abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 november 2021 @ 08:56:24 #101
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_202154218
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 november 2021 08:54 schreef vosss het volgende:

[..]
Van de claim dat je met vaccin 17x minder kans hebt om in het ziekenhuis te komen.
Dit voorbeeld is om te laten zien dat het kan dat er in absolute aantallen meer gevaccineerden in ziekenhuis liggen maar relatief gezien niet. Het laat zien dat vaccineren helpt.
  zaterdag 13 november 2021 @ 09:08:47 #102
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_202154374
TS heeft wel een toepasselijke gebruikersnaam.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_202154390
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 21:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Ikzelf ben van plan die boostershots pas te nemen als ik er echt niet meer fatsoenlijk onderuit kan komen.
Ik denk dat bij de 10e boostershot of zo de meeste mensen wel zullen begrijpen dat we hier nooit meer van af komen.
Bij de 10e pas. :')
En dat terwijl elke wappie het huidige beleid al een jaar geleden zagen aankomen.

Jammer dat ze zelden erkenning van hun gelijk krijgen.
pi_202154431
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 08:56 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dit voorbeeld is om te laten zien dat het kan dat er in absolute aantallen meer gevaccineerden in ziekenhuis liggen maar relatief gezien niet. Het laat zien dat vaccineren helpt.
Men stelt dat men 17x minder in het ziekenhuis terecht komt.
Men stelt dat er 1.500.000 ongevaccineerden zijn.

17.500.000 - 1.500.000 = 16.000.000

16.000.000 / 17 = 941.176

Die groep is kleiner dan 1.500.000 en die 1.500.000 komen lang niet allemaal in het ziekenhuis.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_202154454
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:35 schreef Schaapje1989 het volgende:

[..]
Niet gevaccineerden geloven voor 75% niet in het virus, dus hoezo zullen zij voorzichtiger zijn dan de mensen die zich wel laten vaccineren? Ik snap de logica niet zo.
En natuurlijk komt bij die 85% de meeste besmetting vandaan, die groep is ook tig keer groter. Beetje kansberekening..
Je moet je afvragen waarom mensen zich niet laten vaccineren

- nu er steeds meer mensen die zich hebben laten vaccineren toch ziek worden, vragen niet gevaccineerden zich af wat het nut dan wel is

- bijwerkingen, daar vertelt hugo helemaal niets over. En er toch zijn er heel veel verhalen van bijwerkingen in nederland en wereldwijd. Hugo wil dit verhaal onder het tapijt houden

- er zijn gewoon mensen in nederland en in de wereld die nooit ziek zullen worden van het virus. Hugo zegt iedere keer dat iedereen een keer ziek gaat worden. hahah ik vraag me af deze man...die is echt de weg kwijt.

- heel afrika heeft toch niet eens corona. Dat is het werelddeel waar ze het vaccin niet kunnen betalen. Het is daar relatief nog hetzelfde als europa zonder vaccin

- stel dat nederland 100 procent gevaccineerd is dan is het nog afhankelijk hoe de rest van de wereld gevaccineerd is.

- mensen die het gewoon niet in het vaccin geloven en de werking.

- over 5 jaar hebben ze een totaal nieuwe medicijn uitgevonden tegen het virus die misschien wel werkt. Dan zal blijken dat het huidige vaccin gewoon snel gemaakte troep was van multinationals die biljarden hebben verdiend,
Ajax is mijn leven!
pi_202154486
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:15 schreef vosss het volgende:

[..]
Men stelt dat men 17x minder in het ziekenhuis terecht komt.
Men stelt dat er 1.500.000 ongevaccineerden zijn.

17.500.000 - 1.500.000 = 16.000.000

16.000.000 / 17 = 941.176

Die groep is kleiner dan 1.500.000 en die 1.500.000 komen lang niet allemaal in het ziekenhuis.
Ah het wensrekenen is begonnen, welke klas leer je dat nu. :D

Dan doe ik ook wat berekeninging zonder logica gewoon omdat het wensrekenuurtje is.

1.500.000 miljoen ongevaccineerden 2500 euro ic kosten per dag gemiddelde ligduur ic 10 dagen. Dat gaat ons land 10x2500x1.500.000= 40 miljard kosten om de antivaxxers te behandelen.
pi_202154522
:Y)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 13 november 2021 @ 09:26:44 #108
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_202154525
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:15 schreef vosss het volgende:

[..]
Men stelt dat men 17x minder in het ziekenhuis terecht komt.
Men stelt dat er 1.500.000 ongevaccineerden zijn.

17.500.000 - 1.500.000 = 16.000.000

16.000.000 / 17 = 941.176

Die groep is kleiner dan 1.500.000 en die 1.500.000 komen lang niet allemaal in het ziekenhuis.
Ik had jou eerlijk gezegd toch hoger ingeschat dan dit.
pi_202154536
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik had jou eerlijk gezegd toch hoger ingeschat dan dit.
Ik ben net wakker gek. Wat mis ik in mijn berekening? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 13 november 2021 @ 09:29:27 #110
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_202154551
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:27 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik ben net wakker gek. Wat mis ik in mijn berekening? :@
Begin maar met berekenen hoeveel er in ziekenhuis zouden belanden als er niet 1,5 miljoen ongevaccineerden zijn maar 15 miljoen.
pi_202154567
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:29 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Begin maar met berekenen hoeveel er in ziekenhuis zouden belanden als er niet 1,5 miljoen ongevaccineerden zijn maar 15 miljoen.
vorig jaar hadden we 0 mensen die gevaccineerd waren en hadden we net zoveel besmettingen

nu is 85 procent van de mensen gevaccineerden en hebben we nog meer besmette mensen

wat klopt er niet aan dit verhaal?
Ajax is mijn leven!
pi_202154570
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:29 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Begin maar met berekenen hoeveel er in ziekenhuis zouden belanden als er niet 1,5 miljoen ongevaccineerden zijn maar 15 miljoen.
Welk stuk van dat ik net wakker was begreep je niet? :B
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_202154572
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:31 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
vorig jaar hadden 0 mensen die gevaccineerd waren en hadden we net zoveel besmettingen

nu is 85 procent van de mensen gevaccineerden en hebben we nog meer besmette mensen

wat klopt er niet aan dit verhaal?
Toen hadden we meer maatregelen en geen delta.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_202154576
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:35 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
50% kans, je wint wel of je wint em niet, jeweettoch broer.
^O^ ;)
pi_202154580
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:31 schreef vosss het volgende:

[..]
Toen hadden we meer maatregelen en geen delta.
klopt omdat we geen vaccin hadden

nu hebben een vaccin en hebben we nog meer besmette mensen

conclusie het heeft niet gewerkt
Ajax is mijn leven!
pi_202154582
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:31 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
vorig jaar hadden we 0 mensen die gevaccineerd waren en hadden we net zoveel besmettingen

nu is 85 procent van de mensen gevaccineerden en hebben we nog meer besmette mensen

wat klopt er niet aan dit verhaal?
Het virus is nu eenmaal slimmer geworden, het pakt iedereen die niet gevaccineerd is.
pi_202154591
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:33 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Het virus is nu eenmaal slimmer geworden, het pakt iedereen die niet gevaccineerd is.
pokken polio en de pest waren veel gevaarlijker dan corona

Daar heeft men heel lang over gedaan om daar een goed middel voor te vinden

voor corona zal ook heel erg lang gedaan worden om een goed middel voor te maken

na een half jaar met een middel op de markt komen is gewoon bullshit en ongeloofwaardig

vaccin is niet goed

zijn we het daar over eens
Ajax is mijn leven!
  zaterdag 13 november 2021 @ 09:39:45 #118
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_202154613
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:31 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
vorig jaar hadden we 0 mensen die gevaccineerd waren en hadden we net zoveel besmettingen

nu is 85 procent van de mensen gevaccineerden en hebben we nog meer besmette mensen

wat klopt er niet aan dit verhaal?
En nu zelfde berekening en dan voor aantal dat in ziekenhuis ligt?

Dat is nu een stuk lager, hoe zou dat toch komen? Vaccineren betekent niet dat je het niet meer kan krijgen of niet meer anderen kan besmetten. Het beschermt je zodat je minder ziek wordt en minder snel in ziekenhuis belandt. Betekent niet dat het niet kan gebeuren maar de kans is zoals hier al gezegd 17x minder.
pi_202154636
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:36 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
pokken polio en de pest waren veel gevaarlijker dan corona

Daar heeft men heel lang over gedaan om daar een goed middel voor te vinden

voor corona zal ook heel erg lang gedaan worden om een goed middel voor te maken

na een half jaar met een middel op de markt komen is gewoon bullshit en ongeloofwaardig

vaccin is niet goed

zijn we het daar over eens
Die zak chips die jij elke avond eet kan op de lange duur wel eens gevaarlijker zijn.
Het griepvaccin is ook elk jaar anders, men weet wel hoe men een vaccin tegen een virus moet maken tegenwoordig, we leven niet meer in de Middelleeuwen.
pi_202154648
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
En nu zelfde berekening en dan voor aantal dat in ziekenhuis ligt?

Dat is nu een stuk lager, hoe zou dat toch komen? Vaccineren betekent niet dat je het niet meer kan krijgen of niet meer anderen kan besmetten. Het beschermt je zodat je minder ziek wordt en minder snel in ziekenhuis belandt. Betekent niet dat het niet kan gebeuren maar de kans is zoals hier al gezegd 17x minder.
17 x minder is weer zo een theoristische bulshit getal dat nergens bewijsbaar is

een goed medicijn is goed als het 100x minder is

zelfs 79 minder vind ik te weinig om iedereen daar mee in te spuiten

Bovendien de echte gevolgen voor het lichaam zullen pas over 5-10 jaar echt boven water komen
Ajax is mijn leven!
pi_202154669
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:43 schreef fantasyboy het volgende:

Bovendien de echte gevolgen voor het lichaam zullen pas over 5-10 jaar echt boven water komen
Goh, hoe zie je dat voor je? Leg uit. Hoe werkt dat in het lichaam? Maar misschien ben jij over 5 jaar al dood aan corona.
pi_202154682
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:43 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
17 x minder is weer zo een theoristische bulshit getal dat nergens bewijsbaar is

een goed medicijn is goed als het 100x minder is

zelfs 79 minder vind ik te weinig om iedereen daar mee in te spuiten

Bovendien de echte gevolgen voor het lichaam zullen pas over 5-10 jaar echt boven water komen
dus in jou opnie dienen we gewoon met zijn alle in een lockdown te blijven totdat er een middel beschikbaar is dat minimaal "100x minder is"?

Bovendien is na 1 jaar het vaccin echt volledig uit jou lichaam: alleen het afweersystem herinnert het zich nog.
Gezien jou uitgebreide medische kennis: wat gaat dat dan doen over 5-10 jaar?
pi_202154702
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:46 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Goh, hoe zie je dat voor je? Leg uit. Hoe werkt dat in het lichaam?
luister mondkap

REALISEER je.

je heb je laten inspuiten tegen een agressief sterk virus als corona. Het mediijn zou zogenaam agressief zich kunnen verzetten tegen dat virus. Het moet dat virus killen.

oke laten we er vanuit gaan dat het vaccin in staat zou zijn om het virus te killen of te onderdrukken.

je heb in je lichaam miljoenen andere cellen die blootgesteld worden door het vaccin.

Zijn al die andere miljoenen andere cellen in je lichaam weerbaar om dat agressieve vaccin dat het virus moet killen sterk genoeg om zelf ook overeind te blijven?

Het gaat niet alleen om dat corona virus

het gaat ook om al die andere miljoenen goede virussen in je lichaam die er voor zorgen dat je systeem funcrioneert.

je heb dus goede virussen in je lichaam
en slechte virussen in je lichaam

is dat vaccin alleen werkbaar tegen het corona virus

of zal dat vaccin ook gevolgen hebben voor al je andere cellen en virussen die je lichaam beschermen tegen invloeden van buitenaf

vertel? weet jij dat ? hebben de wetenschappers dat allemaal goed onderzocht in korte termijn.

mijn conclusie is nee
Ajax is mijn leven!
  zaterdag 13 november 2021 @ 09:53:15 #124
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202154720
Hup hup Hugo. Pak die wappies maar eens flink aan!!
pi_202154727
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:51 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
luister mondkap

REALISEER je.

je heb je laten inspuiten tegen een agressief sterk virus als corona. Het mediijn zou zogenaam agressief zich kunnen verzetten tegen dat virus. Het moet dat virus killen.

oke laten we er vanuit gaan dat het vaccin in staat zou zijn om het virus te killen of te onderdrukken.

je heb in je lichaam miljoenen andere cellen die blootgesteld worden door het vaccin.

Zijn al die andere miljoenen andere cellen in je lichaam weerbaar om dat agressieve vaccin dat het virus moet killen sterk genoeg om zelf ook overeind te blijven?

Je leest te veel fantasy. Lees eens échte informatie over hoe een vaccin werkt.
pi_202154732
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:51 schreef fantasyboy het volgende:


het gaat ook om al die andere miljoenen goede virussen in je lichaam die er voor zorgen dat je systeem funcrioneert.

Goh over welke miljoenen verschillende goede virussen heb jij het nu opeens. Kun je daar eens wat dieper op ingaan. ^O^
  zaterdag 13 november 2021 @ 09:55:11 #127
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_202154740
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:51 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
luister mondkap

REALISEER je.

je heb je laten inspuiten tegen een agressief sterk virus als corona. Het mediijn zou zogenaam agressief zich kunnen verzetten tegen dat virus. Het moet dat virus killen.

oke laten we er vanuit gaan dat het vaccin in staat zou zijn om het virus te killen of te onderdrukken.

je heb in je lichaam miljoenen andere cellen die blootgesteld worden door het vaccin.

Zijn al die andere miljoenen andere cellen in je lichaam weerbaar om dat agressieve vaccin dat het virus moet killen sterk genoeg om zelf ook overeind te blijven?

Het gaat niet alleen om dat corona virus

het gaat ook om al die andere miljoenen goede virussen in je lichaam die er voor zorgen dat je systeem funcrioneert.

je heb dus goede virussen in je lichaam
en slechte virussen in je lichaam

is dat vaccin alleen werkbaar tegen het corona virus

of zal dat vaccin ook gevolgen hebben voor al je andere cellen en virussen die je lichaam beschermen tegen invloeden van buitenaf

vertel? weet jij dat ? hebben de wetenschappers dat allemaal goed onderzocht in korte termijn.

mijn conclusie is nee
Ga asjeblieft een cursus Nederlands volgen voordat je discussie op een forum wilt voeren. Dit is volslagen onleesbaar door de schrijf-, stijl- en spelfouten.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_202154741
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:51 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
luister mondkap

REALISEER je.

je heb je laten inspuiten tegen een agressief sterk virus als corona. Het mediijn zou zogenaam agressief zich kunnen verzetten tegen dat virus. Het moet dat virus killen.

oke laten we er vanuit gaan dat het vaccin in staat zou zijn om het virus te killen of te onderdrukken.

je heb in je lichaam miljoenen andere cellen die blootgesteld worden door het vaccin.

Zijn al die andere miljoenen andere cellen in je lichaam weerbaar om dat agressieve vaccin dat het virus moet killen sterk genoeg om zelf ook overeind te blijven?

Het gaat niet alleen om dat corona virus

het gaat ook om al die andere miljoenen goede virussen in je lichaam die er voor zorgen dat je systeem funcrioneert.

je heb dus goede virussen in je lichaam
en slechte virussen in je lichaam

is dat vaccin alleen werkbaar tegen het corona virus

of zal dat vaccin ook gevolgen hebben voor al je andere cellen en virussen die je lichaam beschermen tegen invloeden van buitenaf

vertel? weet jij dat ? hebben de wetenschappers dat allemaal goed onderzocht in korte termijn.

mijn conclusie is nee
Ik weet niet welke drugs jij gebruikt, maar het is sterk spul.
pi_202154767
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:51 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
luister mondkap

REALISEER je.

je heb je laten inspuiten tegen een agressief sterk virus als corona. Het mediijn zou zogenaam agressief zich kunnen verzetten tegen dat virus. Het moet dat virus killen.

oke laten we er vanuit gaan dat het vaccin in staat zou zijn om het virus te killen of te onderdrukken.

je heb in je lichaam miljoenen andere cellen die blootgesteld worden door het vaccin.

Zijn al die andere miljoenen andere cellen in je lichaam weerbaar om dat agressieve vaccin dat het virus moet killen sterk genoeg om zelf ook overeind te blijven?

Het gaat niet alleen om dat corona virus

het gaat ook om al die andere miljoenen goede virussen in je lichaam die er voor zorgen dat je systeem funcrioneert.

je heb dus goede virussen in je lichaam
en slechte virussen in je lichaam

is dat vaccin alleen werkbaar tegen het corona virus

of zal dat vaccin ook gevolgen hebben voor al je andere cellen en virussen die je lichaam beschermen tegen invloeden van buitenaf

vertel? weet jij dat ? hebben de wetenschappers dat allemaal goed onderzocht in korte termijn.

mijn conclusie is nee
ik realiseer mij dat dat NIET is hoe een vaccin werkt. een vaccin leert je eigen natuurlijke afweersysteem waar het voor moet uitkijken.

Ik snap dat je niet van een random dude op een forum aan gaat nemen om je te vertellen hoe een vaccin werkt, maar mag ik je aanraden dat is te bespreken met een medisch persoon die je vertrouwd?
bijvoorbeeld je huisarts, of een verpleger in je familie?
pi_202154879
Onderstaand het aantal meldingen van bijwerkingen tot november dit jaar.


https://www.lareb.nl/coronameldingen

Moet ik dit veel vinden? Ja

En dit is pas binnen 1 jaar nadat de vaccins op de markt zijn

wat zal de situatie over 5 jaar zijn of 10 jaar of langer?
Ajax is mijn leven!
pi_202154908
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:09 schreef fantasyboy het volgende:
Onderstaand het aantal meldingen van bijwerkingen tot november dit jaar.

[ link | afbeelding ]
https://www.lareb.nl/coronameldingen

Moet ik dit veel vinden? Ja

En dit is pas binnen 1 jaar nadat de vaccins op de markt zijn

wat zal de situatie over 5 jaar zijn of 10 jaar of langer?
heb je die link zelf wel gelezen?

er staat met koeienletters: "Belangrijk! Lees eerst deze toelichting".

Ik zal ze er voor je bijplaatsen:
Een gemelde bijwerking hoeft niet altijd door het vaccin veroorzaakt te zijn. Klachten of aandoeningen kunnen ook door een andere oorzaak na de vaccinatie zijn ontstaan.
Het aantal meldingen zegt niets over hoe vaak een bijwerking optreedt.
Onderstaande gegevens kunnen niet gebruikt worden om de bijwerkingen per vaccin te vergelijken. De verschillende coronavaccins worden in wisselende hoeveelheden en bij verschillende doelgroepen gebruikt.
De getoonde meldingen zijn afkomstig van patiënten, zorgverleners en fabrikanten van de vaccins.
Eén melding kan meerdere bijwerkingen betreffen die afzonderlijk in het overzicht getoond worden. Het aantal bijwerkingen is dus hoger dan het aantal meldingen.
Wilt u gegevens over de meldingen gebruiken in publicaties of media? Dit kan uitsluitend na overleg met Lareb. Dit in verband met de juiste interpretatie en benodigde toelichting van deze gegevens.

en bijwerkingen zijn dus relatief minder dan 0,5% ;-)
pi_202154911
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:09 schreef fantasyboy het volgende:
Onderstaand het aantal meldingen van bijwerkingen tot november dit jaar.

[ link | afbeelding ]
https://www.lareb.nl/coronameldingen

Moet ik dit veel vinden? Ja

En dit is pas binnen 1 jaar nadat de vaccins op de markt zijn

wat zal de situatie over 5 jaar zijn of 10 jaar of langer?
Ik zal het je nog sterker vertellen, alle gevaccineerden komen uiteindelijk te overlijden.
pi_202154917
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:14 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen, alle gevaccineerden komen uiteindelijk te overlijden.
OMG, HoE kAN iK DiE Z00i UIT MiJN LiJF KRIJGen?????!!!!!??????
pi_202154920
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:14 schreef Shotty het volgende:

[..]
heb je die link zelf wel gelezen?

er staat met koeienletters: "Belangrijk! Lees eerst deze toelichting".

Ik zal ze er voor je bijplaatsen:
Een gemelde bijwerking hoeft niet altijd door het vaccin veroorzaakt te zijn. Klachten of aandoeningen kunnen ook door een andere oorzaak na de vaccinatie zijn ontstaan.
Het aantal meldingen zegt niets over hoe vaak een bijwerking optreedt.
Onderstaande gegevens kunnen niet gebruikt worden om de bijwerkingen per vaccin te vergelijken. De verschillende coronavaccins worden in wisselende hoeveelheden en bij verschillende doelgroepen gebruikt.
De getoonde meldingen zijn afkomstig van patiënten, zorgverleners en fabrikanten van de vaccins.
Eén melding kan meerdere bijwerkingen betreffen die afzonderlijk in het overzicht getoond worden. Het aantal bijwerkingen is dus hoger dan het aantal meldingen.
Wilt u gegevens over de meldingen gebruiken in publicaties of media? Dit kan uitsluitend na overleg met Lareb. Dit in verband met de juiste interpretatie en benodigde toelichting van deze gegevens.

en bijwerkingen zijn dus relatief minder dan 0,5% ;-)
ga weg

dat is standaard tekst die overal neergezet wordt

het zijn meldingen van nederlandse inwoners die zichzelf gemeld hebben bij een arts of ziekenhuis na het nemen van de prik dat er zaken anders zijn dan voor ze de prik hadden
Ajax is mijn leven!
  zaterdag 13 november 2021 @ 10:17:31 #135
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202154929
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:09 schreef fantasyboy het volgende:
Onderstaand het aantal meldingen van bijwerkingen tot november dit jaar.

[ link | afbeelding ]
https://www.lareb.nl/coronameldingen

Moet ik dit veel vinden? Ja

En dit is pas binnen 1 jaar nadat de vaccins op de markt zijn

wat zal de situatie over 5 jaar zijn of 10 jaar of langer?
Het gaat om het aantal meldingen trouwens. Dat zegt verder helemaal niets over bijwerkingen dat moet dan nog verder onderzocht worden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202154930
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:16 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
ga weg

dat is standaard tekst die overal neergezet wordt

het zijn meldingen van nederlandse inwoners die zichzelf gemeld hebben bij een arts of ziekenhuis na het nemen van de prik dat er zaken anders zijn dan voor ze de prik hadden
Waarom moet ik weg? doe harde cijfers pijn?

En wederom, lees je eigen link. wederom staat je post vol onzin.
  zaterdag 13 november 2021 @ 10:19:14 #137
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202154947
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:16 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
ga weg

dat is standaard tekst die overal neergezet wordt

het zijn meldingen van nederlandse inwoners die zichzelf gemeld hebben bij een arts of ziekenhuis na het nemen van de prik dat er zaken anders zijn dan voor ze de prik hadden
Dat kan. Maar dat wil niet zeggen dat die meldingen werkelijk een gevolg zijn van het vaccin. Daar is vervolgonderzoek voor nodig.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202154948
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:17 schreef Shotty het volgende:

[..]
Waarom moet ik weg? doe harde cijfers pijn?

En wederom, lees je eigen link. wederom staat je post vol onzin.
dit zijn cijfers waarvan jij schrikt en de angst in je lijf jaagt

Ajax is mijn leven!
  zaterdag 13 november 2021 @ 10:20:00 #139
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202154961
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:19 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
dit zijn cijfers waarvan jij schrikt en de angst in je lijf jaagt

[ link | afbeelding ]
Nee waarom zou je bang moeten worden van deze meldingen? Mede omdat deze cijfers helemaal niets zeggen over de werkelijke aantal bijwerkingen. Dat valt wel erg mee tot nu toe. RIVM.

[ Bericht 7% gewijzigd door Megumi op 13-11-2021 10:25:34 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202154974
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:09 schreef fantasyboy het volgende:
Onderstaand het aantal meldingen van bijwerkingen tot november dit jaar.

[ link | afbeelding ]
https://www.lareb.nl/coronameldingen

Moet ik dit veel vinden? Ja

En dit is pas binnen 1 jaar nadat de vaccins op de markt zijn

Alle griepvaccins zijn ook maar 1 jaar op de markt en het jaar daarna is er weer een ander griepvaccin. Eng he?
  zaterdag 13 november 2021 @ 10:22:09 #141
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_202154980
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:19 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
dit zijn cijfers waarvan jij schrikt en de angst in je lijf jaagt

[ link | afbeelding ]
Heb je ook gekeken wat voor meldingen het zijn?
pi_202154995
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:19 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
dit zijn cijfers waarvan jij schrikt en de angst in je lijf jaagt

[ link | afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:14 schreef Shotty het volgende:

[..]
heb je die link zelf wel gelezen?

er staat met koeienletters: "Belangrijk! Lees eerst deze toelichting".

Ik zal ze er voor je bijplaatsen:
Een gemelde bijwerking hoeft niet altijd door het vaccin veroorzaakt te zijn. Klachten of aandoeningen kunnen ook door een andere oorzaak na de vaccinatie zijn ontstaan.
Het aantal meldingen zegt niets over hoe vaak een bijwerking optreedt.
Onderstaande gegevens kunnen niet gebruikt worden om de bijwerkingen per vaccin te vergelijken. De verschillende coronavaccins worden in wisselende hoeveelheden en bij verschillende doelgroepen gebruikt.
De getoonde meldingen zijn afkomstig van patiënten, zorgverleners en fabrikanten van de vaccins.
Eén melding kan meerdere bijwerkingen betreffen die afzonderlijk in het overzicht getoond worden. Het aantal bijwerkingen is dus hoger dan het aantal meldingen.
Wilt u gegevens over de meldingen gebruiken in publicaties of media? Dit kan uitsluitend na overleg met Lareb. Dit in verband met de juiste interpretatie en benodigde toelichting van deze gegevens.

en bijwerkingen zijn dus relatief minder dan 0,5% ;-)
zelfde argument, zelfde reactie...
pi_202155037
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:09 schreef fantasyboy het volgende:
Onderstaand het aantal meldingen van bijwerkingen tot november dit jaar.

[ link | afbeelding ]
https://www.lareb.nl/coronameldingen

Moet ik dit veel vinden? Ja

En dit is pas binnen 1 jaar nadat de vaccins op de markt zijn

wat zal de situatie over 5 jaar zijn of 10 jaar of langer?
Als je rekent met 16 miljoen gevaccineerden, en dat zijn er minder, dan heb je het over 1 op de 100 die (al dan niet vrij ernstige) bijwerkingen heeft.

Dat vind ik tamelijk fors. Zeker als je bedenkt dat het merendeel amper last heeft van de rona.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_202155065
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:20 schreef Megumi het volgende:

[..]
Nee waarom zou je bang moeten worden van deze meldingen? Mede omdat deze cijfers helemaal niets zeggen over de werkelijke aantal bijwerkingen. Dat valt wel erg mee tot nu toe. RIVM.
We hebben in ieder geval tot nu toe 188000 echte meldingen van bijwerkingen

dat is een keiharde feit

Waarom moeten mensen zich onderwerpen aan deze bijwerkingen. Laten maar voor het gemak aannemen dat 150000 lichte bijwerkingen hadden.

Dan hebben 30000 mensen zwaardere bijwerkingen.

quote:
Lareb ontving in die periode in totaal 257 meldingen van overlijden. Van de 257 meldingen waren er 213 na vaccinatie met het Pfizer/BioNTech vaccin (Comirnaty), 27 na het Moderna vaccin (Spikevax) en 13 na het AstraZeneca vaccin (Vaxzevria)
Dan hebben we 300 die dit jaar gaan overlijden door het vaccin in nederland.

Die getallen zijn mijn te hoog om het vaccin betrouwbaar en veilig te noemen
.

Er zijn zelfs medicinen in het verleden zwaar verboden met dit soort getallen.

Ja er is ieder jaar een andere griep, maar ik zie het niet gebeuren dat alle regeringen in de wereld ieder jaar miljarden willen uitgeven aan een nieuw vaccin.....
Ajax is mijn leven!
  zaterdag 13 november 2021 @ 10:32:00 #145
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_202155067
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:27 schreef vosss het volgende:

[..]
Als je rekent met 16 miljoen gevaccineerden, en dat zijn er minder, dan heb je het over 1 op de 100 die (al dan niet vrij ernstige) bijwerkingen heeft.

Dat vind ik tamelijk fors. Zeker als je bedenkt dat het merendeel amper last heeft van de rona.
De meest gemelde bijwerkingen zijn:
Vermoeidheid 82.314
Hoofdpijn 81.431
Je niet lekker voelen 80.343
Spierpijn 75.315
Rillingen 60.204
Pijn op de prikplek 51.132
Koorts 44.865
Misselijkheid 43.023
Gewrichtspijn 40.797
Zwelling op de prikplek 20.283

Tsja... De klachten gaan binnen paar dagen over. Dan beland je wel gelukkig 17x minder snel in een ziekenhuis.
pi_202155104
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:33 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
klopt omdat we geen vaccin hadden

nu hebben een vaccin en hebben we nog meer besmette mensen

conclusie het heeft niet gewerkt
Zelfs een kind van 2 weet nog betere conclusies te trekken dan dit. Jezus man.
  zaterdag 13 november 2021 @ 10:39:04 #147
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202155130
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:31 schreef fantasyboy het volgende:
Dan hebben we 300 die dit jaar gaan overlijden door het vaccin in Nederland.

Die getallen zijn mijn te hoog om het vaccin betrouwbaar en veilig te noemen
Ik heb daar een een andere mening over. Aan covid gaan veel meer mensen dood dan de 300 mensen die jij noemt. En ik zou wel een bron willen hebben voor dit getal.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 13 november 2021 @ 10:39:46 #148
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202155138
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:

Tsja... De klachten gaan binnen paar dagen over. Dan beland je wel gelukkig 17x minder snel in een ziekenhuis.
En 33x minder op de IC.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202155154
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:31 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
We hebben in ieder geval tot nu toe 188000 echte meldingen van bijwerkingen

dat is een keiharde feit

Waarom moeten mensen zich onderwerpen aan deze bijwerkingen. Laten maar voor het gemak aannemen dat 150000 lichte bijwerkingen hadden.

Dan hebben 30000 mensen zwaardere bijwerkingen.
[..]
Dan hebben we 300 die dit jaar gaan overlijden door het vaccin in nederland.

Die getallen zijn mijn te hoog om het vaccin betrouwbaar en veilig te noemen
.

Er zijn zelfs medicinen in het verleden zwaar verboden met dit soort getallen.

Ja er is ieder jaar een andere griep, maar ik zie het niet gebeuren dat alle regeringen in de wereld ieder jaar miljarden willen uitgeven aan een nieuw vaccin.....
en wederom weer leuke cijfertjes die nergens op slaan.

hier het volledige rapport:
https://www.lareb.nl/medi(...)_vaccines-update.pdf
pi_202155159
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:39 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik heb daar een een andere mening over. Aan covid gaan veel meer mensen dood dan de 300 mensen die jij noemt. En ik zou wel een bron willen hebben voor dit getal.
https://www.lareb.nl/medi(...)_vaccines-update.pdf

(Spoiler alert, het zijn er ietsje minder ;-) )
pi_202155209
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:27 schreef vosss het volgende:

[..]
Als je rekent met 16 miljoen gevaccineerden, en dat zijn er minder, dan heb je het over 1 op de 100 die (al dan niet vrij ernstige) bijwerkingen heeft.

Dat vind ik tamelijk fors. Zeker als je bedenkt dat het merendeel amper last heeft van de rona.
Ik vind het weer verwaarloosbaar en daarmee nauwelijks relevant als je kijkt naar de nuancering. Meerderhoud van de bijwerkingen zijn amper of nauwelijks ernstig te noemen of van korte duur.

Dat haalt niet weg dat het registeren van bijwerkingen natuurlijk belangrijk is, maar een dergelijk plaatje zegt eigenlijk helemaal niets. Je kan geen conclusies trekken op basis van dit soort simplistische data.
pi_202155248
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:31 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
dat is een keiharde feit
Klopt en dan pas je vervolgens zelf een (immer negatieve) conclusie toe, uiteraard wat enkel past in jouw eigen straatje en wereldbeeld. Dat is je goed recht, maar in je posts hier worden terecht veel gaten geschoten. Je beredeneringen getuigen van nogal wat tunnelvisie. Dat is niet alleen slecht t.a.v. van het voeren van een goede discussie, maar is zelfs volkomen zinloos. Blijf vooral jezelf in de voet schieten door alles in een negatief daglicht te willen stellen. Daar heb je echt alleen maar jezelf mee.
pi_202155272
Er zijn in Nederland medicijnen verboden bij getallen van 10-20 doden

we hebben het hier over bijna 300 in 1 jaar en de gezondsheidraad vind het allemaal best

Wereldwijd zal het vaccin heel veel doden opleveren, vooral omdat het buitenland niet zulke goede medische voorzieningen hebben.

Een paracetemol is voor ons simpel maar in heleboel landen in de wereld kunnen mensen dat niet krijgen of betalen zoals wij in nederland.
Ajax is mijn leven!
pi_202155301
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:45 schreef Justinn het volgende:

[..]
Ik vind het weer verwaarloosbaar en daarmee nauwelijks relevant als je kijkt naar de nuancering. Meerderhoud van de bijwerkingen zijn amper of nauwelijks ernstig te noemen of van korte duur.

Dat haalt niet weg dat het registeren van bijwerkingen natuurlijk belangrijk is, maar een dergelijk plaatje zegt eigenlijk helemaal niets. Je kan geen conclusies trekken op basis van dit soort simplistische data.
Ja, iets als “spierpijn” of “pijn op de prikplek” is zo algemeen na vaccinatie (denk dat de helft van de gevaccineerden dat wel heeft), dat 99% dat geeneens gaat melden bij het Lareb. Ik had ook een dagje spierpijn in m’n arm, maar ga daar echt geen melding van maken. :')
pi_202155321
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:54 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ja, iets als “spierpijn” of “pijn op de prikplek” is zo algemeen na vaccinatie (denk dat de helft van de gevaccineerden dat wel heeft), dat 99% dat geeneens gaat melden bij het Lareb. Ik had ook een dagje spierpijn in m’n arm, maar ga daar echt geen melding van maken. :')
Bijwerkingen worden op meer manieren dan alleen op initiatief van gevacinneerden geregistreerd.
pi_202155335
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:51 schreef fantasyboy het volgende:
Er zijn in Nederland medicijnen verboden bij getallen van 10-20 doden

we hebben het hier over bijna 300 in 1 jaar en de gezondsheidraad vind het allemaal best

Wereldwijd zal het vaccin heel veel doden opleveren, vooral omdat het buitenland niet zulke goede medische voorzieningen hebben.

Een paracetemol is voor ons simpel maar in heleboel landen in de wereld kunnen mensen dat niet krijgen of betalen zoals wij in nederland.
Rapport dus nog steeds niet gelezen?

Die mensen overlijden niet aan het vaccin zelf, maar aan de bijwerkingen. dat zijn dus mensen voor wie een simpel griepje al teveel is.

Mensen de daadwerkelijk overleiden aan de bijwerking van het vaccin hebben zoveel onderliggende problemen dat ze in landen met een slechtere gezondheidzorg al dood waren.

en hou is op met je 300. dat zijn er 42.

Het verschil tussen 10 doden op 1.000 patiënten en 42 op 12.600.000 ga ik je niet meer proberen uit te leggen.
pi_202155389
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:58 schreef Shotty het volgende:

[..]
Rapport dus nog steeds niet gelezen?

Die mensen overlijden niet aan het vaccin zelf, maar aan de bijwerkingen. dat zijn dus mensen voor wie een simpel griepje al teveel is.

Mensen de daadwerkelijk overleiden aan de bijwerking van het vaccin hebben zoveel onderliggende problemen dat ze in landen met een slechtere gezondheidzorg al dood waren.

en hou is op met je 300. dat zijn er 42.

Het verschil tussen 10 doden op 1.000 patiënten en 42 op 12.600.000 ga ik je niet meer proberen uit te leggen.
jouw verhaal vertelt mij alleen maar dat je het vaccin moet geven aan gezonde mensen zonder onderliggende klachten

maar het vaccin is juist bedoelt voor ongezonde mensen met juist veel klachten

en ja dan is het logische dat je bijwerkingen gaat krijgen en dood kan gaan,

jij snap het blijkbaar nog niet allemaal zo goed.... :) maar ik snap dat best allemaal moeilijk is
Ajax is mijn leven!
pi_202155441
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 11:04 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
jouw verhaal vertelt mij alleen maar dat je het vaccin moet geven aan gezonde mensen zonder onderliggende klachten

maar het vaccin is juist bedoelt voor ongezonde mensen met juist veel klachten

en ja dan is het logische dat je bijwerkingen gaat krijgen en dood kan gaan,

jij snap het blijkbaar nog niet allemaal zo goed.... :) maar ik snap dat best allemaal moeilijk is
Als dat daadwerkelijk is wat je uit mijn verhaal haalt, moet je het nog is lezen, want dat staat er absoluut niet.

Maar dat besef je zelf ook wel, anders probeer je het niet af te maken met je kleinerende opmerking.
pi_202155484
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 11:04 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
jouw verhaal vertelt mij alleen maar dat je het vaccin moet geven aan gezonde mensen zonder onderliggende klachten

maar het vaccin is juist bedoelt voor ongezonde mensen met juist veel klachten

en ja dan is het logische dat je bijwerkingen gaat krijgen en dood kan gaan,

jij snap het blijkbaar nog niet allemaal zo goed.... :) maar ik snap dat best allemaal moeilijk is
Wat

voor

drugs

gebruik

jij

?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_202155699
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 11:13 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wat

voor

drugs

gebruik

jij

?
Dit werkt beter tegen het virus en is gezonder dan het vaccin


+

Ajax is mijn leven!
  zaterdag 13 november 2021 @ 11:37:00 #161
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202155744
Hey TS

Hoe gaat het met je crypto
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202155898
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 11:37 schreef Scorpie het volgende:
Hey TS

Hoe gaat het met je crypto
Dat is off topic, maar zoals ik je al eerder vertelde koop Shiba Inu Coin laat het 5 jaar staan en je bent miljonair.
Ajax is mijn leven!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 13 november 2021 @ 13:01:20 #163
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202156688
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 11:33 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Dit werkt beter tegen het virus en is gezonder dan het vaccin
[ afbeelding ]

+

[ afbeelding ]
Heb je de bijsluiter gelezen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202156708
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 11:33 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Dit werkt beter tegen het virus en is gezonder dan het vaccin
[ afbeelding ]

+

[ afbeelding ]
Chocomel werkt prima tegen het virus inderdaad. je giet het over je kleding heen een paar dagen voordat je het draagt. dan houden mensen vanzelf wel afstand!

oh, en over die vitaminen: https://www.npo3.nl/brand(...)n-schade-veroorzaken
pi_202156749
Ts doet zijn naam wel eer aan.
pi_202156771
Ja idd en gewoon vol tegen de adviezen van het OMT ingaan, Hugo wil de Coronapas er volledig doordrukken.
Zelfs experts geven al aan dat dit te ver gaat en totaal niet nodig is.
  zaterdag 13 november 2021 @ 13:12:12 #167
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_202156797
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 13:09 schreef mrevil1337 het volgende:
Ja idd en gewoon vol tegen de adviezen van het OMT ingaan, Hugo wil de Coronapas er volledig doordrukken.
Zelfs experts geven al aan dat dit te ver gaat en totaal niet nodig is.
Zowel Hugo als de zelfbenoemde experts hebben het niet bij het juiste eind. De coronapas moet nog veel breder worden ingezet.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_202156957
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 13:09 schreef mrevil1337 het volgende:
Ja idd en gewoon vol tegen de adviezen van het OMT ingaan, Hugo wil de Coronapas er volledig doordrukken.
Zelfs experts geven al aan dat dit te ver gaat en totaal niet nodig is.
Doe eens leuk en plaats hier eens een bron van waaruit dit blijkt? In Duitsland zweren ze namelijk bij de 2G-maatregel.
pi_202156988
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 13:07 schreef DW457 het volgende:
Ts doet zijn naam wel eer aan.
Ik wilde exact hetzelfde typen. Wat een figuur :')
Alius aliud dicit
pi_202157000
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 13:12 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Zowel Hugo als de zelfbenoemde experts hebben het niet bij het juiste eind. De coronapas moet nog veel breder worden ingezet.
Nee dit is benodigd om straks het sociaal kredietsysteem er makkelijker door te drukken, het kabinet wil juist dat de besmettingen oplopen zodat wetten er makkelijker doorheen gedrukt kunnen worden.

Ik zou vooral oogkleppen ophouden, er zijn genoeg andere maatregelen mogelijk om niet artikel 11 van de grondwet in gevaar te laten komen.
pi_202157015
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 13:27 schreef DW457 het volgende:

[..]
Doe eens leuk en plaats hier eens een bron van waaruit dit blijkt? In Duitsland zweren ze namelijk bij de 2G-maatregel.
Nee ook in Duitsland werkt de 2G regel niet want ook daar lopen de besmettingen op.
Duitsland kleurt ook steeds roder op de kaart.

Ik zou vooral oogkleppen ophouden.
pi_202157042
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 21:14 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
Welk stukje aan dat de vaccines werken en een groot deel van de mensen uit het ziekenhuis houden begrijp je niet?
En wie zegt dat dat door vaccins komt en niet omdat het virus minder sterk is?
pi_202157064
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 13:31 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]
Nee ook in Duitsland werkt de 2G regel niet want ook daar lopen de besmettingen op.
Duitsland kleurt ook steeds roder op de kaart.

Ik zou vooral oogkleppen ophouden.
Omdat regeringen constant blijven wijzen op ongevaccineerden denken gevaccineerden dat hen 0,0 te verwijten valt en is de naleving van de regels vrijwel onbestaand door die groep.

En dus groei het maar door.
  zaterdag 13 november 2021 @ 14:00:11 #174
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_202157327
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:51 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
luister mondkap

REALISEER je.

je heb je laten inspuiten tegen een agressief sterk virus als corona. Het mediijn zou zogenaam agressief zich kunnen verzetten tegen dat virus. Het moet dat virus killen.

oke laten we er vanuit gaan dat het vaccin in staat zou zijn om het virus te killen of te onderdrukken.

je heb in je lichaam miljoenen andere cellen die blootgesteld worden door het vaccin.

Zijn al die andere miljoenen andere cellen in je lichaam weerbaar om dat agressieve vaccin dat het virus moet killen sterk genoeg om zelf ook overeind te blijven?

Het gaat niet alleen om dat corona virus

het gaat ook om al die andere miljoenen goede virussen in je lichaam die er voor zorgen dat je systeem funcrioneert.

je heb dus goede virussen in je lichaam
en slechte virussen in je lichaam

is dat vaccin alleen werkbaar tegen het corona virus

of zal dat vaccin ook gevolgen hebben voor al je andere cellen en virussen die je lichaam beschermen tegen invloeden van buitenaf

vertel? weet jij dat ? hebben de wetenschappers dat allemaal goed onderzocht in korte termijn.

mijn conclusie is nee
Een wiskundige was je al niet, een bioloog al helemaal niet - zo blijkt.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zaterdag 13 november 2021 @ 14:06:25 #175
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_202157381
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 21:05 schreef fantasyboy het volgende:
Hij wil de kleine groep Nederlanders de schuld geven die niet de prik nemen omdat al zijn voorspellingen niet uitkomen die hij zeven maanden geleden zat te voorspellen dat Nederland in juli klaar was met corona

Hij heeft gefaald

Hij vertelt zoveel onzin om de ongevaccineerde de schuld te blijven geven

Hij moet opstappen :(
Zijn dat feiten TS, of is dit hooguit uw mening?

Scjvb
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  zaterdag 13 november 2021 @ 14:09:50 #176
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_202157400
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 21:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Tot dat je vaccinatie is verlopen :W
DAt denk ik ook, straks moet eiedereen een nieuwe Vaccin halen en dan is de oude verlopen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 november 2021 @ 14:21:18 #177
862 Arcee
Look closer
pi_202157525
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 21:34 schreef fantasyboy het volgende:
Als 40% van de mensen nog steeds in het ziekenhuis belanden ondanks dat ze gevaccineerd zijn
pi_202157953
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 13:07 schreef DW457 het volgende:
Ts doet zijn naam wel eer aan.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 14:00 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Een wiskundige was je al niet, een bioloog al helemaal niet - zo blijkt.
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 november 2021 14:06 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Zijn dat feiten TS, of is dit hooguit uw mening?

Scjvb
Wat is jullie probleem vraag ik me af

Jullie zijn koeien die de overheid gewoon geloven en je vol laten spuiten met allerlei troep waarvan iedereen dat het gewoon niet werkt

Ze beginnen zelf al toe te geven dat het vaccin niet voldoende is

als het vaccin voldoende zou zijn had je geen booster prik nodig

waarom moet je eerste een prik nemen en daarna een boosterprik

waarom geven ze mensen die nog niet gevaccineerd zijn gelijk al een boosterprik

hebben jullie je dat al afgevraagd?

Ze laten je helemaal volspuiten

Je moet je afvragen waarom mensen zich niet laten vaccineren

- nu er steeds meer mensen die zich hebben laten vaccineren toch ziek worden, vragen niet gevaccineerden zich af wat het nut dan wel is

- bijwerkingen, daar vertelt hugo helemaal niets over. En er toch zijn er heel veel verhalen van bijwerkingen in nederland en wereldwijd. Hugo wil dit verhaal onder het tapijt houden

- er zijn gewoon mensen in nederland en in de wereld die nooit ziek zullen worden van het virus. Hugo zegt iedere keer dat iedereen een keer ziek gaat worden. hahah ik vraag me af deze man...die is echt de weg kwijt.

- heel afrika heeft toch niet eens corona. Dat is het werelddeel waar ze het vaccin niet kunnen betalen. Het is daar relatief nog hetzelfde als europa zonder vaccin

- stel dat nederland 100 procent gevaccineerd is dan is het nog afhankelijk hoe de rest van de wereld gevaccineerd is.

- mensen die het gewoon niet in het vaccin geloven en de werking.

- over 5 jaar hebben ze een totaal nieuwe medicijn uitgevonden tegen het virus die misschien wel werkt. Dan zal blijken dat het huidige vaccin gewoon snel gemaakte troep was van multinationals die biljarden hebben verdiend,
Ajax is mijn leven!
  zaterdag 13 november 2021 @ 15:22:58 #179
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_202158143
Deze toestand is en blijft natuurlijk frustrerend voor velen, dat is begrijpelijk, maar het lijkt mij evident dat vaccinweigeraars ten onrechte Hugo de Jonge en co de schuld hiervan geven. :W
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_202158736
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 15:07 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
[..]
[..]
Wat is jullie probleem vraag ik me af

Geen probleem hier. Jij daarentegen lijkt vol te zitten met problemen en frustraties.
quote:
Jullie zijn koeien die de overheid gewoon geloven en je vol laten spuiten met allerlei troep waarvan iedereen dat het gewoon niet werkt

Typische wappie-reactie: "jullie zijn schapen, jullie zijn koeien", wat is dat toch met die dierenfetish?

Daarbij is wetenschappelijk aangetoond dat het wél werkt. En ja, gevaccineerden worden ook ziek, zeker, maar over het algemeen genomen veel minder erg ziek. Daarnaast is de kans aanzienlijk kleiner dat een gevaccineerde in het ziekenhuis belandt en nog veel kleiner dat ze op de IC terecht komen. Ongevaccineerden daarentegen...
quote:
Ze beginnen zelf al toe te geven dat het vaccin niet voldoende is

als het vaccin voldoende zou zijn had je geen booster prik nodig

waarom moet je eerste een prik nemen en daarna een boosterprik
Heel veel vaccins werken op deze manier. Neem t vaccin tegen hepatitis bijvoorbeeld. Of een nog veel bekender voorbeeld, tetanus (elke 10 jaar n booster). Helemaal niet zo vreemd.
quote:
waarom geven ze mensen die nog niet gevaccineerd zijn gelijk al een boosterprik

Hieruit blijkt maar dat je niet weet hoe vaccins werken. Dat is prima, maar ga dan niet lopen roepen dat je het allemaal wél weet en iedereen die wat anders zegt 'volgzame koeien' zijn
quote:
hebben jullie je dat al afgevraagd?

Ze laten je helemaal volspuiten

Je moet je afvragen waarom mensen zich niet laten vaccineren
Tsja, daar heeft iedereen zo zijn eigen redenen voor. Maar als je bang bent voor de onbekende lange termijn effecten: van corona is ook niet duidelijk wat de lange termijn effecten zijn
quote:
- nu er steeds meer mensen die zich hebben laten vaccineren toch ziek worden, vragen niet gevaccineerden zich af wat het nut dan wel is
Nee hoor, ik niet in ieder geval. Dus misschien handig om het niet te generaliseren.
quote:
- bijwerkingen, daar vertelt hugo helemaal niets over. En er toch zijn er heel veel verhalen van bijwerkingen in nederland en wereldwijd. Hugo wil dit verhaal onder het tapijt houden
Er zijn nog veel meer nare en onbekende bijwerkingen van het coronavirus waar je mee te maken krijgt als je t oploopt zonder gevaccineerd te zijn. Ook leuk? Gehecht aan je smaak en geur?
quote:
- er zijn gewoon mensen in nederland en in de wereld die nooit ziek zullen worden van het virus. Hugo zegt iedere keer dat iedereen een keer ziek gaat worden. hahah ik vraag me af deze man...die is echt de weg kwijt.
Er zijn nog veel neer mensen die niet ziek zijn geworden van het vaccin! Breaking!!!
quote:
- heel afrika heeft toch niet eens corona. Dat is het werelddeel waar ze het vaccin niet kunnen betalen. Het is daar relatief nog hetzelfde als europa zonder vaccin
Ik denk eerder dat de registraties daar meer te wensen overlaat. Daarbij zijn er nog zoveel meer factoren die meespelen. Je kan niet alles zomaar met elkaar vergelijken.
quote:
- stel dat nederland 100 procent gevaccineerd is dan is het nog afhankelijk hoe de rest van de wereld gevaccineerd is.
Zeker waar. Wereldwijd gaat t best aardig met de vaccinatiegraad. Daarnaast, als er een keer een buitenlander ziek wordt is dat niet zo erg als de zorg hier ontlast is door de hoge vaccinatiegraad. Daar draait t om, de zorg ontlasten.
quote:
- mensen die het gewoon niet in het vaccin geloven en de werking.

- over 5 jaar hebben ze een totaal nieuwe medicijn uitgevonden tegen het virus die misschien wel werkt. Dan zal blijken dat het huidige vaccin gewoon snel gemaakte troep was van multinationals die biljarden hebben verdiend,
Laten we het hopen. Tot die tijd moeten we t met die vaccins doen. En ja, farmaceuten verdienen hier goed aan, dat is hoe kapitalisme werkt. Dat is met andere ziektes niet anders. Is dat ok? Tsja, dat is weer een heel andere discussie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2021 16:19:28 ]
pi_202158833
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 21:05 schreef fantasyboy het volgende:
Hij wil de kleine groep Nederlanders de schuld geven die niet de prik nemen omdat al zijn voorspellingen niet uitkomen die hij zeven maanden geleden zat te voorspellen dat Nederland in juli klaar was met corona

Hij heeft gefaald

Hij vertelt zoveel onzin om de ongevaccineerde de schuld te blijven geven

Hij moet opstappen :(
Neem dat fucking vaccin… klootzakken die het verpesten voor de rest. Egoïstische jankerds die bang zijn voor een prikje. Echt. Weg met jullie.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_202158902
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 15:07 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
[..]
[..]
Wat is jullie probleem vraag ik me af

Jullie zijn koeien die de overheid gewoon geloven en je vol laten spuiten met allerlei troep waarvan iedereen dat het gewoon niet werkt

Ze beginnen zelf al toe te geven dat het vaccin niet voldoende is

als het vaccin voldoende zou zijn had je geen booster prik nodig

waarom moet je eerste een prik nemen en daarna een boosterprik

waarom geven ze mensen die nog niet gevaccineerd zijn gelijk al een boosterprik

hebben jullie je dat al afgevraagd?

Ze laten je helemaal volspuiten

Je moet je afvragen waarom mensen zich niet laten vaccineren

- nu er steeds meer mensen die zich hebben laten vaccineren toch ziek worden, vragen niet gevaccineerden zich af wat het nut dan wel is

- bijwerkingen, daar vertelt hugo helemaal niets over. En er toch zijn er heel veel verhalen van bijwerkingen in nederland en wereldwijd. Hugo wil dit verhaal onder het tapijt houden

- er zijn gewoon mensen in nederland en in de wereld die nooit ziek zullen worden van het virus. Hugo zegt iedere keer dat iedereen een keer ziek gaat worden. hahah ik vraag me af deze man...die is echt de weg kwijt.

- heel afrika heeft toch niet eens corona. Dat is het werelddeel waar ze het vaccin niet kunnen betalen. Het is daar relatief nog hetzelfde als europa zonder vaccin

- stel dat nederland 100 procent gevaccineerd is dan is het nog afhankelijk hoe de rest van de wereld gevaccineerd is.

- mensen die het gewoon niet in het vaccin geloven en de werking.

- over 5 jaar hebben ze een totaal nieuwe medicijn uitgevonden tegen het virus die misschien wel werkt. Dan zal blijken dat het huidige vaccin gewoon snel gemaakte troep was van multinationals die biljarden hebben verdiend,
Als je met mensen in discussie wil, moet je ze geen koeien noemen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_202158954
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 november 2021 16:29 schreef OllieA het volgende:

[..]
Als je met mensen in discussie wil, moet je ze geen koeien noemen.
:D Ik wil anders best wel boe! roepen hoor. Boe TS! BOE!!!
pi_202158995
Jaap van Dissel lijkt mij toch beter geschikt als minister van volksgezondheid met zijn medische achtergrond. Hij heeft ook een vaderlijke uitstraling. Dat is een plus voor die post.
pi_202159029
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 november 2021 15:22 schreef Scjvb het volgende:
Deze toestand is en blijft natuurlijk frustrerend voor velen, dat is begrijpelijk, maar het lijkt mij evident dat vaccinweigeraars ten onrechte Hugo de Jonge en co de schuld hiervan geven. :W
Het vaccin nemen is geen vrije keuze?
pi_202159038
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 00:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wie ben jij opeens?
Trolletje? Komt hier nooit.
Wie ik ben gaat jou niks aan. Ik zit al sinds 2003 op Fok. Nu jij weer.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_202159055
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 16:40 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Wie ik ben gaat jou niks aan. Ik zit al sinds 2003 op Fok. Nu jij weer.
Sinds 2003 op FOK! zitten :')
pi_202159064
Wat is dit voor een flapperige wappietopictitel. Ziet de TS er uit alsof hij uit Wappelonië komt ofzo.

Je bent als ongevaccineerde er bewust van dat je een keuze hebt gemaakt. Niet miepen als je door je eigen keuze niet meer naar de McDonalds kunt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 13 november 2021 @ 16:42:52 #189
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_202159067
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 16:39 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Het vaccin nemen is geen vrije keuze?
Oh, jawel hoor! ;)
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_202159174
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:55 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Ik weet niet welke drugs jij gebruikt, maar het is sterk spul.
Vrijwel alle wappies gebruiken drugs. Dat verklaart hun slechte gebit })
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_202159184
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 16:41 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Sinds 2003 op FOK! zitten :')
Dat is inderdaad triest. :@ Geef ik eerlijk toe.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_202159202
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 16:50 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Vrijwel alle wappies gebruiken drugs. Dat verklaart hun slechte gebit })
even een voorbeeld :)

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202159250
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 16:52 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
even een voorbeeld :)

[ afbeelding ]
Hamster Marion O+
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_202159256
Ohja TS en andere ongefatsoeneerde ongevaccineerden...... BEDANKT HE, voor de lockdown.
nu gaat het F1 kijken in de Ziggo dome niet meer door en krijg ik het geld weer teruggestort. Geluk bij een ongeluk.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202159276
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 16:55 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Hamster Marion O+
ookwel Zakhamster of SOA-meisje. ze stond een keer te tippelen buiten bij een politiebureau en stopte meteen een potentiele klant _O-
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202159622
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 16:16 schreef DW457 het volgende:

[..]
Geen probleem hier. Jij daarentegen lijkt vol te zitten met problemen en frustraties.
[..]
Typische wappie-reactie: "jullie zijn schapen, jullie zijn koeien", wat is dat toch met die dierenfetish?

Daarbij is wetenschappelijk aangetoond dat het wél werkt. En ja, gevaccineerden worden ook ziek, zeker, maar over het algemeen genomen veel minder erg ziek. Daarnaast is de kans aanzienlijk kleiner dat een gevaccineerde in het ziekenhuis belandt en nog veel kleiner dat ze op de IC terecht komen. Ongevaccineerden daarentegen...
[..]
Heel veel vaccins werken op deze manier. Neem t vaccin tegen hepatitis bijvoorbeeld. Of een nog veel bekender voorbeeld, tetanus (elke 10 jaar n booster). Helemaal niet zo vreemd.
[..]
Hieruit blijkt maar dat je niet weet hoe vaccins werken. Dat is prima, maar ga dan niet lopen roepen dat je het allemaal wél weet en iedereen die wat anders zegt 'volgzame koeien' zijn
[..]
Tsja, daar heeft iedereen zo zijn eigen redenen voor. Maar als je bang bent voor de onbekende lange termijn effecten: van corona is ook niet duidelijk wat de lange termijn effecten zijn
[..]
Nee hoor, ik niet in ieder geval. Dus misschien handig om het niet te generaliseren.
[..]
Er zijn nog veel meer nare en onbekende bijwerkingen van het coronavirus waar je mee te maken krijgt als je t oploopt zonder gevaccineerd te zijn. Ook leuk? Gehecht aan je smaak en geur?
[..]
Er zijn nog veel neer mensen die niet ziek zijn geworden van het vaccin! Breaking!!!
[..]
Ik denk eerder dat de registraties daar meer te wensen overlaat. Daarbij zijn er nog zoveel meer factoren die meespelen. Je kan niet alles zomaar met elkaar vergelijken.
[..]
Zeker waar. Wereldwijd gaat t best aardig met de vaccinatiegraad. Daarnaast, als er een keer een buitenlander ziek wordt is dat niet zo erg als de zorg hier ontlast is door de hoge vaccinatiegraad. Daar draait t om, de zorg ontlasten.
[..]
Laten we het hopen. Tot die tijd moeten we t met die vaccins doen. En ja, farmaceuten verdienen hier goed aan, dat is hoe kapitalisme werkt. Dat is met andere ziektes niet anders. Is dat ok? Tsja, dat is weer een heel andere discussie.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 16:23 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Neem dat fucking vaccin… klootzakken die het verpesten voor de rest. Egoïstische jankerds die bang zijn voor een prikje. Echt. Weg met jullie.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 16:33 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
:D Ik wil anders best wel boe! roepen hoor. Boe TS! BOE!!!
Ik snap dat jullie boos en gefrustreerd zijn.

Jullie hebben die brief van Hugo gehad om je te melden bij de poorten van een vaccinatiecentrum

Jullie stonden daar in die rij

die rij was lang

tijdens die tocht naar die uiteindelijke prik vroegen jullie je heel lang af moet ik het doen of moet ik het niet doen

moet ik uit deze rij stappen.....

daar zit iedereen mee die daar in die rij staat

jullie hebben in die rij gestaan en konden niet meer terug

en nu zijn jullie heel erg boos

boos op de ongevaccineerden die de prik niet willen hebben

jullie zitten er mee in je maag

want jullie vinden: wij hebben die prik genomen en als wij die prik genomen hebben dan moet de rest godverdomme ook die prik nemen

als wij dood gaan door die prik dan moet godverdomme iedereen dood door die prik

het is 1 voor allen en allen voor 1

ik help jullie uit jullie droom

we zitten hier niet in een asterix en obelix verhaaltje

waarom zouden mensen die nu kerngezond zijn een prik moeten nemen en bijwerkingen moeten riskeren waardoor ze ineens niet meer gezond zijn op allerlei manieren

dat is de reden dat die groep die nu overblijft die prik niet gaat nemen

zij voelen zich op dit moment goed en willen dat niet riskeren voor een prik die alles kan veranderen in hun leven

het risico is voor hun te groot.

Het is nu dus een psychologische spel tussen de 2 kampen

kamp gevaccineerden vind omdat zijn gevaccineerd zijn de rest het ook maar moet doen

nee zo werkt deze wereld niet

Iedereen heeft een eigen keuze
Ajax is mijn leven!
  zaterdag 13 november 2021 @ 17:33:56 #197
497997 Strijder_
Waar ligt jouw grens?
pi_202159673
Dan moet je die zelfde regel in stellen voor mensen met obesitas, rokers, drinkers. Maar ook als je een auto ongeluk krijgt jij kiest er voor om in te stappen je kunt er ook voor kiezen om te gaan lopen. Als je van de trap af valt heb je er zelf voor gekozen om die trap te nemen je kunt er ook voor kiezen om op je bank te slapen. Als je een ongeluk krijgt met koken ja pech je had er ook voor kunnen kiezen om geen mes te gebruiken. Je hebt altijd een keuze mensen.. niks is verplicht alles vrijwillig want we wonen in een vrij land en hebben het recht om over ons eigenlichaam te beslissen. Steek vooral je kop in het zand en gedraag je lekker als struisvogels. Maar dit klopt echt niet.. En dat weten we allemaal.. code zwart voor 300 ic bedden 300 mensen op 17 miljoen mensen ????????????? Open je ogen 🤷♀ ooooo ik hoor je denken dit is niet in Nederland….. ja je hebt gelijk.. :nog niet 😉 die QR code waar de wappies die complot gekkies het over hadden 2 jaar geleden was ook niet hier.. waren complot theorieën toch? Daar zitten we nu midden in en iedereen geloofd nu dat 13 Procent van onze bevolking de zelfde problemen veroorzaakt als de 100% van vorig jaar.. wie zijn hier nu de gekkies..
  zaterdag 13 november 2021 @ 17:36:20 #198
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202159719
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 17:33 schreef Strijder_ het volgende:
Dan moet je die zelfde regel in stellen voor mensen met obesitas, rokers, drinkers. Maar ook als je een auto ongeluk krijgt jij kiest er voor om in te stappen je kunt er ook voor kiezen om te gaan lopen. Als je van de trap af valt heb je er zelf voor gekozen om die trap te nemen je kunt er ook voor kiezen om op je bank te slapen. Als je een ongeluk krijgt met koken ja pech je had er ook voor kunnen kiezen om geen mes te gebruiken. Je hebt altijd een keuze mensen.. niks is verplicht alles vrijwillig want we wonen in een vrij land en hebben het recht om over ons eigenlichaam te beslissen. Steek vooral je kop in het zand en gedraag je lekker als struisvogels. Maar dit klopt echt niet.. En dat weten we allemaal.. code zwart voor 300 ic bedden 300 mensen op 17 miljoen mensen ????????????? Open je ogen 🤷♀ ooooo ik hoor je denken dit is niet in Nederland….. ja je hebt gelijk.. :nog niet 😉 die QR code waar de wappies die complot gekkies het over hadden 2 jaar geleden was ook niet hier.. waren complot theorieën toch? Daar zitten we nu midden in en iedereen geloofd nu dat 13 Procent van onze bevolking de zelfde problemen veroorzaakt als de 100% van vorig jaar.. wie zijn hier nu de gekkies..
Nee dat moet helemaal niet. Je kunt naar anderen blijven wijzen tot je een ons weegt. Uiteindelijk gaat je kinderachtige gedrag gewoon tot kinderachtige maatregelen leiden.
pi_202159730
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 17:29 schreef fantasyboy het volgende:

Iedereen heeft een eigen keuze
Waarom zit jij met je gebrabbel hier dingen te beweren die op mij van toepassing zouden moeten zijn? Je zit er naast en je bent de weg kwijt, dat zou best je eigen keuze kunnen zijn en dat vind ik prima hoor. Ik wil trouwens nog steeds even weten wie in godsnaam Hugo de Jong is want ik ken hem niet en jij kent hem blijkbaar heel erg goed.
pi_202159987
Ik denk dat het voor veel wappies abracadabra is hoe een vaccin werkt.

Deze is vrij duidelijk:

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')