SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 november 2021 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loop je ook over industrieterreinen in je dromen?
Nee niet echt eigenlijkquote:Op zondag 7 november 2021 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loop je ook over industrieterreinen in je dromen?
Gewoon de vaste gasten dusquote:Op zondag 7 november 2021 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee trekt alleen maar ranzig volk aan![]()
Urk urk urk kindjes maken doe je met een Turkquote:
Metseltroffelquote:
ik heb ook wat games die al +6 maanden geleden besteld zijn die deze week binnen gaan komenquote:Op zondag 7 november 2021 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik heb wel inmiddels al 2 keer gedroomd over een biljetje wat komende week eindelijk gaat arriveren
![]()
hier ook bizar weinig gedaan vandaagquote:Op zondag 7 november 2021 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik moet nog even een paar uurtjes in de biljetgazet stoppenEr komt niet veel it mijn handen vandaag. Misschien nog heel snel even een blokje buiten lopen
een gezonken eiland bedoel je?quote:Op zondag 7 november 2021 15:48 schreef Ama het volgende:
Kunnen we van Urk niet weer gewoon een eiland maken?
ja hoor even de dijken doorprikkenquote:Op zondag 7 november 2021 15:48 schreef Ama het volgende:
Bestaat er zulks duivels gebroedquote:Op zondag 7 november 2021 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Daarbij-vergeleken-ranzig volk
Klinkt als een goed plan.quote:Op zondag 7 november 2021 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een gezonken eiland bedoel je?
het verdronken land van Urk
De Zuiderzee in ere herstellenquote:Op zondag 7 november 2021 15:48 schreef Ama het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |