abonnement Unibet Coolblue
pi_202110719
Wat is er met deze man en Janssen? Eerst dat schandaal met Dansen met Janssen waar jongeren superspreaders werden op festivals en het einde van de maatregelen teruggetrokken werden en nu gaat deze man in crisistijd waar ziekenhuizen richting code zwart gaan zich bemoeien met Oostenrijk en het revoken van het Janssen vaccin.
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 13:54:20 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_202110855
Tja, hij moet vanuit zijn functie continue bezig zijn met Corona. Wat is jouw excuus?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_202110871
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:45 schreef Derrazi het volgende:
Wat is er met deze man en Janssen? Eerst dat schandaal met Dansen met Janssen waar jongeren superspreaders werden op festivals en het einde van de maatregelen teruggetrokken werden en nu gaat deze man in crisistijd waar ziekenhuizen richting code zwart gaan zich bemoeien met Oostenrijk en het revoken van het Janssen vaccin.
De PR machine van Pfizer is duidelijk beter.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 13:59:00 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202110924
Deze man wordt ervoor betaald zich bezig te houden met dit soort dingen dus op zich is het niet zo gek dat hij zich ook bezig houdt met dit soort dingen?
Laffe huichelaar
pi_202110933
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:59 schreef timmmmm het volgende:
Deze man wordt ervoor betaald zich bezig te houden met dit soort dingen dus op zich is het niet zo gek dat hij zich ook bezig houdt met dit soort dingen?
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:54 schreef CoolGuy het volgende:
Tja, hij moet vanuit zijn functie continue bezig zijn met Corona. Wat is jouw excuus?
In andere landen? :?
  woensdag 10 november 2021 @ 14:00:21 #6
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_202110945
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:59 schreef Derrazi het volgende:

[..]
[..]
In andere landen? :?
Europese Unie?
pi_202111176
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:00 schreef Scuidward het volgende:

[..]
Europese Unie?
Volgens mij is hij toch echt een Nederlandse minister van Volksgezondheid. Daarnaast is het niet belangrijk wat andere landen doen qua corona maatregelen omdat dit per land verschilt en hebben we een groot probleem nu. Als Oostenrijk het Janssen vaccin niet geschikt acht moeten zij dat zelf weten.
  woensdag 10 november 2021 @ 14:32:31 #8
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_202111549
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:14 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Volgens mij is hij toch echt een Nederlandse minister van Volksgezondheid. Daarnaast is het niet belangrijk wat andere landen doen qua corona maatregelen omdat dit per land verschilt en hebben we een groot probleem nu. Als Oostenrijk het Janssen vaccin niet geschikt acht moeten zij dat zelf weten.
Even kijken of de gemiddelde talkshow er vanavond ook zo over denkt.
pi_202111808
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:14 schreef Derrazi het volgende:
Daarnaast is het niet belangrijk wat andere landen doen qua corona maatregelen omdat dit per land verschilt
En dat is dus precies waartegen hij (of zijn ministerie) optreedt. Dat het niet meer verschilt per land.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_202111867
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:46 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
En dat is dus precies waartegen hij (of zijn ministerie) optreedt. Dat het niet meer verschilt per land.
En dat is dus niet zijn bevoegdheid. Dat is alsof de Spaanse minister van Volksgezondheid gaat bemoeien met dat we de mondkapplicht hebben weggelaten.

Hugo heeft nu een groot probleem. Of andere landen vaccin A of B willen gebruiken is daar niet een van. De mogelijkheid bestaat dat jij straks bij een ongeluk niet geholpen kan worden en overlijd.
pi_202111961
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:50 schreef Derrazi het volgende:
En dat is dus niet zijn bevoegdheid. Dat is alsof de Spaanse minister van Volksgezondheid gaat bemoeien met dat we de mondkapplicht hebben weggelaten.
Over vaccins zijn internationale afspraken gemaakt. Het is niet zijn bevoegdheid, maar het is wel degelijk zijn taak om dit soort dingen op internationaal niveau aan te kaarten.

Het is overigens geen of-of, hij moet beide doen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  woensdag 10 november 2021 @ 15:55:27 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202112876
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:59 schreef Derrazi het volgende:

[..]
[..]
In andere landen? :?
Ik was even vergeten dat corona aan de grens ophoudt en in Oostenrijk heel anders werkt. Je hebt gelijk, Nederlanders in Oostenrijk en Oostenrijkers in Nederland moeten maar kijken want wij houden ons enkel met onze eigen vierkante meter op de wereld bezig. De minister kan zich ook beter niet met mondiale vaccins bezighouden
Laffe huichelaar
  woensdag 10 november 2021 @ 15:56:54 #13
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202112891
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:50 schreef Derrazi het volgende:

[..]
En dat is dus niet zijn bevoegdheid. Dat is alsof de Spaanse minister van Volksgezondheid gaat bemoeien met dat we de mondkapplicht hebben weggelaten.

Hugo heeft nu een groot probleem. Of andere landen vaccin A of B willen gebruiken is daar niet een van. De mogelijkheid bestaat dat jij straks bij een ongeluk niet geholpen kan worden en overlijd.
Volgens mij houdt hij zich daR ook wel een heel klein beetje mee bezig hoor. Ik hoor hem in ieder geval maar heel weinig praten over Oostenrijk en heel veel over Nederland
Laffe huichelaar
pi_202113003
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik was even vergeten dat corona aan de grens ophoudt en in Oostenrijk heel anders werkt. Je hebt gelijk, Nederlanders in Oostenrijk en Oostenrijkers in Nederland moeten maar kijken want wij houden ons enkel met onze eigen vierkante meter op de wereld bezig. De minister kan zich ook beter niet met mondiale vaccins bezighouden
Wat een drogreden. Wat is het idee erachter dat in een ander land er met andere vaccins wordt geprikt. Gaat corona dan harder in Nederland?

Het is juist goed dat Oostenrijk het Janssen vaccin de deur uit doet omdat die minder werkt.
pi_202113119
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Volgens mij houdt hij zich daR ook wel een heel klein beetje mee bezig hoor. Ik hoor hem in ieder geval maar heel weinig praten over Oostenrijk en heel veel over Nederland
Hij moet zich daar 100% mee bezig houden. Dag in, nacht uit. Het gaat hier over mensenlevens niet om het bouwen van een weg binnen de bebouwde kom. Wat ander landen doen met een vaccin en de QR code is hun probleem.

Het doet mij denken aan Trump die tijdens de pandemie meer bezig was met golfen en het verbieden van apps zoals TikTok.
pi_202113453
Baudet en anti vaxxers.
  woensdag 10 november 2021 @ 17:25:48 #17
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_202114245
in Oostenrijk zijn ze bezig een virus te verspreiden.
Daarom zijn daar wat regels.
Tot nooit .......
pi_202114759
Krietiesss na denkeee
  woensdag 10 november 2021 @ 18:38:58 #19
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_202115120
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:09 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Hij moet zich daar 100% mee bezig houden. Dag in, nacht uit. Het gaat hier over mensenlevens niet om het bouwen van een weg binnen de bebouwde kom. Wat ander landen doen met een vaccin en de QR code is hun probleem.

Het doet mij denken aan Trump die tijdens de pandemie meer bezig was met golfen en het verbieden van apps zoals TikTok.
Ik snap je standpunt. Het heeft geholpen dat ik op de website van de Telegraaf heb gelezen wat er nu aan de hand is.

Als minister van Volksgezondheid lijkt het mij dat het bedenken en uitvoeren van beleid ook binnen zijn domein valt. Als corona ons iets leert is dat de wereld niet stopt bij de grens. Er zullen mensen (groep Janssen) zijn die juist de GGD gaan bellen om een boostershot, juist omdat ze graag naar Oostenrijk willen. Dit staat waarschijnlijk los van wat hij persoonlijk belangrijk acht.
pi_202115128
Damage control. Hugo heeft veel jongeren aangespoord om Janssen te halen, tegen het eerdere advies van de gezondheidsraad in. Als nu blijkt dat Janssen niet goed genoeg werkt, komt dat zijn geloofwaardigheid (alweer) niet ten goede.
pi_202115753
Nederlanders denken dat ze een soort natuurrecht hebben om zich op het grondgebied van andere landen te bewegen zonder voorwaarden.

Daarom valt deze Coronacrisis en de vele maatregelen rauw op het dak bij de arrogante elite in Nederland die hun skivakantie in het sneeuw zien vallen.
pi_202119542
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:38 schreef Scuidward het volgende:

[..]
Ik snap je standpunt. Het heeft geholpen dat ik op de website van de Telegraaf heb gelezen wat er nu aan de hand is.

Als minister van Volksgezondheid lijkt het mij dat het bedenken en uitvoeren van beleid ook binnen zijn domein valt. Als corona ons iets leert is dat de wereld niet stopt bij de grens. Er zullen mensen (groep Janssen) zijn die juist de GGD gaan bellen om een boostershot, juist omdat ze graag naar Oostenrijk willen. Dit staat waarschijnlijk los van wat hij persoonlijk belangrijk acht.
Ahhhh ja de skivakantie gaat natuurlijk voor een eventuele code zwart.
pi_202119692
Hugo moet z'n baard afscheren. Staat hem niet.
pi_202120216
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:20 schreef Confetti het volgende:
Nederlanders denken dat ze een soort natuurrecht hebben om zich op het grondgebied van andere landen te bewegen zonder voorwaarden.

Daarom valt deze Coronacrisis en de vele maatregelen rauw op het dak bij de arrogante elite in Nederland die hun skivakantie in het sneeuw zien vallen.
Dat zelfde natuurrecht wat ze menen te hebben, dat iemand zijn prikje moet halen..
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  donderdag 11 november 2021 @ 08:30:44 #25
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_202120314
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:35 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Ahhhh ja de skivakantie gaat natuurlijk voor een eventuele code zwart.
Ironisch genoeg is een booster voor beiden een uitkomst, maar ik ken Hugo niet.
pi_202120504
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:50 schreef Derrazi het volgende:

[..]
En dat is dus niet zijn bevoegdheid. Dat is alsof de Spaanse minister van Volksgezondheid gaat bemoeien met dat we de mondkapplicht hebben weggelaten.

Hugo heeft nu een groot probleem. Of andere landen vaccin A of B willen gebruiken is daar niet een van. De mogelijkheid bestaat dat jij straks bij een ongeluk niet geholpen kan worden en overlijd.
Jawel hoor.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_202489959
is dat niet sluik reclame voor Janssen? zijn er geen wetten voor reclame maken voor geneesmiddelen op TV :? en gericht op jongeren
pi_202491756
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 22:46 schreef Mytho het volgende:
is dat niet sluik reclame voor Janssen? zijn er geen wetten voor reclame maken voor geneesmiddelen op TV :? en gericht op jongeren
Uh nee?
pi_202493123
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:35 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Ahhhh ja de skivakantie gaat natuurlijk voor een eventuele code zwart.
Wintersport gaat niet voor gezondheid. Hugo zit hier achteraan om zijn eigen falen/traagheid niet teveel aan het licht te brengen. De "wintersporters"kunnen namelijk ook niet annuleren als ze niet volwaardig gevaccineerd zijn. Dus de mensen met Janssen kunnen en niet op wintersport en krijgen hun geld niet terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')