Ik denk eigenlijk dat Max het kampioenschap gewoon meer wil winnen dan Lewis. Je ziet wel vaker in topsport dat het uiteindelijk aankomt op hoe sterk het verlangen van de toppers is om de winst naar zich toe te trekken. Mentaal lijkt Max ook een stuk sterker dan Lewis.quote:Op maandag 8 november 2021 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, ook toppers als Max en Lewis zijn zo snel als het materiaal ze toelaat en dit jaar maakt Max toch wat minder fouten dan Lewis.
mwa, ik weet het niet het is zo'n precisiewerk al heeft Hamilton er best moeite mee dit jaar maar dat komt natuurlijk ook omdat er een paar jaar geen enkele bedreiging was.quote:Op maandag 8 november 2021 10:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Max het kampioenschap gewoon meer wil winnen dan Lewis. Je ziet wel vaker in topsport dat het uiteindelijk aankomt op hoe sterk het verlangen van de toppers is om de winst naar zich toe te trekken. Mentaal lijkt Max ook een stuk sterker dan Lewis.
Denk niet dat je van Lewis kunt zeggen dat hij dit jaar het kampioenschap niet wilquote:Op maandag 8 november 2021 10:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Max het kampioenschap gewoon meer wil winnen dan Lewis. Je ziet wel vaker in topsport dat het uiteindelijk aankomt op hoe sterk het verlangen van de toppers is om de winst naar zich toe te trekken. Mentaal lijkt Max ook een stuk sterker dan Lewis.
Natuurlijk wil-ie het wel. Maar het is voor hem toch de zoveelste. Max is zoveel gretiger.quote:Op maandag 8 november 2021 10:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk niet dat je van Lewis kunt zeggen dat hij dit jaar het kampioenschap niet wil
Dit geloof ik echt niet.quote:Op maandag 8 november 2021 10:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk wil-ie het wel. Maar het is voor hem toch de zoveelste. Max is zoveel gretiger.
Kan me voorstellen dat de reacties anders waren geweest als het andersom was geweest, maar vond het wel een mooie actie inderdaad en ook goed dat Max daar nog mee bezig is op dat moment. Wel zonde dat Bottas uiteindelijk toch nog 1 rondje overhield voor een nieuwe pogingquote:
Nou ja, deze zou nou juist de titel zijn die hem de geschiedenisboeken in laat gaan als "GOAT" (tussen aanhalingstekens omdat 'ie dat natuurlijk niet is) met meer titels dan wie dan ook en dan kan 'ie een Rosbergje doen en met pensioen gaan op z'n hoogtepunt quasi, niet als een Alonso of Kimi nog jarenlang doorgaan voor kruimeltjes ergens achteraan in midfield...quote:Op maandag 8 november 2021 10:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk wil-ie het wel. Maar het is voor hem toch de zoveelste. Max is zoveel gretiger.
Ja, eens, al denk ik dat Bottas helemaal geen zin heeft in dat gedoe voor die laatste paar races, hij rijdt er volgend jaar toch niet meer. Maar een risico was het wel.quote:Op maandag 8 november 2021 11:10 schreef Keyos het volgende:
Hoe mooi en slim het ook is, je geeft Bottas wel een gelegenheid om op je in te rijden. Daar zou je aan de streep niets mee kopen.
Ben blij dat er nog een beetje karakter in zit. Misschien is het niet heel slim, maar voor ons als kijker wel leuk. Moet er niet aan denken dat er 20 bottasjes rond rijden.quote:Op maandag 8 november 2021 11:10 schreef Keyos het volgende:
Hoe mooi en slim het ook is, je geeft Bottas wel een gelegenheid om op je in te rijden. Daar zou je aan de streep niets mee kopen.
quote:Op maandag 8 november 2021 11:10 schreef Keyos het volgende:
Beide zijn helemaal waar.quote:Op maandag 8 november 2021 11:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ben blij dat er nog een beetje karakter in zit. Misschien is het niet heel slim, maar voor ons als kijker wel leuk. Moet er niet aan denken dat er 20 bottasjes rond rijden.
Jawel, maar jouw berekening volgens het oude puntensysteem kwam voort uit de opmerking dat het belachelijk is dat Hamilton nog in de race is voor het kampioenschap, met vier overwinningen minder dan Verstappen. Dan lijkt het met ook wel zo fair om een vergelijking te maken in de oude situatie met nog vier races te gaan, wanneer je van 17 GPs uitgaat. En dan ontloopt het elkaar dus niet veel.quote:Op maandag 8 november 2021 08:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die theorie gaat wel heel ver met mitsen en maren...
Ik snap dat Mexico niet de plek is, maar Hamilton heeft ook nog een torpedo van Perez te goed.quote:Op maandag 8 november 2021 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk nog steeds dat Mercedes vuil spel gaat spelen ergens in de komende GP's en Max via Bottas naast de baan gaat laten parkeren
Wat denk je wat Perez dan met Hamilton gaat doen?quote:Op maandag 8 november 2021 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk nog steeds dat Mercedes vuil spel gaat spelen ergens in de komende GP's en Max via Bottas naast de baan gaat laten parkeren
Als ergens de mogelijkheid was, was het gisteren wel andersquote:Op maandag 8 november 2021 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Dat maakt het juist gaaf toch manquote:Op maandag 8 november 2021 13:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Persoonlijk vind ik de sprint quali in Brazilië ook wel link. Gebeurt daar iets dan sta je achteraan..
Daar zullen ze bij RB wel scenario's voor liggen. Ik heb een vermoeden dat Bottas dat spelletje niet mee zal willen spelen.quote:Op maandag 8 november 2021 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |