abonnement Unibet Coolblue
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 10:23:42 #1
414785 sirdanilot
pi_202083326
Dus ik zit in deze situatie. Ik heb een HELEBOEL vrije dagen over, momenteel. Volgens mij iets van 2 weken of zo. En ze zeiden dat ik dit jaar bijna niks mag meenemen naar volgend jaar. Nu vind ik het altijd ´zonde´ om mijn vrije dagen gewoon thuis in een lockdown door te brengen. Nu is er momenteel geen maar je weet maar nooit wanneer er weer eentje komt. Maar ik wil tijdens mijn vrije dagen eigenlijk het liefst op reis zijn anders vind ik het dus zonde. En op reis gaan kan ook best in ierland zelf zijn hoor (want daar woon ik) maar dat is meer voor in de zomer en nou is het winter.

Ik zat dus te denken om terug naar NL te gaan. Maar probleem is dan dat ik bij mijn broer moet blijven. En die woont niet alleen in een piepklein huisje tegenwoordig, hij is ook nog eens verhuisd naar Brabant :r :r :r . Als er nou een plek in Nederland is die ze wat mij betreft meteen mogen afzinken is het Brabant wel.

Hij woont dusdanig klein, dat ik soort van in de woonkamer moet slapen. En dat vind ik als het nodig is niet erg hoor. Bijvoorbeeld toen mijn broer ging trouwen. Maar als ik het kan vermijden kom ik er eigenlijk liever niet, tenminste niet langere tijd. Een weekendje ok. Maar ik vind eigenlijk een week al te veel. Het kan ook wel eens leiden tot ruzie tussen mij en mijn schoonzus heb ik gemerkt.

Maar nu weet ik dus niet zo goed wat ik moet gaan doen. Mijn vrienden zeide nvan neem dan een airbnb in de randstad (mn vrienden wonen in leiden/denhaag die regio). Maar ik vind het absurd om in mijn eigen land een airbnb te nemen. Dat ga ik gewoon niet doen. Bij vrienden is sws lastig want het is dus kerst.

Dus wat zal ik nog gaan doen rondom de Kerst? Want ik weet het iegenlijk niet zo goed nou. Ik ben trouwens gewoon geprikt dus ik kan wel reizen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 8 november 2021 @ 10:44:54 #2
74056 crew  ToT
pi_202083656
Waarom naar Nederland gaan?
Duitsland is ook leuk met de kerstmarkten enzo (kun je misschien nog een vrachtwagen met een extremistische moslim tegenkomen of zo), maar oost-Europa kan vast ook wel heel sfeervol zijn die dagen.
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 10:50:19 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_202083719
Goh, wat een verrassing: je zoekt weer eens moeilijkheden waar ze niet zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_202083734
Neem gewoon tóch die AirBnB. Ja, dat voelt nogal stom om in je eigen land een AirBnB te nemen, helemaal als je ook vrienden hebt waar je zou kunnen logeren. Ik heb ook in het buitenland gewoond en heb me daar ook lang tegen verzet, maar uiteindelijk zit dat gewoon allemaal in je hoofd. Als ik je andere opties zo lees is het probleem gewoon opgelost als je een accommodatie huurt en je met vrienden kerst kunt vieren. Nu blijf je in rondjes redeneren dat er niks kan, gewoon omdat je niet wil denken, fuck it, ik huur gewoon een appartementje voor die vakantie. Persoonlijk had ik achteraf zelfs het gevoel dat ik dat al veel eerder had moeten doen ipv op de bank slapen bij vrienden, dus wie weet is het voor jou ook wel een positieve ervaring.
pi_202084049
Wat een gezever om niks weer. Pak een hotel, een vakantiehuisje, airbnb, couchsurf, ga naar je broer, peil bij vrienden of familie voor plek. Of ga naar een ander land. Duik in een cursus. Of bouw je eigen feestje. Of of of... Zoveel mogelijkheden! *O*
  maandag 8 november 2021 @ 11:12:51 #6
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202084064
Grindr?
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_202084068
Leiden _O_
  maandag 8 november 2021 @ 11:18:37 #8
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_202084144
Geinig, na een paar topics van jouw hand begint er toch een patroon duidelijk te worden. Iets met een weg met beren er op.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_202084228
:')
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:50 schreef CoolGuy het volgende:
Goh, wat een verrassing: je zoekt weer eens moeilijkheden waar ze niet zijn.
Dit.

Met zijn: ‘ik wil naar Nederland, ben er welkom, heb mensen om te bezoeken maar kan wil bij familie en vrienden niet terecht. Maar ‘mijn soort mensen’ gaat never nooit een air BnB nemen :{w

Oplossing: twee weken in je tochtige Ierse huis blijven zitten. Veel minder vervelend dan een BnB in Nederland.

Wat is nu precies je bezwaar ertegen?
Het concept? Het idee dat je in eigen land een tijdelijk verblijf moet huren? Geld?

Twee weken aan vrije dagen over vind ik trouwens niet dramatisch veel hoor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 11:37:17 #10
414785 sirdanilot
pi_202084361
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:44 schreef ToT het volgende:
Waarom naar Nederland gaan?
Duitsland is ook leuk met de kerstmarkten enzo (kun je misschien nog een vrachtwagen met een extremistische moslim tegenkomen of zo), maar oost-Europa kan vast ook wel heel sfeervol zijn die dagen.
Ik zat ook te denken aan canarische eilanden en lekker in me uppie in een airbnb zitten en dan naar het strand gaan.

Maar zelfs daar is het nu zo midden in de winter toch redelijk frisjes op het strand denk ik zo. Ik ga niet buiten europa zolang er corona is dus curacao etc. is geen optie helaas.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 11:38:41 #11
414785 sirdanilot
pi_202084368
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:51 schreef Polenbatser het volgende:
Neem gewoon tóch die AirBnB. Ja, dat voelt nogal stom om in je eigen land een AirBnB te nemen, helemaal als je ook vrienden hebt waar je zou kunnen logeren. Ik heb ook in het buitenland gewoond en heb me daar ook lang tegen verzet, maar uiteindelijk zit dat gewoon allemaal in je hoofd. Als ik je andere opties zo lees is het probleem gewoon opgelost als je een accommodatie huurt en je met vrienden kerst kunt vieren. Nu blijf je in rondjes redeneren dat er niks kan, gewoon omdat je niet wil denken, fuck it, ik huur gewoon een appartementje voor die vakantie. Persoonlijk had ik achteraf zelfs het gevoel dat ik dat al veel eerder had moeten doen ipv op de bank slapen bij vrienden, dus wie weet is het voor jou ook wel een positieve ervaring.
Dit is wel een goede post. Op zich is het ook voor mijn vrienden wel leuk als ik bv een airbnbtje in Leiden pak want dat zou dan toch op een plek zijn waar geen mens het kan betalen om te wonen )leiden is nu eenmaal peperduur).

Maar ik denk dat ik daarvoor dan eerder de zomer zou pakken dan midden in de winter of de kerst. Misschien van het voorjaar eens doen. Misschien ook leuk om rondvaarttochtje te boeken en dan te zuipen op de boot.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 11:45:31 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_202084433
Dit is stiekem gewoon weer een 'huizen zijn duur' verhaaltje. Al je posts zijn er doorspekt mee.
Breitling - Instruments for Professionals
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 8 november 2021 @ 11:56:03 #13
74056 crew  ToT
pi_202084546
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:37 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik zat ook te denken aan canarische eilanden en lekker in me uppie in een airbnb zitten en dan naar het strand gaan.

Maar zelfs daar is het nu zo midden in de winter toch redelijk frisjes op het strand denk ik zo. Ik ga niet buiten europa zolang er corona is dus curacao etc. is geen optie helaas.
Want het virus trekt zich wat van werelddeel-grenzen aan? :?

Dat virusje verdwijnt sowieso toch nooit meer.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 12:03:44 #14
414785 sirdanilot
pi_202084639
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:56 schreef ToT het volgende:

[..]
Want het virus trekt zich wat van werelddeel-grenzen aan? :?

Dat virusje verdwijnt sowieso toch nooit meer.
Nou dan kan ik mijn gedroomde reis naar Japan wel op mijn buik schrijven dus.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 12:04:44 #15
414785 sirdanilot
pi_202084658
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:45 schreef CoolGuy het volgende:
Dit is stiekem gewoon weer een 'huizen zijn duur' verhaaltje.
Waar staat iets over huizen in mijn eerste post?

quote:
Al je posts zijn er doorspekt mee.
Dus ga jij lopen bepalen dat ik het woord ' huis' niet mag bezigen in ee ncomment :')

Als je wil dat deze site helemaal van het internet verdwijnt moet je mij vooral verbannen. Veel plezier met die server betalen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202084677
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:04 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Waar staat iets over huizen in mijn eerste post?
[..]
Dus ga jij lopen bepalen dat ik het woord ' huis' niet mag bezigen in ee ncomment :')

Als je wil dat deze site helemaal van het internet verdwijnt moet je mij vooral verbannen. Veel plezier met die server betalen.
Maar, hoe gaat het eigenlijk met je huis? :)
pi_202084681
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:38 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Dit is wel een goede post. Op zich is het ook voor mijn vrienden wel leuk als ik bv een airbnbtje in Leiden pak want dat zou dan toch op een plek zijn waar geen mens het kan betalen om te wonen )leiden is nu eenmaal peperduur).

Maar ik denk dat ik daarvoor dan eerder de zomer zou pakken dan midden in de winter of de kerst. Misschien van het voorjaar eens doen. Misschien ook leuk om rondvaarttochtje te boeken en dan te zuipen op de boot.
Dus in een uur ga je van ‘absurd om een Airbnb te pakken’ naar ‘goed idee!’

Heb je daar echt FOK! voor nodig?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 12:07:03 #18
414785 sirdanilot
pi_202084687
quote:
4s.gif Op maandag 8 november 2021 12:06 schreef Leonos het volgende:

[..]
Maar, hoe gaat het eigenlijk met je huis? :)
Dan moet je wachten totdat ik over dat onderwerp een apart topic open, dit gaat over wat ik moet doen met de kerst.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202084692
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:07 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Dan moet je wachten totdat ik over dat onderwerp een apart topic open, dit gaat over wat ik moet doen met de kerst.
Oké, ik kijk er naar uit!
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 12:07:42 #20
414785 sirdanilot
pi_202084700
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 12:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dus in een uur ga je van ‘absurd een Airbnb pakken’ naar ‘goed idee!’

Heb je daar echt FOK! voor nodig?
Nou ik ben momenteel verbannen van Facebook anders had ik het daar ook wel kunnen vragen natuurlijk. Geen zin om een nieuw account te maken.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202084714
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:07 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Nou ik ben momenteel verbannen van Facebook anders had ik het daar ook wel kunnen vragen natuurlijk. Geen zin om een nieuw account te maken.
Ik bedoel dus… zelf of met bekenden (je vrienden?) die gedachtengang maken. Zonder advies van vreemden op social media.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 12:10:18 #22
414785 sirdanilot
pi_202084736
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 12:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik bedoel dus… zelf of met bekenden (je vrienden?) die gedachtengang maken. Zonder advies van vreemden op social media.
Ik praat daar heus ook wel over met familie en vrienden hoor.

Als ik niet al eerder dit jaar bij mn broer was geweest voor de bruiloft zou ik dat sowieso wel doen met kerst. Met mijn broer zelf heb ik geen problemen. Maar ik kreeg een beetje ruzie met mn schoonzus de vorige keer. En bovendien zijn ze veganistisch en ik heb weinig zin in vegan vreten met kerst.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 12:10:26 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_202084740
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:04 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Waar staat iets over huizen in mijn eerste post?
[..]
Dus ga jij lopen bepalen dat ik het woord ' huis' niet mag bezigen in ee ncomment :')

Als je wil dat deze site helemaal van het internet verdwijnt moet je mij vooral verbannen. Veel plezier met die server betalen.
Je vindt jezelf net even een tikkeltje te belangrijk. In je OP? Het kleine huisje van je broer waardoor je in de woonkamer moet slapen.

Nee, ik bepaal niet dat je dat woord niet mag bezigen. Iets minder hoog van de toren blazen. OF je blijft in Ierland met je vrije dagen, OF je gaat naar Nederland en blijft bij je broer in zijn mini huisje OF je gaat naar een stad 'waar geen mens het kan betalen om te wonen' (wat dat er dan ook mee van doen heeft) in een airbnb wat je belachelijk vindt om dat in Nederland te doen. Oh ja en Brabant is ook niet goed.

Dan blij je toch gewoon lekker in Ierland? Ja of niet, aangezien je gaat van absurd om in eigen land een airbnb te pakken naar dat dat toch een goed idee is.

Daarom zeg ik; je zoekt problemen waar er geen zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 12:11:30 #24
414785 sirdanilot
pi_202084748
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Je vindt jezelf net even een tikkeltje te belangrijk. In je OP? Het kleine huisje van je broer waardoor je in de woonkamer moet slapen.
Mijn broer had voorheen een groot huis. Die heeft geld zat, had al in 2011 een hypotheek in de randstad en werkt op de universiteit. Ze zijn bewust kleiner gaan wonen omdat dat ecologisch beter is. Dus jij vult dat zelf allemaal voor mij in, in plaats van dat je LUISTERT naar wat iemand te zeggen heeft.

Rest niet gelezen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 8 november 2021 @ 12:12:01 #25
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_202084759
je kunt ook een fap marathon houden, fok kerst
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 12:12:39 #26
414785 sirdanilot
pi_202084768
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:12 schreef dikkedaniel het volgende:
je kunt ook een fap marathon houden, fok kerst
Lekker week lang edgen en dan om 12 uur snachts met oud en nieuw in mijn rukbunker klaarkomen :9
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202084777
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:10 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik praat daar heus ook wel over met familie en vrienden hoor.

En hoe komt het dan dat je in een paar posts hier zo radicaal van standpunt over Airbnb in NL verandert?
Want dat heb je met je vrienden besproken, schrijf je. Die gaven dat als tip. Maar daaruit kwam een NEE :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 12:13:45 #28
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_202084786
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:11 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Mijn broer had voorheen een groot huis. Die heeft geld zat, had al in 2011 een hypotheek in de randstad en werkt op de universiteit. Ze zijn bewust kleiner gaan wonen omdat dat ecologisch beter is. Dus jij vult dat zelf allemaal voor mij in, in plaats van dat je LUISTERT naar wat iemand te zeggen heeft.

Rest niet gelezen.
Jouw vraag was waar jij in je OP ook maar iets zei over een huizen. Nou, dus daar waar je het hebt over het huis van je broer. Dáár zeg je iets over huizen in de OP. Alle overbodige info die je nu geeft is niet relevant, je vraag was waar je in de OP iets zei over huizen, en daar gaf ik antwoord op.
Breitling - Instruments for Professionals
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 12:19:13 #29
414785 sirdanilot
pi_202084872
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Jouw vraag was waar jij in je OP ook maar iets zei over een huizen. Nou, dus daar waar je het hebt over het huis van je broer. Dáár zeg je iets over huizen in de OP. Alle overbodige info die je nu geeft is niet relevant, je vraag was waar je in de OP iets zei over huizen, en daar gaf ik antwoord op.
Nou en? Jij bent degene die hier mijn topic om zeep loopt te helpen door daar dan op door te gaan ipv het woord ' huis' gewoon te negeren.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 12:19:31 #30
414785 sirdanilot
pi_202084882
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 12:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En hoe komt het dan dat je in een paar posts hier zo radicaal van standpunt over Airbnb in NL verandert?
Want dat heb je met je vrienden besproken, schrijf je. Die gaven dat als tip. Maar daaruit kwam een NEE :{w
Nou omdat hij het gaf uit persoonlijke ervaring
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 12:19:58 #31
414785 sirdanilot
pi_202084890
quote:
4s.gif Op maandag 8 november 2021 12:07 schreef Leonos het volgende:

[..]
Oké, ik kijk er naar uit!
KLB / Huizenklaagtopic nummero 4365433 speciaal voor Leonos
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202084918
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:10 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik praat daar heus ook wel over met familie en vrienden hoor.

Als ik niet al eerder dit jaar bij mn broer was geweest voor de bruiloft zou ik dat sowieso wel doen met kerst. Met mijn broer zelf heb ik geen problemen. Maar ik kreeg een beetje ruzie met mn schoonzus de vorige keer. En bovendien zijn ze veganistisch en ik heb weinig zin in vegan vreten met kerst.
Ik dacht dat kerst ging om tijd door te brengen met de mensen die dicht bij je staan. Ik vind het best aso om ruzie te maken met iemand waar je te gast bent, of commentaar te hebben op het eten. Je denkt ook zó in problemen, je kan ook denken dat het fijn is dat je nog bij je broer en schoonzus mag logeren, en voorstellen dat je zelf iets van vlees regelt voor jezelf als dat zo'n issue voor je is.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 12:23:13 #33
414785 sirdanilot
pi_202084937
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 12:22 schreef Holyme het volgende:

[..]
Ik dacht dat kerst ging om tijd door te brengen met de mensen die dicht bij je staan. Ik vind het best aso om ruzie te maken met iemand waar je te gast bent, of commentaar te hebben op het eten. Je denkt ook zó in problemen, je kan ook denken dat het fijn is dat je nog bij je broer en schoonzus mag logeren, en voorstellen dat je zelf iets van vlees regelt voor jezelf als dat zo'n issue voor je is.
Jij weet toch niet hoe de dynamiek in onze verziekte christelijke familie is. Hoe kan jij daar nou over oordelen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 8 november 2021 @ 12:23:13 #34
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202084938
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:04 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Waar staat iets over huizen in mijn eerste post?
[..]
Dus ga jij lopen bepalen dat ik het woord ' huis' niet mag bezigen in ee ncomment :')

Als je wil dat deze site helemaal van het internet verdwijnt moet je mij vooral verbannen. Veel plezier met die server betalen.
Alcoholist gespot! Tong en IC vertonen ook dit soort grootheidswaanzin.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 12:25:02 #35
414785 sirdanilot
pi_202084963
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 12:23 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
Alcoholist gespot! Tong en IC vertonen ook dit soort grootheidswaanzin.
Als je de belachelijk lage normen hanteert ben ik, klinisch gezien, zeker een alcoholist en wietverslaafd.

Maar ik heb gewoon een baan waar ik bovenmodaal mee verdien, ik betaal gewoon mijn huur op tijd. Ik heb gewoon een universitaire opleiding afgevolgd en een bachelor en masterdiploma. Niet cum laude helaas, dat moet ik je nageven, maar boeiend alsof een werkgever daar naar kijkt.

Dus if anything ben ik een zogeheten ' functionele alcoholist' .
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 12:31:33 #36
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_202085049
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:19 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Nou en? Jij bent degene die hier mijn topic om zeep loopt te helpen door daar dan op door te gaan ipv het woord ' huis' gewoon te negeren.
Je loopt te draaien. Je vroeg me waar je het in de OP daar over had, en daar wees ik je op, niet meer en niet minder. Maar ondertussen heb je nog steeds maar een paar opties;

1. niets doen met je vakantiedagen
2. je vakantiedagen opgebruiken terwijl je niet naar Nederland gaat
3. Naar Nederland gaan en bij je broer verblijven
4. Naar Nederland gaan en in een airbnb verblijven
5. Naar Nederland gaan en een ander onderkomen dan je broer of airbnb zoeken

De vraag is dus uiteindelijk hoe graag je naar Nederland wil gaan met de Kerst.
Breitling - Instruments for Professionals
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 12:41:41 #37
414785 sirdanilot
pi_202085180
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Je loopt te draaien. Je vroeg me waar je het in de OP daar over had, en daar wees ik je op, niet meer en niet minder. Maar ondertussen heb je nog steeds maar een paar opties;

1. niets doen met je vakantiedagen
2. je vakantiedagen opgebruiken terwijl je niet naar Nederland gaat
3. Naar Nederland gaan en bij je broer verblijven
4. Naar Nederland gaan en in een airbnb verblijven
5. Naar Nederland gaan en een ander onderkomen dan je broer of airbnb zoeken

De vraag is dus uiteindelijk hoe graag je naar Nederland wil gaan met de Kerst.
Als ik goed naar mezelf luister wil ik eigenlijk niet naar NL. Ik ben er namelijk in September al geweest.

Overigens, vanwege alle familiespanningen zeggen zij ook altijd van ' kijk voor ons maakt het niet zoveel uit hoor of je wil komen maar het is meer omdat je anders alleen zit' . Nou ja helemaal alleen zit ik niet. Religieus ben ik niet meer dus wat dat betreft is de kerst voor mij niet zo belangrijk.

Mn vader wil ook de hele tijd dat ik naar duitsland kom maar ik woon nog liever in brabant dan dat ik naar duitsland ga. Hij woont in duitsland namelijk. Ik heb niet alleen een hekel aan dat land, maar ook aan mijn vader. Niks gedaan tegen de veel te streng christelijke opvoeding. Heeft mij een keer bijna laten verzuipen in het zwembad toen ik een kind was, en heeft mij als baby ook verwaarloosd vanwege zijn depressie.

En ondertussen altijd maar luisteren naar mijn moeder (die de meer strengchristelijke van de twee was) en mij dwingen naar de kerk te gaan continu, en boos worden als ik de bijbel moest oplezen en dan iets fouts zei :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 8 november 2021 @ 12:43:56 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202085206
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:41 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Als ik goed naar mezelf luister wil ik eigenlijk niet naar NL. Ik ben er namelijk in September al geweest.

Overigens, vanwege alle familiespanningen zeggen zij ook altijd van ' kijk voor ons maakt het niet zoveel uit hoor of je wil komen maar het is meer omdat je anders alleen zit' . Nou ja helemaal alleen zit ik niet. Religieus ben ik niet meer dus wat dat betreft is de kerst voor mij niet zo belangrijk.

Mn vader wil ook de hele tijd dat ik naar duitsland kom maar ik woon nog liever in brabant dan dat ik naar duitsland ga. Hij woont in duitsland namelijk. Ik heb niet alleen een hekel aan dat land, maar ook aan mijn vader. Niks gedaan tegen de veel te streng christelijke opvoeding. Heeft mij een keer bijna laten verzuipen in het zwembad toen ik een kind was, en heeft mij als baby ook verwaarloosd vanwege zijn depressie.

En ondertussen altijd maar luisteren naar mijn moeder (die de meer strengchristelijke van de twee was) en mij dwingen naar de kerk te gaan continu, en boos worden als ik de bijbel moest oplezen en dan iets fouts zei :')
Dus je wilt niet naar Nederland met de Kerst. Opgelost.
The love you take is equal to the love you make.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 12:46:09 #39
414785 sirdanilot
pi_202085234
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 12:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dus je wilt niet naar Nederland met de Kerst. Opgelost.
Wat is leuk om te doen met kerst? Is canarische eilanden beetje leuk? Porto? Kweet niet wat ik ga doen.

An sich is het voor mij een goed idee om nu te reizen omdat ik volgend jaar ongevaccineerd word (zodra mijn vaccinatie ongeldig wordt ga ik geen booster prikken) en dus niet meer kan reizen. Momenteel ben ik wel gevaccineerd en kan het dus.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202085250
Niet een Christmastreeplug rocken :')

Banging bongs/dongs on the balcony! Of nie?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  maandag 8 november 2021 @ 12:48:59 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202085256
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:46 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Wat is leuk om te doen met kerst? Is canarische eilanden beetje leuk? Porto? Kweet niet wat ik ga doen.

An sich is het voor mij een goed idee om nu te reizen omdat ik volgend jaar ongevaccineerd word (zodra mijn vaccinatie ongeldig wordt ga ik geen booster prikken) en dus niet meer kan reizen. Momenteel ben ik wel gevaccineerd en kan het dus.
Ik denk dat het gewoon twee weken in je eigen huis wordt.
The love you take is equal to the love you make.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 12:50:16 #42
414785 sirdanilot
pi_202085273
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 12:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik denk dat het gewoon twee weken in je eigen huis wordt.
Nou met kerst zelf misschien wel. Maar ik kan natuurlijk ook vlak voor kerst gaan reizen he.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 8 november 2021 @ 12:50:52 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202085286
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:50 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Nou met kerst zelf misschien wel. Maar ik kan natuurlijk ook vlak voor kerst gaan reizen he.
Ik denk het niet.
The love you take is equal to the love you make.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 12:53:08 #44
414785 sirdanilot
pi_202085318
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 12:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik denk het niet.
Eigenlijk heb ik weinig zin om te reizen ja.

Ik vond het voor corona leuk om in mn uppie te reizen maar sinds de corona is de lol er nogal vanaf. Ook al mag je wel in een pub zitten, een gesprek aanknopen met vreemden is niet zo vanzelfsprekend meer.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202085395
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:23 schreef sirdanilot het volgende:
Ik zat dus te denken om terug naar NL te gaan. Maar probleem is dan dat ik bij mijn broer moet blijven. En die woont niet alleen in een piepklein huisje tegenwoordig, hij is ook nog eens verhuisd naar Brabant :r :r :r . Als er nou een plek in Nederland is die ze wat mij betreft meteen mogen afzinken is het Brabant wel.
Hoezo 'moet' je bij je broer (ver-)blijven? Je bent toch een volwassen vent die zijn eigen keuzes kan maken?

Pak gewoon een leuk hutje op de heide, zonder je 2 weken af van iedereen en ga eens saaie dingen doen om tot rust te komen.
afspraak tandarts verzetten
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 13:09:52 #46
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_202085502
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:53 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Eigenlijk heb ik weinig zin om te reizen ja.

