Ja, alleen jammer dat dan vaak dingen zijn als "ga je dit echt uitzenden ja?"quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Opzich wel.. het lijkt alsof de rijders vaak bij Jack toch dingen zeggen die ze bij de andere verslaggevers niet doen.
Ze zijn allang blij dat ze op Nederlandse TV mogen vloeken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat dan vaak dingen zijn als "ga je dit echt uitzenden ja?"
Dat zal best, ik krijg er plaatsvervangende schaamte vanquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ze zijn allang blij dat ze op Nederlandse TV mogen vloeken.
En misschien nemen ze de Nederlandse TV en Jack niet serieus maar toch heeft Jack wel vaak primeurs die ook door andere media worden overgenomen.
Hij flikt 't wel wat dat betreft.
Wie niet?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zal best, ik krijg er plaatsvervangende schaamte van
Toch is Jack al aardig lang actief in de autosport.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wie niet?
Maar 't werkt wel.. Jack is ook een amateur, hij is "tandarts" (tandtechnicus meer geloof ik, houdt zich vooral bezig met gebitscorrectie en facings op de tanden.. plus alles Joling-Wit maken.. )
Dat is ook het excuus van Olav Mol: die is verslaggever en geen sportjournalist.
Niks gezien. Niet spoileren in een mention aub. Kijk straks terug. Ben boos op Hugo en Rutte met hun beleid dus ben bier aantal drinken en serie kijken. Thanksquote:
ik zou 'm ook neit als tandarts willen, is te vaak afwezig, doet ie vooral in de winter.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toch is Jack al aardig lang actief in de autosport.
Denk dat ie zelf ook weinig doet, zo'n grootverdiener kan het af met personeelquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ik zou 'm ook neit als tandarts willen, is te vaak afwezig, doet ie vooral in de winter.
https://www.mzcburgraadt.nl/over-ons/ontmoet-ons-team/quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denk dat ie zelf ook weinig doet, zo'n grootverdiener kan het af met personeel
Ja en hij zal zich ook wel laten sponsoren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denk dat ie zelf ook weinig doet, zo'n grootverdiener kan het af met personeel
Yes, plus een dagje werken in de week en die man hoeft zich nergens druk om te makenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja en hij zal zich ook wel laten sponsoren.
Af en toe iets over die facings melden en hij krijgt weer wat centrjes overgemaakt.
Die titel deed mij iets anders vermoeden als de bullshit die uit zijn mond komtquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:35 schreef opreis het volgende:
Russell duidelijk te veel tijd doorgebracht bij Mercedes. Jammer
https://streamable.com/i1b5eq
mwah, als ze de auto afkeuren moet hij achteraan startenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Laat me raden, dit gaat een 'Foei, niet meer doen!' worden
meer gridstraf incomingquote:
Als ie er een voordeel van kan hebben op de baan dan moeten ze 'm wel straffen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Laat me raden, dit gaat een 'Foei, niet meer doen!' worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |