abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202098706
twitter
Plaats hier uw advertentie
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 13:58:51 #296
236264 crew  capricia
pi_202098726
quote:
Hoeft elkaar niet uit te sluiten h่... boosteren asap voor 65 plus en maatregelen 'om de ongevaccineerden te beschermen' (zoals dat zo mooi heet).
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202098744
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:58 schreef capricia het volgende:

[..]
Hoeft elkaar niet uit te sluiten h่... boosteren asap voor 65 plus en maatregelen 'om de ongevaccineerden te beschermen' (zoals dat zo mooi heet).
Maar het idee dat het een pandemie van de ongevaccineerden is klopt dan niet.
Plaats hier uw advertentie
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 14:00:53 #298
236264 crew  capricia
pi_202098753
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 14:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Maar het idee dat het een pandemie van de ongevaccineerden is klopt dan niet.
Die term kende ik alleen uit Duitsland.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202098791
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:52 schreef Wantie het volgende:

Knip.
Het is me allemaal bekend, maar bedankt voor de reclame voor vaccinatie.

Ik begrijp rna vaccins gebouwd op je eigen gezonde dna om ziek dna te herstellen. Compleet logisch.

Ik kan niet inschatten of overzien wat het effect is van een synthetische rna streng, gekoppeld met een virus, op je immuunsysteem.
Heb zelf kanker (gehad) en weet heel goed hoe een immuunsysteem werkt, vandaar dat ik het ook lekker met rust laat tot ik kan vaststellen wat het effect is geweest van al die vaccinaties op andere gebieden in het lijf.

Het is fantastisch dat men met nanotechnologie kan werken, of je dna zou kunnen herstellen met CRISP, maar voordat we het op grote schaal toepassen, mag er van mij eerst goed getest worden en een consensus worden bereikt over of het werkt en waar we grenzen trekken als samenleving.

Tldr; de weg naar de hel is geplaveid etc etc De hemofilie pati๋nten van de jaren 80 dachten ook een goed middel te krijgen om het bloed te stollen, ze kregen er wel HIV/Aids mee op de koop toe.

Behoudendheid is een goed eigenschap van mensen. Je hoeft dat niet recht te zetten.

Toevoeging; begrijp vaccinaties prima, ik zat niet te morrelen aan definitie ervan!
  dinsdag 9 november 2021 @ 14:04:22 #300
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202098792
Misschien een idee om heel Corona te vergeten en het gewoon weer griep te noemen?
Scheelt een hoop ellende
Mai pben rai~!
pi_202098814
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:58 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik wil helemaal niet worden beschermd. Ik wil dat men mij met rust laat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')