Ik vond het voor corona leuk om in mn uppie te reizen maar sinds de corona is de lol er nogal vanaf. Ook al mag je wel in een pub zitten, een gesprek aanknopen met vreemden is niet zo vanzelfsprekend meer.
....dus je wil niet thuis blijven want dat vindt je zonde dus dan maar naar nederland eventueel maar allerlei tegenwerpingen waarom toch eventueel niet naar nederland en vooral geen airbnb maar even later toch wél een airbnb om dan weer naar de canarische eilanden te willen maar als iemand wat vraagt heb je ineens toch weinig zin om te reizen. Dus eigenlijk is je hele vraag uit de OP een non-issue. Zoals ik al zei:

quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:50 schreef CoolGuy het volgende:
Goh, wat een verrassing: je zoekt weer eens moeilijkheden waar ze niet zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 13:16:48 #47
414785 sirdanilot
pi_202085590
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 13:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
....dus je wil niet thuis blijven want dat vindt je zonde dus dan maar naar nederland eventueel maar allerlei tegenwerpingen waarom toch eventueel niet naar nederland en vooral geen airbnb maar even later toch wél een airbnb om dan weer naar de canarische eilanden te willen maar als iemand wat vraagt heb je ineens toch weinig zin om te reizen. Dus eigenlijk is je hele vraag uit de OP een non-issue. Zoals ik al zei:
[..]

Als ik wist wat ik wil had ik het niet hoeven vragen ik ben mij nog aan het orienteren zegmaar.

Ik snap wel dat het nogal wispelturig overkomt hoor.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202085598
Zoveel niet ter zake doende informatie in dit topic.
Kort gezegd: hoe je jeugd was en de levenskeuzes van je familie boeien niet echt in deze discussie.

Als dat voor jou redenen zijn om niet bij hen te logeren of überhaupt te bezoeken, dan is het dat.

Maar heeft het dus niks te maken met de kleine woning van je broer, zoals je in de OP stelde.
Of de provincie waarin hij woont.
Of je weerzin tegen airBnB.
Of COVID.


En intussen wapper je als een vaandel heen en weer tussen familiebezoek, waar te logeren, in NL of toch ander land. Per minuut verander je van idee, is wat eerst stom was fantastisch, om daarna weer stom te worden.

Hoe wil je hier dan zinnig advies halen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202085619
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:19 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Nou omdat hij het gaf uit persoonlijke ervaring
Hoe weet je dat? Omdat hij dat post? Is het wel een hij?

Niks ten nadele van die user hoor, maar op internet kan iedereen van alles zeggen. Of het nu klopt of niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 8 november 2021 @ 13:20:37 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202085635
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 13:16 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Als ik wist wat ik wil had ik het niet hoeven vragen ik ben mij nog aan het orienteren zegmaar.

Ik snap wel dat het nogal wispelturig overkomt hoor.
Kerst is gewoon niet leuk als je single bent.
The love you take is equal to the love you make.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 13:26:01 #51
414785 sirdanilot
pi_202085696
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 13:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zoveel niet ter zake doende informatie in dit topic.
Kort gezegd: hoe je jeugd was en de levenskeuzes van je familie boeien niet echt in deze discussie.

Als dat voor jou redenen zijn om niet bij hen te logeren of überhaupt te bezoeken, dan is het dat.

Maar heeft het dus niks te maken met de kleine woning van je broer, zoals je in de OP stelde.
Of de provincie waarin hij woont.
Of je weerzin tegen airBnB.
Of COVID.

En intussen wapper je als een vaandel heen en weer tussen familiebezoek, waar te logeren, in NL of toch ander land. Per minuut verander je van idee, is wat eerst stom was fantastisch, om daarna weer stom te worden.

Hoe wil je hier dan zinnig advies halen?
Misschien zou ik ook wat korter kunnen gaan. Dan levert het me minder stress op.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 13:27:29 #52
414785 sirdanilot
pi_202085713
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 13:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Kerst is gewoon niet leuk als je single bent.
Klopt en an sich hecht ik er nou ook weer niet ZO een enorme waarde aan hoor, de kerst.

Want als je naar je familie gaat hebben zij vaak zoiets van maar wij moeten ook naar de familie van partner.

En als je alleen blijft dan lopen ze te doen dat je zo zielig bent. Voornamelijk dat is waar ik me druk om maak. Ik maak me meer druk om mijn familie die denkt dat ik zielig alleen ben met kerst dan het daadwerkelijk alleen zijn.

Ben niet 100 procent alleen mn huisgenoot is er ook gewoon maar die is moslims die doen geen kerst.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 13:30:48 #53
441859 crew  Lenny77
pi_202085737
Kerel.. wat ben jij toch vermoeiend -O- .
Je wil van alles en uiteindelijk wil je niets...

Ga gewoon werken en laat je verlofdagen uitbetalen. Dan koop je daar iets leuks mee (ik hoor nu de problemen al opkomen wat je dan met dat geld zou moeten kopen).
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 8 november 2021 @ 13:31:27 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202085743
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 13:27 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Klopt en an sich hecht ik er nou ook weer niet ZO een enorme waarde aan hoor, de kerst.

Want als je naar je familie gaat hebben zij vaak zoiets van maar wij moeten ook naar de familie van partner.

En als je alleen blijft dan lopen ze te doen dat je zo zielig bent. Voornamelijk dat is waar ik me druk om maak. Ik maak me meer druk om mijn familie die denkt dat ik zielig alleen ben met kerst dan het daadwerkelijk alleen zijn.

Ben niet 100 procent alleen mn huisgenoot is er ook gewoon maar die is moslims die doen geen kerst.
Tja, wil je je van alles op de hals halen omdat anderen je misschien zielig vinden? Als je moest kiezen tussen een hoop gedoe en dan geforceerd bij vrienden of familie Kerst uitzitten of lekker thuisblijven en doen waar je zin in hebt, wat zou het dan worden?
The love you take is equal to the love you make.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 13:35:39 #55
414785 sirdanilot
pi_202085790
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 13:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Tja, wil je je van alles op de hals halen omdat anderen je misschien zielig vinden? Als je moest kiezen tussen een hoop gedoe en dan geforceerd bij vrienden of familie Kerst uitzitten of lekker thuisblijven en doen waar je zin in hebt, wat zou het dan worden?
Thuisblijven ja
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 13:36:03 #56
414785 sirdanilot
pi_202085793
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 13:30 schreef Lenny77 het volgende:
Kerel.. wat ben jij toch vermoeiend -O- .
Je wil van alles en uiteindelijk wil je niets...

Ga gewoon werken en laat je verlofdagen uitbetalen. Dan koop je daar iets leuks mee (ik hoor nu de problemen al opkomen wat je dan met dat geld zou moeten kopen).
Ik weet niet of dat mag. Ik zal het eens vragen aan mijn manager.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202086173
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 13:36 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik weet niet of dat mag. Ik zal het eens vragen aan mijn manager.
Kan je BTC kopen en over een tijd een huis!
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 14:10:17 #58
414785 sirdanilot
pi_202086230
quote:
4s.gif Op maandag 8 november 2021 14:04 schreef Leonos het volgende:

[..]
Kan je BTC kopen en over een tijd een huis!
Heb ik al. Ik wil nou ook weer niet TE veel geld in btc en andere crypto zetten.

Mn manager wist het overigens niet en zei dat ze deze vraag nog nooit gekregen heeft . Ik vrees dat vakantiedagen laten uitbetalen niet zo gebruikelijk is hier in ierland.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202086673
Ga maar niet naar jouw broer toe. Je zeikt hem hier af omdat zijn huis te klein is, hij in een provincie woont die jou niet bevalt en omdat hij veganistisch is.

En het komt zeker totaal niet in jou op dat het voor hem nogal kwetsend is als je zo over hem denkt? Je spuwt jouw gal uit over hem, maar je verwacht wel dat hij voor jouw natje en droogje zorgt.

En je maakt je druk over zaken waar je makkelijk een oplossing voor kan vinden. Als je niet op de bank wilt slapen, koop je in Nederland een logeermatras of je gaat slapen in een hotel. Als je niet vegan wilt eten, bereid je zelf het eten wat jouw beter smaakt. En als je liever bijvoorbeeld in Amsterdam bent dan in de provincie Brabant, dan nodig je jouw broer en zijn vrouw uit om daar een dagje door te brengen.

Moeilijk he, rekening houden met anderen!
pi_202087369
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 13:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Kerst is gewoon niet leuk als je single bent.
Dat is nogal stellig :D

Ik ben single en vind kerst heerlijk. Misschien de leukste dag is nog wel de dag waarop ik niet met de familie aan tafel zit. Lekker kerstfilms kijken met hapjes, soms een vriendin op bezoek.
Andere single vriendin ervaart het net zo.

Daarmee zeg ik niet dat mijn beleving voor iedereen geldt… maar de jouwe doet dat ook niet.

En jouw stellige mening is niet helpend voor een TS die al tegen de feestdagen aan lijkt te hikken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 15:56:06 #61
414785 sirdanilot
pi_202087509
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 14:50 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ga maar niet naar jouw broer toe. Je zeikt hem hier af omdat zijn huis te klein is, hij in een provincie woont die jou niet bevalt en omdat hij veganistisch is.
Hij woonde eerst in een groot huis dichtbij Den Haag maar hij wilde kleiner gaan wonen.

Snap ik ook wel omdat ze geen kinderen meer willen . Maar ik vind het dan niet zo fijn om daar te zitten zegmaar.

En brabant? De enige reden dat ze in Brabant wonen is voor zn vrouw. Wij zijn Zeeuwen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202087518
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 15:56 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Hij woonde eerst in een groot huis dichtbij Den Haag maar hij wilde kleiner gaan wonen.

Snap ik ook wel omdat ze geen kinderen meer willen . Maar ik vind het dan niet zo fijn om daar te zitten zegmaar.

En brabant? De enige reden dat ze in Brabant wonen is voor zn vrouw. Wij zijn Zeeuwen.
Je hoeft het niet toe te lichten hoor. Echt niet.
Al is het maar uit respect voor je broer, je schoonzus en hun privacy.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 08-11-2021 22:29:16 (Ik kan niet spellen…) ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 8 november 2021 @ 16:15:56 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202087730
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 15:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat is nogal stellig :D

Ik ben single en vind kerst heerlijk. Misschien de leukste dag is nog wel de dag waarop ik niet met de familie aan tafel zit. Lekker kerstfilms kijken met hapjes, soms een vriendin op bezoek.
Andere single vriendin ervaart het net zo.

Daarmee zeg ik niet dat mijn beleving voor iedereen geldt… maar de jouwe doet dat ook niet.

En jouw stellige mening is niet helpend voor een TS die al tegen de feestdagen aan lijkt te hikken.
Ik bevestigde met mijn opmerking juist de beleving van TS en die bleek ook te kloppen.

Het ging niet over mij en ook niet over jou. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_202087774
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 15:56 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Hij woonde eerst in een groot huis dichtbij Den Haag maar hij wilde kleiner gaan wonen.

Snap ik ook wel omdat ze geen kinderen meer willen . Maar ik vind het dan niet zo fijn om daar te zitten zegmaar.

En brabant? De enige reden dat ze in Brabant wonen is voor zn vrouw. Wij zijn Zeeuwen.
Als je kerst met anderen wilt vieren, is het in de eerste plaats belangrijk dat je je met hen op jouw gemak voelt. De rest is bijzaak.

En wat doet het ertoe waar hij woont? Met de woningschaarste in NL is het al heel wat dat hij een huis heeft.

Als hij nog wat van plan is om het huis op te knappen, biedt aan om te helpen klussen ofzo.
pi_202087892
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 13:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Kerst is gewoon niet leuk als je single bent.
Hoe is dit geen generalisatie? Je had het wel over alle singles.

Kan kloppen voor TS, maar het is geen vaststaand feit wat voor elke single geldt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 8 november 2021 @ 16:32:09 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202087911
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 16:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hoe is dit geen generalisatie? Je had het wel over alle singles.

Kan kloppen voor TS, maar het is geen vaststaand feit wat voor elke single geldt.
Ja, Cat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_202088643
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:38 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Dit is wel een goede post. Op zich is het ook voor mijn vrienden wel leuk als ik bv een airbnbtje in Leiden pak want dat zou dan toch op een plek zijn waar geen mens het kan betalen om te wonen )leiden is nu eenmaal peperduur).

Maar ik denk dat ik daarvoor dan eerder de zomer zou pakken dan midden in de winter of de kerst. Misschien van het voorjaar eens doen. Misschien ook leuk om rondvaarttochtje te boeken en dan te zuipen op de boot.
Maar in de zomer zijn je vakantieuren al verlopen toch? Daar heb je nu dan weinig aan. Maar goed, ze kunnen niet creatief geboekhoudt worden naar je bankrekening zeker? Als ik al je overdenkingen lees komt het namelijk over alsof je niet weg wilt, maar het gevoel hebt dat het maar moet. Je kunt ze ook gewoon laten verlopen natuurlijk, wel beetje zonde, maar dan heb je niet al die problemen.
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hoe weet je dat? Omdat hij dat post? Is het wel een hij?

Niks ten nadele van die user hoor, maar op internet kan iedereen van alles zeggen. Of het nu klopt of niet.
Het is een zij. En het is idd mijn eigen ervaring en niet zo'n schokkende lijkt me zo? Hoeft verder totaal niet relevant te zijn voor TS natuurlijk, is aan hem om dat te bepalen. Verder eens dat op internet iedereen van alles kan zeggen.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 8 november 2021 @ 17:20:33 #68
414785 sirdanilot
pi_202088712
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 17:14 schreef Polenbatser het volgende:

[..]
Maar in de zomer zijn je vakantieuren al verlopen toch? Daar heb je nu dan weinig aan. Maar goed, ze kunnen niet creatief geboekhoudt worden naar je bankrekening zeker? Als ik al je overdenkingen lees komt het namelijk over alsof je niet weg wilt, maar het gevoel hebt dat het maar moet. Je kunt ze ook gewoon laten verlopen natuurlijk, wel beetje zonde, maar dan heb je niet al die problemen.
Ja eigenlijk precies dit.

Ik heb het idee dat ik eigenlijk gewoon wil blijven doorwerken. Ik werk natuurlijk niet op de daadwerkelijke feestdagen (dat is hier nou vóór kerst omdat kerst in het weekend is) maar ik vind het wel chill om tussen kerst en oud en nieuw te werken. Er is dan weinig te doen en ik kan dan wat zaken inhalen waar ik anders moeilijk aan toe kom.

Laten verlopen ga ik niet doen, desnoods neem ik ze gewoon toch maar vrij. Ik kan ee ndeel verplaatsen naar volgend jaar maar lang niet alle.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 8 november 2021 @ 19:00:01 #69
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202089785
Ga bowlen.
soooo, da's mooi!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 8 november 2021 @ 20:40:07 #70
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202091528
Ik zou lekker in je eentje in Ierland blijven. Zo belangrijk is Kerst ook weer niet.
Doe dan voor je broer beter in Ierland blijven , arme knul die dat gezeik van jou moet aanhoren.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202091567
Je hebt een heel jaar de tijd gehad om die vakantiedagen op te nemen. En NU is het opeens een probleem, omdat het winter wordt? Sorry, maar je wist in januari toch al dat het in november winter zou worden? Verder maak je het jezelf ontzettend moeilijk. Misschien doe jij jezelf wel het meest plezier door gewoon lekker door te werken.
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 9 november 2021 @ 18:04:41 #72
414785 sirdanilot
pi_202101458
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 20:40 schreef puzziepie het volgende:
Ik zou lekker in je eentje in Ierland blijven. Zo belangrijk is Kerst ook weer niet.
Doe dan voor je broer beter in Ierland blijven , arme knul die dat gezeik van jou moet aanhoren.
Ik heb mijn hele kindertijd lang zijn bemoeienis moeten aanhoren. Ging zich altijd lopen bemoeien als mijn moeder weer eens naar me schreeuwde over iets wat niks met hem te maken had. Dus die krijgt ie terug. Als ik iets niet leuk vind zeg ik het gewoon.

Verder is onze relatie gewoon goed hoor.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 9 november 2021 @ 18:07:15 #73
414785 sirdanilot
pi_202101496
Even update:

Ik kan 5 dagen verplaatsen naar volgend jaar. Uitbetaling van vakantiedagen is helaas niet mogelijk.

Dus nu zit ik te kijken waar ik heen ga. Heb ook nog een maat in een ander EU land wonen (dus niet NL) daar kan ik mss ff heen ofzo die is namelijk ook al een keer bij mij geweest.

quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 20:42 schreef Groepfunder het volgende:
Je hebt een heel jaar de tijd gehad om die vakantiedagen op te nemen. En NU is het opeens een probleem, omdat het winter wordt? Sorry, maar je wist in januari toch al dat het in november winter zou worden?
Ja maar ik was nog antivaxxer toen dus ik had zoiets van wat kan ik doen op vakantie.

Ik ben nou wel gevaccineerd. Maar ik weet niet of ik wel een derde ga halen want straks krijg ik myocarditis. Het is eigenlijk de facto onmogelijk om op vakantie te gaan als ongevaccineerde.

Als het uitbetalen van vakantiedagen mogelijk was geweest hier in ierland zou ik wel ongevaccineerd worden (zodra mijn prikbewijs verloopt) en lekker cashen. Maar dat is helaas geen optie.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202109640
Dan ga je lekker met de tent erop uit! Heb ik paar jaar terug gedaan. Ben ik met de feestdagen met de fiets op vakantie gegaan en gaan winterkamperen. Enorm leuke tijd gehad, leuke mensen leren kennen, ik was duidelijk niet de enige met dat idee, en dat schept een band. ~:)

Leuk met een groepje mensen die je eerst nog niet kende vuurtjes bouwen, samen kokkerellen en kletsen in de open lucht.,, ik ga volgend jaar weer! :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_202110727
Heb je autisme of zoiets?

Ik merk het namelijk ten eerste omdat je heel veel topics maakt over alles waarmee je worstelt. Je lijkt niet goed te kunnen onderscheiden in hoeverre het relevant is en ook kost het je moeite om zelf te bedenken hoe je het kan oplossen. Volgens mij is het een complete chaos in jouw hoofd.

Ook heb je moeite om jouw dilemma's op zo'n manier te formuleren dat de mensen hier begrijpen wat je bedoelt. Je laat daarbij informatie weg die relevant is voor anderen, zodat mensen zich niet goed kunnen voorstellen wat jouw situatie is.

Bijvoorbeeld over jouw broer: je zegt eerst dat je daar niet wilt komen, omdat zijn huis te klein is, hij in een provincie woont die jou niet bevalt en omdat hij veganistisch is. Dan denkt iedereen dat je een arrogant persoon bent en krijg je allemaal negatieve reacties. Pas later vertel je dat je je regelmatig gedomineerd voelt door hem - dát verklaart voor de anderen hier veel meer waarom je twijfelt om met kerst naar jouw broer te gaan.

Wat ik al eerder zei: het belangrijkste wat ertoe doet, is dat je je op jouw gemak voelt bij de mensen. En dat is dus niet het geval.

