SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik zie geen stickers in treinenquote:Op zaterdag 13 november 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Lees net dat de efteling dus voor de corona pas kiest vanaf zondag omdat ze nu niet genoeg tijd hebben om alle bestickering en belettering voor die 1.5 hebben om weer te plaatsen.
De NS had denk ik het meeste laten zitten?
nou dan moeten die dus ook allemaal weer terugquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie geen stickers in treinen
Da’s geen doenquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan moeten die dus ook allemaal weer terug
Meeste van al die stickers waren al weggesleten, je ziet alleen nog stickers op plekken waar ze te lui zijn om het weg te halen. Maar nu mogen ze weer nieuwe plakkenquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie geen stickers in treinen
NS Medewerkers bij de demo morgen middagquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meeste van al die stickers waren al weggesleten, je ziet alleen nog stickers op plekken waar ze te lui zijn om het weg te halen. Maar nu mogen ze weer nieuwe plakken
Nee, daar geldt het coronabewijs.quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb best wel zin in donderdag (optreden Dutch Eagles) maar aan de andere kant ook weer niet. Of geldt die 1.5 meter niet in theaters??![]()
Ik dacht of qr code of 1.5 meter. Daarom kiest efteling dus voor die qr codequote:Op zaterdag 13 november 2021 09:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb best wel zin in donderdag (optreden Dutch Eagles) maar aan de andere kant ook weer niet. Of geldt die 1.5 meter niet in theaters??![]()
Dat heb ik dus gewoonquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, daar geldt het coronabewijs.
Jij bent toch helemaal geen NS medewerkerquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NS Medewerkers bij de demo morgen middag [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal geen NS medewerker
quote:
Het leven had zo simpel kunnen zijn héquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap Nederland echt niet. Maatregelen weg, dan weer terug. Wij hebben al heel lang dezelfde simpele maatregelen (2m afstand, mondkapjes in binnenruimtes en OV, en coronapas om horeca en bios e.d. in te kunnen), en als je ze niet steeds verandert heb je ook niet steeds weer protesten en onduidelijkheid.
ja maar polderenquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap Nederland echt niet. Maatregelen weg, dan weer terug. Wij hebben al heel lang dezelfde simpele maatregelen (2m afstand, mondkapjes in binnenruimtes en OV, en coronapas om horeca en bios e.d. in te kunnen), en als je ze niet steeds verandert heb je ook niet steeds weer protesten en onduidelijkheid.
Omdat Nederland een beetje schizofreen is, we zijn helemaal verzot op regeltjes maar willen tegelijkertijd ook geen regeltjesquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |