abonnement Unibet Coolblue
pi_202142358
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 12 november 2021 @ 15:12:51 #2
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202142499
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 14:51 schreef Blues het volgende:
Huh er bestaan antivaxx vlaggen :X :o

[ twitter ]
Aan dat soort sneue figuren danken we de nieuwe lockdown
  vrijdag 12 november 2021 @ 15:14:36 #3
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202142531
Dan valt de Nederlandse vlag op zijn kop nog mee hier in de straat _O-
pi_202142543
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Aan dat soort sneue figuren danken we de nieuwe lockdown
Dat betwijfel ik. Het zal de situatie niet bevorderen maar ik denk dat we met zijn allen toch iets teveel los zijn gegaan :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202142727
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:00 schreef fietsie het volgende:
@:Sarabi hoe is het met de pallet-verwondingen? Minder ingrijpend als destijds de gestoomde-hand?
Mijn been begint mooie kleurtjes te krijgen :) maar dat overleven we wel
  vrijdag 12 november 2021 @ 15:26:42 #6
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202142732
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Dat betwijfel ik. Het zal de situatie niet bevorderen maar ik denk dat we met zijn allen toch iets teveel los zijn gegaan :)
Kijk naar Portugal, vrijwel iedereen gevaccineerd en bijna geen besmettingen. Dat hele zachte beleid is gewoon ruk
pi_202142772
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Of er een lunch van maken als het kan.
Het is op een vrijdag dus dat zou voor mijn tafelgenoten niet goed uitkomen.
Maar ik zie dat ik een gemiste oproep heb van ze, dus we komen er zo achter.
  vrijdag 12 november 2021 @ 15:31:29 #8
63722 z80
I fink you freaky
pi_202142823
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Kijk naar Portugal, vrijwel iedereen gevaccineerd en bijna geen besmettingen. Dat hele zachte beleid is gewoon ruk
Kijk naar boven. Denemarken, zeer hoog inentingsniveau. Zit nu op indexwaarde 296.
Portugal komt van 884 een jaar geleden. Zit nu op 82.5 en is ook weer aan het stijgen.
Hier in een mooi overzichtje.
https://www.corona-in-zahlen.de/weltweit/
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202142895
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Dat betwijfel ik. Het zal de situatie niet bevorderen maar ik denk dat we met zijn allen toch iets teveel los zijn gegaan :)
"We" en "met zijn allen" ja? Daar wringt 'm wat mij betreft toch echt de schoen; er is een grote groep die teveel niet te verantwoorden vrijheden heeft genomen brullend dat het hun "recht" is, dat ze zijn "opgesloten" en meer van die larie.

quote:
,,Mensen willen gewoon nog even snel uit eten."

Heerlijk.nl laat weten dat vrijdagen, samen met zaterdagen, altijd de drukste dagen zijn. Toch zijn er voor de avond van de coronapersconferentie opvallend meer reserveringen dan op een normale vrijdag, namelijk 20 tot 25 procent meer.
Dit ook: als je weet dat er maatregelen komen, dan ga je dus toch al bij voorbaat niet. Nee hoor, "het mag nu nog, dus ik ga even mijn portie recht claimen".... en dan draag je dus weer bij aan extra verspreiding..

[ Bericht 13% gewijzigd door fietsie op 12-11-2021 15:42:50 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 12 november 2021 @ 15:37:47 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202142899
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Mijn been begint mooie kleurtjes te krijgen :) maar dat overleven we wel
Kleurtjes is niets mis mee
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202143015
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:37 schreef fietsie het volgende:

[..]
Kleurtjes is niets mis mee
Scheenbeen heeft niet mijn voorkeur :D

Nou restaurant gaat 3 weken dicht -O- jammer.
  vrijdag 12 november 2021 @ 15:51:47 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202143093
Mijn genealogie generd heeft wel iets leuks opgeleverd; een echte expert op het vlak gaat mn zelfgeproduceerde stamboom nalopen en controleren, omdat er wel erg veel bijzonderheden opduiken :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 12 november 2021 @ 15:54:19 #13
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202143140
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:37 schreef fietsie het volgende:

[..]
"We" en "met zijn allen" ja? Daar wringt 'm wat mij betreft toch echt de schoen; er is een grote groep die teveel niet te verantwoorden vrijheden heeft genomen brullend dat het hun "recht" is, dat ze zijn "opgesloten" en meer van die larie.
[..]
Dit ook: als je weet dat er maatregelen komen, dan ga je dus toch al bij voorbaat niet. Nee hoor, "het mag nu nog, dus ik ga even mijn portie recht claimen".... en dan draag je dus weer bij aan extra verspreiding..

En toch zou ik het wel doen als ik kon. De meeste mensen houden zich netjes aan wat mag en kan. Het is gewoon moeilijk met corona.
Ik was naar een festival met qr codes, dat mocht gewoon en was leuk. En nu wel corona, dat blijft gewoon terugkomen. Iedere keer als je het los laat weer.
  vrijdag 12 november 2021 @ 16:16:31 #14
63722 z80
I fink you freaky
pi_202143543
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:37 schreef fietsie het volgende:

[..]
"We" en "met zijn allen" ja? Daar wringt 'm wat mij betreft toch echt de schoen; er is een grote groep die teveel niet te verantwoorden vrijheden heeft genomen brullend dat het hun "recht" is, dat ze zijn "opgesloten" en meer van die larie.
[..]
Dit ook: als je weet dat er maatregelen komen, dan ga je dus toch al bij voorbaat niet. Nee hoor, "het mag nu nog, dus ik ga even mijn portie recht claimen".... en dan draag je dus weer bij aan extra verspreiding..

Haal de balk eens uit je oog.
Het advies is nog steeds enkel reizen indien noodzakelijk. Je partner is er een paar dagen tussenuit. Met iemand uit een ander gezin/bubbel. Zeker hoogstnoodzakelijk?

Deze piek had de zorg, omt, en de regering nooit kunnen zien aankomen.
En er was ook geen geld en tijd om het huidige personeel een goed salaris en arbeidsvoorwaarden te bieden.
Geen tijd om met die zelfde goede arbeidsvoorwaarden nieuw personeel aan te trekken en het huidige personeel bijscholing te geven. Of in ieder geval binnen te houden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 12 november 2021 @ 16:25:10 #15
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202143692
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:16 schreef z80 het volgende:

[..]
Haal de balk eens uit je oog.
Het advies is nog steeds enkel reizen indien noodzakelijk. Je partner is er een paar dagen tussenuit. Met iemand uit een ander gezin/bubbel. Zeker hoogstnoodzakelijk?

Deze piek had de zorg, omt, en de regering nooit kunnen zien aankomen.
En er was ook geen geld en tijd om het huidige personeel een goed salaris en arbeidsvoorwaarden te bieden.
Geen tijd om met die zelfde goede arbeidsvoorwaarden nieuw personeel aan te trekken en het huidige personeel bijscholing te geven. Of in ieder geval binnen te houden.
Het reizen van mijn eega is ook in mijn ogen ongewenst, maar moest en zou.

Waar ik tegen ageer is dat grote groepen het uiterste maximale opzoeken van wat er allemaal precies wel net kan, terwijl dat helemaal nergens voor nodig is; steeds maar maximaliseren tegen de stroom in, in plaats van even extra restrictief zijn, en dat gedurende enige tijd blijven.

En voor wat betreft de zorg; er wordt al 15 jaar expliciet gewaarschuwd dat de zorg de vergrijzing niet aan kan, en niet aan gaat kunnen. En dat moment is nu iets naar voren getrokken, maar tegen die vergrijzing zijn ook nog nooit maatregelen genomen.

Zo lang de maatschappij meer waarde blijft toekennen aan accountants en bankcaire middenmoot met al hun financiële voorzieningen, cadeautjes en voordeeltjes dan aan mensen die echt (vies) kennis en vaardighedenwerk met hun handen doen, verandert er aan de basis van de zorg, de verpleegkundigen, echt niets.

[ Bericht 17% gewijzigd door fietsie op 12-11-2021 16:33:47 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 12 november 2021 @ 16:30:46 #16
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202143769
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:31 schreef z80 het volgende:

[..]
Kijk naar boven. Denemarken, zeer hoog inentingsniveau. Zit nu op indexwaarde 296.
Portugal komt van 884 een jaar geleden. Zit nu op 82.5 en is ook weer aan het stijgen.
Hier in een mooi overzichtje.
https://www.corona-in-zahlen.de/weltweit/
Mmm
Das K met een grote K
Deze site is ook goed BTW
pi_202144013
2.9% van de gevallen waarvan de besmettingsbron bekend is werd in de horeca opgelopen (zie RIVM rapport van 9 november), dus ik geloof echt niet dat het vanavond nog snel uit eten gaan in substantiële mate bijdraagt aan verdere verspreiding. Ik vind daarom het beperken van de openingstijden van de horeca behoorlijke symboolpolitiek, maargoed. Het lastige is natuurlijk dat een deel van de mensen niet mee wil werken aan het bron en contact onderzoek, en je dus niet precies weet hoe de cijfers 'echt' liggen, maar op basis van die cijfers is er wat mij betreft geen enkele duidelijke onderbouwing voor deze beslissing.

Het raakt me zelf overigens nauwelijks, behalve dat hockey TD dat zondag zou zijn of niet door gaat of tot 19 ipv 23u duurt, verder ging ik toch al niet naar horeca, dus niet dat ik het alleen daarom onzin vind oid.
pi_202144124
T is inderdaad jammer dat de horeca het weer moet ontgelden. Al zou het maar tot 22 uur zijn, en nee ik ga ook niet of nauwelijks.
Wel fijn voor de mensen die in theaters werken dat ze die (zoals het lijkt) open laten. Daar komt niet of nauwelijks een besmetting vandaan.
Net 1,5 uur mijn UWV competentie test doorgenomen. Best grappig en ook best reeel. Weet waar ik moet/kan gaan zoeken en vanuit UWV weten ze dat nu ook. Mocht ik echt willen zou ik ook makkelijk vrijwilligers werk kunnen gaan doen. Zij kwam er mee en dat komt ook in het gespreksverslag.

En nav de discussie eerder, dit vond ik wel een aardige cartoon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 12 november 2021 @ 17:02:25 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202144195
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:47 schreef vlindertje89 het volgende:
2.9% van de gevallen waarvan de besmettingsbron bekend is werd in de horeca opgelopen (zie RIVM rapport van 9 november), dus ik geloof echt niet dat het vanavond nog snel uit eten gaan in substantiële mate bijdraagt aan verdere verspreiding. Ik vind daarom het beperken van de openingstijden van de horeca behoorlijke symboolpolitiek, maargoed. Het lastige is natuurlijk dat een deel van de mensen niet mee wil werken aan het bron en contact onderzoek, en je dus niet precies weet hoe de cijfers 'echt' liggen, maar op basis van die cijfers is er wat mij betreft geen enkele duidelijke onderbouwing voor deze beslissing.

Het raakt me zelf overigens nauwelijks, behalve dat hockey TD dat zondag zou zijn of niet door gaat of tot 19 ipv 23u duurt, verder ging ik toch al niet naar horeca, dus niet dat ik het alleen daarom onzin vind oid.
Moet wel zeggen dat het bron en contact onderzoek wel heel wankele basis is voor deze cijfers.
Mij vroeg hij: waar denk je dat je het hebt opgelopen?
Dus ik zeg: ik denk festival.
Verder geen vragen waar ik geweest ben ofzo.
En de naam van het festival hoefde ook niet.
Had wel meer verwacht.
pi_202144242
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:37 schreef fietsie het volgende:

[..]
"We" en "met zijn allen" ja? Daar wringt 'm wat mij betreft toch echt de schoen; er is een grote groep die teveel niet te verantwoorden vrijheden heeft genomen brullend dat het hun "recht" is, dat ze zijn "opgesloten" en meer van die larie.
[..]
Dit ook: als je weet dat er maatregelen komen, dan ga je dus toch al bij voorbaat niet. Nee hoor, "het mag nu nog, dus ik ga even mijn portie recht claimen".... en dan draag je dus weer bij aan extra verspreiding..

Iedereen: bahahaha maatregelen pas vanaf dan en dan want nu zijn we niet besmettelijk whoeehaahahaahilaaaaariteit
Also iedereen: doet het ding dan ook tot de allerlaatste minuut (and beyond)

:')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202144675
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Iedereen: bahahaha maatregelen pas vanaf dan en dan want nu zijn we niet besmettelijk whoeehaahahaahilaaaaariteit
Also iedereen: doet het ding dan ook tot de allerlaatste minuut (and beyond)

:')
Nog ff neuken dan?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202144930
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nog ff neuken dan?
Dat kan altijd he? Zolang je er maar geen orgie van maakt met meer dan 6 personen :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202145118
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Dat kan altijd he? Zolang je er maar geen orgie van maakt met meer dan 6 personen :P
Tnx! Ik zeg mijn vrouw dat jij toestemming gaf *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202145346
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Tnx! Ik zeg mijn vrouw dat jij toestemming gaf *)
:7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202145368
Vanavond gaan we de voorraad Krokettenkunst kroketten wegwerken :9 Portugese Kip en Bospaddestoelen. En daarna bamini’s :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202145535
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202145680
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:37 schreef fietsie het volgende:

[..]
"We" en "met zijn allen" ja? Daar wringt 'm wat mij betreft toch echt de schoen; er is een grote groep die teveel niet te verantwoorden vrijheden heeft genomen brullend dat het hun "recht" is, dat ze zijn "opgesloten" en meer van die larie.
[..]
Dit ook: als je weet dat er maatregelen komen, dan ga je dus toch al bij voorbaat niet. Nee hoor, "het mag nu nog, dus ik ga even mijn portie recht claimen".... en dan draag je dus weer bij aan extra verspreiding..

Als ik niet moest werken, zou ik ook gewoon nog een laatste avond uiteten gaan hoor. Juist omdat ik zulke dingen nou geen enorme risico’s vind. Het is echt niet alleen een groep die álles fout doet of juist een groep die helemaal heilig is.
pi_202145731
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:45 schreef Myraela het volgende:

[..]
Als ik niet moest werken, zou ik ook gewoon nog een laatste avond uiteten gaan hoor. Juist omdat ik zulke dingen nou geen enorme risico’s vind. Het is echt niet alleen een groep die álles fout doet of juist een groep die helemaal heilig is.
Welles.
Alles zwart wit.
Polariseren alles *O*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:58:02 #29
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_202145918
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:45 schreef Myraela het volgende:

[..]
Als ik niet moest werken, zou ik ook gewoon nog een laatste avond uiteten gaan hoor. Juist omdat ik zulke dingen nou geen enorme risico’s vind. Het is echt niet alleen een groep die álles fout doet of juist een groep die helemaal heilig is.
Ik heb gisteren nog voor een congres een presentatie op locatie gehouden. Het is wat het is. Ik vertrouw op mijn vaccinatie. Ik houd afstand, maar een beetje normaal leven is wel weer prettig.

[ Bericht 3% gewijzigd door Anthraxx op 12-11-2021 19:04:04 ]
pi_202146291
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond gaan we de voorraad Krokettenkunst kroketten wegwerken :9 Portugese Kip en Bospaddestoelen. En daarna bamini’s :9
:9
Spoilers!
pi_202147000
Wa
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
:9
Was lekker ja :9 Ook nog een portie frietjes gevonden :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 november 2021 @ 19:25:54 #32
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202147036
Toch geërgerd aan Mark en Hugo. Gelukkig nog niet met spullen wezen gooien.
Gaat niet perse over de maatregelen, ja ook wel, maar het meeste vooral over hun communikaasie

*zet het raampje van de Kelder open...

[ Bericht 12% gewijzigd door borisz op 12-11-2021 19:34:39 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202147398
Op de Spaanse heuvel weinig last van corona, Rutte en/of de Jong. Verder ben ik gewoon nog altijd even onsociaal dus ik draag weinig bij aan risico’s en heb geen last van maatregelen die gedrag voorschrijven wat toch al mijn normale gedrag is. Maar voor anderen is het vast k met p.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202147523
Morgen maar even mini crisis overleg met collega’s doen hoe handig het is om volgende week twee bijeenkomsten te hebben van een man of 20 :7

Als het al doorgaat moet iedereen maar de winterjas meenemen, gaan we goed ventileren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202147534

Kado’tjes


Vreugdevuur met hond

[ Bericht 5% gewijzigd door sigme op 12-11-2021 19:47:02 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202147573
Heerlijk plekje O+

Hoe lang blijven jullie nog?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202147579
Oh en ik had de eindafrekenig van Vattenfall binnen. ¤280 terug en termijnbedrag komend jaar ¤25. :’)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202147616
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 19:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Heerlijk plekje O+

Hoe lang blijven jullie nog?
maandag de 22ste vertrekken we om nog een kleine week in een huurhuisje in noord-Spanje te zitten. :7
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 12 november 2021 @ 19:55:37 #39
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202148000
Ok mijn vriend mag al de hele week gewoon alles doen terwijl ik corona heb en nu ineens niet meer :')
Terwijl we net hadden bedacht dat boodschappen van het weekend ook wel kan.
pi_202148117
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 19:55 schreef gcjoel het volgende:
Ok mijn vriend mag al de hele week gewoon alles doen terwijl ik corona heb en nu ineens niet meer :')
Terwijl we net hadden bedacht dat boodschappen van het weekend ook wel kan.
Zijn die regels veranderd?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202148218
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 19:55 schreef gcjoel het volgende:
Ok mijn vriend mag al de hele week gewoon alles doen terwijl ik corona heb en nu ineens niet meer :')
Terwijl we net hadden bedacht dat boodschappen van het weekend ook wel kan.
Maar eerlijk. Bij die regel is het toch eerder vreemd dat die er nog niet was, dan dat die er nu ineens wel is?
pi_202148354
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef Myraela het volgende:

[..]
Maar eerlijk. Bij die regel is het toch eerder vreemd dat die er nog niet was, dan dat die er nu ineens wel is?
Ik had altijd het idee dat dat ook gebleven was.

Vriendin zegt af voor etentje morgen (gewoon thuis) zwaar verkouden en werkzaam in het onderwijs. Hopelijk kan ze volgende week getest en wel komen
We have far more in common than that which devides us..
pi_202148515
Maar eens richting repetitie. QR code’s scannen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 12 november 2021 @ 20:14:30 #44
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202148570
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef Myraela het volgende:

[..]
Maar eerlijk. Bij die regel is het toch eerder vreemd dat die er nog niet was, dan dat die er nu ineens wel is?
Ja zeker. Ik was ook verbaasd toen ik het las van de week.
pi_202149220
@DancingPhoebe, ik heb saoto op :9~ De kip had een knapperig vel :9

Tevens heb ik mijn mond en tong verbrand aan de sambal. Dat was een minder groot succes. Het was het wel waard. Morgen weer :9
Spoilers!
  vrijdag 12 november 2021 @ 20:44:11 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202149246
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:38 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]

@:Molo O-)
Wat goeddddddd _O_ _O_ _O_ _O_

Ik ga je nu wel stalken om je vastlegging hè, dat snap je *) *) *) *)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202149736
Wie zoekt nog een hamper voor Christmas?
https://ottolenghi.co.uk/shop/christmas
  vrijdag 12 november 2021 @ 21:24:04 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202150072
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 21:07 schreef AnneX het volgende:
Wie zoekt nog een hamper voor Christmas?
https://ottolenghi.co.uk/shop/christmas
Ik moest opzoeken wat een hamper is :@
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202150314
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2021 19:42 schreef sigme het volgende:
Oh en ik had de eindafrekenig van Vattenfall binnen. ¤280 terug en termijnbedrag komend jaar ¤25. :’)
Hoe dan? :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202150369
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2021 19:42 schreef sigme het volgende:
Oh en ik had de eindafrekenig van Vattenfall binnen. ¤280 terug en termijnbedrag komend jaar ¤25. :’)
_O_
Dat lijkt me echt geweldig.
Spoilers!
pi_202150506
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 21:07 schreef AnneX het volgende:
Wie zoekt nog een hamper voor Christmas?
https://ottolenghi.co.uk/shop/christmas
Oeh O+

Doet jouw arm alweer helemaal wat hij moet doen eigenlijk?
Spoilers!
pi_202150515
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 21:24 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik moest opzoeken wat een hamper is :@
Oei, ‘basket’ was weggevallen. Sorry.

@sigme fraai bedrag. _O_ Wat is er veranderd t.o.v. vorig jaar dan ( ook al weer)?
pi_202150530
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 21:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oeh O+

Doet jouw arm alweer helemaal wat hij moet doen eigenlijk?
zaterdagochtend geprikt en maandag kon ik weer autorijden. w/
Het was slechts één ledemaat, de linkerarm. Geen overall belabberd griepgevoel.

Oh ja, het derde neusgat is ook dicht. *O* Dat ging voorspoedig. Godenzijdank.
pi_202150615
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 21:51 schreef AnneX het volgende:

Oh ja, het derde neusgat is ook dicht. *O* Dat ging voorspoedig. Godenzijdank.
Dat is goed nieuws *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202150948
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 21:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Hoe dan? :D
2m dikke muren?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202150982
Ik had bericht van welkom. Mijn termijnbedrag was blijkbaar spot on voor de tijd dat ik bij ze zat. 190 van laatste termijn gestorneerd, nu 185 bijbetalen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 12 november 2021 @ 22:24:01 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202151061
Kind ook weer thuis van d'r eerste officiële buitenschools-event
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202152154
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 21:51 schreef AnneX het volgende:

Oh ja, het derde neusgat is ook dicht. *O* Dat ging voorspoedig. Godenzijdank.
Dat is goed nieuws *G*
pi_202153692
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202153752
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 06:52 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O
Mogguh P. Van jij al wat opgeknapt van je vervelende verkoudheid?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202153780
7 gangen gegeten, wijn gedronken, paar uur geslapen en vandaag hele dag competitie-evenement-ding. :') Nu al moe.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202153797
Mogguh, vandaag is voor mij de dag dat ik er niet meer onderuit kom en m'n eerste coronatest ever moet doen :( ineens verkouden :{
pi_202153939
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 07:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mogguh P. Van jij al wat opgeknapt van je vervelende verkoudheid?
Mwah. Voorlopig loop ik me nog een ongans te hoesten en voel ik dat ik spieren in mijn buik heb waarvan ik het bestaan niet kende.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202154048
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 07:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Mogguh, vandaag is voor mij de dag dat ik er niet meer onderuit kom en m'n eerste coronatest ever moet doen :( ineens verkouden :{
Gemiddeld is een volwassene zo'n 2-3 x per jaar verkouden van een beetje een loopneus tot P verkouden. Dus als je al sinds ongeveer mei 2020 niet meer verkouden bent geweest dan heb je het heel goed gedaan met niet ziek worden *O*

P, klinkt nog niet geweldig. Hoop dat het hoesten snel ophoudt :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 13 november 2021 @ 08:51:14 #65
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202154156
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 08:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Mwah. Voorlopig loop ik me nog een ongans te hoesten en voel ik dat ik spieren in mijn buik heb waarvan ik het bestaan niet kende.
Six-pack voor de bruiloft!! *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202154179
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 08:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Gemiddeld is een volwassene zo'n 2-3 x per jaar verkouden van een beetje een loopneus tot P verkouden. Dus als je al sinds ongeveer mei 2020 niet meer verkouden bent geweest dan heb je het heel goed gedaan met niet ziek worden *O*

P, klinkt nog niet geweldig. Hoop dat het hoesten snel ophoudt :*
Sinds ik niet meer in het humane ziekenhuis werk, scheelt me dat zoooooooooooooooveeel loopneuzen. Echt niet normaal hoe vaak en heftig ik in die jaren verkouden was :D
(Voor de rest niet ziek, mijn afweersysteem deed het verder toch wel goed. Ondanks alle MRSA en noro en weetikveelwatvoorgorebeestjesindelucht. )

Oh, 3 dagen weekend. Wat zijn die welkom. Ik ben kapot moe en mijn onderrug is boos. Ondanks dat, wel een goede werkweek gehad. Heftig, veel, maar fucking leerzaam en ik voelde me steeds zekerder en kundiger worden. 8-)

Vandaag helpen met een verhuizing- ik heb wel gezegd dat ik niet om 8:30 uur begin, iedereen bekijkt het maar mooi even :P . Morgen weer eens de straat op - actie is in de buitenlucht, dat durven we wel aan. Zover bekend was zelfs de klimaatmars (en voorheen BLM, Woonprotest, etc.) geen coronahaard. En dan maandag....nog niks gepland. Wellicht weer eens naar het bos voor een frisse neus O+
pi_202154184
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 08:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Six-pack voor de bruiloft!! *O*
Omdenken, jij kan dat! *)
pi_202154199
Beterschap voor alle zieken/snotteraars! :*

@Lonaa succes, maar sporen is wel jouw ding dus dat komt goehoed! *O*

@AnneX fijn van de neus! Extra gaten op plekken waar ze niet horen zijn toch minder fijn.

En... verder weet ik het weer eens niet meer. Sorry, ik heb momenteel het geheugen van een druif.
pi_202154276
Môgge
Beterschap voor de snotteraars. Hopelijk een negatieve test voor Memo.
En een goeie @Barreltje :D

Lekker @Candaasje, druk relaxen

Zware dag voor @Lonaa, maar het gaat je vast lukken
We have far more in common than that which devides us..
pi_202154461
Goedemorgen.
Succes met de eerste rest MeMo, hopelijk is ie negatief.
pi_202154474
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 08:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Six-pack voor de bruiloft!! *O*
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202154685
Goedemorgen. Ik moet vandaag de bloeddrukverlagers ophogen en dus rustig aan doen. We gaan een masterplan voor de nieuwe keukenvloer bedenken, lekker op de bank.

Ik had weer een leuke droom vannacht. We waren een soort voetbal aan het spelen. Maar er was geen bal. Er stond steeds iemand aan de zijkant, vissen te vangen. Als er dan een vis was, werd deze over het voetbalveld geslingerd en de speler die hem ving, mocht er mee scoren. Ik was speler maar was steeds juist die arme vissen aan het vermijden. Tot ik er een in mijn nek kreeg, ik mezelf wakker gilde, J naar boven rende om te kijken of alles goed was en ik de slappe lach kreeg om mijn droom en gil _O-
Spoilers!
pi_202154718
Kind heeft tegenwoordig om half 10 training op zaterdag }:| dus om half 9 in de auto om hem bij zijn vader vandaan te plukken, zo vroeg in de planning dat we nog even bij de landwinkel konden stoppen, keuken opgeruimd, roomba aangeslingerd en dan ga ik zo zelf maar een rondje hollen en op de terugweg kind oppikken. Het maakt je zaterdagochtend wel productief :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202154833
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:52 schreef Clubsoda het volgende:
Kind heeft tegenwoordig om half 10 training op zaterdag }:| dus om half 9 in de auto om hem bij zijn vader vandaan te plukken, zo vroeg in de planning dat we nog even bij de landwinkel konden stoppen, keuken opgeruimd, roomba aangeslingerd en dan ga ik zo zelf maar een rondje hollen en op de terugweg kind oppikken. Het maakt je zaterdagochtend wel productief :+
Zou het niet veel logischer zijn als vader hem bracht en jullie het oppikwerk deden?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202154872
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zou het niet veel logischer zijn als vader hem bracht en jullie het oppikwerk deden?
Ja :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202154976
Maar je willetlekkertochniet? :s)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202155050
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:dancingphoebe, ik heb saoto op :9~ De kip had een knapperig vel :9

Tevens heb ik mijn mond en tong verbrand aan de sambal. Dat was een minder groot succes. Het was het wel waard. Morgen weer :9
:9~

Als ik 1 gerecht moest kiezen om altijd te eten was het saoto :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202155099
Ik heb een halve marathon gelopen in 1 uur, 43 minuten en 37 seconden.

De laatste 5 km waren niet leuk. Alsnog heb ik mijn topsnelheid in de laatste km behaald :o héél eventjes 15 km/u gerend.

Kwam nog ooievaars, reigers en aalscholvers tegen en een boel koeien. Een andere hardloper ingehaald en (tijdens mijn eind"sprint") een fietser _O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 november 2021 @ 10:40:57 #79
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202155146
Wandelen verplaatst naar morgen. Komen zo een pakketje die ik niet wil ophalen. :+ Een adventskalender (biereditie) :P

Wel geRPMt net. :). Verder Huishouden, markt en dan morgen aan de wandel.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202155182
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:35 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een halve marathon gelopen in 1 uur, 43 minuten en 37 seconden.

De laatste 5 km waren niet leuk. Alsnog heb ik mijn topsnelheid in de laatste km behaald :o héél eventjes 15 km/u gerend.

Kwam nog ooievaars, reigers en aalscholvers tegen en een boel koeien. Een andere hardloper ingehaald en (tijdens mijn eind"sprint") een fietser _O-
_O_
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202155189
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:35 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een halve marathon gelopen in 1 uur, 43 minuten en 37 seconden.

De laatste 5 km waren niet leuk. Alsnog heb ik mijn topsnelheid in de laatste km behaald :o héél eventjes 15 km/u gerend.

Kwam nog ooievaars, reigers en aalscholvers tegen en een boel koeien. Een andere hardloper ingehaald en (tijdens mijn eind"sprint") een fietser _O-
Hallelujah _O_

En dan ook nog openstaan voor indrukken en waarnemingen onderweg.
Loop het er maar uit allemaal.
pi_202155204
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:21 schreef Vanyel het volgende:
Maar je willetlekkertochniet? :s)
Ik wel, maar ik pick mijn battles.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202155219
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:35 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een halve marathon gelopen in 1 uur, 43 minuten en 37 seconden.

De laatste 5 km waren niet leuk. Alsnog heb ik mijn topsnelheid in de laatste km behaald :o héél eventjes 15 km/u gerend.

Kwam nog ooievaars, reigers en aalscholvers tegen en een boel koeien. Een andere hardloper ingehaald en (tijdens mijn eind"sprint") een fietser _O-
Wow _O_
pi_202155220
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:43 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hallelujah _O_

En dan ook nog openstaan voor indrukken en waarnemingen onderweg.
Loop het er maar uit allemaal.
Je hebt die afleiding juist wel nodig hoor ;)
Ik had dit tempo nog nooit verder dan 6 km volgehouden, dus ik was blij dat er rond 6-9 km zoveel beesten te zien waren, dan kon ik daarop letten ipv op het lopen.
De laatste 4 km waren door de stad, en de rest was in de polder. Dat had ik beter andersom kunnen doen, want het was wel wat moeilijk eindsprinten met alle mensen op straat en alle stoeprandjes en zo. (Op dat punt voelen stoeprandjes als heuvels :') )
pi_202155228
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:40 schreef borisz het volgende:
Komen zo een pakketje die ik niet wil ophalen. :+ Een adventskalender (biereditie) :P


Welke? :D
Niet Jopen zeggen want dan word ik jaloers.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 november 2021 @ 10:47:48 #86
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202155230
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Welke? :D
Niet Jopen zeggen want dan word ik jaloers.
Bier in een Doos. :)
Jopen vond ik net even te gortig...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 13 november 2021 @ 10:52:43 #87
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202155288
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Je hebt die afleiding juist wel nodig hoor ;)
Ik had dit tempo nog nooit verder dan 6 km volgehouden, dus ik was blij dat er rond 6-9 km zoveel beesten te zien waren, dan kon ik daarop letten ipv op het lopen.
De laatste 4 km waren door de stad, en de rest was in de polder. Dat had ik beter andersom kunnen doen, want het was wel wat moeilijk eindsprinten met alle mensen op straat en alle stoeprandjes en zo. (Op dat punt voelen stoeprandjes als heuvels :') )
Omg maar jij bent snellll :o
_O_
pi_202155326
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:47 schreef borisz het volgende:

[..]
Bier in een Doos. :)
Jopen vond ik net even te gortig...
Daarom heb ik hem ook aan mij voorbij laten gaan :Y
pi_202155444
Jeetje Tele, das echt bizar snel hoor :o Knap! _O_
pi_202155451
We hebben niks meer te snaaien in huis }:|
pi_202155567
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:35 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een halve marathon gelopen in 1 uur, 43 minuten en 37 seconden.

De laatste 5 km waren niet leuk. Alsnog heb ik mijn topsnelheid in de laatste km behaald :o héél eventjes 15 km/u gerend.

Kwam nog ooievaars, reigers en aalscholvers tegen en een boel koeien. Een andere hardloper ingehaald en (tijdens mijn eind"sprint") een fietser _O-
Even opgezocht wat een “normale” tijd is. Dus ipv bewondering, enorme bewondering. Wat snel zeg _O_
Heb je ook zin om eens met een officiële wedstrijd mee te doen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_202155589
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:45 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik wel, maar ik pick mijn battles.
Oohzo. Ik neem het allemaal terug.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202155647
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Even opgezocht wat een “normale” tijd is. Dus ipv bewondering, enorme bewondering. Wat snel zeg _O_
Heb je ook zin om eens met een officiële wedstrijd mee te doen?
Ik heb niet echt tijd voor een officiële wedstrijd met alle survivalruns waar ik aan meedoe. Over 2 weken loop ik er hopelijk weer eentje.
Ik wil nu m'n looptraining gaan focussen op de 5 km en dan misschien in januari een keer een Parkrun lopen. Dat is een openbare 5-km-wedstrijd waar je gratis kunt meedoen. Schijnt ook heel gezellig te zijn. :)
pi_202155770
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 november 2021 11:09 schreef Candaasje het volgende:
We hebben niks meer te snaaien in huis }:|
Hier ook niet, dus nu staat er een chocoladecake in de oven. Ik moest lachen om de naam van de blog.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 november 2021 @ 11:40:27 #95
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202155791
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Daarom heb ik hem ook aan mij voorbij laten gaan :Y
Net wel een paar Meesterstukken uit 2017 meegenomen. Dat is één vd beste brouwjaren van het Meesterstuk :Y.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202155820
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 08:39 schreef Isabeau het volgende:

Gemiddeld is een volwassene zo'n 2-3 x per jaar verkouden van een beetje een loopneus tot P verkouden. Dus als je al sinds ongeveer mei 2020 niet meer verkouden bent geweest dan heb je het heel goed gedaan met niet ziek worden *O*

Ik ben echt werkelijk nooit verkouden, eigenlijk heel raar dus :? :D
pi_202155827
Wij hebben nog een zak Maoam en Dummy's over van Sint Maarten }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202155863
Wij hadden geen enkel kinT aan de deur.
Al jaren komen ze niet in dit donkere gaardje, ondanks 3 nieuwe mooie goed verlichte lantaarnpalen!
pi_202156015
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 11:40 schreef borisz het volgende:

[..]
Net wel een paar Meesterstukken uit 2017 meegenomen. Dat is één vd beste brouwjaren van het Meesterstuk :Y.
Nice :D
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 12:31:37 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202156310
Slager bezocht, even de grens over voor een bezoek aan bakker en tankstation.

Auto leeg gehaald, straks richting Lonaaaaa-stad :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202156552
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 11:48 schreef Blues het volgende:
Wij hadden geen enkel kinT aan de deur.
Al jaren komen ze niet in dit donkere gaardje, ondanks 3 nieuwe mooie goed verlichte lantaarnpalen!
Snap um.😎

Edit: in verwarring met Utrechtse Donkere Gaard.😂
pi_202156581
@Blues:

Jij wilde nog wat plaatjes zien uit de Biesbosch, toch? Ik heb ze eindelijk af :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202156589
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 12:31 schreef derLudolf het volgende:
Slager bezocht, even de grens over voor een bezoek aan bakker en tankstation.

Auto leeg gehaald, straks richting Lonaaaaa-stad :)
En omdat je naar Lonaa-stad gaat, haal je je auto leeg? Is het zo crimineel daar? :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202156602
Het
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 12:31 schreef derLudolf het volgende:
Slager bezocht, even de grens over voor een bezoek aan bakker en tankstation.

Auto leeg gehaald, straks richting Lonaaaaa-stad :)
De party is afgeblazen! Iets met lockdown of zo.

Blijkbaar gaat corona welke variant? nu rond op scholen in het stadse Dorp verderop.
Een koorlid/moeder negatief met gezin in quarantaine, want kind (8) is positief getest.
pi_202156628
Moo
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
@:Blues:

Jij wilde nog wat plaatjes zien uit de Biesbosch, toch? Ik heb ze eindelijk af :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi met licht gespeeld👍🏼
pi_202156706
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
@:Blues:

Jij wilde nog wat plaatjes zien uit de Biesbosch, toch? Ik heb ze eindelijk af :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtig
We have far more in common than that which devides us..
pi_202157111
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 12:48 schreef AnneX het volgende:


Snap um.😎

Edit: in verwarring met Utrechtse Donkere Gaard.😂
Dat snapte ik ook wel weer :D :D
pi_202157128
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
@:Blues:

Jij wilde nog wat plaatjes zien uit de Biesbosch, toch? Ik heb ze eindelijk af :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh O+ _O_
Zo ff op laptop nog een keer bekijken
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 13:46:37 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202157191
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 12:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
En omdat je naar Lonaa-stad gaat, haal je je auto leeg? Is het zo crimineel daar? :o
Nee omdat ik iets groots ga ophalen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202157211
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
@:Blues:

Jij wilde nog wat plaatjes zien uit de Biesbosch, toch? Ik heb ze eindelijk af :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202157230
Kattenbakken gedaan, afwas gedaan, huis wat opgeruimd, wasmachine aangezet, boodschapjes gedaan (rondje markt en voor vanavond indo afhaal :Y) ) en toen kwam ik op hetzelfde moment thuis als mijn vierde adventskalender O+

Klaar voor vandaag.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 13 november 2021 @ 13:50:46 #112
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202157233
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 13:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kattenbakken gedaan, afwas gedaan, huis wat opgeruimd, wasmachine aangezet, boodschapjes gedaan (rondje markt en voor vanavond indo afhaal :Y) ) en toen kwam ik op hetzelfde moment thuis als mijn vierde adventskalender O+

Klaar voor vandaag.
Welke heb je nu allemaal? :D
pi_202157338
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 13:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Welke heb je nu allemaal? :D
FEE / Welke adventskalender(s) hebben jullie?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202157372
Even de intocht meegepakt ^O^ O+ nu nog even snel schoencadeautjes scoren :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202157385
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 13:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee omdat ik iets groots ga ophalen :+
Oh, die vergroter :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 14:15:06 #116
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202157459
:Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 13 november 2021 @ 14:17:26 #117
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202157486
quote:
Ahh leuk! Benieuwd naar de yankee ook!
pi_202157665
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:9~

Als ik 1 gerecht moest kiezen om altijd te eten was het saoto :9~
Ja echt hoor. Ik had net nog een kliekje voor de lunch :9 Ik overweeg om het vanavond weer te halen. We zouden naar vrienden gaan maar, net als de vrienden van gisteren, hebben ze afgezegd. Niemand wil met ons spelen ;(
Spoilers!
pi_202157688
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:35 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een halve marathon gelopen in 1 uur, 43 minuten en 37 seconden.

De laatste 5 km waren niet leuk. Alsnog heb ik mijn topsnelheid in de laatste km behaald :o héél eventjes 15 km/u gerend.

Kwam nog ooievaars, reigers en aalscholvers tegen en een boel koeien. Een andere hardloper ingehaald en (tijdens mijn eind"sprint") een fietser _O-
_O_
Spoilers!
pi_202157700
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 14:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja echt hoor. Ik had net nog een kliekje voor de lunch :9 Ik overweeg om het vanavond weer te halen. We zouden naar vrienden gaan maar, net als de vrienden van gisteren, hebben ze afgezegd. Niemand wil met ons spelen ;(
Mooi, meer soep voor jou :Y

Surinamers even de andere kant op lezen: ik vervang de rijst vaak door bloemkoolrijst, dan eet je gewoon een hele smakelijke pan groente met veel sambal :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202157704
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 12:52 schreef AnneX het volgende:
Het
[..]
De party is afgeblazen! Iets met lockdown of zo.

Blijkbaar gaat corona welke variant? nu rond op scholen in het stadse Dorp verderop.
Een koorlid/moeder negatief met gezin in quarantaine, want kind (8) is positief getest.
De vriendin die gisteren het eten afzegde was afgedraaid. Ze werkt op een speciale basisschool vlakbij jou en daar zijn 3 klassen in quarantaine en 4 leerkrachten besmet. Het kan hard gaan.
Spoilers!
pi_202157739
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 14:17 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ahh leuk! Benieuwd naar de yankee ook!
Jaaaa *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202157750
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 14:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
_O_
Over @Tele6 haar prestatie heengelezen :D

Wauw! _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202157810
Ik ben foto's van 2005 tot nu aan het verzamelen en op 1 centrale plek aan het organiseren. Ze stonden op verschillende laptops en PCs, soms wel 5 copien van dezelfde map. Doel is straks nog 1 plek te hebben, en daar dan een back-up van de maken op een (aan te schaffen) HD.
Kom wel een hoop moois tegen :').

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuindier op 13-11-2021 15:28:32 ]
  zaterdag 13 november 2021 @ 15:13:06 #125
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202158026
Alvast sushi besteld voor vanavond *O*
Is toch koud en dan hoef ik straks geen uren te wachten. :')
pi_202158206
Etentje voor donderdag toch maar afgezegd -O-
We konden vroeger aanschuiven, maar mijn tafelgenoot heeft na haar besmetting nog niet haar volledige smaak terug. Dan maar beter een andere keer gaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 13 november 2021 @ 15:41:02 #127
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202158335
Speculaasjes gebakken zodat ik niet de hele dag op de bank zou zitten! Ze zijn mooi de oven ingegaan *O*
pi_202158430
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 15:13 schreef gcjoel het volgende:
Alvast sushi besteld voor vanavond *O*
Is toch koud en dan hoef ik straks geen uren te wachten. :')
Dit zijn nou slimme keuzes in het leven.
  zaterdag 13 november 2021 @ 15:49:47 #129
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202158437
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 15:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Etentje voor donderdag toch maar afgezegd -O-
We konden vroeger aanschuiven, maar mijn tafelgenoot heeft na haar besmetting nog niet haar volledige smaak terug. Dan maar beter een andere keer gaan.
Ik lees dit en dacht: hmm volgens mij heb ik helemaal geen last gehad van smaak en geur.
En toen bedacht ik me dat ik de koekjes in de oven helemaal niet ruik. ;(
Dus nu zit ik overal aan te ruiken.
  zaterdag 13 november 2021 @ 15:50:10 #130
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202158440
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2021 15:49 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dit zijn nou slimme keuzes in het leven.
Het is ook al binnen. Echt mega snel _O-
pi_202158459
Ik heb de hele dag op de bank zitten werken. Maar wel lekker onder een dekentje. En heb toch teveel maandelijkse buikpijn om veel anders te doen, dus dan maar nuttig bezig.

Ik wilde eigenlijk koekjes gaan versieren, maar meh. Misschien vanavond wel nog even met wat waterverf rommelen. Dat is wat minder tijdrovend.
  zaterdag 13 november 2021 @ 15:53:43 #132
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202158482
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 15:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de hele dag op de bank zitten werken. Maar wel lekker onder een dekentje. En heb toch teveel maandelijkse buikpijn om veel anders te doen, dus dan maar nuttig bezig.

Ik wilde eigenlijk koekjes gaan versieren, maar meh. Misschien vanavond wel nog even met wat waterverf rommelen. Dat is wat minder tijdrovend.
Ik wilde koekjes versieren en had die spullen al bijna besteld alleen toen bedacht ik me dat vriendje ze dan niet kan eten ivm corona.
Dus dan maar speculaas. Wel goed in thema voor vandaag.
pi_202158488
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 15:49 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik lees dit en dacht: hmm volgens mij heb ik helemaal geen last gehad van smaak en geur.
En toen bedacht ik me dat ik de koekjes in de oven helemaal niet ruik. ;(
Dus nu zit ik overal aan te ruiken.
-O-

Mijn moeder zit iedereen die ze kent met een doorgemaakte besmetting (geen tientallen mensen :7 ) aan te raden de parfumtest te doen. Beetje op je arm spuiten en kijken of je dat ruikt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202158582
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
De vriendin die gisteren het eten afzegde was afgedraaid. Ze werkt op een speciale basisschool vlakbij jou en daar zijn 3 klassen in quarantaine en 4 leerkrachten besmet. Het kan hard gaan.
Oei.
Van de dorpsschool nog niks gehoord. Straks eens app’en met de buurvrouw/moeder van een 7-jarige.
pi_202158595
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 15:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik wilde koekjes versieren en had die spullen al bijna besteld alleen toen bedacht ik me dat vriendje ze dan niet kan eten ivm corona.
Dus dan maar speculaas. Wel goed in thema voor vandaag.
Die suikerkoekjes blijven trouwens wel heel lang goed.
pi_202158679
Leuk
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 14:52 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben foto's van 2005 tot nu aan het verzamelen en op 1 centrale plek aan het organiseren. Ze stonden op verschillende laptops en PCs, soms wel 5 copien van dezelfde map. Doel is straks nog 1 plek te hebben, en daar dan een back-up van de maken op een (aan te schaffen) HD.
Kom wel een hoop moois tegen :').
Leuk hé, al die terugblikken.
Appel heeft nu ook een map ‘gemaakt’ 😂 met gouden tijden of zo.
Allemaal zonsondergangen. En écht die fotografeer ik zelden bewust.
De oogst is ook magertjes. Een stuk of tien in de afgelopen 10 jaar. 😎
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 16:17:43 #137
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202158754
@AnneX gaat mrX ook naar Hilversum?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 13 november 2021 @ 16:18:25 #138
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202158762
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 14:52 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben foto's van 2005 tot nu aan het verzamelen en op 1 centrale plek aan het organiseren. Ze stonden op verschillende laptops en PCs, soms wel 5 copien van dezelfde map. Doel is straks nog 1 plek te hebben, en daar dan een back-up van de maken op een (aan te schaffen) HD.
Kom wel een hoop moois tegen :').
Ik kwam bij de verhuizing dozen met analoge foto's tegen.. van mn studenten tijd ehm... :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202158806
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 16:17 schreef derLudolf het volgende:
@:AnneX gaat mrX ook naar Hilversum?
gevraagd: Gaat niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij?
pi_202159304
Heeft iemand al de pindakaas Appeltaart geproefd.
Mèn…grote brokken suiker en 10 minuten zwaar roeren om te mengen met de pindakaas eronder.
Uiteindelijk proef ik de pindakaas duh en kandijsuikerklonten. Niet kaneel, geen appel. Beetje nou euh.
De smaak karamel/zeezout smeert het prettigst, na omroeren. En ook bevalt de smaak het beste.

Wat is jullie favoriet?
pi_202159653
Kokos zeezout is m'n favoriet. Ik vind de witte chocolade of stroopwafel ook geweldig, maar teveel snoepen, dus die haal ik niet.
pi_202159750
@Blues sommige mensen zijn idd nooit ziek. Ik ben in 2020 en 2021 (op de trombose na :') ) ook niet ziek geweest. In ieder geval geen luchtweginfectie gehad. Daarvoor leek het wel of elk virus in de buurt mij kwam bezoeken :( Dus ik denk echt dat al die mondkapjes en afstand houden mij enorm hebben geholpen met alle overige banale virusinfecties *)

Ik zag een geweldige hardloopprestatie van @Tele6 _O_ Woah, wat awesome! O+

En heel erg mooie foto's van drijfsijsjes van @PdeHoog O+ Die zwaan O+

Pindakaas appeltaart nooit geprobeerd. Ik vond de pindakaas witte chocolade en de chocolade karamel zo lekker O+ Je moet ze idd wel goed roeren, anders ligt alles op de bodem.

En Jross is een vegetarische maaltijd aan het maken *O* Mijn gezeur dat hij altijd met vlees kookt en ik dat wil minderen s eindelijk door gedrongen *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202160027
@Tele6 *O* _O_ _O_ _O_
Wow, echt snelle tijd, super knap!

Ik had een leuke dag vandaag :9
pi_202160047
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 16:17 schreef derLudolf het volgende:
@:AnneX gaat mrX ook naar Hilversum?
Fotografica gaat door: QR en max. 1200 bezoekers. Geen tijdslot.
Stukkie rijden voor jou.

En ik snap geen reet van de wereld. Hoezo welke lockdown.
Zelfde aantal mensen in minder tijd door de super.

Verzamelbeurs Utrecht alsnog gecancelled, en inmiddels de XL teststraat op de P afgebroken.
pi_202160076
@Isabeau doe je niet de vega maaltijden van HF?

En Lucky, hoe gaat het met de medicatie?
Mn.X is geminderd naar een halve. Helemaal zonder ging niet.
pi_202160161
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:00 schreef AnneX het volgende:
Verzamelbeurs Utrecht alsnog gecancelled, en inmiddels de XL teststraat op de P afgebroken.
Nope.
Dat plan was al gecanceld voor de persco. Wel alleen lopend of op de fiets bereikbaar.

Ze waren de banners terug aan het ophangen toen ik er donderdagochtend stond.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202160329
Nee, het was te verwachten, maar World Cup Shorttrack gaat zonder live toeschouwers door :'(

(Je krijgt een mail waarin je een refund kunt aanvragen @Lucky_Strike )
pi_202160499
Anton Pieck festival waar wij zouden zingen is afgelast ;(

Nu kon ik toch al niet, want ik ga (ging?) naar Aladdin, maar toch.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 13 november 2021 @ 18:29:10 #149
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202160504
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 13 november 2021 @ 18:32:46 #150
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202160541
Haha ik ging dus sushi eten en heb nu de helft over want meh.

@Myr wat at jij om het leuk te houden? Want ik proef het dus echt niet meer. ;(
  zaterdag 13 november 2021 @ 18:35:44 #151
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202160587
quote:
Ziet er goed uit :9
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 18:36:42 #152
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202160605
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 16:21 schreef AnneX het volgende:

[..]
gevraagd: Gaat niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij?
Ja,ik ga wel even "struun'n" zoals we dat hier zeggen.

De man waar ik vanmiddag was vertelde me over een vriend die een hele studio/werkruimte met heel veel "zooi" wou opruimen, vanaf maandag zouden ze beginnen. Ik moest maar even een lijstje maken met wat ik allemaal wou, want veel werd weggegooid anders :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 13 november 2021 @ 18:38:45 #153
63722 z80
I fink you freaky
pi_202160624
quote:
Ziet er goed uit.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 13 november 2021 @ 18:46:29 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202160737
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:32 schreef gcjoel het volgende:
Haha ik ging dus sushi eten en heb nu de helft over want meh.

@:Myr wat at jij om het leuk te houden? Want ik proef het dus echt niet meer. ;(
Wat crap :{

Weet iemand hier eigenlijk wat nou de reden is dat specifiek geur en smaak zo vaak uitvallen bij Covid?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202160742
Geblesseerd! *O*

:')

Tijdens het 4e onderdeel van de zeskamp (200 keer touwtjes springe en dan samen tireflips) flipte mijn buddy de tractorband net te veel mijn kant op en mijn voet stond net te veel naar voren om snel na de flip in en over te stappen.
Punt van de zijkant van het spoor op de band tussen de kootjes van m'n grote teen *O*

Blauw, paars, dik, koelen *O* (Oke wel eerst de zeskamp nog afgemaakt :') ) Tweede workout niet gedaan, zonde want we stonden 2e na de zeskamp.

Was wel echt gezellige toffe dag. O+ Ben helemaal gesloopt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202160774
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:46 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat crap :{

Weet iemand hier eigenlijk wat nou de reden is dat specifiek geur en smaak zo vaak uitvallen bij Covid?
Ik heb het even gegoogled, en dit vond ik in redelijke Jip&Janneke taal:

De veranderingen in het reukvermogen na corona worden hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door een beschadiging van de steunweefselcellen rondom de reukreceptoren. De reukreceptoren zitten bovenin je neus, in het reukepitheel. Zij maken een verbinding met de bulbus olfactorius, die de geurprikkels naar je hersenen stuurt.

Smaakverlies komt minder vaak voor dan reukverlies. Dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat het virus in het speeksel zit, en hiermee de smaakoverdracht aantast. Hoe dat precies zit is (nog) niet helemaal duidelijk.
pi_202160803
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:32 schreef gcjoel het volgende:
Haha ik ging dus sushi eten en heb nu de helft over want meh.

@:Myr wat at jij om het leuk te houden? Want ik proef het dus echt niet meer. ;(
;(

Je vroeg het niet aan mij maar in de maand dat mijn smaak van weg naar weer aanwezig ging at ik zoveel mogelijk wat ik normaal ook at. Maar wel extra structuurtjes. Dus wat knapperigs in de soep, of bij het warme eten. Of extra rauwe groenten of zo. Chocolade (in de hoop dat die het dan wel weer deed) met rozijnen en nootjes.
Gerechten die om kaas vroegen nu kazig maken ging nu wel mooi _O-

Afwisselen tussen warm en koud drinken.

Maar het bleef stom -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202160842
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:32 schreef gcjoel het volgende:
Haha ik ging dus sushi eten en heb nu de helft over want meh.

@:Myr wat at jij om het leuk te houden? Want ik proef het dus echt niet meer. ;(
Nooh, niet je smaak. ;(

Ik ging over op structuur. Dingen als pasta en noodles doen het dan goed. Vettige dingen zoals avocado zijn ook erg aangenaam. En natuurlijk crunchy's.

Oh, en het was het enige moment waarop ik eiwitshakes lekker vond. Want dik en romig, nu was het net een dikke milkshake. Normaal walg ik van de smaak. :D
  zaterdag 13 november 2021 @ 18:58:45 #159
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202160848
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
;(

Je vroeg het niet aan mij maar in de maand dat mijn smaak van weg naar weer aanwezig ging at ik zoveel mogelijk wat ik normaal ook at. Maar wel extra structuurtjes. Dus wat knapperigs in de soep, of bij het warme eten. Of extra rauwe groenten of zo. Chocolade (in de hoop dat die het dan wel weer deed) met rozijnen en nootjes.
Gerechten die om kaas vroegen nu kazig maken ging nu wel mooi _O-

Afwisselen tussen warm en koud drinken.

Maar het bleef stom -O-
Een maand?!
Ok thanks voor je tips :)
Structuren dus ;(
pi_202160875
Oh, en ik was gek op bleekselderij. Heb ik echt sinds m'n corona leren eten. Super knapperig terwijl je water proeft, fascinerend.
pi_202160922
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Een maand?!
Ok thanks voor je tips :)
Structuren dus ;(
Ja, een maand. En toen zat ik op 95% smaak terug, denk ik. Merkte ik het nauwelijks nog.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:01 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ik was gek op bleekselderij. Heb ik echt sinds m'n corona leren eten. Super knapperig terwijl je water proeft, fascinerend.
Ergens ook wel fantastisch hoe anders je dan naar eten gaat kijken he.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202160936
Bij mij was wel ALLES weg. Mensen waarbij er nog wat geur/smaak aanwezig was hadden het ook eerder terug.

Al ken ik ook iemand waarbij bepaalde levensmiddelen na een jaar nog naar benzine ruiken :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 13 november 2021 @ 19:07:15 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202160952
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik heb het even gegoogled, en dit vond ik in redelijke Jip&Janneke taal:

De veranderingen in het reukvermogen na corona worden hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door een beschadiging van de steunweefselcellen rondom de reukreceptoren. De reukreceptoren zitten bovenin je neus, in het reukepitheel. Zij maken een verbinding met de bulbus olfactorius, die de geurprikkels naar je hersenen stuurt.

Smaakverlies komt minder vaak voor dan reukverlies. Dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat het virus in het speeksel zit, en hiermee de smaakoverdracht aantast. Hoe dat precies zit is (nog) niet helemaal duidelijk.
Dank!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 13 november 2021 @ 19:07:59 #164
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202160962
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:01 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ik was gek op bleekselderij. Heb ik echt sinds m'n corona leren eten. Super knapperig terwijl je water proeft, fascinerend.
Heb net m'n groentepakket 2 weken op pauze gezet. Daar zit dat gore ding wel eens in.
pi_202160970
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik heb het even gegoogled, en dit vond ik in redelijke Jip&Janneke taal:

De veranderingen in het reukvermogen na corona worden hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door een beschadiging van de steunweefselcellen rondom de reukreceptoren. De reukreceptoren zitten bovenin je neus, in het reukepitheel. Zij maken een verbinding met de bulbus olfactorius, die de geurprikkels naar je hersenen stuurt.

Smaakverlies komt minder vaak voor dan reukverlies. Dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat het virus in het speeksel zit, en hiermee de smaakoverdracht aantast. Hoe dat precies zit is (nog) niet helemaal duidelijk.
De bulbus olfactorius is toch al in de hersenen? Ik zou nervus olfactorius verwachten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 19:08:41 #166
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202160972
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar "was ik maar naar de Burger King gegaan"
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 13 november 2021 @ 19:10:08 #167
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202160987
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:08 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De bulbus olfactorius is toch al in de hersenen? Ik zou nervus olfactorius verwachten.
Ervoor ja,.ging ik vanuit bij lezen

Maar is doorgeefluik, geen interpretatior
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 13 november 2021 @ 19:10:29 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202160994
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:08 schreef derLudolf het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar "was ik maar naar de Burger King gegaan"
Waar ben je dan?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202161000
Bah wat vervelend dat je nu toch je smaak kwijt bent @gcjoel

Auw @Lonaa, dat klinkt heel pijnlijk, wel fijn voor een lekker tof gevoel

Zou zo bij @fietsie mee-eten. Wat heb je erbij?
We have far more in common than that which devides us..
pi_202161013
Sommige van de posts hierboven schreeuwen om een unlike knop :{w
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202161030
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:32 schreef gcjoel het volgende:
Haha ik ging dus sushi eten en heb nu de helft over want meh.

@:Myr wat at jij om het leuk te houden? Want ik proef het dus echt niet meer. ;(
-O- En Lonaa ook -O- -O-
pi_202161079
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:11 schreef Vanyel het volgende:
Sommige van de posts hierboven schreeuwen om een unlike knop :{w
Diet met bleekselderij.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202161081
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Bah wat vervelend dat je nu toch je smaak kwijt bent @:gcjoel

Auw @:Lonaa, dat klinkt heel pijnlijk, wel fijn voor een lekker tof gevoel

Zou zo bij @:fietsie mee-eten. Wat heb je erbij?
Het ziet er ook goor uit. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202161392
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Het ziet er ook goor uit. :Y
Hoef geen foto ;)
Kan je wel lopen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_202161701
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoef geen foto ;)
Kan je wel lopen?
Mwoah. Nu de buzz van de dag wegtrekt doet het ook wel meer zeer. Ik kan niet afrollen en ik sta ook wel behoorlijk op de buitekant.

Even afwachten wat het gaat doen en anders toch maar even naar laten kijken. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 13 november 2021 @ 19:52:25 #176
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202161708
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:

Zou zo bij @:fietsie mee-eten. Wat heb je erbij?
Jamie Oliver's zoete worteltjes (honing-thijm-mandarijnensap) en gebakken aardappeltjes.





Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202161732
Zou eten.
Heb ook trek.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 13 november 2021 @ 19:57:57 #178
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202161812
Ik moet ook zeggen dat de plakjes met een bovengemiddeld tempo verdwenen, zeker in de context dat m'n moeder normaal doet alsof ze geen carnivoor is :P

Nu werd het laatste plakje een verbale strijd tussen oma en kleindochter..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202161827
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:52 schreef fietsie het volgende:

[..]
Jamie Oliver's zoete worteltjes (honing-thijm-mandarijnensap) en gebakken aardappeltjes.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ohhh :9~
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 november 2021 @ 20:00:27 #180
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202161850
Bewaar maar wat voor morgen Fiets :7 :9. Heb al twee broodjes hamburger op.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 20:02:22 #181
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202161881
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:10 schreef Molo het volgende:

[..]
Waar ben je dan?
Nu thuis, ik was tegenover de Burger King. A31 Autohof bij afrit Nordhorn.
Fok!wet was van toepassing trouwens en het eten beter als BK
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 13 november 2021 @ 20:02:53 #182
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202161890
quote:
80s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:00 schreef borisz het volgende:
Bewaar maar wat voor morgen Fiets :7 :9. Heb al twee broodjes hamburger op.
Ik moet je eerlijk zeggen dat als ik morgen een vers stuk kon ophalen ik het zou doen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 13 november 2021 @ 20:05:34 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202161931
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nu thuis, ik was tegenover de Burger King. A31 Autohof bij afrit Nordhorn.
Fok!wet was van toepassing trouwens en het eten beter als BK
Je laatste zin snap ik niet, is dat dialect?

Je at bij Autohof begrijp ik? Wat voor smerigs had je? Graag in geur en kleur net als Barrels dates _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202161984
Ze zijn niet mals bij de FIA zeg :o
https://www.nu.nl/formule(...)voor-verstappen.html

Hamilton helemaal aan het einde en Verstappen een boete van 50k :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 13 november 2021 @ 20:10:00 #185
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202162015
Mwoah ik vind het heel mild, diskwalificatie, het woord dat ik gebruikt zie worden, zou imho moeten inhouden dat de auto niet meer in deze spec op het circuit mag, en dus de volgende race met een nieuwe auto weer ingeschreven zou kunnen worden.

Maar helaas mag ie wel gaan rijden
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 13 november 2021 @ 20:10:39 #186
63722 z80
I fink you freaky
pi_202162028
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:05 schreef Molo het volgende:

[..]
Je laatste zin snap ik niet, is dat dialect?

Je at bij Autohof begrijp ik? Wat voor smerigs had je? Graag in geur en kleur net als Barrels dates _O_
Als hij tegenover de BK zat, zat hij bij de grote clown.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 13 november 2021 @ 20:12:15 #187
63722 z80
I fink you freaky
pi_202162050
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:10 schreef fietsie het volgende:
Mwoah ik vind het heel mild, diskwalificatie, het woord dat ik gebruikt zie worden, zou imho moeten inhouden dat de auto niet meer in deze spec op het circuit mag, en dus de volgende race met een nieuwe auto weer ingeschreven zou kunnen worden.

Maar helaas mag ie wel gaan rijden
Auto mag wel. Maar met andere achtervleugel.
Helaas is dit nu al aan het licht gekomen. NA de sprintrace was leuker geweest.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202162091
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 17:38 schreef Isabeau het volgende:


Pindakaas appeltaart nooit geprobeerd. Ik vond de pindakaas witte chocolade en de chocolade karamel zo lekker O+ Je moet ze idd wel goed roeren, anders ligt alles op de bodem.

En Jross is een vegetarische maaltijd aan het maken *O* Mijn gezeur dat hij altijd met vlees kookt en ik dat wil minderen s eindelijk door gedrongen *)
Ik zet de 100% pindakaas altijd op zijn kop. Dat werkt best goed.
Ik probeer al die smaakjes maar niet. Veel te lekker.

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:03 schreef AnneX het volgende:
@:Isabeau doe je niet de vega maaltijden van HF?

En Lucky, hoe gaat het met de medicatie?
Mn.X is geminderd naar een halve. Helemaal zonder ging niet.
Het gaat goed met de meds. Van 0 naar 8mg voelde als een grotere stap dan van 8 naar 16. Ik doe wel voorzichtig maar het gaat eigenlijk wel goed :)

quote:
7s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:17 schreef Candaasje het volgende:
Nee, het was te verwachten, maar World Cup Shorttrack gaat zonder live toeschouwers door :'(

(Je krijgt een mail waarin je een refund kunt aanvragen @:Lucky_Strike )
Ja, helaas. Ik ging een paar weken geleden op zoek naar de tickets en kon niets vinden. Ik dacht dus dat ik ze vergeten was te bestellen, voor het eerst sinds 2010 ofzo. Daar waren we niet zo blij mee, zacht gezegd. Gisteren zei J nog dat het maar goed was dat we geen tickets hadden. Ik deed wel even :? toen ik een een half uur na de persco mail kreeg over de refund :D

Nu jij het over jouw refund hebt, herinner ik me pas weer dat ik inderdaad tickets heb gekocht.
Ik heb tickets voor het langebaanschaatsen in maart. Dat MOET echt doorgaan ivm huldigingen en afscheid van Olympische schaatsers.
Spoilers!
pi_202162183
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:46 schreef Lonaa het volgende:
Geblesseerd! *O*

:')

Tijdens het 4e onderdeel van de zeskamp (200 keer touwtjes springe en dan samen tireflips) flipte mijn buddy de tractorband net te veel mijn kant op en mijn voet stond net te veel naar voren om snel na de flip in en over te stappen.
Punt van de zijkant van het spoor op de band tussen de kootjes van m'n grote teen *O*

Blauw, paars, dik, koelen *O* (Oke wel eerst de zeskamp nog afgemaakt :') ) Tweede workout niet gedaan, zonde want we stonden 2e na de zeskamp.

Was wel echt gezellige toffe dag. O+ Ben helemaal gesloopt.
Goed gedaan weer :')

Ik heb ook een typisch ding :') Mijn linker bovenste ooglid is dik. Mijn rechter onderste ooglid is ook dik.
Rechts voelt al een paar dagen als opkomend maar niet doorzettend strontje. Links is inmiddels al wat beter. Ik heb in mijn slaap te hard aan het eczeem op dat ooglid gekrabd denk ik.
Spoilers!
pi_202162293
1. Oh laat ik de keuken opruimen.
2. Is 5 minuten bezig.
3. Komt iets eetbaars tegen.
4. Zit op de bank te eten.

Mijn levensverhaal.
  zaterdag 13 november 2021 @ 20:29:19 #191
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202162341
+4
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202162348
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:29 schreef fietsie het volgende:
+4
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202162463
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Goed gedaan weer :')

Ik heb ook een typisch ding :') Mijn linker bovenste ooglid is dik. Mijn rechter onderste ooglid is ook dik.
Rechts voelt al een paar dagen als opkomend maar niet doorzettend strontje. Links is inmiddels al wat beter. Ik heb in mijn slaap te hard aan het eczeem op dat ooglid gekrabd denk ik.
Zo’n opkomend strontje had ik 2 weken geleden, zag er ook niet uit. Op advies, lap nat maken met warm water en dat 10 min erop. Dat 4x per dag. Maakt dat de huid minder strak staat en rijpt het strontje. Hielp echt
We have far more in common than that which devides us..
pi_202162610
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zo’n opkomend strontje had ik 2 weken geleden, zag er ook niet uit. Op advies, lap nat maken met warm water en dat 10 min erop. Dat 4x per dag. Maakt dat de huid minder strak staat en rijpt het strontje. Hielp echt
Dank je. Voorlopig staat het niet erg strak. Ik druppel 8 keer per dag, dat is wel prettig.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 20:44:37 #195
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202162705
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:05 schreef Molo het volgende:

[..]
Je laatste zin snap ik niet, is dat dialect?
Nee toch? De welbekende wet dat het wachten over is, zodra je op FOK! klaagt. Datzelfde eten was beter als als bij de BK. Wel een juiste zinsopbouw voor volgens mij, maar misschien niet heel duidelijk.

Ik was op een Autohof, beetje als een parkeerplaats, maar dan niet direct aan de snelweg. Tankstation, wat eet gelegenheden, meestal wel een speelhal. Ik at bij Raiffeisen grill, dat die restaurants hadden is nieuw voor me overigens. Schnitzels kwamen van de bakplaat en niet uit de frituur, boven verwachting. Voor ¤12 zeer acceptabel onderweg-voer.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 13 november 2021 @ 21:04:39 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202163194
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee toch? De welbekende wet dat het wachten over is, zodra je op FOK! klaagt. Datzelfde eten was beter als als bij de BK. Wel een juiste zinsopbouw voor volgens mij, maar misschien niet heel duidelijk.

Ik was op een Autohof, beetje als een parkeerplaats, maar dan niet direct aan de snelweg. Tankstation, wat eet gelegenheden, meestal wel een speelhal. Ik at bij Raiffeisen grill, dat die restaurants hadden is nieuw voor me overigens. Schnitzels kwamen van de bakplaat en niet uit de frituur, boven verwachting. Voor ¤12 zeer acceptabel onderweg-voer.
[ afbeelding ]
Ok, het is beter 'dan' ipv als. Denk dat ik daarom enigszins in de war was.

Maar snap je nog steeds niet. Uit je laatste bericht begrijp ik dat je bij de Autohof goed gegeten hebt.
Waarom postte je dan dit? :? :?

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:08 schreef derLudolf het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar "was ik maar naar de Burger King gegaan"
Zulke koolsla trouwens :9
Zit hier een kipstandje die alles goddelijk bbq-en, en onwijs lekkere koolsla erbij maken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Molo op 13-11-2021 21:10:29 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 21:09:48 #197
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202163367
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 21:04 schreef Molo het volgende:

[..]
Ok, het is beter 'dan' ipv als. Denk dat ik daarom enigszins in de war was.
Ik gebruikte een Germanisme in Duitsland, Entschuldigung.

quote:
Maar snap je nog steeds niet. Uit je laatste bericht begrijp ik dat je bij de Autohof goed gegeten hebt.
Waarom postte je dan dit? :? :?
[..]

Ik snap je vraag niet :+
De BK en waar ik heb gegeten zaten tegenover elkaar, had ik geweten dat ik ruim half uur had moeten wachten was ik er niet naartoe gegaan.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 13 november 2021 @ 21:12:07 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202163462
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 21:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik gebruikte een Germanisme in Duitsland, Entschuldigung.
[..]
Ik snap je vraag niet :+
De BK en waar ik heb gegeten zaten tegenover elkaar, had ik geweten dat ik ruim half uur had moeten wachten was ik er niet naartoe gegaan.
Ik ben hier geloof ik te moe voor. Maar snap er geen zak meer van :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202164443
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 21:12 schreef Molo het volgende:

Ik ben hier geloof ik te moe voor. Maar snap er geen zak meer van :+
Ludolf honger.
Ludolf gaat eten bij restaurant en bestelt schnitzel.
Ludolf moet heel lang wachten.
Ludolf vraagt zich af of hij niet beter bij de BK had kunnen gaan eten.
Bij BK was zijn fastfood al op geweest.
Ludolf klaagt op FOK.
Ludolf's eten komt er dan direct aan.
Blijkbaar is dat een Fokwet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 13 november 2021 @ 21:53:26 #200
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202164507
^O^
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202164585
Ik had overigens veeeeel liever die schnitzel dan iets van de burger king :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 21:56:12 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202164592
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 21:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ludolf honger.
Ludolf gaat eten bij restaurant en bestelt schnitzel.
Ludolf moet heel lang wachten.
Ludolf vraagt zich af of hij niet beter bij de BK had kunnen gaan eten.
Bij BK was zijn fastfood al op geweest.
Ludolf klaagt op FOK.
Ludolf's eten komt er dan direct aan.
Blijkbaar is dat een Fokwet.
Met de aanmerkingen dat de BK en Raiffeisen Grill tegenover elkaar zitten en ik eerst bedacht naar BK te gaan tot ik dat andere ding zag.

Achteraf de Raiffeisen wel lekkerder was dan BK.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 21:58:12 #203
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202164679
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2021 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik had overigens veeeeel liever die schnitzel dan iets van de burger king :+
Gezien de locatie verwachte ik een gefrituurde diepvries schnitzel en dat verschilt niet zo veel van BK.

Een vers gepaneerd stuk vlees was een aangename verrassing.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 13 november 2021 @ 22:05:13 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202164899
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 21:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ludolf honger.
Ludolf gaat eten bij restaurant en bestelt schnitzel.
Ludolf moet heel lang wachten.
Ludolf vraagt zich af of hij niet beter bij de BK had kunnen gaan eten.
Bij BK was zijn fastfood al op geweest.
Ludolf klaagt op FOK.
Ludolf's eten komt er dan direct aan.
Blijkbaar is dat een Fokwet.
Aha

Dank voor deze ontcijfering
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 22:28:42 #205
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202165530
2-2 _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202166053
Ik ben gewoon aan het genieten van wat corona-topics op FOK!. En dat terwijl er hier op het forum ook genoeg negativiteit over is, is dat toch nog een fijne verademing met wat ik normaal op social media lees. :')
  zaterdag 13 november 2021 @ 22:57:03 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202166389
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 22:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben gewoon aan het genieten van wat corona-topics op FOK!. En dat terwijl er hier op het forum ook genoeg negativiteit over is, is dat toch nog een fijne verademing met wat ik normaal op social media lees. :')
Ik ben echt mega blij met het COR topic O+
Verademing ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202166628
:W

No Time To Die gezien. Heftig joh :o
  zaterdag 13 november 2021 @ 23:26:48 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202166985
Ik heb traantjes zitten laten in de bios

Desondanks wel de slechtste Bond ever helaas ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 13 november 2021 @ 23:27:48 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202167007
Riders of Justice met Mads Mikkelsen is een dikke aanrader trouwens.
Noordelijke bizarre arthouse films, heerlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202167102
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 23:26 schreef Molo het volgende:
Ik heb traantjes zitten laten in de bios

Desondanks wel de slechtste Bond ever helaas ;(
Qua verhaal (vooral het schakelen tussen locaties, waarom ineens Noorwegen?!) niet te volgen soms. Maar ahhhh de emotie :'( dat kindje :'(
  zaterdag 13 november 2021 @ 23:34:31 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202167143
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 23:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Qua verhaal (vooral het schakelen tussen locaties, waarom ineens Noorwegen?!) niet te volgen soms. Maar ahhhh de emotie :'( dat kindje :'(
Omdat Lofoten zo mooi filmisch is voor de eenzaamheid en weg zijn, en Schotland al geweest was :T

Kindje ja ;(
Maar kutverhaal, assholes. Desondanks, ga ik volgende gewoon weer in de bios kijken

The French Dispatch is ook tof trouwens O+

En Dune, ga allen Dune kijken O+ O+ O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202167166
Ik huil heel snel bij films en boeken, maar bij deze hoefde ik niet eens te slikken. Maar vriendinnen moesten huilen, nou lees ik het hier ook al :o
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 13 november 2021 @ 23:39:12 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202167234
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 23:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik huil heel snel bij films en boeken, maar bij deze hoefde ik niet eens te slikken. Maar vriendinnen moesten huilen, nou lees ik het hier ook al :o
Heb je geen gevoel?

:+

Nee grapje. Ik ben sinds kind gewoon een weekdier. En bij deze triggerde dat het, het verhaal verder niet want wie verzint zoiets :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202167296
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 23:39 schreef Molo het volgende:

[..]
Heb je geen gevoel?

:+

Nee grapje. Ik ben sinds kind gewoon een weekdier. En bij deze triggerde dat het, het verhaal verder niet want wie verzint zoiets :')
Nou…. :D ik jank al bij het volkslied. En bij sommige films red ik het niet met een pakje zakdoekjes. En van de week toen maxima die fan omhelsde…tranendal, iedere keer weer _O-
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 13 november 2021 @ 23:45:06 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202167366
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 23:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nou…. :D ik jank al bij het volkslied. En bij sommige films red ik het niet met een pakje zakdoekjes. En van de week toen maxima die fan omhelsde…tranendal, iedere keer weer _O-
Hahaha, ja dat doet mij dan weer niets. Maar kinderen is echt direct mother modus full blown aan.
Word er soms zelf ook gek van.

En nu slapen. Sinterklaas en zwarte Pieten zijn hier vandaag in de haven gearriveerd dus ze zal morgen wel vroeg wakker en beneden zijn om haar schoenen uit te checken :+ :+ O+

Tukse!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202167413
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 23:34 schreef Molo het volgende:

[..]
Omdat Lofoten zo mooi filmisch is voor de eenzaamheid en weg zijn, en Schotland al geweest was :T

Kindje ja ;(
Maar kutverhaal, assholes. Desondanks, ga ik volgende gewoon weer in de bios kijken

The French Dispatch is ook tof trouwens O+

En Dune, ga allen Dune kijken O+ O+ O+
En dan praten ze er Frans, en heeft ze een baan in Londen. :') :')

Wel mooi gebied inderdaad. Mistig bos met varens O+
pi_202167426
Ik had ook erg medelijden met Dou Dou, het knuffelkonijn van het kindje. ;(
  zaterdag 13 november 2021 @ 23:53:00 #219
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202167492
Menig gesprek na een Bond film gaat t om de volumes gesloopte auto's en verbouwde binnensteden....
Een konijntje was ik nog niet eerder tegengekomen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202167516
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 23:53 schreef fietsie het volgende:
Menig gesprek na een Bond film gaat t om de volumes gesloopte auto's en verbouwde binnensteden....
Een konijntje was ik nog niet eerder tegengekomen...
Ik voel geen empathie voor auto's of binnensteden.
pi_202167534
Knuffelkonijnen daarentegen :')
pi_202168269
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:03 schreef AnneX het volgende:
@:Isabeau doe je niet de vega maaltijden van HF?

We bestellen niet zo vaak HF meer, maar ik bestel altijd wel een paar vega maaltijden ja. Die ik dan klaar maak. Maar als Jross het avondeten verzorgt is het eigenlijk altijd vlees en hij heeft de laatste tijd gewoon veel gekookt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2021 @ 07:40:33 #223
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202168794
Mogge. :)

Ik zou het Limespad lopen,maar ja andere dag is ook andere route. Het wordt de Beemster in met het Waterliniepad.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202168979
Slecht geslapen, pijn, kan niet fatsoenlijk lopen alleen wat strompelen, het is zo dik dat ik het niet kan bewegen en nog goorder paars dan gisteren.
Top.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202168998
quote:
2s.gif Op zondag 14 november 2021 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Slecht geslapen, pijn, kan niet fatsoenlijk lopen alleen wat strompelen, het is zo dik dat ik het niet kan bewegen en nog goorder paars dan gisteren.
Top.
;(

Kan het gebroken zijn?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202169033
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 08:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
;(

Kan het gebroken zijn?
Ja, kan. Volgens mij is het niet te doen om op het oog kneuzing van breuk te onderscheiden, toch? Maar goed, als het gebroken is kunnen ze met een grote teen geloof ik ook niet zoveel. Hij staat recht en alles.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202169066
Oh internet zegt dat ze daar wel wat mee kunnen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202169076
Je kan allicht even bellen en langs gaan. Om deze tijd is het meestal super rustig 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202169086
quote:
2s.gif Op zondag 14 november 2021 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Slecht geslapen, pijn, kan niet fatsoenlijk lopen alleen wat strompelen, het is zo dik dat ik het niet kan bewegen en nog goorder paars dan gisteren.
Top.
wat klote dit. Is het idee om, naast foto’s te laten maken ook even krukken te halen zodat je de voet kunt ontlasten?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 14 november 2021 @ 08:42:27 #230
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202169090
Ik heb volgens mij gemist wat er is gebeurd. Wat heb je uitgevreten @Lonaa


Een hele vieze blauwe teen heb ik ervaring mee deze zomer. Binnen een week was het weer okay. Ik moest de eerste drie dagen wel paracetamol nemen. En ik heb me zelf gepijnigd door blijven te bewegen. Maar dat ging met de PCM best goed.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 14 november 2021 @ 08:44:49 #231
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202169109
quote:
2s.gif Op zondag 14 november 2021 08:40 schreef Lonaa het volgende:
Oh internet zegt dat ze daar wel wat mee kunnen.
Hehe, ik heb niet eens gegoogled :+ Dacht ook dat ze niets zouden kunnen en inderdaad, hij stond recht.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202169116
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 08:42 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb volgens mij gemist wat er is gebeurd. Wat heb je uitgevreten @:Lonaa

Een hele vieze blauwe teen heb ik ervaring mee deze zomer. Binnen een week was het weer okay. Ik moest de eerste drie dagen wel paracetamol nemen. En ik heb me zelf gepijnigd door blijven te bewegen. Maar dat ging met de PCM best goed.
Ja, dit was in principe ook mijn plan. :')

Ik heb tractorband op de teen gehad. En dan zeg maar de harde punt aan de zijkant vna het spoor. Zo precies tussen de 2 kootjes.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202169121
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 08:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
wat klote dit. Is het idee om, naast foto’s te laten maken ook even krukken te halen zodat je de voet kunt ontlasten?
Ik loop nu gewoon gek, en dat gaat langzaam maar niet met extra pijn. Hond uitlaten op krukken is niet een goed idee. Also, nog schouderblessure, ik geloof niet dat die het fijn vind als ik krukken gebruik.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202169122
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 08:40 schreef Isabeau het volgende:
Je kan allicht even bellen en langs gaan. Om deze tijd is het meestal super rustig 8-)
mja mja. vin lastig. :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202169135
quote:
2s.gif Op zondag 14 november 2021 08:46 schreef Lonaa het volgende:
mja mja. vin lastig. :@
Ja, ik zou het ook niet doen :+ Gedoe en dan ga je nog voor niets ook. Meestal. Niet altijd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202169144
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 08:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, ik zou het ook niet doen :+ Gedoe en dan ga je nog voor niets ook. Meestal. Niet altijd.
Ja, precies. :')

Ik ga zo koelen, met erwtjes.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202169155
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 23:53 schreef fietsie het volgende:
Menig gesprek na een Bond film gaat t om de volumes gesloopte auto's en verbouwde binnensteden....
Een konijntje was ik nog niet eerder tegengekomen...
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202169178
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 08:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, ik zou het ook niet doen :+ Gedoe en dan ga je nog voor niets ook. Meestal. Niet altijd.
Dat dacht @Blues ook.
Spoilers!
pi_202169337
quote:
2s.gif Op zondag 14 november 2021 08:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik loop nu gewoon gek, en dat gaat langzaam maar niet met extra pijn. Hond uitlaten op krukken is niet een goed idee. Also, nog schouderblessure, ik geloof niet dat die het fijn vind als ik krukken gebruik.
Dat is ook allemaal niet handig en fijn. Had het idee dat je echt niet vooruit kwam. En zelfs gezobde schouders vinden krukken niet fijn nee.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202169472
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 09:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat is ook allemaal niet handig en fijn. Had het idee dat je echt niet vooruit kwam. En zelfs gezobde schouders vinden krukken niet fijn nee.
Vooruit komen is relatief. Dora is vandaag F. z'n verantwoordelijkheid. Morgen zien we wel weer.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 14 november 2021 @ 09:52:55 #241
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202169778
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 23:34 schreef Molo het volgende:

[..]
Omdat Lofoten zo mooi filmisch is voor de eenzaamheid en weg zijn, en Schotland al geweest was :T

Kindje ja ;(
Maar kutverhaal, assholes. Desondanks, ga ik volgende gewoon weer in de bios kijken

The French Dispatch is ook tof trouwens O+

En Dune, ga allen Dune kijken O+ O+ O+
Ik vond dune echt heel mooi, maar zooooo traag. Uiteindelijk gebeurd er helemaal niks in deze film ;(
  zondag 14 november 2021 @ 09:54:40 #242
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_202169796
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 09:52 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik vond dune echt heel mooi, maar zooooo traag. Uiteindelijk gebeurd er helemaal niks in deze film ;(
Al de actie gebeurd uiteindelijk in het tweede deel van het boek :P.

Ik vond het overigens wel meevallen. Ze hebben, gelukkig, goed de tijd genomen om allerlei dingen uit te leggen. Dit verhaal is niet te volgen als ze daar echt in zouden gaan snijden :).

Film was erg goed. Gelukkig maken ze ook deel 2 zodat de rest van het boek ook verfilmd wordt. Ik kan niet wachten :)
  Moderator zondag 14 november 2021 @ 09:59:43 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202169845
quote:
2s.gif Op zondag 14 november 2021 08:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, dit was in principe ook mijn plan. :')

Ik heb tractorband op de teen gehad. En dan zeg maar de harde punt aan de zijkant vna het spoor. Zo precies tussen de 2 kootjes.
Dat klinkt vrij pijnlijk ja. Ik schopte ergens hard tegen aan, wel recht dus heel andere kracht wat er op komt.

Werkschoenen geen optie? Ik had mijn klompen (Sika's, van die leren met neus) en heb de hele dag doorgelopen. Natuurlijk zwol de teen op, door de neus kreeg ik ook nog een blaar precies op de rand van de neus.

Dat zag er heel charmant uit.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202169864
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 09:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat klinkt vrij pijnlijk ja. Ik schopte ergens hard tegen aan, wel recht dus heel andere kracht wat er op komt.

Werkschoenen geen optie? Ik had mijn klompen (Sika's, van die leren met neus) en heb de hele dag doorgelopen. Natuurlijk zwol de teen op, door de neus kreeg ik ook nog een blaar precies op de rand van de neus.

Dat zag er heel charmant uit.
Ik heb gisteren inderdaad vooral wel schoenen aangehouden. Koelen -> schoenen aan -> koelen -> schoenen aan.

Doe zo ook wel weer schoenen aan want ben veel te bang dat ik ergens tegen aanstoot of de hond zo over je teen struikelt. :X

Eerste 2 pcm erin, denk dat ik nog even afwacht.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator zondag 14 november 2021 @ 10:01:47 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202169873
Maar als er iets is opgeflikkerd met een punt precies tussen twee kootjes had ik denk ik wel een foto laten maken. Ik gok zo dat jij je eigen risico toch al hebt verbruikt :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202169877
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 10:01 schreef derLudolf het volgende:
Maar als er iets is opgeflikkerd met een punt precies tussen twee kootjes had ik denk ik wel een foto laten maken. Ik gok zo dat jij je eigen risico toch al hebt verbruikt :P
Dat is dus niet zo :o Heb nog ruim 300 euro over :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 14 november 2021 @ 10:08:59 #247
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202169949
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2021 09:54 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Al de actie gebeurd uiteindelijk in het tweede deel van het boek :P.

Ik vond het overigens wel meevallen. Ze hebben, gelukkig, goed de tijd genomen om allerlei dingen uit te leggen. Dit verhaal is niet te volgen als ze daar echt in zouden gaan snijden :).

Film was erg goed. Gelukkig maken ze ook deel 2 zodat de rest van het boek ook verfilmd wordt. Ik kan niet wachten :)
Ja klopt er zijn zooooveel personages dat kost tijd. Maar goed ik ken het boek niet dus viel beetje tegen. :D
pi_202169969
Dune O+ ik wou dat ik nog een abbo had, dan ging ik nog een keer.
  zondag 14 november 2021 @ 10:16:13 #249
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_202170019
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 10:10 schreef Sarabi het volgende:
Dune O+ ik wou dat ik nog een abbo had, dan ging ik nog een keer.
Hij staat ook inmiddels op Prime Video (en iTunes) als huur/koop optie :+.
pi_202170047
Ik begreep vanuit boekkenners dat het juist nog veel uitgebreider had gemogen, al die politieke intriges en personages.
Maar ik als niet-kenner (en dat gold ook voor mijn vriend en ouders) vonden het heel tof :Y De echte actie komt er nog wel aan ja, dat merk je wel aan de opbouw. Maar goed, het eerste deel van LOTR moest ook even op gang komen, dat vind ik niet per se erg :)
  zondag 14 november 2021 @ 10:18:45 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202170048
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 10:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja klopt er zijn zooooveel personages dat kost tijd. Maar goed ik ken het boek niet dus viel beetje tegen. :D
Ik ken het boek ook niet maar zat er volledig ingezogen en van alles genoten. Kijk uit naar deel twee _O_

De hoofdpersoon zit ook in de film The French Dispatch. Gaat nog een grote worden _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 14 november 2021 @ 10:22:37 #252
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202170084
Ik ben ook gewoon film barbaar. Ik keek gister lekker die Marvel film over 10 ringen, Mulan en Free guy, dat past me beter O+
  zondag 14 november 2021 @ 10:25:44 #253
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_202170117
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2021 10:18 schreef Candaasje het volgende:
Ik begreep vanuit boekkenners dat het juist nog veel uitgebreider had gemogen, al die politieke intriges en personages.
Maar ik als niet-kenner (en dat gold ook voor mijn vriend en ouders) vonden het heel tof :Y De echte actie komt er nog wel aan ja, dat merk je wel aan de opbouw. Maar goed, het eerste deel van LOTR moest ook even op gang komen, dat vind ik niet per se erg :)
Maar als je die film nog uitgebreider maakt wordt het echt een sloom geheel. Het boek is niet bijzonder makkelijk te lezen.

Ik heb mijn vader meegenomen. Die had het boek staan en het was het eerste boek dat ik ooit las (ik was 11 ofzo :+). Mijn vader vond het een prima film.

Prima film. Eindelijk weer eens wat 'donkere' sci-fi. Niets mis met Marvel e.d. maar dat is echt een hele andere orde qua verhaal en film dan dit :). En dat vond ik voor de verandering wel weer een keer verfrissend.
pi_202170895
Ik moet Dune maar eens herlezen, het zal wel 30 jaar geleden zijn dat ik het las. En Witte Pest dan ook maar, al ken ik dat verhaal nog redelijk - stukken eenvoudiger :+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202170994
Ik wil die film ook nog eens kijken. Lijkt mij wel tof. Boek misschien ook maar eens lezen dan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_202171036
Dune ook duizend jaar geleden hier. Ik bleef steken na deel 1, kon na 100 pagina's oid in deel 2 de namen niet meer bijhouden dus toen ben ik maar gestopt.

Maar over minder dan een week Wheel of Time *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202171072
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

Dat dacht @:blues ook.
ff naar de spoed gaan @Lonaa ze zitten ervoor :)
Krijg je meteen een picture ^O^

Verder zeg ik niks :P
pi_202171076
Met heel veel personages in een krappe tijd haak ik op een gegeven moment ook af. Was met The casual vacancy van Rowling ook. Het was een brei aan personages die toegevoegd werden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_202171090
Vanmiddag naar (klassiek) concert in concertzaal, waarvan ik denk dat we gewoon allemaal naast elkaar zitten.
Ik hou mn mondkapje maar op denk ik :)
Het waren dure kaarten, een jaar geleden al gekocht en ik wil het heul HEEL graag toch zien/luisteren.
pi_202171092
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 11:56 schreef Vanyel het volgende:
Dune ook duizend jaar geleden hier. Ik bleef steken na deel 1, kon na 100 pagina's oid in deel 2 de namen niet meer bijhouden dus toen ben ik maar gestopt.

Maar over minder dan een week Wheel of Time *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ohh volgens mij heb ik die wel gelezen. Of in ieder geval 1 of 3 delen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_202171104
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 10:18 schreef Molo het volgende:

[..]


De hoofdpersoon zit ook in de film The French Dispatch. Gaat nog een grote worden _O_
Dat zeker, als ie dat niet al is.
3 jaar geleden was hij ook al genomineerd voor een Oscar.
pi_202171303
Huisartsenpost gebeld, ze vonden het niet erg genoeg voor nu (er steekt geen bot uit en hij staat niet heel gek) dus ik moet morgen naar mn eigen huisarts.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 14 november 2021 @ 12:31:23 #263
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_202171369
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 11:56 schreef Vanyel het volgende:
Dune ook duizend jaar geleden hier. Ik bleef steken na deel 1, kon na 100 pagina's oid in deel 2 de namen niet meer bijhouden dus toen ben ik maar gestopt.

Maar over minder dan een week Wheel of Time *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ja, ik ben benieuwd. Maar Wheel of Time is tig keer complexer :P
pi_202171567
quote:
2s.gif Op zondag 14 november 2021 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Huisartsenpost gebeld, ze vonden het niet erg genoeg voor nu (er steekt geen bot uit en hij staat niet heel gek) dus ik moet morgen naar mn eigen huisarts.
Ok :)
pi_202171582
Half uurtje gelopen.
Deze groepjes glimmende paddo's staan over het hele achterpad als ik de tuin uitloop.

pi_202171678
quote:
2s.gif Op zondag 14 november 2021 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Huisartsenpost gebeld, ze vonden het niet erg genoeg voor nu (er steekt geen bot uit en hij staat niet heel gek) dus ik moet morgen naar mn eigen huisarts.
En hoe ga je daar komen? Strompelend? Op de step?
Balen zeg. Vooral omdat jullie goed ervoor stonden in de competitie.

Dune staat mij vaag bij als een Niet-door-te-komen-boek van lang geleden, toen ik nog heel veel las. Gekocht zelfs vanwege de recensies.
Ach, dat had ik ook met Tolkien. Tot pagina 72.
En dan lees ik Isabel Allende wel graag en duik in het verhaal.
pi_202171685
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 12:51 schreef Blues het volgende:
Half uurtje gelopen.
Deze groepjes glimmende paddo's staan over het hele achterpad als ik de tuin uitloop.

[ afbeelding ]
Intrigerend vies groepje B-)
pi_202171696
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 13:01 schreef AnneX het volgende:

[..]
En hoe ga je daar komen? Strompelend? Op de step?
Balen zeg. Vooral omdat jullie goed ervoor stonden in de competitie.

Ik ben gisteren ook naar huis gefietst dus ik denk dat ik ook wel naar de HA kan fietsen. En naar het ziekenhuis als het moet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202171700
F. had ook al aangeboden eventueel thuis te werken of te komen morgen. Kiek wa. Hulp is ingewikkeld.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202171732
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 13:01 schreef AnneX het volgende:

[..]
Intrigerend vies groepje B-)
Ja vond ik ook :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 14-11-2021 13:29:28 ]
pi_202171734
quote:
2s.gif Op zondag 14 november 2021 13:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik ben gisteren ook naar huis gefietst dus ik denk dat ik ook wel naar de HA kan fietsen. En naar het ziekenhuis als het moet.
Ja, en dan moet je stoppen onverwachts en met volle gewicht op de verkeerde voet…
Ach, het komp goe, meidje :*

Doe ondertussen de erwtjes maar, voet hoog en beetje wiebelen met tenen als dat gaat. Of de voet bewegen om circulatie te bevorderen.
pi_202171768
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 13:07 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja, en dan moet je stoppen onverwachts en met volle gewicht op de verkeerde voet…
Ach, het komp goe, meidje :*
Ja, dat is het enige waar ik me mild zorgen over maak. En ook de reden dat ik gisteren die 2e workout niet gedaan had. Ik had overal wel een work-around voor gevonden, maar wat nou als ik toch uit de ringen was geflikkerd of in de adrenaline toch gewicht op die voet zou zetten...
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202172486
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 12:31 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ja, ik ben benieuwd. Maar Wheel of Time is tig keer complexer :P
Nee joh! Lekker chill een wandelingetje maken met 5 vrinden en een setje guardians. Dat bouwde relaxt op. Al dat politiek gebazel direct in de tweede Dune trok ik gewoon niet.

Maarrr ik ben tig jaar geleden ook eens aan Game of Thrones begonnen en daar haakte ik ook na iets van 100 pagina's af. Blijkbaar pakt het soms gewoon niet.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202172488
Sterkte Lonaa :*
  zondag 14 november 2021 @ 14:26:24 #275
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_202172491
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 14:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee joh! Lekker chill een wandelingetje maken met 5 vrinden en een setje guardians. Dat bouwde relaxt op. Al dat politiek gebazel direct in de tweede Dune trok ik gewoon niet.

Maarrr ik ben tig jaar geleden ook eens aan Game of Thrones begonnen en daar haakte ik ook na iets van 100 pagina's af. Blijkbaar pakt het soms gewoon niet.
5 vrienden waarvan 1 The Chosen One is :P.
pi_202172497
Mooie lampen hier O+
pi_202172500
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2021 14:26 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
5 vrienden waarvan 1 The Chosen One is :P.
Maar wie oh wie?
Zoooo spannend!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202175280
Wat een FANTASTISCH concert.
Voor de pauze van alles en nog wat en lekker bombastisch (ook schindlers list en jaws bijv echt geweldig).
En Carmina Burana was helemaal niet normaal zo mooi _O_

Kunnen we weer een hele tijd op teren *G*

En ook zo lekker op onze bikies door het donker terug :D Gebeurt niet veel.
pi_202175633
quote:
17s.gif Op zondag 14 november 2021 18:04 schreef Blues het volgende:
Wat een FANTASTISCH concert.
Voor de pauze van alles en nog wat en lekker bombastisch (ook schindlers list en jaws bijv echt geweldig).
En Carmina Burana was helemaal niet normaal zo mooi _O_

Tof :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202175656
Net de stoofpeertjes uit de slowcooker gehaald :9 En de port waarin we kookten lekker laten inkoken nog :9 En de boeuf bourguignon staat ook lekker gaar te worden in de slowcooker :9 Nog een half uurtje en dan gaan we fijn eten :9~

Eerst nog even een paar scriptjes testen voor kantoor :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202175716
quote:
17s.gif Op zondag 14 november 2021 18:04 schreef Blues het volgende:
Wat een FANTASTISCH concert.
Voor de pauze van alles en nog wat en lekker bombastisch (ook schindlers list en jaws bijv echt geweldig).
En Carmina Burana was helemaal niet normaal zo mooi _O_

Kunnen we weer een hele tijd op teren *G*

En ook zo lekker op onze bikies door het donker terug :D Gebeurt niet veel.
Wat fijn! Lekker nagenieten ook. Waren er nog wat maatregelen (minder mensen?)
En lekker dat fietsen he!. Vanmiddag ook weer een eind gefietst. Maar wandelen ging niet zo lekker. Ik ging naar het park van Kasteel Biljoen, maar daar lag zoveel blad dat ik het pad niet kon zien en dat was voor mijn zere knieen niet fijn.
Daarna nog even hier in de flat op bezoek geweest en dan moet ik nu even nog een opdracht voor de UWV workshop morgen maken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202175999
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:


Wat fijn! Lekker nagenieten ook. Waren er nog wat maatregelen (minder mensen?)
En lekker dat fietsen he!. Vanmiddag ook weer een eind gefietst. Maar wandelen ging niet zo lekker. Ik ging naar het park van Kasteel Biljoen, maar daar lag zoveel blad dat ik het pad niet kon zien en dat was voor mijn zere knieen niet fijn.
Daarna nog even hier in de flat op bezoek geweest en dan moet ik nu even nog een opdracht voor de UWV workshop morgen maken.
Er waren minder mensen, geen pauze met drankjes helaas en veel plekken leeg. En veel mondkapjes ^O^

Het is opletten met wandelen idd want al dat blad is nu een dikke laag overal en ook nat. Je glijdt zo uit.
Vanochtend ook nog een 30 min gelopen, was opletten geblazen en wat jij met je knieën dan hebt, ik voel t dan meteen in mn rug omdat je op eieren loopt }:|

We kwamen net op tijd thuis voor de F1 start, dus g was blij.
Nu wachten op broodjes kip- en lamsshoarma *O*
pi_202176055
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 18:36 schreef Blues het volgende:
ik voel t dan meteen in mn rug omdat je op eieren loopt }:|
Herkenbaar :D Ik had dat vorige week erg in de Ardennen toen we over allerlei modderige paadjes naast een snelstromende beek liepen :P Je kan bijna niet zien waar je op gaat staan en vervolgens last van rug, benen en enkels :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202176124
Oh dat is jammer, die extra dingen maken het helemaal een uitje. Maar dat is helaas nu even zo.

Blij te horen dat ik het niet alleen heb. Merkte ook aan m'n hele lijf. Dat stond helemaal strak om uitglijden te voorkomen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202176765
quote:
17s.gif Op zondag 14 november 2021 18:04 schreef Blues het volgende:
Wat een FANTASTISCH concert.
Voor de pauze van alles en nog wat en lekker bombastisch (ook schindlers list en jaws bijv echt geweldig).
En Carmina Burana was helemaal niet normaal zo mooi _O_

Kunnen we weer een hele tijd op teren *G*

En ook zo lekker op onze bikies door het donker terug :D Gebeurt niet veel.
Het kllinkt in ieder geval al geweldig O+ En die lampen daar zijn ook prachtig. Ik vind heel vaak kunstzinnige lampen geweldig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 14 november 2021 @ 19:18:43 #286
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202177031
Terug van de fotografica beurs in Hilversum. Wist niet wat ik moest verwachten, ik vond het behoorlijk groot terwijl anderen me vertelden dat er anders nog meer kramen waren. Aantal bekenden gezien van fora/FB groepen en onze eigenste FOT-mod. Ik heb me prima vermaakt :Y

Was met QR code naar eenmaal binnen zonder mondkapje. Wel druk, dus hele tijd met een FPP2 opgelopen. Ik weet ook niet of ik me zonder fijn had gevoeld in zo'n menigte zonder mondkap.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202177723
Nou…pffft.. @GP.

Hé Blues Wat geweldig zal het geklonken hebben met zo’n groot koor en alles.
De L.P. ligt in de schuur. Heb ik grijsgedraaid lang geleden.
Straks eens een yt filmpje zoeken.

En Ludolf voor een eerste keer de ervaring van Fotografica. Was voorheen in Houten.
Mét mondkapje en ook afstand houden?
👍🏼
pi_202178071
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 19:39 schreef AnneX het volgende:
En Ludolf voor een eerste keer de ervaring van Fotografica. Was voorheen in Houten.
Zie je wel :o Ik dacht al......die is toch altijd in Houten :D

* PdeHoog is in een heeeeeeeeeeeeeeeeeel ver verleden daar ook een paar keer geweest.
Uiteindelijk toch bij modern spul gebleven :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202178170
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 19:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Zie je wel :o Ik dacht al......die is toch altijd in Houten :D

* PdeHoog is in een heeeeeeeeeeeeeeeeeel ver verleden daar ook een paar keer geweest.
Uiteindelijk toch bij modern spul gebleven :+
De laatste 4?5? Jaar in Hilversum, hoorde ik zojuist. B-)
  Moderator zondag 14 november 2021 @ 20:50:25 #290
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202179135
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 19:39 schreef AnneX het volgende:
Nou…pffft.. @:GP.

Hé Blues Wat geweldig zal het geklonken hebben met zo’n groot koor en alles.
De L.P. ligt in de schuur. Heb ik grijsgedraaid lang geleden.
Straks eens een yt filmpje zoeken.

En Ludolf voor een eerste keer de ervaring van Fotografica. Was voorheen in Houten.
Mét mondkapje en ook afstand houden?
👍🏼
Afstand houden was lastig, denk dat het ongeveer 50/50 was met mondkapje.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202179258
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 19:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
De laatste 4?5? Jaar in Hilversum, hoorde ik zojuist. B-)
Ja, ik was daar in 2006 of zo 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202179774
Ik ga weer studeren in Antwerpen denk ik :')
Je kunt veel zeggen over de Belgen, maar die Vlamingen zijn een pak slimmer dan die gekke Hollanders en maffe Walen. De Bijbelgordel tekent ook wel mooi af trouwens. En Friesland.

pi_202179830
En leuk Blues en Ludolf, een dagje er even uit! :Y

Sterkte met het pootje Loon, klink echt nasty :{

Wij hadden vandaag een goede actiedag. Het was druk in de stad - drukker dan ik had verwacht - dus veel gesprekken kunnen voeren. Op het eind wel wat fris, maar geen wind, geen regen en na afloop nog even met z'n allen wat gegeten en gedronken. Dus nu tonnetje rond.

Samen met vriend nu eens maar onder een dekentje lekker Netflixen.
pi_202180079
Ik heb het idee dat m'n pootje iets minder gezwollen is en er zodoende iets meer beweging in zit. Zo nog 2 pcm, slapen en morgen verder kijken. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202180735
quote:
2s.gif Op zondag 14 november 2021 21:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het idee dat m'n pootje iets minder gezwollen is en er zodoende iets meer beweging in zit. Zo nog 2 pcm, slapen en morgen verder kijken. :)
Dat klinkt fijn
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 14 november 2021 @ 23:39:07 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202182249
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2021 21:15 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga weer studeren in Antwerpen denk ik :')
Je kunt veel zeggen over de Belgen, maar die Vlamingen zijn een pak slimmer dan die gekke Hollanders en maffe Walen. De Bijbelgordel tekent ook wel mooi af trouwens. En Friesland.

[ afbeelding ]
Ik zou me toch niet direct door dit plaatje laten leiden....

quote:
België telde zaterdag 2.391 COVID-19-patiënten in de Belgische ziekenhuizen, van wie 487 op intensivecareafdelingen. Zowel het aantal positieve tests (+39 procent) als het aantal nieuwe opnames (+21 procent) loopt in België hard op, blijkt uit cijfers van Sciensano, de Belgische tegenhanger van het RIVM. Ook het aantal geregistreerde coronagerelateerde sterfgevallen in het land met ongeveer 11,5 miljoen inwoners vertoont een stijgende lijn.

België registreerde zaterdag met 997 positieve coronatests per miljoen inwoners het relatief grootste aantal coronabesmettingen van West-Europa, gevolgd door Nederland (zondag 689) en het Verenigd Koninkrijk (zaterdag 519). 75 procent van de inwoners die in aanmerking komen voor een coronaprik is volledig gevaccineerd.

De Belgische minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke pleit volgens VRT Nieuws voor een mondkapjesplicht voor iedereen ouder dan negen jaar. Ook overweegt de bewindspersoon om alleen nog gevaccineerd uitgaanspubliek toe te laten tot het Belgische nachtleven, al dan niet na het ondergaan van een extra test.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202183230
Mogge.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202183286
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2021 07:34 schreef sigme het volgende:
Mogge. [ afbeelding ]
O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202183309
Goedemorgen! Dat vroeg ik me nog af @sigme , heb jij een goede internetverbinding daar?
pi_202184165
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 23:39 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik zou me toch niet direct door dit plaatje laten leiden....
[..]

Maar dat gaat dus over heel België, waaronder dus ook Wallonië (en Brussel). Ik ben dan wel benieuwd naar de aantallen besmettingen en opnamen in Vlaanderen (minus Brussel) versus Wallonië. :)

(Waarbij Vlaanderen wel weer dichter bevolkt is. Maar laat ik het zo zeggen; de Belgen die ik ken, waren een stuk minder eigenwijs wat vaccinaties betreft, dan veel Nederlanders die ik ken. :P )
pi_202184200
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 07:57 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Dat vroeg ik me nog af @:sigme , heb jij een goede internetverbinding daar?
Goed genoeg om mee te video-vergaderen, helaas.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')