abonnement Unibet Coolblue
pi_205675071
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 12:45 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Dat bepaal ik zelf wel ^p^
:') Ik zou Fan af zijn. Van deze woke fest :r (die je allemaal toch maar blijft kijken :') )

[ Bericht 17% gewijzigd door over_hedge op 18-08-2022 13:00:05 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Forum Admin donderdag 18 augustus 2022 @ 12:55:46 #52
35723 crew  GGMM
pi_205675118
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 12:40 schreef over_hedge het volgende:

[..]
:') Wat is er nou weer woke?
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 10:46 schreef over_hedge het volgende:
Al is het wel beetje veel van: ik ben 1 dag een hulk en al beter is alles
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_205675135
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 12:55 schreef GGMM het volgende:

[..]
[..]

Dus omdat dat bij 1 personage zo lijkt te zijn is het meteen een woke fest :?
Als het een man ipv vrouw geweest was die beter lijkt te zijn na 1 dag. Is het dan ook woke? Of dan weer niet
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Forum Admin donderdag 18 augustus 2022 @ 13:02:59 #54
35723 crew  GGMM
pi_205675176
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 12:57 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Dus omdat dat bij 1 personage zo lijkt te zijn is het meteen een woke fest :?
Als het een man ipv vrouw geweest was die beter lijkt te zijn na 1 dag. Is het dan ook woke? Of dan weer niet
Was bij Loki toch ook al
De mannelijke versie is opeens dom en incapabel en de vrouw is in alles beter

@HeatWave kan ons hier vast meer over vertellen :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_205675214
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:02 schreef GGMM het volgende:

[..]
Was bij Loki toch ook al
De mannelijke versie is opeens dom en incapabel en de vrouw is in alles beter

@:heatwave kan ons hier vast meer over vertellen :)
Zijn het bij loki technisch gezien niet de zelfde personen :+ Plus dat loki ook geen man of vrouw is.
En nee dat is niet woke. Dat is de mythologie waar loki vandaan komt :P Of je moet de griekse mythologie ook woke vinden. Zou kunnen. Je weet het nooit met sommige mensen.

Maar dat nog maakt het niet meteen een woke fest. En heel die discussie elke keer begint beetje vermoeiend te worden en verpest veel topics.

het is ook zo dooddoener: WOKE FEST!!! ipv normaal uitleggen wat je slecht vond.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Forum Admin donderdag 18 augustus 2022 @ 13:09:54 #56
35723 crew  GGMM
pi_205675250
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Zijn het bij loki technisch gezien niet de zelfde personen :+ Plus dat loki ook geen man of vrouw is.
En nee dat is niet woke. Dat is de mythologie waar loki vandaan komt :P Of je moet de griekse mythologie ook woke vinden. Zou kunnen. Je weet het nooit met sommige mensen.

Maar dat nog maakt het niet meteen een woke fest. En heel die discussie elke keer begint beetje vermoeiend te worden en verpest veel topics.

het is ook zo dooddoener: WOKE FEST!!! ipv normaal uitleggen wat je slecht vond.
Volgens mij leg ik dat uit en mis je het punt.

Ook prima :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_205675280
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:09 schreef GGMM het volgende:

[..]
Volgens mij leg ik dat uit en mis je het punt.

Ook prima :)
Je legt niks uit. Je zegt alleen: Vrouw is beter dan man. Dus woke.

Dan vraag ik je. Maakt dat een hele serie meteen woke fest omdat dat er in zit? En zou het ook woke zijn als het andersom was. Maar daar krijg ik geen antwoord op.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Forum Admin donderdag 18 augustus 2022 @ 13:18:15 #58
35723 crew  GGMM
pi_205675317
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:12 schreef over_hedge het volgende:
Je legt niks uit. Je zegt alleen: Vrouw is beter dan man. Dus woke.
Dat is ook de trend die erbij hoort. Man wordt vervangen door vrouw. Man is opeens een idioot.
En dat viel me gewoon direct op aan de hand van jouw reacties :)

Of het WOOOKKKKEEEEE is verder weet ik niet, (ik ga deze bagger niet kijken) ik vond het gewoon grappig opvallen dat je zelf zo'n typisch kenmerk aanstipt en dan die vraag stelt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_205675375
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:18 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat is ook de trend die erbij hoort. Man wordt vervangen door vrouw. Man is opeens een idioot.
En dat viel me gewoon direct op aan de hand van jouw reacties :)

Of het WOOOKKKKEEEEE is verder weet ik niet, (ik ga deze bagger niet kijken) ik vond het gewoon grappig opvallen dat je zelf zo'n typisch kenmerk aanstipt en dan die vraag stelt.
Jep valt idd op in deze aflevering. En dat kan je benoemen. Zelfs prima om het te benomen, dan kom je tenminste met wat meer inhoud dan alleen maar WOKEEEEEE roepen.

Maakt niet niet meteen een woke fest. Omdat er 1 ding in zit. Wat voor sommige mensen onder woke valt.

Van de rest is the hulk zelf niet opeens een idioot. Hij is nog precies het zelfde. Is meer dat zij erg snel goed is.
Er is ook een scene die laat blijken dat the hulk zelf dit niet zo leuk vind. En haar even op haar plek zet.

Wel knap dat je weet dat het bagger is als je het niet eens kijkt :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Forum Admin donderdag 18 augustus 2022 @ 13:26:07 #60
35723 crew  GGMM
pi_205675388
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:24 schreef over_hedge het volgende:
Jep valt idd op in deze aflevering. En dat kan je benoemen. Zelfs prima om het te benomen, dan kom je tenminste met wat meer inhoud dan alleen maar WOKEEEEEE roepen.

Maakt niet niet meteen een woke fest. Omdat er 1 ding in zit. Wat voor sommige mensen onder woke valt.
Voor jou niet, voor user Firefox1 blijkbaar wel :)

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:24 schreef over_hedge het volgende:
Wel knap dat je weet dat het bagger is als je het niet eens kijkt :P
Ik heb 2 trailers gezien dat vond ik wel even voldoende.
(en het krijgt een 4,3 op IMDB _O-)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_205675410
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:26 schreef GGMM het volgende:
(en het krijgt een 4,3 op IMDB )
Ja dat zegt ook geen kut meer tegenwoordig. Want iedereen heeft van te voren al besloten dat het woke en kut is, dus krijg je allemaal reviews van mensen die het niet eens kijken. en het een 1 geven omdat ze van te voren al besloten hebben dat het woke is.

Aflevering 1 was gewoon prima. Nee het is geen 9. Maar een 4 is wel overdreven laag.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Forum Admin donderdag 18 augustus 2022 @ 13:29:50 #62
35723 crew  GGMM
pi_205675425
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:27 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja dat zegt ook geen kut meer tegenwoordig. Want iedereen heeft van te voren al besloten dat het woke en kut is, dus krijg je allemaal reviews van mensen die het niet eens kijken. en het een 1 geven omdat ze van te voren al besloten hebben dat het woke is.

Aflevering 1 was gewoon prima. Nee het is geen 9. Maar een 4 is wel overdreven laag.
Nee dat is ook wel weer zo

Oke misschien als reviews positief zijn en alle afleveringen zijn uit slinger ik het eens aan.
Als ik me verveel
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_205675463
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:29 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee dat is ook wel weer zo

Oke misschien als reviews positief zijn en alle afleveringen zijn uit slinger ik het eens aan.
Als ik me verveel
Was toch nog even benieuwd. Dus even opgezocht


gaat nergens meer over die cijfers. zowel een 1 als een 10 slaat nergens op. Krijgt 2 groepen die tegen elkaar een soort review war beginnen :') En dat zijn 80% van de stemmen

alle 2 die kanten slaan door
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Forum Admin donderdag 18 augustus 2022 @ 13:36:01 #64
35723 crew  GGMM
pi_205675479
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:34 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Was toch nog even benieuwd. Dus even opgezocht
[ afbeelding ]

gaat nergens meer over die cijfers. zowel een 1 als een 10 slaat nergens op. Krijgt 2 groepen die tegen elkaar een soort review war beginnen :') En dat zijn 80% van de stemmen

alle 2 die kanten slaan door
:D
Oke dat is wel heel treurig ja :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 16:34:05 #65
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205676917
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 12:40 schreef over_hedge het volgende:

[..]
:') Wat is er nou weer woke? Dat er veel vrouwen mee doen?? Al die personages bestaan al sinds 1980 oid. Weinig wokes aan.

Kan je aub ook een keer iets posten zonder meteen over woke te beginnen. Waardoor straks weer heel het topic nergens anders over gaat

Zou zeggen maak een centraal woke topic aan. Kan je daar alles over woke zeuren en hier (en bij andere series) het over de inhoud hebben ^O^
Heel erg eens.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 12:45 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Dat bepaal ik zelf wel ^p^
Of de mods.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 16:36:50 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205676944
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:34 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Was toch nog even benieuwd. Dus even opgezocht
[ afbeelding ]

gaat nergens meer over die cijfers. zowel een 1 als een 10 slaat nergens op. Krijgt 2 groepen die tegen elkaar een soort review war beginnen :') En dat zijn 80% van de stemmen

alle 2 die kanten slaan door
Dit is tegenwoordig helaas de trend op IMDB, waardoor de scores niet echt bijster veel meer zeggen.
Haters met een 1, overdreven tegengeluiden met een 10.
Als die 2 dan even groot zijn qua groep, dan middelt t zichzelf nog uit :D

Ik ga vanavond zelf kijken, en pas dan een oordeel uitbrengen. Zoals t hoort :)
Ben benieuwd! Vond Hulk zelf nooit zo boeiend (de solo films), al is dat denk ik wel een hele andere toon. En officieel geen MCU.

Ik begreep trouwens dat de rechten voor de Hulk nu misschien binnenkort wel weer gebruikt mogen worden voor een film, door Marvel. Want dat was de reden dat er geen solo-films in t officiele MCU zijn: de rechten lagen bij Universal. Maar die schijnen binnenkort te verlopen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205677484
Ahja de serie is uit en we krijgen weer de standaard "mama ze zijn stout het is woke" posts natuurlijk.... Valt ook echt niet op hoor lol.
Die imdb votespread zegt alweer genoeg natuurlijk, en als je dan op basis van dag 1 gaat zitten zeggen "kut woke serie en lage imdb score laat ut zien!" heb je echt een enorme plaat voor je kop. Maarja als je met "boohoo woke" aan komt zetten heb je dat zowieso al eigenlijk, naast dat imdb serieus nemen :') .

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:34 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Was toch nog even benieuwd. Dus even opgezocht
[ afbeelding ]

gaat nergens meer over die cijfers. zowel een 1 als een 10 slaat nergens op. Krijgt 2 groepen die tegen elkaar een soort review war beginnen :') En dat zijn 80% van de stemmen

alle 2 die kanten slaan door
_O- Tis nie eens een "review war", want zijn allemaal cijfertjes zonder geschreven review. Allemaal van die "boohoo woke" lui die niks gezien hebben en toch stemmen, en de tegenbeweging haha. Zie je echt bij gvd elke serie tegenwoordig, sommige mensen hebben echt geen leven ofzo.

1e afl was prima, duidelijk een intro aflevering, volgende week begint de serie eigenlijk pas echt qua verhaal e.d. Hoogstaand? Nah, maar hoeft ook nie natuurlijk. Solide 7tje ofzo voor deze 1e aflevering.

[ Bericht 5% gewijzigd door VelitoX op 18-08-2022 17:42:24 ]
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 20:40:32 #68
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205679441
Heb het nog niet gezien net thuis van werk.
Zag net wel al weer de meme “the mcu died with Tony Stark” change my mind. En veel mensen zeggen dan ja behalve Spider-Man No way home die was nog wel goed ben het eigenlijk wel grotendeels eens met die groep.

Al vond ik Shang Chi, Blackwidow en Wanda Vision ook nog wel leuk snap ik wel wat ze bedoelen met die meme.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_205679478
Leuke eerste aflevering
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_205679484
Topic nu al verneukt. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 18 augustus 2022 @ 22:01:24 #71
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_205680664
We weten nu wel dat Captain America sex heeft gehad in 1943 :D

[ Bericht 1% gewijzigd door SiGNe op 19-08-2022 12:01:33 ]
pi_205680964
Ik vond het geinig en heb me prima vermaakt met de 1e aflevering, want dat is het, vermaak. Dat gezeik over woke de laatste tijd komt ook mijn strot uit, kijk dan gewoon niet meer naar zulke dingen, ik vond er niks wokes aan iig, gewoon prima vermaak. Beetje actie, beetje humor, ik hou er van, alleen baal ik nu dat ik de 1e aflevering heb gezien en nu iedere week wil kijken. Meestal spaar ik tot de hele serie uit is en kijk het dan alles achter elkaar maar door al dat gezeik dacht ik, gelijk ff kijken dan of het zo tegen valt. Voor mij niet dus.
En inderdaad, Captain America is niet gestorven als maagd. *O* _O-
  donderdag 18 augustus 2022 @ 22:36:11 #73
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_205681116
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:24 schreef JijWel het volgende:
Ik vond het geinig en heb me prima vermaakt met de 1e aflevering, want dat is het, vermaak. Dat gezeik over woke de laatste tijd komt ook mijn strot uit, kijk dan gewoon niet meer naar zulke dingen, ik vond er niks wokes aan iig, gewoon prima vermaak. Beetje actie, beetje humor, ik hou er van, alleen baal ik nu dat ik de 1e aflevering heb gezien en nu iedere week wil kijken. Meestal spaar ik tot de hele serie uit is en kijk het dan alles achter elkaar maar door al dat gezeik dacht ik, gelijk ff kijken dan of het zo tegen valt. Voor mij niet dus.
En inderdaad, Captain America is niet gestorven als maagd. *O* _O-
Ik vind 1 aflevering per week over het algemeen leuker dan wanneer alles in een keer uitkomt.
Nu kan je er een leuke discussie over hebben en dat mist toch wel wanneer alles in een keer uitkomt.

Ik vond het overigens ook niet woke, vrouwlijke advocaten hebben we allang, vrouwelijke superhelden ook.
verder volgt het de strips uit 1980 dus gezeur over dat She-hulk alles beter kan dan (smart) Hulk hoeven we het ook niet over te hebben.. zo is de karakterontwikkeling nu eenmaal.
Als ze hetzelfde zou zijn als Bruce Banner/(smart) Hulk dan had men daar weer over geklaagd dat het 'tzelfde is maar nu met een vrouw in de hoofdrol.

Daarnaast vind ik ook niet dat je meteen na 1 introductie aflevering kan oordelen.
pi_205681418
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:36 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Ik vind 1 aflevering per week over het algemeen leuker dan wanneer alles in een keer uitkomt.
Nu kan je er een leuke discussie over hebben en dat mist toch wel wanneer alles in een keer uitkomt.

Ik vond het overigens ook niet woke, vrouwlijke advocaten hebben we allang, vrouwelijke superhelden ook.
verder volgt het de strips uit 1980 dus gezeur over dat She-hulk alles beter kan dan (smart) Hulk hoeven we het ook niet over te hebben.. zo is de karakterontwikkeling nu eenmaal.
Als ze hetzelfde zou zijn als Bruce Banner/(smart) Hulk dan had men daar weer over geklaagd dat het 'tzelfde is maar nu met een vrouw in de hoofdrol.

Daarnaast vind ik ook niet dat je meteen na 1 introductie aflevering kan oordelen.
Eens.
Oh en als je wekelijks kijkt kun je bijna niet gespoilerd worden, dat is wel een dik pluspunt heb ik gemerkt, ik ben ook gewoon erg ongeduldig geworden door dat bingen. Wil alles zien, nu. :P
En inderdaad 1 aflevering is niet genoeg om een hele serie te beoordelen, ik geef het meestal 3 afleveringen en beslis dan of ik iets door kijk, tenzij de eerste aflevering echt zo slecht is, dan stop ik gewoon.
Verder heb ik nooit de strips gelezen, heeeeeel lang geleden misschien een paar maar verder dus geen verstand van wat er in de strips gebeurt en of de films en series in de buurt komen. Wel bijna alles gezien de afgelopen 15 jaar aan superhelden films en series.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 23:11:04 #75
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_205681577
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:56 schreef JijWel het volgende:

[..]
Eens.
Oh en als je wekelijks kijkt kun je bijna niet gespoilerd worden, dat is wel een dik pluspunt heb ik gemerkt, ik ben ook gewoon erg ongeduldig geworden door dat bingen. Wil alles zien, nu. :P
En inderdaad 1 aflevering is niet genoeg om een hele serie te beoordelen, ik geef het meestal 3 afleveringen en beslis dan of ik iets door kijk, tenzij de eerste aflevering echt zo slecht is, dan stop ik gewoon.
Verder heb ik nooit de strips gelezen, heeeeeel lang geleden misschien een paar maar verder dus geen verstand van wat er in de strips gebeurt en of de films en series in de buurt komen. Wel bijna alles gezien de afgelopen 15 jaar aan superhelden films en series.
De strips heb ik ook niet gelezen, al ken ik wel wat van de achtergronden.
Bingen doe ik verder vooral als ik achterloop of als een serie in een keer wordt uitgezonden.
GoT en Breaking Bad heb ik veel afleveringen van gebinged omdat ik er pas later op gewezen werd dat dat toffe series zijn, dan wil ik bij komen en dan discussieer ik evt mee.
House of the Dragon begint zondag, die ga ik ook wel volgen omdat ik GoT ook wel tof vond (op het laatste seizoen na)
Hopelijk is die serie wel gewoon af en komt er uiteindelijk een mooi eind aan na een paar seizoenen.

Laatst nog I am Groot gebinged... maar dat waren korte afleveringen, intro en endcredits duurden langer dan de afleveringen zelf :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')