Ook merk ik dat je erg egocentrisch denkt en moeite hebt om je in anderen te kunnen inleven. Ik bedoel daarmee niet dat je egoïstisch bent en dat het welzijn van anderen jou niet interesseert. Egocentrisch betekent dat je redeneert vanuit jouw eigen beleving. Om daarvan een extreem voorbeeld te geven: iemand zijn grootste passie is postzegels verzamelen. Als hij naar een verjaardag gaat, geeft hij iemand een album voor postzegelverzameling: hij vindt dat zelf leuk, dus hij gaat er automatisch vanuit dat de ander dat ook leuk vindt. Wellicht ben jij snugger genoeg om te kunnen begrijpen dat niet iedereen leuk vindt wat jij leuk vindt, maar ik denk wel dat je moeite hebt om je te kunnen voorstellen waarom iemand iets leuk vindt als het iets is waarvoor je zelf geen interesse hebt.

~~~~~~~~~~~~~

Volgens mij bestaan er een soort mind-mapping schema's voor mensen met autisme die hen kunnen helpen om voor zichzelf te onderscheiden in hoeverre de dingen waarover ze zorgen hebben relevant zijn. Dat ze met behulp van dat soort schema's wat meer orde daarmee kunnen scheppen voor zichzelf.
  donderdag 11 november 2021 @ 08:52:00 #76
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202120521
Wat is er mis met vegan eten? Mijn ervaring is dat doordat vegans zo bewust met hun voeding bezig zijn het beter smaakt dan een gewone maaltijd.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 11 november 2021 @ 12:11:48 #77
414785 sirdanilot
pi_202124126
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:52 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is er mis met vegan eten? Mijn ervaring is dat doordat vegans zo bewust met hun voeding bezig zijn het beter smaakt dan een gewone maaltijd.
Ik ben niet vegan, maar ik kan veel lekkerder vegan koken dan mijn broer die al jaren vegan is :') Ik maak voor hem falafel, indiase curry's kan je eindeloos mee varieren. Hij vindt het zelf ook lekkerder dan zijn eigen eten.

Mn schoonzus heb ik nog nooit zien koken, wel bakt ze heerlijke vegan taarten en desserts en die smaken helemaal prima.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202262530
Waarom is alleen zijn met kerst erg? Als je alleen woont ben je toch elke avond alleen dus wat maken die twee avondjes dan uit? (Zeg ik uit ervaring, vorig jaar zo gedaan en geen moment spijt van gehad).
pi_202308508
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:23 schreef sirdanilot het volgende:
Maar probleem is dan dat ik bij mijn broer moet blijven. En die woont niet alleen in een piepklein huisje tegenwoordig, hij is ook nog eens verhuisd naar Brabant :r :r :r . Als er nou een plek in Nederland is die ze wat mij betreft meteen mogen afzinken is het Brabant wel.
Ik ben uiteraard niet op de hoogte van alle ins en outs, maar het klinkt nogal lullig wat je zegt.

Voor je familie ga je toch door het vuur man. In andere topics vraag je je nog af of je je broer nog moet vragen om jou geld te lenen. :')

Ik heb zussen ipv broers maar het zou me geen reet interesseren of ze in een kasteel wonen of in een superklein studiootje ofzo. En als je het idee hebt dat sommige familieleden het niet kunnen veroorloven om anderen uit te nodigen dan nodig je ze bij jóu uit.
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 23 november 2021 @ 21:58:51 #80
414785 sirdanilot
pi_202311203
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 19:24 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik ben uiteraard niet op de hoogte van alle ins en outs, maar het klinkt nogal lullig wat je zegt.

Voor je familie ga je toch door het vuur man. In andere topics vraag je je nog af of je je broer nog moet vragen om jou geld te lenen. :')

Ik heb zussen ipv broers maar het zou me geen reet interesseren of ze in een kasteel wonen of in een superklein studiootje ofzo. En als je het idee hebt dat sommige familieleden het niet kunnen veroorloven om anderen uit te nodigen dan nodig je ze bij jóu uit.
Wij komen uit zeeland dus vandaar dat ik het niks vind om in brabant te gaan lopen zitten.

Kleine huisje was een keuze van hen vanwege dat ze ecologisch bewust zijn. Eerder had mijn broer een groot appartement in de randstad maar dat wilden ze dus niet meer. Helemaal hun eigen keuze maar ik vind het dus niet zo om bij hen te zitten.

Bij mij uitnodigen kan niet echt ik woon ook in een piepklein hok. Bij mij is dat geen keuze maar omdat ik meer niet kan betalen. Zo simpel is het.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202311292
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:58 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Wij komen uit zeeland dus vandaar dat ik het niks vind om in brabant te gaan lopen zitten.

Kleine huisje was een keuze van hen vanwege dat ze ecologisch bewust zijn. Eerder had mijn broer een groot appartement in de randstad maar dat wilden ze dus niet meer. Helemaal hun eigen keuze maar ik vind het dus niet zo om bij hen te zitten.

Bij mij uitnodigen kan niet echt ik woon ook in een piepklein hok. Bij mij is dat geen keuze maar omdat ik meer niet kan betalen. Zo simpel is het.
Oftewel: je wil je familie gewoon niet zien. Al het andere is gelul. Ik ken je situatie niet verder maar als een van mijn familieleden zou zeggen dat ze ‘niet naar Brabant willen komen omdat we uit Zeeland komen’ dan zou ik ze dat enorm kwalijk nemen.
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 23 november 2021 @ 22:10:12 #82
414785 sirdanilot
pi_202311393
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 22:03 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Oftewel: je wil je familie gewoon niet zien. Al het andere is gelul. Ik ken je situatie niet verder maar als een van mijn familieleden zou zeggen dat ze ‘niet naar Brabant willen komen omdat we uit Zeeland komen’ dan zou ik ze dat enorm kwalijk nemen.
Mijn broer is hier al 2x geweest in ierland maar om nou ook zijn vrouw uit te nodigen vind ik nogal wat. Maar als hij bv zou zeggen van we willen graag door ierland gaan rijden op vakantie, mogen we ff bij jou blivjen. Dan zijn ze uiteraard welkom.

Ik was er voor het laatst in september. Ik vind eigenlijk 1x per jaar wel meer dan genoeg. Misschien 2x per jaar.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202412341
Zuid Afrika een optie?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_202413361
Ik ben blij dat ik rust heb een dat iedereen zijn mond houdt. Rust ga ik niet krijgen, dus ik moet weer door.
pi_202413393
Take two Xanax and two laxatives and play turkey chicken in your sleep.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')