quote:
Het is me allemaal bekend, maar bedankt voor de reclame voor vaccinatie.
Ik begrijp rna vaccins gebouwd op je eigen gezonde dna om ziek dna te herstellen. Compleet logisch.
Ik kan niet inschatten of overzien wat het effect is van een synthetische rna streng, gekoppeld met een virus, op je immuunsysteem.
Heb zelf kanker (gehad) en weet heel goed hoe een immuunsysteem werkt, vandaar dat ik het ook lekker met rust laat tot ik kan vaststellen wat het effect is geweest van al die vaccinaties op andere gebieden in het lijf.
Het is fantastisch dat men met nanotechnologie kan werken, of je dna zou kunnen herstellen met CRISP, maar voordat we het op grote schaal toepassen, mag er van mij eerst goed getest worden en een consensus worden bereikt over of het werkt en waar we grenzen trekken als samenleving.
Tldr; de weg naar de hel is geplaveid etc etc De hemofilie pati๋nten van de jaren 80 dachten ook een goed middel te krijgen om het bloed te stollen, ze kregen er wel HIV/Aids mee op de koop toe.
Behoudendheid is een goed eigenschap van mensen. Je hoeft dat niet recht te zetten.
Toevoeging; begrijp vaccinaties prima, ik zat niet te morrelen aan definitie ervan!