abonnement Unibet Coolblue
pi_202150566
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2021 19:42 schreef _I het volgende:

[..]
Zelfde teksten, zelfde volgorde, zelfde ononderbouwde non-sense.

Zoveel mogelijk de maatschappij open houden.
Whaha, als ongevaccineerde kom je de komende jaren nergens meer. Even de wet wijzigen.

Ze leefden en ze lachten en ze zagen dat het goed was.
Best leip allemaal.

Ik geloof gewoon letterlijk niet dat dit om volksgezondheid gaat. Virus zal wel echt zijn en wie weet is het relaesed van een lab of per ongeluk, do not care, niet belangrijk, maar never waste a good crisis.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202150671
quote:
Oneindig meer respect voor Maurice dan Crooked Marion.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202150736
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 21:08 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
wel interessant om in de gaten te houden met die palen, misschien is t ook niks bijzonders kan ook.
Hier in Rotterdam zijn er al meerdere (afwijkende)palen gespot. Of het gaat om dezelfde als in de filmpje durf ik niet te zeggen

Dat is alles wat ik er over kwijt wilde, terug ontopic maar weer o|O
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202150753
Verdwijnen er post hier in het topic of beeld ik me dingen in :@
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202150830
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:06 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Hier in Rotterdam zijn er al meerdere (afwijkende)palen gespot. Of het gaat om dezelfde als in de filmpje durf ik niet te zeggen

Dat is alles wat ik er over kwijt wilde, terug ontopic maar weer o|O
edit: lees t nu goed
Plaats hier uw advertentie
pi_202150920
quote:
Maareh zijn hier betrouwbare statistieken van en waarom deelt hij dat niet om zijn statement kracht bij te zetten?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202151108
Haha, mensen worden zo hard tegen elkaar op gezet... Diezelfde moraal narcisten zijn ook extremisten mbt Corona, puur uitgaande van het verhaal dat ze verteld wordt.

Veel vertrouwen in instanties hebben ze maar het gebrek aan denkvermogen maakt ze susceptible voor letterlijk alle propaganda.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 12 november 2021 @ 22:31:54 #233
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202151221
We kunnen het allemaal wel eens worden over dat er iets niet pluis is, dat Corona gebruikt/misbruikt wordt voor heel iets anders. Wat precies is niet duidelijk, maar als je dus alle, maar dan ook echt alle gebeurtenissen, alle cijfers, geluiden, signalen, berichten analyseert kom je gewoon niet veel verder dan dat het allemaal onzin moet zijn...en mogelijk ook is.

Velen zullen nooit in dat stadium geraken, vaak vanwege angst, of onvoorwaardelijk vertrouwen dat het goed zit, goedgelovigheid, of geen keus vanwege whatever reden. Degene die het wel inzien staan nu voor de nog veel zwaardere taak, namelijk het 'waarom' ontdekken. Waarom flikken ze dit alles en wat is het uiteindelijke doel. Vanaf hier kan je alle kanten op, en dat zijn extreme, maar ook vrij eenvoudige en logische. Gaat het om vermindering van de wereldpopulatie? Of om controle? Of is het een rookgordijn en worden allerlei andere zaken aangepakt waar niemand zicht op heeft? Of is dit een slim stukje voorwerk voor dat wat komen gaat, zoals we dan ook geprept worden voor de verschrikkelijke klimaatproblemen en alle maatregelen die daar weer uit gaan voortkomen? Het 'waarom' ontdekken gaat vanzelf wel komen, dit omdat we het allemaal toelaten en er geen halt toe roepen. De weg is voor ze vrij... Hoe erger wordt het nog voordat ze het doel hebben bereikt? Wie denkt nog dat het om een virus gaat?
Mai pben rai~!
pi_202151285
Anyhow, wat ik even wilde melden... De haat, de pure haat op dit forum, als puur effect van de haatzaaierij van Hugo de Jonge... Heerlijk! Men laat zich kennen, gedraagt men zich zo in angst? Is dit letterlijk de menselijke aard en de reden waarom de holocaust bijvoorbeeld kon plaatsvinden? De feiten liggen nu nog duidelijker op tafel maar feiten zijn niet meer de waarheid bij die mensen, onbereikbaar.. 100% gehypnotiseerd.

Sommige mensen zijn gewoon niet meer bereikbaar voor een normaal menselijk gesprek zo debiel is het nu... Nee als je feiten kan negeren en mensen kan dehumaniseren en je alles gelooft wat de staat zegt en gelooft dat individuele mensenrechten ondergeschikt staan aan het collectief - met een collectief dat subjectief bepaalt wanneer dat precies is en je alles wijs kan maken - goed plan. Mooie wereld.

Het aantal mensen dat zo denkt is hoog - zie Fok, maar uiteraard oververtegenwoordigd op Fok. Maar je ziet die mensen wel radicaliseren.

En misschien zegt men dat ook over mij maar ik ben diep geankerd, persoonlijke vrijheden, lichamelijke integriteit en geen discriminatie zijn belangrijke waarden.. Als het nodig is dat ik dat verdedig en ik dat op een manier moet doen om mensen wakker te krijgen... Prima.

Men hoeft niet hetzelfde te denken over zaken als ik, maar er is een grens die gewoon ridicuul slecht en onbegrijpelijk is,en die wordt met de dag meer overschreden, aangewakkerd door Hugo de Jonge.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202151354
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:31 schreef KNAK het volgende:
We kunnen het allemaal wel eens worden over dat er iets niet pluis is, dat Corona gebruikt/misbruikt wordt voor heel iets anders. Wat precies is niet duidelijk, maar als je dus alle, maar dan ook echt alle gebeurtenissen, alle cijfers, geluiden, signalen, berichten analyseert kom je gewoon niet veel verder dan dat het allemaal onzin moet zijn...en mogelijk ook is.

Velen zullen nooit in dat stadium geraken, vaak vanwege angst, of onvoorwaardelijk vertrouwen dat het goed zit, goedgelovigheid, of geen keus vanwege whatever reden. Degene die het wel inzien staan nu voor de nog veel zwaardere taak, namelijk het 'waarom' ontdekken. Waarom flikken ze dit alles en wat is het uiteindelijke doel. Vanaf hier kan je alle kanten op, en dat zijn extreme, maar ook vrij eenvoudige en logische. Gaat het om vermindering van de wereldpopulatie? Of om controle? Of is het een rookgordijn en worden allerlei andere zaken aangepakt waar niemand zicht op heeft? Of is dit een slim stukje voorwerk voor dat wat komen gaat, zoals we dan ook geprept worden voor de verschrikkelijke klimaatproblemen en alle maatregelen die daar weer uit gaan voortkomen? Het 'waarom' ontdekken gaat vanzelf wel komen, dit omdat we het allemaal toelaten en er geen halt toe roepen. De weg is voor ze vrij... Hoe erger wordt het nog voordat ze het doel hebben bereikt? Wie denkt nog dat het om een virus gaat?
Als kapitalist.. Als iemand die grote technologieën wilt implementeren en de wereld anders wilt maken en meer gecontroleerd de externaliteiten van climate change etc wilt controleren....

Slopen van MKB is goed voor tech en het groot kapitaal. Build back Better... Was de slogan toen nog niks stuk was...

Maareh.. Tjah complotten.. Uit kwade wil geloof ik niet perse.. En dat alle spelers hetzelde idee hebben ook niet. Maar het wordt wel gestuurd en gesynchroniseerd over de wereld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 12 november 2021 @ 22:40:36 #236
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202151384
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Maareh zijn hier betrouwbare statistieken van en waarom deelt hij dat niet om zijn statement kracht bij te zetten?
Is zo bij lareb te vinden als ik me niet vergis
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202151411
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:26 schreef ludovico het volgende:
Haha, mensen worden zo hard tegen elkaar op gezet... Diezelfde moraal narcisten zijn ook extremisten mbt Corona, puur uitgaande van het verhaal dat ze verteld wordt.

Veel vertrouwen in instanties hebben ze maar het gebrek aan denkvermogen maakt ze susceptible voor letterlijk alle propaganda.
Dat is dus precies andersom... Wat is er precies narcistisch aan om je te houden aan wat anderen (experts in dit geval) zeggen? Weet je uberhaupt wel wat narcistisch is?
Je moet niet te hard mensen van narcisme beschuldigen als je geen psychiater bent maar "ik weet het beter dan mensen die ervoor geleerd hebben" komt dichter bij narcisme dan "jij hebt ervoor geleerd, ik vertrouw je"...
Tevens is het zo dat ook de wappies hun propaganda hebben. En die wappies hebben leiders die er flink geld mee verdienen. Dan kun je zeggen "de normale mensen ook" maar die hebben mensen als Liendert of zo, en dat is geen leider. Gewoon een charlatan die gebruik maakt van de goede bedoelingen van zijn medemensen.

Terwijl Willem Engel geld verdient, er een mooi vakantiehuisje van koopt in Spanje maar nog gelooft blijft door de goegemeente van wappieland.
  vrijdag 12 november 2021 @ 22:42:48 #238
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202151439
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:26 schreef ludovico het volgende:
Haha, mensen worden zo hard tegen elkaar op gezet... Diezelfde moraal narcisten zijn ook extremisten mbt Corona, puur uitgaande van het verhaal dat ze verteld wordt.

Veel vertrouwen in instanties hebben ze maar het gebrek aan denkvermogen maakt ze susceptible voor letterlijk alle propaganda.
Zo simpel is het dus om mensen andere mensen te laten haten.
Zorg dat de media hier goed op in speelt. Doe als overheid alsof je ook om de andere groep geeft en het wordt als zoete koek geslikt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 12 november 2021 @ 22:43:10 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202151448
quote:
Hoeveel overlijdens na vaccinatie is normaal?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202151454
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:31 schreef KNAK het volgende:
We kunnen het allemaal wel eens worden over dat er iets niet pluis is, dat Corona gebruikt/misbruikt wordt voor heel iets anders. Wat precies is niet duidelijk, maar als je dus alle, maar dan ook echt alle gebeurtenissen, alle cijfers, geluiden, signalen, berichten analyseert kom je gewoon niet veel verder dan dat het allemaal onzin moet zijn...en mogelijk ook is.

Velen zullen nooit in dat stadium geraken, vaak vanwege angst, of onvoorwaardelijk vertrouwen dat het goed zit, goedgelovigheid, of geen keus vanwege whatever reden. Degene die het wel inzien staan nu voor de nog veel zwaardere taak, namelijk het 'waarom' ontdekken. Waarom flikken ze dit alles en wat is het uiteindelijke doel. Vanaf hier kan je alle kanten op, en dat zijn extreme, maar ook vrij eenvoudige en logische. Gaat het om vermindering van de wereldpopulatie? Of om controle? Of is het een rookgordijn en worden allerlei andere zaken aangepakt waar niemand zicht op heeft? Of is dit een slim stukje voorwerk voor dat wat komen gaat, zoals we dan ook geprept worden voor de verschrikkelijke klimaatproblemen en alle maatregelen die daar weer uit gaan voortkomen? Het 'waarom' ontdekken gaat vanzelf wel komen, dit omdat we het allemaal toelaten en er geen halt toe roepen. De weg is voor ze vrij... Hoe erger wordt het nog voordat ze het doel hebben bereikt? Wie denkt nog dat het om een virus gaat?
Kan nu wel een heel verhaal gaan typen met de werkelijke reden achter het zogenaamde virus maar heb een toepasselijke meme gevonden , die het vuile werk voor mij doet



^^ Deze virus, die helaas te vaak buiten schot blijft, is gevaarlijker en dodelijker dan alle varianten bij elkaar opgeteld
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202151478
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
Oneindig meer respect voor Maurice dan Crooked Marion.
Eens :Y

Prima uitleg en duidelijke grafieken. Nu ineens is het beleid er zogenaamd op gericht om ongevaccineerden te beschermen. Door 3G werden zij dus (bewuste keuze van Hugo en co) totaal niet beschermd.

Wat veel erger is, is dat de vaccins bij de risicogroepen eind van de zomer / september, toen alle maatregelen werden losgelaten, al grotendeels uitgewerkt waren. Dat zie je duidelijk in de grafiek van Maurice.
Hoe laakbaar is het als de beleidsmakers al wisten dat dit in Israël reeds het geval was, maar niets doen aan het tijdig verstrekken van boosterprikken.

En welke groepen liggen er nu weer volop in het ziekenhuis... gevaccineerde ouderen en risicogroepen.
Die mensen zullen Hugo ook vervloeken lijkt me.

Het beleid is niet uit te leggen, op geen enkele wijze.
pi_202151501
quote:
Minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke pleit voor mondmaskerplicht vanaf 9 jaar
Vandenbroucke is duidelijk over wat er moet gebeuren: “Ik ben voor een ingrijpende maatregel op het vlak van mondmaskers”, klinkt het. “Ik vind dat we overal binnen, waar je geen afstand kan houden, het mondmasker moeten gebruiken en ik ga voorstellen dat dit gebeurt voor kinderen vanaf 9 jaar.” Kinderen zijn volgens de minister immers ook vaak besmet en ze kunnen ook oudere mensen besmetten.
https://www.hln.be/dossie(...)aatregelen~a82bcb38/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202151575
twitter
  vrijdag 12 november 2021 @ 22:48:55 #244
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202151592
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Hoeveel overlijdens na vaccinatie is normaal?
Normaal is ook vrij subjectief
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202151664
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Kan nu wel een heel verhaal gaan typen met de werkelijke reden achter het zogenaamde virus maar heb een toepasselijke meme gevonden , die het vuile werk voor mij doet

[ afbeelding ]

^^ Deze virus, die helaas te vaak buiten schot blijft, is gevaarlijker en dodelijker dan alle varianten bij elkaar opgeteld
Serieus? Ten eerste "deze virus"? Het is DIT virus, of je moet een Marokkaan zijn.

Ten tweede: bij alles wat er gebeurt dat niet in het straatje van bepaalde mensen past komt de term "new world order"... 9/11? Dat kan nooit door terroristen gebeurt zijn, is inside job. New world orde. Dood van Michael Jackson? Kan nooit waar zijn, is new world orde...

Ik heb ooit verdiept in die nwo, en je moet wel erg goedgelovig zijn om nog te geloven in een deep state achter de leiders van de Wereld. Heb je zelf ook niet door dat de mensen voor de schermen wel erg slecht samenwerken? Dat de regels voor het ene land niet gelden voor het andere land? Had je niet wat meer uniformiteit verwacht als het een doelbewust plannetje was om een politiestaat te maken in de Wereld?

China, dat is wel een politiestaat, maar de rest van de wereld niet. Als ik bijvoorbeeld lees dat het OMT bepaalde maatregelen wilde en dat de regering het vaak heeft afgezwakt om de economie niet te drastisch te schaden. Behalve nu met die twee vs drie weken lockdown...

Tevens mogen we god op onze knieen dankne dat we in NL wonen. In 80% van de wereld is het virus nog erger en de maatregelen ertegen idem dito... Tevens schaam ik mij momenteel om NL-er te zijn, zoveel stennis als jullie lopen te schoppen terwijl men in andere landen veel realistischer en dus volgzamer is.
Maar we moeten eerst een Bergamo situatie krijgen voordat de mensen op dit subforum wakker worden.
pi_202151686
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:52 schreef Schaapje1989 het volgende:

[..]
Serieus? Ten eerste "deze virus"? Het is DIT virus, of je moet een Marokkaan zijn.

Ten tweede: bij alles wat er gebeurt dat niet in het straatje van bepaalde mensen past komt de term "new world order"... 9/11? Dat kan nooit door terroristen gebeurt zijn, is inside job. New world orde. Dood van Michael Jackson? Kan nooit waar zijn, is new world orde...

Ik heb ooit verdiept in die nwo, en je moet wel erg goedgelovig zijn om nog te geloven in een deep state achter de leiders van de Wereld. Heb je zelf ook niet door dat de mensen voor de schermen wel erg slecht samenwerken? Dat de regels voor het ene land niet gelden voor het andere land? Had je niet wat meer uniformiteit verwacht als het een doelbewust plannetje was om een politiestaat te maken in de Wereld?

China, dat is wel een politiestaat, maar de rest van de wereld niet. Als ik bijvoorbeeld lees dat het OMT bepaalde maatregelen wilde en dat de regering het vaak heeft afgezwakt om de economie niet te drastisch te schaden. Behalve nu met die twee vs drie weken lockdown...

Tevens mogen we god op onze knieen dankne dat we in NL wonen. In 80% van de wereld is het virus nog erger en de maatregelen ertegen idem dito... Tevens schaam ik mij momenteel om NL-er te zijn, zoveel stennis als jullie lopen te schoppen terwijl men in andere landen veel realistischer en dus volgzamer is.
Maar we moeten eerst een Bergamo situatie krijgen voordat de mensen op dit subforum wakker worden.
Niet gelezen maar bedankt voor je bijdrage
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202151694
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:53 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Niet gelezen maar bedankt voor je bijdrage
Niet gelezen, maar bedankt voor het bedanken.
  vrijdag 12 november 2021 @ 23:01:47 #248
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202151826
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
Normaal is ook vrij subjectief
Nou nee, daar kan je statistiek voor gebruiken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 12 november 2021 @ 23:12:45 #249
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202151963
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 23:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Nou nee, daar kan je statistiek voor gebruiken.
Nee normaal is een subjectief begrip
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 12 november 2021 @ 23:13:20 #250
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202151966
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:52 schreef Schaapje1989 het volgende:

[..]
Serieus? Ten eerste "deze virus"? Het is DIT virus, of je moet een Marokkaan zijn.

Ten tweede: bij alles wat er gebeurt dat niet in het straatje van bepaalde mensen past komt de term "new world order"... 9/11? Dat kan nooit door terroristen gebeurt zijn, is inside job. New world orde. Dood van Michael Jackson? Kan nooit waar zijn, is new world orde...

Ik heb ooit verdiept in die nwo, en je moet wel erg goedgelovig zijn om nog te geloven in een deep state achter de leiders van de Wereld. Heb je zelf ook niet door dat de mensen voor de schermen wel erg slecht samenwerken? Dat de regels voor het ene land niet gelden voor het andere land? Had je niet wat meer uniformiteit verwacht als het een doelbewust plannetje was om een politiestaat te maken in de Wereld?

China, dat is wel een politiestaat, maar de rest van de wereld niet. Als ik bijvoorbeeld lees dat het OMT bepaalde maatregelen wilde en dat de regering het vaak heeft afgezwakt om de economie niet te drastisch te schaden. Behalve nu met die twee vs drie weken lockdown...

Tevens mogen we god op onze knieen dankne dat we in NL wonen. In 80% van de wereld is het virus nog erger en de maatregelen ertegen idem dito... Tevens schaam ik mij momenteel om NL-er te zijn, zoveel stennis als jullie lopen te schoppen terwijl men in andere landen veel realistischer en dus volgzamer is.
Maar we moeten eerst een Bergamo situatie krijgen voordat de mensen op dit subforum wakker worden.
Gaat ie lekker??
Reageer normaal of reageer niet .
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')