abonnement Unibet Coolblue
pi_202084788
Belarus/ Wit-Rusland zoekt actief hommeles met de EU, en laat hun leger duizenden migranten naar Polen begeleiden.

Polen heeft een defensiemacht geactiveerd. Dit kan niet anders dan uit de hand lopen.

Zet maar vast weer wat niet-bestaande bedjes klaar zou ik zeggen.

twitter


twitter


twitter


twitter
pi_202084806
Ik pak alvast de 🍿
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202084975
Misschien maar omarmen in plaats van janken. We hebben de komende jaren toch een chronisch tekort aan personeel in nagenoeg alle sectoren, kun je prima gebruiken extra handen.
blablablabla
pi_202085023
Waar komen die migranten eigenlijk vandaan?
pi_202085045
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:26 schreef Elan het volgende:
Misschien maar omarmen in plaats van janken. We hebben de komende jaren toch een chronisch tekort aan personeel in nagenoeg alle sectoren, kun je prima gebruiken extra handen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202085052
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:26 schreef Elan het volgende:
Misschien maar omarmen in plaats van janken. We hebben de komende jaren toch een chronisch tekort aan personeel in nagenoeg alle sectoren, kun je prima gebruiken extra handen.
Ja precies want de beste hoogstopgeleide mensen komen hierheen
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202085057
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:29 schreef Frutsel het volgende:
Waar komen die migranten eigenlijk vandaan?
Uit belarus
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202085105
De EU had gelijk al met een krachtig antwoord moeten komen richting Wit-Rusland, dat het inzetten van migranten tegen de EU als een daad van oorlog tegen landen van de EU wordt beschouwd en dat overeenkomstig zal worden gehandeld.

Verder moet Polen snel en krachtig geholpen worden met grensbewaking en het bouwen van een muur en andere verdedigingswerken aan de grens met Wit-Rusland.

Je kon erop wachten dat het rampzalige en ontwrichtende asiel- en vluchtelingenbeleid, en dit is echt de schuld van West-Europa en niet van Oost-Europa die ons terecht knettergek vinden in deze, tegen ons gebruikt zou worden als wapen. Het is ongewenst en onhoudbaar en moet drastisch op de schop; geen recht op asiel meer, maar enkel een gunst die niet afgedwongen kan worden.
  maandag 8 november 2021 @ 12:35:54 #9
497997 Strijder_
Waar ligt jouw grens?
pi_202085106
Zolang ze maar een QR-code hebben. Welkom!
  Redactie Sport maandag 8 november 2021 @ 12:37:27 #10
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202085128
Ja dit lijkt me dus niet de bedoeling, dit gaat uit de klauwen lopen daar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 12:51:50 #11
8781 crew  Frutsel
pi_202085297
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:32 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Uit belarus
en hoe komen ze daar?
pi_202085308
Een muur klinkt af en toe best verleidelijk...
pi_202085380
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:26 schreef Elan het volgende:
Misschien maar omarmen in plaats van janken. We hebben de komende jaren toch een chronisch tekort aan personeel in nagenoeg alle sectoren, kun je prima gebruiken extra handen.
Hahahahaha, je bent sarcastisch toch?
Toch?
...
pi_202085485
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dit lijkt me dus niet de bedoeling, dit gaat uit de klauwen lopen daar.
Srebrenica 2.0
afspraak tandarts verzetten
pi_202086019
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:35 schreef rutger05 het volgende:
De EU had gelijk al met een krachtig antwoord moeten komen richting Wit-Rusland, dat het inzetten van migranten tegen de EU als een daad van oorlog tegen landen van de EU wordt beschouwd en dat overeenkomstig zal worden gehandeld.

Verder moet Polen snel en krachtig geholpen worden met grensbewaking en het bouwen van een muur en andere verdedigingswerken aan de grens met Wit-Rusland.

Je kon erop wachten dat het rampzalige en ontwrichtende asiel- en vluchtelingenbeleid, en dit is echt de schuld van West-Europa en niet van Oost-Europa die ons terecht knettergek vinden in deze, tegen ons gebruikt zou worden als wapen. Het is ongewenst en onhoudbaar en moet drastisch op de schop; geen recht op asiel meer, maar enkel een gunst die niet afgedwongen kan worden.
Krachtig en EU in 1 zin :{

Zal allemaal wel met een sisser aflopen dit. Wir schaffen das. Oorlog voeren zijn we te beroerd in plus wij beven van angst om poetin.
pi_202086020
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:26 schreef Elan het volgende:
Misschien maar omarmen in plaats van janken. We hebben de komende jaren toch een chronisch tekort aan personeel in nagenoeg alle sectoren, kun je prima gebruiken extra handen.
Het zijn slechts luie en dure werkgevers/ondernemers die naar hier komen, verwacht maar niet dat zij een stressvolle baan pakken.
pi_202086235
De jaartallen 1812, 1941, 1944 en 2021. Grote grepen mannen trekken door Wit-Rusland.
pi_202086315
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:26 schreef Elan het volgende:
Misschien maar omarmen in plaats van janken. We hebben de komende jaren toch een chronisch tekort aan personeel in nagenoeg alle sectoren, kun je prima gebruiken extra handen.
We hebben nog een groter tekort aan woningen, dus laat maar lekker daar.
  maandag 8 november 2021 @ 14:26:17 #19
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_202086412
Gewoon Amerikaans voorbeeld volgen:



Zonder dollen zou je een minnow als Wit-Rusland natuurlijk totaal moeten verpulveren met economische sancties voor dergelijke chantage (idem met Marokko/Turkije e.d.) maar daar zijn ze in Brussel te laf voor. Had dan gewoon helemaal geen sancties ingesteld.
pi_202086555
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:32 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Uit belarus
Syrie, Turkije, Libie, etc. Belarus verstrekt toeristenvisa aan hen, en vervolgens helpt het leger ze soms zelfs de grens met Polen over.

How Belarus is helping ‘tourists’ break into the EU
  maandag 8 november 2021 @ 14:42:19 #21
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_202086563
Nieuw ijzeren gordijn begint steeds aantrekkelijker te worden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_202086599
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 14:17 schreef ReplaR het volgende:

[..]
We hebben nog een groter tekort aan woningen, dus laat maar lekker daar.
Die nog te bouwen woningen moeten ook door iemand gerealiseerd gaan worden.
Kunnen we wel lekker denigrerend doen dat dit volk te min is naar onze standaarden maar de arbeidsmarkt dreigt volledig vast te lopen dus de nieuwe aanwas zal ergens vandaan moeten komen.
blablablabla
  Redactie Sport maandag 8 november 2021 @ 14:47:56 #23
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202086634
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 14:45 schreef Elan het volgende:

[..]
Die nog te bouwen woningen moeten ook door iemand gerealiseerd gaan worden.
Kunnen we wel lekker denigrerend doen dat dit volk te min is naar onze standaarden maar de arbeidsmarkt dreigt volledig vast te lopen dus de nieuwe aanwas zal ergens vandaan moeten komen.
Maar daar hebben we dus geen woningen voor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 8 november 2021 @ 14:49:38 #24
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202086659
Push back. Gelukkig aan de grens van Polen en niet aan de grens van pak'm beet Belgie of Duitsland, die laten alles door. Domme sukkels
pi_202086707
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 14:49 schreef Ciclon het volgende:
Push back. Gelukkig aan de grens van Polen en niet aan de grens van pak'm beet Belgie of Duitsland, die laten alles door. Domme sukkels
Er is ook geen sprak van vrij verkeer van personen tussen Polen en Wit-Rusland.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')