abonnement Unibet Coolblue
pi_202124381
Mijn pup krijgt normaliter Orijen brokken, maar omdat die nu nergens leverbaar zijn moest ik snel een alternatief zoeken.
Het gaat nu tussen:
Farmina N&D Prime - kip en granaatappel puppy
en
Acana heritage puppy large breed
Dit lijken me allebei goede opties, maar ik kan geen knoop doorhakken. Ik wil iets dat lijkt op wat ik had, omdat mijn hond het daar goed op deed en de kans dan kleiner is dat hij last gaat krijgen van de overstap.
Nadeel van Acana is dat het veel minder (maar niet te weinig) dierlijk eiwit bevat dan Orijen en Farmina, maar dit is wel een veel goedkopere optie. Het nadeel van Farmina is het hoge vetpercentage, veel hoger dan wat in Orijen zit. Ook dat hoeft geen probleem te zijn. En Farmina bevat iets minder calcium, wat beter schijnt te zijn voor puppy's.

Kunnen jullie me helpen kiezen? Op basis van de ingrediëntenlijst (zie links) of eigen ervaring misschien?
Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:10:15 #2
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_202250542
Ik weet niet hoe oud jouw pup is, onze Sil is nu 8 maanden, maar hij krijgt al 4 maanden Acana Singles Duck.
Dat is voer voor volwassen honden, maar door de samenstelling ook heel geschikt voor pups.
Dat verschilt trouwens wel per voer, de Lamb in dezelfde serie is weer niet geschikt (oa door het hogere calcium inderdaad).

Ik heb veel gehad aan voerwijzer.com.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_202252904
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:10 schreef V. het volgende:
Ik weet niet hoe oud jouw pup is, onze Sil is nu 8 maanden, maar hij krijgt al 4 maanden Acana Singles Duck.
Dat is voer voor volwassen honden, maar door de samenstelling ook heel geschikt voor pups.
Dat verschilt trouwens wel per voer, de Lamb in dezelfde serie is weer niet geschikt (oa door het hogere calcium inderdaad).

Ik heb veel gehad aan voerwijzer.com.
Hij is 7 maanden. Voerwijzer.com was ook mijn belangrijkste informatiebron toen ik brokken moest kiezen voordat ik mijn hond kreeg. Een erg nuttige site.
Ik heb uiteindelijk voor Acana gekozen voor deze keer. Hij heeft geen last van de overstap gelukkig. Hopelijk kan ik de volgende keer weer Orijen bestellen.
Why are you wearing that stupid man suit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')