, dat is onvrede met een systeem en niet gericht op een bepaalde groep mensen. Maar nee, kom niet op die websites.

En ik zei er zelfs bij dat er mensen zijn die er wat diep in zitten en ook doorslaan.

En je kan een hoop zeggen. Ik probeer mensen niet te dehumaniseren door ze 5 x wappie te noemen in 1 post. Er zijn meer mensen die twijfels hebben, buiten de usual suspects die online of op tv schreeuwen.
pi_202174557
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 17:17 schreef Ali_boo het volgende:
Ps delvin heeft ook een ban maar die zie je voornamelijk terug in NWS en COR deze dagen
Dus de mods alhier gaan alle normale mensen die normaal gevaccineerd worden en zich beklagen over jullie groep een ban geven?
Doet me denken aan wappiesites waar men jouw reactie eerst modereerd en als het goed bevonden is pas laat posten...Een beetje aan het communisme zeg maar..

Terwijl jullie soort wel op het gewone nieuwsforum van fok mag posten zonder een ban te krijgen...
Zijn de mods van die subforum ook wappies of zo?
pi_202174572
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 17:18 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Ik hoop het ook niet, maar het gaat allemaal wel veel te ver hiero
Dat zeker! Maar oorlog..

Laten we hopen dat het afneemt en er geen griepseizoenen meer komen, dan kan die qr pas ook weg. (Ijdele hoop)
pi_202174597
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2021 17:22 schreef _I het volgende:

[..]
Dat zeker! Maar oorlog..

Laten we hopen dat het afneemt en er geen griepseizoenen meer komen, dan kan die qr pas ook weg. (Ijdele hoop)
Die QR mag van mij ook zeker wel weg :Y
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')