Dana International kwam niet bepaald dicht in de buurt om haar overwinning te evenarenquote:Op zondag 7 november 2021 00:16 schreef Koen66 het volgende:
zelfs Israell niet in de finale dit jaar
Ja H_T nu ga ik toch tegen beter in hopen hequote:Op zondag 7 november 2021 00:17 schreef H_T het volgende:
Als Italië nou drie keer 12 punten krijgt en Azerbeidzjan nul dan kunnen ze nog winnen#pizzapower
But in the end.. they didn'tquote:Op zondag 7 november 2021 00:17 schreef H_T het volgende:
Als Italië nou drie keer 12 punten krijgt en Azerbeidzjan nul dan kunnen ze nog winnen#pizzapower
ah deed die weer mee.... dat had ik verdrongenquote:Op zondag 7 november 2021 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dana International kwam niet bepaald dicht in de buurt om haar overwinning te evenaren
En voorbijquote:
Ja, what for?quote:Op zondag 7 november 2021 00:20 schreef NailQueen het volgende:
Waarom schreeuwen sommige spokepersons toch zo?
Turkije en Azerbijan hebben warme banden met elkaar. Maar dan nog.quote:
Zij was er de vorige keer in ieder geval niet bijquote:Op zondag 7 november 2021 00:26 schreef NailQueen het volgende:
Is de zanger er nu ook weer bij het grote songfestivalfeest?
In Hamburg het jaar erna misschien ?quote:Op zondag 7 november 2021 00:23 schreef Sableheart het volgende:
Hoe zouden ze dat gedaan hebben als Duitsland weer won?
hebben we dat ook weer gehadquote:Op zondag 7 november 2021 00:27 schreef Sableheart het volgende:
Als ik naar alle nummers van de avond kijk, vind ik het nog altijd geen onterechte winnaar. Op vrijwel alles was wel wat aan te merken. Wel is het verreweg de slechtste winnaar van dit decennium.
Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat Lena de prijs uitreikte, maar ook deel nam.quote:Op zondag 7 november 2021 00:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In Hamburg het jaar erna misschien ?
Tot volgende weekquote:Op zondag 7 november 2021 00:28 schreef Sableheart het volgende:
Bedankt voor het gezelschap weer! Volgende week 2021!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |