SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Als een bezorgboer met een "geurstaafje" huehuequote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als een bezorgboer met een "geurstaafje" huehue
Gaat lekker in dat durp van je hequote:Op donderdag 11 november 2021 15:47 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n geurstokje in je mond en je ligt pardoes met je armen en benen de lucht in.
Ze weten wel wat een feestje bouwen is hier, ken daar best veel mensen die daar nu zijnquote:Op donderdag 11 november 2021 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat lekker in dat durp van je he
[ twitter ]
Je gaat niet met de helderste lichten ter wereld om, is het wel?quote:Op donderdag 11 november 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze weten wel wat een feestje bouwen is hier, ken daar best veel mensen die daar nu zijn
Hier kregen we de warme aanbeveling om geen carnaval te gaan vieren deze periode. Op het werk worstelen we ook met aantal mensen die zich niet willen vaccineren.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze weten wel wat een feestje bouwen is hier, ken daar best veel mensen die daar nu zijn
Ze proberen gewoon Ede te verslaan denk ikquote:Op donderdag 11 november 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh stel je voor dat die hier voorbij komtquote:Op donderdag 11 november 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
11 miljoen voor een suite op dit bootje, soort luxe gevangenis heb je dan.
https://edition.cnn.com/t(...)er-somnio/index.html
Ach, dat doen ze met oud op nieuw toch elk jaar?quote:Op donderdag 11 november 2021 15:55 schreef bitterbal het volgende:
mijn collega's in de app denken nu dat er een lockdown komt en ze gaan den haag in de fik steken dan
nee mijn collegas gaan niet naar den haag om den haag in de fik te stekenquote:Op donderdag 11 november 2021 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, dat doen ze met oud op nieuw toch elk jaar?
verwarrend ditquote:Op donderdag 11 november 2021 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee mijn collegas gaan niet naar den haag om den haag in de fik te steken
Jawel maar dit zijn voornamelijk gegoede mensen die normaal drie feestjes per dag hebben en er dan nog acht afzeggen omdat er simpelweg maar drie feestjes in een dag passen.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat niet met de helderste lichten ter wereld om, is het wel?
Ah juist. Gegoede mensen.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar dit zijn voornamelijk gegoede mensen die normaal drie feestjes per dag hebben en er dan nog acht afzeggen omdat er simpelweg maar drie feestjes in een dag passen.
Bij mij ook nog verrassend veel zeg, schrok er een beetje van.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier kregen we de warme aanbeveling om geen carnaval te gaan vieren deze periode. Op het werk worstelen we ook met aantal mensen die zich niet willen vaccineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |