Heb je voorbeelden van zijn versprekingen?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:18 schreef snabbi het volgende:
https://www.ad.nl/video/p(...)praak-op-boot-262972
Tijdens het staatsbezoek van Willem-Alexander zagen we weer de normale versprekingen in zijn toespraak bij het staatsdiner. Meestal krijg ik dan een beetje medelijden met een man die in het openbaar niet zo goed uit de verf komt. Daarom des te leuker dat je kan zien dat hij in kleinere en minder formele gelegenheden wel een boodschap kan overbrengen.
Leuk!
Ik vind iemand die anderen het recht om ergens iets van te vinden wil afnemen eigenlijk eerder in een andere wereld levenquote:Op donderdag 11 november 2021 08:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Sowieso mensen die miljarden / honderden miljoenen hebben staan altijd ver van de maatschappij vandaan, dat soort mensen zouden verboden moeten worden welke maatschappelijke taak dan ook te vervullen en tevens verboden worden ook maar iets ergens van te vinden.
Die leven in een compleet andere wereld, zelfs als de wereld dreigt te eindigen, zouden dat de mensen zijn op de “ark” naar elders.
Het lachmoment ging om wat de Noorse koning zei:quote:Op donderdag 11 november 2021 13:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden van zijn versprekingen?
Beter dan playboy Bernhard met zijn avontuurtjesquote:Op donderdag 11 november 2021 08:43 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb niks met het koningshuis, die poppenkast mag van mij per direct afgeschaft worden.
Maar met Beatrix stond er tenminste nog iemand.
Willem is gewoon een prutser, een lulletje rozenwater
Schijnt dat heel veel mensen er heel blij van worden. Ik heb er helemaal niks mee, maar alleen al om die reden mag het van mij blijven bestaan. Mits ze in toom gehouden worden.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:48 schreef Toine51 het volgende:
Opbokken met dat koningshuis. De duurste uitkeringtrekkende familie van NL, dan wel de wereld.
Voegt niks toe, en van Oranjebloed is al eeuwen geen sprake meer van.
Ik zag het op het journaal maar kan de beelden niet helemaal vinden. Helemaal op het einde is er een kleine verspreking maar zo erg is ie niet. Zo niet ontspannen is ie wel:quote:Op donderdag 11 november 2021 13:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden van zijn versprekingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |