abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202124608
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:
17s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor :o :o :o

Super lief O+ O+ O+ O+ O+ Dank jullie allemaal *; *G* *; *G* *; *G* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_202124612
Hoeneer
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_202124621
Voor mensen bestaat het ook hoor, USje.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_202124631
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor mensen bestaat het ook hoor, USje.
Klopt de TT nog steeds.
pi_202124643
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja, triest geval

Daar heb ik ook op gereageerd en toen heel volwassen geëindigd dat ik verder niet meer met haar in discussie ging.
Jammer altijd dat je het nooit meer terug kunt vinden.

Volgens mij ging het over spoedtarieven ofzo? Kwam er een heel epistel over hoge werkdruk en opleiding en nachtdiensten. Maar 200 euro vragen voor een consult en dan nog niks doen omdat het weekend is, is gewoon idioot.
Tap tap tap
pi_202124647
quote:
9s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:44 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Klopt de TT nog steeds.
Wordt het ook vaak bij gebruikt. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202124654
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Volgens mij ging het over spoedtarieven ofzo? Kwam er een heel epistel over hoge werkdruk en opleiding en nachtdiensten. Maar 200 euro vragen voor een consult en dan nog niks doen omdat het weekend is, is gewoon idioot.
Wat heeft een spoedconsult dan nog voor nut.

"Ja, beest is stuk".
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 11 november 2021 @ 12:46:54 #8
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_202124662
Het is weer de tijd van de maand dat het voelt alsof mijn baarmoeder eruit gerukt wordt.
Your beauty never ever scared me.
pi_202124674
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

"Ja, beest is stuk".
Denk dat caviavrouwtjes het al supermegaspoed vinden als Plopsiewopsie III een raar piepje laat horen.
pi_202124687
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:46 schreef Ama het volgende:
Het is weer de tijd van de maand dat het voelt alsof mijn baarmoeder eruit gerukt wordt.
Ja, boks.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202124688
En niet tegen de baarmoeder.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202124697
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

"Ja, beest is stuk".
'Ja ik kan nu geen echo maken, kom maandag maar terug.'
Mag je weer naar een andere dierenarts, mag je weer aftikken. Of je krijgt verkeerde medicijnen mee die geen zak doen a 80 euro, en dan zeg je er wat van want je huisdier is dood en jij bent 300 euro armer, en dan kreeg je een bak stront over je heen.
Die dierenartsen zullen ook wel altijd gezeik hebben, bij mijn dierenarts hangt een briefje in de trant van dat ze geen genezing kunnen garanderen ofzo, maar ik heb ze ook meegemaakt hoor :{
Tap tap tap
  roze donderdag 11 november 2021 @ 12:50:30 #13
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_202124734
Lullig vlakbij mijn werk is een huis in 2 dagen tijd 2x in de fik gevlogen. :') 2de keer schijnbaar omdat er een matras nog niet goed uit was ofzo. Daar is nu echt niks meer van over. Ze moesten de platen er voor weghalen om bij het vuur te komen.
pi_202124736
Ik zou daar goed tegenkunnen denk ik tegen de rooie klats, hoge pijngrens hier en ik ben teveel man om snel te wauwelpiepen :)
pi_202124745
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]
'Ja ik kan nu geen echo maken, kom maandag maar terug.'
Mag je weer naar een andere dierenarts, mag je weer aftikken. Of je krijgt verkeerde medicijnen mee die geen zak doen a 80 euro, en dan zeg je er wat van want je huisdier is dood en jij bent 300 euro armer, en dan kreeg je een bak stront over je heen.
Die dierenartsen zullen ook wel altijd gezeik hebben, bij mijn dierenarts hangt een briefje in de trant van dat ze geen genezing kunnen garanderen ofzo, maar ik heb ze ook meegemaakt hoor :{
Eigenlijk wel bizar dat ze zo'n briefje op moeten hangen. :{

Maar met dat soort gelazer ben ik wel blij dat huisdieren geen optie zijn voor me. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202124757
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou daar goed tegenkunnen denk ik tegen de rooie klats, hoge pijngrens hier en ik ben teveel man om snel te wauwelpiepen :)
Ze hebben een apparaatje waarmee ze het kunnen simuleren, dus leef je uit.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202124760
Of dan kom je daar op zondagavond met spoed, is m'n vader even mee want die vond het niet prettig dat ik daar alleen zat zo laat, is die dierenarts over de zeik dat ik iemand heb meegenomen want er was een keer wat gebeurd met mensen die de fooienpot hadden gejat, dus moest m'n vader alsnog in de auto wachten. Ja doei, die blijft hier gewoon in de gang, ik sta hier met een halfdode cavia en jij staat te gieren over een stel idioten van een paar weken geleden. En dan zei ze aan de telefoon 'ja ik heb de kennis van de cursus!' Niet omdat ze die zelf had gevolgd, maar haar collega had wat papiertjes ergens neergelegd.
Tap tap tap
pi_202124798
Nee niet aan beginnen, huisdieren.
Tap tap tap
  roze donderdag 11 november 2021 @ 12:54:11 #19
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_202124805
Zou echt janken als mijn huis twee keer in de hens staat.
pi_202124809
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Of dan kom je daar op zondagavond met spoed, is m'n vader even mee want die vond het niet prettig dat ik daar alleen zat zo laat, is die dierenarts over de zeik dat ik iemand heb meegenomen want er was een keer wat gebeurd met mensen die de fooienpot hadden gejat, dus moest m'n vader alsnog in de auto wachten. Ja doei, die blijft hier gewoon in de gang, ik sta hier met een halfdode cavia en jij staat te gieren over een stel idioten van een paar weken geleden. En dan zei ze aan de telefoon 'ja ik heb de kennis van de cursus!' Niet omdat ze die zelf had gevolgd, maar haar collega had wat papiertjes ergens neergelegd.
Mensen. :')

Al klinkt dit ook alsof ze al veel eerder aan de bel had moeten trekken ivm te hoge werkdruk. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 11 november 2021 @ 12:55:14 #21
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_202124820

Zal je huis maar zijn. :'(
pi_202124830
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:55 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Oef. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 11 november 2021 @ 12:56:18 #23
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_202124848
Ik vond altijd wel leuk huisje.
pi_202124889
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:55 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Electrische deken.
pi_202124903
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja en o.a. dat caviabaasjes altijd een kliniek paraat moeten hebben en dat ze een te sterke eigen mening hebben over de behandeling en dat dierenartsen te weinig betaald krijgen :') Heel interessant allemaal
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')